1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turatie ralanti - trepidatie - masina nu trage - motor diesel 1.9 TDI la A4 B5

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de christith, 18 Mar 2010.

  1. paul14

    paul14 Gold Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Targu - Jiu / Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Înainte de schimb, avea aceleași simptome? Șocurile sunt doar în treapta 3 la 2000 rpm sau în orice treaptă la 2000 rpm?

    Cauze pot fi multe, începând de la filtru combustibil, pompă, injectoare, traseu aer etc.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Cel mai simplu este sa faca un log in mers ca nu suntem la ghicitoare.
     
  3. dan lucian

    dan lucian 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2017
    Locație:
    alba iulia
    Masina:
    audi a4 b5 avant motor 1.9 110 cai anul 1997
    Cum un log in mers?
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca intrebi cum faci un LOG in mers asta denota ca nu ai citit forumul zi de zi asa cu ar fi trebuit si in cazul asta mergi la un bun diagnostican cu VCDS. Este scris pe forum in topic special cum se face LOG in mers.
     
  5. Kurosaki 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    -A4 B5 ,1.9 TDI 90cp ,cod 1Z,1996
    Salut!
    Probleme mărișoare la pornire deja când sunt sub 7 grade.
    Am zis că este bateria așa că am luat alta.
    Montat frumos ,dat la automat și tot a pornit,dar tot greu și era ziua când se poate zice că era mă cald.
    Am avut Vartra Black Dynamic 70Ah 640 si am schimbat cu Banner cu aceleasa specificatii
    Asta ma face să cred că o fi altceva. Bujiile? Ce ar putea fi?
    Mentionez că după pornire relantiul sta pe la 800-900 de ture ,oscilează destul de urât.

    Daca este oprita timp de 3-4 ore tot pornește perfect. Dar după o noapte de stat e la mila lui Dumnezeu.

    Daca ar conta , uleiul e Repsol 10w40 pus acum doua luni și aș vrea să trec iarna asta cu el.
     
  6. paul14

    paul14 Gold Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Targu - Jiu / Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Verifică senzorul de temperatura apă, releul de bujii (dacă ai tensiune pe bujii), bujiile cu un multimetru (trebuie să aibă câțiva ohmi) și să nu fie cumva dezamorsata.
     
  7. Teko

    Teko Gold Member

    Înscris:
    27 Iun 2008
    Locație:
    RO
    Masina:
    A4 (1997) 8D2 B5 cu 1,9 tdi (AHU) + A4 (2012) 8K5 B8 cu 2.0 CR (CAGA)
    La asemenea simptome primul lucru ce trebuie verificat este instalatia de alimentare, inclusiv supapa unisens de pe retur. Daca pana la intrarea in pompa de injectie totul este in regula ramane doar semeringul de pe axul pompei. La modelul tau de pompa un semering pe original costa ... 16 lei (Bosch). Semeringul il poti verifica foarte simplu: dupa ce scoti capacul de protectie la distributie trebuie sa ai motorina imprastiata "la greu". Este o problema clasica si des intalnita la motoarele cu pompa de injectie rotativa. Logic la varsta lor. Succes!
     
  8. Kurosaki 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    -A4 B5 ,1.9 TDI 90cp ,cod 1Z,1996
    Nu înțeleg la ce te referi cu "dezamorsata"
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se refera la pompa = instalatia de alimentare combustibil, logic. A uitat sa mentioneze la sfarsit. Bafta
     
  10. Teko

    Teko Gold Member

    Înscris:
    27 Iun 2008
    Locație:
    RO
    Masina:
    A4 (1997) 8D2 B5 cu 1,9 tdi (AHU) + A4 (2012) 8K5 B8 cu 2.0 CR (CAGA)
    Kurosaki mergi mai bine la un mecanic auto si povesteste ce si cum. Poti face mai mult rau odata ce tu nu cunosti elemente de baza in functionarea unui motor, destul de simplu, cum este 1Z.
     
  11. Kurosaki 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    -A4 B5 ,1.9 TDI 90cp ,cod 1Z,1996
    Multumesc de sfaturi si indrumari!
    Voi merge cat de curand pot la un electrician intai. Sa vada bujiile. Daca or fi de vina.
    Alt "simptom"care pentru mine parea normal e ca martorul de la bujii se stinge aproape instantaneu....
    Abia dupa niste filmulete vazut epe YouTube am vazut ca normal este sa stea ceva aprins..
     
  12. Kurosaki 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    -A4 B5 ,1.9 TDI 90cp ,cod 1Z,1996
    Problema rezolvata!
    Cauza: 4 bujii arse
    Pus 4 bujii noi NGK + senzor temperatura lichid de racire si porneste la sfert .
     
  13. vladsorin 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2009
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 2000
    Buna seara! Am un si eu un A4 B5 1.9TDI AJM 116CP 2001 care are ceva probleme... Pe scurt masina manifesta intreruperi de scurta durata (sfert de secunda sau chiar mai mici) cand motorul e cald si nu mai trage cu aceeasi putere... Am schimbat urmatoarele piese la ea si tot face acest lucu: Injectoare, debitmetru, turbina, (aproape am dat faliment de cat iubesc masina respectiva)
    Pe Vag am testat si toate apar in parametrii din cate imi zic toti mecanicii: "e buna... nu stii tu cum ar trebuii sa mearga!"
    Multumesc anticipat!
     
  14. TalosCosmin

    TalosCosmin Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Salaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Schimba toti mecanicii si cauta unul bun. Log in mers trebuie sa faci!
     
  15. emilko 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2019
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B5 1.9TDI 110CP
    Salut. Am un AFN 110cp și de 5 luni am următoarea problema. După ce ajunge apa la 90 începe să tremure motorul la relanti. Nu fluctuează relantiul, sta la 861 dar tremură descentrat. Cât e rece merge corect. Problema a apărut după ce am schimbat garniturile pompei. Menționez că am ajuns să schimb și pompa și face la fel. După ce ajunge la 90 începe să meargă descentrat. Am verificat în toate modurile : cu maf scos, cu egr anulat, cu senzorul de temperatură scos etc. Injectoarele verificate pe banc si deschid la 190 bari. Avans pe linia albastră, nici un simptom de volanta. Am redus relantiul la 840 și fără climă nu tremură, când pun clima creste la 861 si până la prima accelerare merge bine. Cum am accelarat-o puțin, când revine la relanti merge descentrat. Please help.
     
  16. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Verifica fulia compresorului sa nu mearga greu, respectiv sa nu fie intinsa prea tare cureaua de accesorii. Nu cred ca e de aici insa e ciudata legatura dintre pornirea climei si trepidat.
    De asemenea, verifica si cat ai IQ-ul ca exista posibilitatea sa ai debit prea mic si cand pornesti compresorul sa nu faca fata la consum.
     

Distribuie pagina asta