1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turatie ralanti - trepidatie - masina nu trage - motor diesel 1.9 TDI la A4 B5

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de christith, 18 Mar 2010.

  1. adevar6 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    SEVERIN
    Masina:
    AUDI A4 AJM 2000
    Va salut,
    La masina mea un audi A4 B5 cod motor AJM din 2000 am o pornire foarte grea, parca porneste in 3 pistoane.
    Am pus-o pe tester si cilindrul 1 avea valori de -3. Pana aici ok, dau fuga schimb injector cu acelasi coda am schimbat o-ringurile la toate injectoare si surpriza am aceleasi simptome dar pe tester masina arata la relanti 800 rotatii si valori de 0 la injectoare dar porneste tot in 3 pistoane.
    Cand este rece parca porneste mai repede dar dupa incalzirea motorului daca vrei sa pornesti invarte electromotorul de ia foc si porneste. Tremura toata la pornire, nu se tureaza decat cand este in 4 pistoane. Debitmetrul a iesit ca nu este in parametrii iar in rest ok. fara alte erori pe VCDS. Ce sai mai fac ca ?
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Mar 2015
  2. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    - filtru motorina
    - injectoare montate incorect
    - senzor arbore cotit
    - senzor temp antigel,
    - cablaj intrerupt
    - ECU defect
    - distributie/avans aiurea.
    Ghici! Nu e destul sa citesti erorile. Trebuie verificat tot.
     
  3. zolik

    zolik Bronze Member

    Înscris:
    10 Iul 2010
    Locație:
    Tg-Mures TRANSILVANIA
    Masina:
    AJM B5 avant 2001+Altea '06 BJB
    Revin cu noutati,cam tarziu dar nu pot sa ma ocup de masina(serviviul),avansul l-am verificat pe vag,(sincer nu mai tin minte unde,ma jucam cu testerul si undeva era timing belt,si arata + si - anumita valoare si era intre ele),acum a fost schimbata si distributia +lichidele vitale,si nu era sarita de pe punct...
    Am studiat problema mea pe net...vreme indelungata..am intrebat pe unii pe altii(in meserie)toti aceeasi parere 90% pompa tandem si posibil injectoare,am schimbat pompa tandem(la 10 seara,nu am avut timp mai devreme)surubul inferior,cel de jos de tot mi-a mancat un an din viata:),dar am reusit(cel vechi Luk,nu a avut garnitura de metal,cred eu ca a mai fost schimbat)am frana mai buna dar la functionarea motorului la fel face,putin putin s-a mai ameliorat...am desfacut rezervorul(capacul cu furtunele de alimentare)am verificat aceea pompa micuta functioneaza,dar baga slab,un fel de pipi ca sa fiu mai clar
    EGR la mine este bun,am pus un furtun si am tras cu gura si se simte ca face vacuum,acum l-am anulat am pus inapoi 'delete pipe'-ul,nici o schimbare
    Ce presiune trebuie sa aiba combustibilul la iesire din rezervor...ca la mine iese slabut de tot,am vazut urme de manopera si cum lipsea acea garnitura de tabla imi da de gandit ca cineva s-a mai obosit cu problema asta
    Pana la urma voi lua alte injectoare,daca nici asa nu scap de problema vand masina...nu mai bag bani in ea...si trec pe benzina+turbo;)
     
    Ultima editare: 7 Mar 2015
  4. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Daca scoti turul de la filtrul de motorina si pui o sticluta, la fiecare cheie trebuie sa scuipe cam 20 ml. Fa un filmulet cu cata scuipa si iti zic daca e prea putin sau nu.
    M-am uitat acum inca o data la injectoarele tale. Nu mi se par ok, nu se compenseaza unele pe altele.
     
  5. zolik

    zolik Bronze Member

    Înscris:
    10 Iul 2010
    Locație:
    Tg-Mures TRANSILVANIA
    Masina:
    AJM B5 avant 2001+Altea '06 BJB
    Azi dimineata au fost -8 grade,am pornit-o fara EGR,a pornit foarte usor,un pic de balbaiala dar foarte putina,fata de cat era cu EGR,cu aer cu concentratie de oxigen mai buna parca functioneaza mai binisor(ceea ce imi da de gandit injectorul/oarele)fata de amestecul cu EGR,cand balbaia cateva secunde dar a scos mult fum albastrui,cateva secunde(lipsa EGR)MENTIONEZ masina nu consuma(as exagera daca as zice ca deloc) ulei,foarte putin,insesizabil...
    DECI concluzia mea,ai dreptate,injectoare(unul sigur)este pe sfarsite,si ECU incearca sa compenseze...dar atunci de ce daca o tin la 2000 rpm si apas acceleratia nu face figura,doar la schimbare,sau de ex daca o las in a 4a sau 5a(in aceste viteze se simte cel mai tare)o las sa scada pana pe la 1200 rpm apas acceleratia trage foarte bine,liniar,pana pe la 2000 rpm si incepe figura pana pe la 3000 rpm,acolo inceteaza si iar trage liniar..o fi acesta plaja de turatie in care compensarea are cea mai mare valoare
    Saptamana viitoare(cat mai sunt acasa)voi incerca sa fac un filmulet,cu fumul,cu pornirea(daca va fi racoare,ca la 0 grade sau peste,nu sunt probleme)si si cu debitul de motorina
     
  6. zolik

    zolik Bronze Member

    Înscris:
    10 Iul 2010
    Locație:
    Tg-Mures TRANSILVANIA
    Masina:
    AJM B5 avant 2001+Altea '06 BJB
    Nu am mai postat video(l-am facut dar in graba si a iesit nasol),dar ca informativ un flacon de 0,5 l s-a umplut in aprox 5-7secunde,am pornit masina si doar ce m-am dat jos si trebuia sa o opresc ca flaconul era deja jumatate plin..si dupa spusele unora de pe forumurile straine aceea pompita mica din rezervor are rol doar de preamorsare functioneaza doar vreo 2 secunde la pornire intr-adevar cu furtunul dat jos doar la pornire a dat un pic pe dinafara din furtunul de alimentare,pe urma s-a oprit debitul de motorina,..intre timp la recomandarea unui coleg,s-a facut o curatare de injectoare,am lasat EGR-ul fara ''suflare'' si masina si-a revenit la 95% din functionare..mai da cate un rateu din cand in cand..in vara ma intorc si schimb injectoarele;)
    Sper cu asta sa se rezolve problema
     
    Ultima editare: 18 Mar 2015
  7. tunu 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2015
    Locație:
    spania
    Masina:
    a4 1.9 tdi 1998
    pierdere din putere

    Salut am un audi a4 b5 110cp diesel motor cod AFN an 1998 si de curand motorul a incecut sa piarda din putere sa fiu mai explicit,
    - porneste rapid la sfert de cheie
    - accelerat pe loc se duce la peste 4000 ture, nu incerc mai mult.
    - pe autostrada nu mai trece de 3000 cu pedala la fund si 140Km/h
    - nu mai are "zvac"
    - in panta de 30 grade la urcare chiar si in a 4-a incepe sa piarda putere
    - turbo suflanta se aude ca si inainte pleaca sueratul la 1200 ture
    De ce e pierderea asta de putere ? Am cateva banuieli: pompa adica inaintea pompei se intimpla ceva dar inainte sa-mi fac de cap vreau sa mai ascult niste pareri sau rezolvari pe care puteti sa mi la dati cei care sunteti profesori sau cei care ati patit-o. Va multumesc anticipat :rock:
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Apr 2015
  8. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Incepi cu schimbarea filtrului de motorina, iar apoi o diagnoza face cat 1000 de pareri.
     
  9. tunu 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2015
    Locație:
    spania
    Masina:
    a4 1.9 tdi 1998
    Acum am venit acasa cu ea si am sesizat ca nici turbo nu mai fluiera deloc. De diagnoza nu stiu ce are ca nu vrea sa se mai conecteze. Trebuie sa o faca altcineva si asta nu stiu cand se va intampla. Sunt la 50 km de oras. La turbina te gandesti cumva ? zic si eu. Multumesc mult
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Apr 2015
  10. dodanu4all 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2015
    Locație:
    rm valcea
    Masina:
    audi a4 1.9tdi 1997
    tunu, am o problema similara la masina mea tot AFN din 1997. Daca gasesti vreo solutie, te rog sa ne spui si noua.

    Am schimbat de curand turbo sau cel putin asa zice mecanicul si masina trage la fel de incet ca pana sa o schimb plus ca mi-a intrat in limp mode de 2 ori in 3 zile. Nu sunt adeptul vitezei, dar nici sa ma faca o dacie pe demaraj.
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Apr 2015
  11. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    Sistemul e atat de complex incat daca vrei sa verifici in functie de toate parerile pe care le auzi, s-ar putea sa golesti buzunarul inainte sa-ti dai seama ce are masina...
    pe mine ma duce gandul al debitmetru, dar pentru asta, ca si pentru celelalte elemente, aveti nevoie de diagnoza, vorba lu' Campary !
    Daca diagnoza nu se conecteaza, verifica intai siguranta, ca are una. Daca nu e de acolo, atunci ori masina are o problema de comunicare, ori softul de diagnoza sau chiar interfata diagnozei are o problema, in cazul in care e a voastra si e pirat.
    :salute:
     
  12. bogdy arad

    bogdy arad 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2011
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi a4 1.9tdi 1z 1996
    salutare am si eu o problema imi tot apare eroarea asta pe engine - Intake Manifold Pressure
    17-10 - Control Difference - Intermittent si simtomele sunt ca imi pierde puterea motorul nu mai trage decat daca iau si pun contactul.
     
  13. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Ai o problema cu senzorul de presiune de pe admisie.Verifica mufa,cablajul,daca nu se rezolva trebuie schimbat.
     
  14. bogdy arad

    bogdy arad 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2011
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi a4 1.9tdi 1z 1996
    Salut,
    Aceeasi problema o am si eu. Masina trage in suturi si uneori chiar demareaza foarte greu. :keule:
    Am atasat log cum am stiut si eu. Sper sa intelegeti ceva din el.
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Iun 2015
  15. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Bogdy,la tine reiese din log ca debitmetrul este mai mult decat mort.Trebuie schimbat,probabil pe langa faptul ca masina nu trage cum trebuie,consuma si mai mult decat normal.Deci schimba debitmetrul urgent,nefunctionarea acestuia duce la imbacsirea si ancrasarea turbinei.
     
  16. bogdy arad

    bogdy arad 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2011
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi a4 1.9tdi 1z 1996
    am observat ca imi consuma mai mult doar cand intra in limp,log-ul era facut cand nu tragea ,dar are unele momente cand trage de rupe asfaltul.in afara de debitmetru ce ar mai putea fi? ca nu as vrea sa schimb dupa ureche.
     
  17. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Schimba debitmetrul,de el nu scapi.
     
  18. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Nu schimbi nimic dupa ureche,se vede clar ca debitmetrul este mort.Plus ca daca continui sa mergi cu debitmetrul defect risti sa bulesti si alte componente ale motorului printre care si cea mai importanta cum ar fi turbina.
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Iun 2015
  19. bogdy arad

    bogdy arad 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2011
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi a4 1.9tdi 1z 1996
    Scuze,nu am vrut sa spun ca schimb dupa ureche,dar vreau sa fiu cat se poate de sigur,ce debitmetru imi recomandati?pe masina am ceva 2s fabricat in 2006 in germania,deci a mai fost schimbat.ms pentru sfaturi,sugestii.
     
    Ultima editare: 8 Iun 2015
  20. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Debitmetru Bosch.
     

Distribuie pagina asta