1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turatia la Ralanti si in mers la A4 B5 Benzina - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de raul-tm, 17 Ian 2009.

  1. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Ti-am raspuns taios pentru ca meritai. Si chiar daca nu ai rezolvat problema, nu au costat mult si ai eliminat un consumabil care oricum se strica la 2-3 anisi din cauza caruia puteai avea probleme fara sa stii din ce cauza.
    Daca nu merge cu curatarea si adaptarea clapetei, eu recomand inlocuirea ei. De asemenea sa te asiguri nu ai vreun furtun spart care poate trage aer fals.
     
  2. Marius 93 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2016
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi a4 b5 1.6
    Îmi puteți da si mie un răspuns va rog? Am scris mas sus ce probleme am
    Multumesc
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  4. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    #Marius 93
    Problema ta poate avea multe cauze, asa ca cea mai pertinenta recomandare ar fi sa faci o diagnoza pentru identificarea erorilor.
    Sunt posibile probleme la clapeta de acceleratie (necesita curatare si adaptare), la senzorul de temperatura a lichidului de racire (se inlocuieste senzorul), la pompa de benzina sau la supapa de retur combustibil (nu tine presiune in rampa de injectie), la supapa de purjare de pe filtrul de aer care e posibil sa fie blocata pe deschis si mai pot fi si altele. Incearca curatarea si adaptarea clapetei de acceleratie, face parte din intretinerea motorului si nu ai nimic de pierdut.
     
  5. George05 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4, ADR 1.8i, 1995
    Ok, să spunem că ai dreptate. Senzorii nu i-am luat originali ci am cumpărat de la Hella. Știu că nu sunt tot una cu cei originali, dar am considerat că sunt cea mai bună variantă aftermarket. Acum, după ce i-am schimbat, diferența între temperatura afișată pe canalul 51 din meniul ascuns al climei este de 20 de grade C, aproximativ. Adică, atunci când pe bord îmi ajunge la 90, pe meniul climei afișează în jur de 70 de grade. Ce să înțeleg, că acești senzori noi au fost defecți din start ?

    Clapeta de accelerație am mai curațat-o și nu a avut nici un efect. În fapt, de fiecare dată am făcut curațarea mai mult ca să nu spun că n-am făcut-o, pentru că mare lucru nu avea pe acolo, era destul de curată. Nu am umblat în schimb sub capac, adică la partea electronică.
     
  6. Vlq.Bz93 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2015
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A4 B5 1.6 1996
    salut , sper ca nu am greșit topicul. am un b5 1.6 din '96 și problema e următoarea ( de obicei când e ceață sau umezeala în aer ) : bag piciorul în ea, chiar și în prima treaptă și nu are niciun fel de putere de parcă doar 2 pistoane funcționează, ( și se aude de sub capota un sunet ciudat ca niște pocnitori repetate și de frecventa scăzută - nu sunt rateuri ). atunci când apăs accelerație încetișor și treptat nu prea am probleme . dacă sunt în treapta a doua la 1500 de turații și accelerez puternic tremura din toate încheieturile ( ok, știu e motorul cam mic da nu cred ca e normal sa facă în halu ala). la 3500-4000 turații trage aproape normal . un mecanic mi-a zis ca ar putea fi pompa de benzina da nu cred .
     
  7. vlad.andrei.1987 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2014
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 limousine, 1.6 ADP 1996
    Salut baieti,
    Rog si eu putin ajutor...
    Masina mea, 1.6 ADP 1996. Problema e intermitenta, in unele zile apare, in unele nu.
    Manifestarile : (dimineata) cand o pornesc, uneori porneste si la a 8a cheie, la primele nici macar nu misca, nu tremura, nu face nimic, si porneste brusc la a7a, a8a, ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic. Apoi, la accelerare, mai ales in a 2a si a 3a viteza, da sa se tureze 1 secunda, dupa care se ineaca un pic, mai accelereaza un pic, se ineaca un pic, si tot asa.
    Mi-e frica sa intru in depasire sincer:)

    Am fost la niste mecanici, care mi-au schimbat senzorul temperatura motor (ceasul din bord nu se ridica de la 60), si termostatul (cica statea deschis mereu). Recunosc ca tehnic vorbind sunt un pic praf, deci nu prea le am in ale motoarelor. Timp de o saptamana s-a comportat bine, dar tocmai am patit din nou problema, fix aceleasi simptome.

    Sa fie debitmetru? clapeta aceeleratie trebuie curatata?(asta am citit-o pe forum).

    Intreb pentru ca atunci la mecanic, nu au putut replica problema, si au zis daca re-apare sa o duc inapoi, sa o las peste noapte sa incerce ei dimineata sa replice problema ca cica pe VAG-ul lor nu dadea nimic iesit din comun.
    Am si eu un VAG din acela la 100 RON, daca e nevoie sa analizez niste loguri, imi puteti da un link ceva spre procedura de strangere a datelor si care sunt valorile la care ar trebui sa ma astept? Am cautat un pic, dar nu am gasit.

    Multumesc!
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Vlad Andrei citeste topicul asta integral unde ti-am mutat mesajul si unde trebuia sa scrii.
     
  9. ionut a4 b5 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2015
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a4 ,1.8,1996---A6 c5 1.8t 2001
    Salut băieți am și eu un a4 b5 din 96 1.8 adr și am aceeași problema cu oscilațiile la relanti .Acum spun ce am facut:clapeta curățată și adaptată, aprinderea schimbată, valva de pe filtrul de aer schimbată într un final schimbat corpul clapetă și adaptat nici o schimbare și mai da și câte un rateu din când în când :) și la mecanici am fost și nimic .Mă poate ajuta cineva ??
     
  10. incepatorul007 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mai 2015
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    audi a4 1.6 1995
    Am un audi A4 B5 1.6 din 1996. Problema este urmatoarea: cand accelerez brusc sau cat de cat mai tare ba se ineaca, ba da rateuri. Masina o am de un an si nu ii dau de cap nici eu nici mecanici masina nu da nici o eroare pe tester. As vrea sa stiu ce ar putea fi si care ar fi rezolvarea daca se poate. Multumesc.
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Data viitoare te rog foloseste functia Cauta a forumului si scrie mesajele in topicurile potrivite si deja existente, fara sa mai deschizi topicuri noi pentru ca topicurile deschise aiurea si inutil sunt sterse fara alte explicatii. Citeste acest topic de la inceput unde a fost mutat mesajul tau initial.
     
  12. incepatorul007 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mai 2015
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    audi a4 1.6 1995
    Am vazut si imi cer mi de scuze. Din cate am citit ar putea fi debitmetrul de aer dar am urmatoarea intrebare: cum pot fi sigur ca este debitmetrul ? Daca e bagata mufa in el se ineaca si da rateuri, daca o scot, acceiasi situatie iar cand scot mufa motorul trepideaza putin ca si cum da sa se opreasca si dupa cateva secunde de ,,scuturat'' merge ca si cand am mufa bagata adica se ineaca. Treaba e ca este cam scump unul nou. Se poate curata sau verifica acasa ? Am o problema cu relantiul, imi fluctueaza destul de rau ba chiar se opreste masina daca stau mult pe loc sau coboara undeva la 500 ture. Va rog cateva sfaturi ca nu ii da nimeni de cap nici macar cei de la reprezentanta.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Fa o proba cu alta clapeta de acceleratie si alt debitmetru.
    De unde faci rost de ele, nu mai stiu.
     
  14. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Poti sa incerci cu mufa scoasa de la clapeta de acceleratie . posibil sa ai ceva defect la ea. Daca cu mufa scoasa masina porneste sub turat si cand se incalzeste urca singura la 900de ture autnci acolo ai buba daca continua sa faca lafel buba e la debilmetru dar daca spui ca atunci cand scoti mufa de la debilmetru motorum se balbaiie si da sa moara debilmetrul este bun. Incarca sa verifici si pompa de benzina si aprinderea.
     
  15. lucian2222 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2016
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    a4 b6
    incepatorul007 salut,
    Pune-o pe tester si vezi valorile la debimetru. Stiu ca ala cand cade, cade de tot. Eu am curatat debimetrul de doua ori intr-o zi cu un spray de contact si pe tester mi-a dat valori foarte bune. Verifica furtunul de sub pragul drept fata al masinii.
    Pasii sunt urmatorii: demontezi roata, demontezi aparatorea de noroi si ai sa vezi canistra in "spatele rotii". Legat sub canistra gasesti supapa si furtunul respectiv care sigur este infundat. Desfaci supapa cu tot cu furtun si o speli impreuna cu furtunul. De preferat este sa o lasi la inmuiat vreo 30 minute, apoi o clatesti bine inainte sa pui la loc supapa cu furtunul. Uita-te sub canistra ca are un burete fin, vezi sa fie curat, nu baga surubelnite sau ceva asemanator pentru ca este un burete foarte fin. Eeu asa am scapat de oscilatii. Bafta

    In legatura cu oscilatiile la relanti. Prima data am observat ca am presiune in rezervor, am curatat furtunul care il gasiti sub pragul masinii pe partea dreapta (furtunul este de la canistra de carbon, care trage aer pe acolo) si care desigur era plin de pamant. Dupa ce am curatat acel furtun au disparut si oscilatile relantii care erau intre 500 respectiv 1300 RPM cand porneam motorul.
    Am curatat clapeta de acceleratie, am recalibrat-o la un prieten cu testerul, acum a mai ramas doar o oscilatie aproape nedetectabila. Problema este ca in mers daca o las pe liber sa curga, am o oscilatie a turometrului in jur de 200 de turatii +/- .Vreo idee careva ?
     
    coco_catalin apreciază asta.
  16. lucian2222 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2016
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    a4 b6
    Salut prieteni.
    In continuarea oscilatilor la relanti, azi am schimbat si filtru de benzina. Greseala mea a fost ca nu l-am schimbat prima data, inainte de curatarea debimetrului, a clapetei de acceleratie si a canistrei de carbon. Inainte de schimbarea filtrului de benzina adica pana azi, mai aveam mici oscilatii la relanti, acum au disparut de tot.
    Dupa parerea mea filtrul acesta nu a mai fost schimbat de foarte multi ani, era foarte ruginit, dar sa nu mai zic ce a fost in el. Eu unul nu am mai vazut asa ceva. Am sa atasez un fisier cu benzina scoasa din filtru. Vreau sa spun ca acum masina are alta "viata". Va multumesc tuturor pentru acest forum foarte util.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ceva de genul se intampla cand schimbati ca majoritatea, doar uleiul + filtrul de ulei si restul filtrelor le lasati sa putrezeasca.
    Acelasi lucru valabil si cand achizitionati o masina, schimbati-i frate uleiul + toate filtrele ca nu sunt o avere.
     
    Cristi apreciază asta.
  18. lucian2222 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2016
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    a4 b6
    masina o am de o luna si ceva,am schimbat pe rand cate ceva
     
  19. Adyaudi 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2016
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A4 b5, 1.6, 1996
    Buna seara! Am UN Audi a4 b5 motor 1.6 adp iar cateodata cand schimb treptele de viteza sau iau piciorul de pe acceleratie candidate masina este in viteza la turatie mare imi intrerupe. Am schimbat fise, bujii, capac delcou, si lulea Dar fara nici o schimbare. Pe tester am o singura eroare desperate care mecanicul mi-a spus ca nu are legatura cu motorul. Va rog sa ma ajutati cu un raspuns!
     
  20. dani dani 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2016
    Locație:
    maramures
    Masina:
    audi a4 b5 1.6 1995
    Salutare la toata lumea,am un a4 1.6 cod motor ADP si la 100 km am 3000 rpm.stie cineva daca e normala turatia la motoru asta?As putea merge cu ea ore in sir turata la 3000-3500 rpm? E ceva normal la motoru asta?
     

Distribuie pagina asta