1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A3 8P - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de Cana.liviu, 10 Ian 2015.

  1. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Turbina functioneaza in parametri, si are vreo 20.000 km de cand merge pe masina la mine, acum a inceput sa faca ce am spus.
    Joc nu are deloc exagerat, mai exact e acelasi joc ca si cand am pus turbina acum 20k km.
    Prostia care o zici cu achizitia gresita a marcii iti zic eu ca ii poate una dintre cele mai mari prostii ;) nu inseamna ca daca nu iau unele piese noi si originale nu pot avea audi, (asa ca sa sti, peste 80% ce am pe masina e nou). Nu e treaba ca nu pui nou, unele piese sunt mai bune second.
    Ma gandeam la ulei prentru ca imediat la cateva minute dupa ce am completat cu ulei nou peste cel vechi s-a diminuat sesizabil sunetul.
    Mai nou cu vremea ploioasa s-a diminuat si mai mult sunetul, ceva e destul de ciudat pentru ca turbina lucreaza nu face figuri, nu tremura masina nu are nimic anormal in afara de fluieraturiile alea puternice.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu are legatura marca uleiul ci in cel mai rau caz exista un canal (de fapt este o teava) de ungere foarte mic ca si diametru obturat dar este putin probabil sa fie acel canal infundat. Mai poate fi si din cauza unui soft/resoftari motor prost facut/e
     
  3. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Presiunea de ulei care ajunge pe conducta cum as putea sa o masor?
    Desi parerea mea este ca daca nu aveam presiune sau era obturata conducta de ungere era gata turbina... (am facut cu ea asa aprox 5k km).
    Softul ce ar putea face gresit incat sa scoata fluieratul ala? ( nu intreb ca sa contrazic, intreb pt ca nu stiu), mentionez ca fluiratul se aude destul de tare inca de la relanti, adica la 840 de ture cat e relantiul are un fluierat destul de deranjant daca stai vreo 5min asa.
     
  4. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Tu ai reconditionat turbina?
     
  5. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Care dintre ele :)))
    Situatia sta in felul urmator...
    1. Turbina mea originala facea suprapresiune la 2.2k ture facea peste 2.6bar si intra in limp mode, am duso la curatat cu ideea sa se curete si erau indoite vanele de reglaj.
    2. A fost reconditionata total, dupa aprox 10km s-a gripat, cica a prins ceva saiba.
    3. Dupa a2a reconditionare, am sunat sa ii spun ca scoate fum destul de gros si am primit raspuns sa merg la un drum lung, cica a ramas ulei pe evacuare, am mers in jur de 150km... s-a rupt axul in turbina.
    4. A mai reconditionat-o odata pe garantie, am facut in jur de 5k km si s-u uzat bucsiile de la axul turbinei.
    5. Am decis sa nu mai reconditionez nimic si am luat o turbina second, masina cica ar fi avut in jur de 120...130k km, intradevar turbina era intr-o stare foarte ok, joc aproape 0, mai exact o turbina in perfecta stare, de vreo 20...30k km a mers perfect, pana acum de vreo 5k km ce face cum am descris.
    Am verificat acum 2 saptamani din curiozitate jocul la turbina si e la fel cum a fost cand am montat-o sus.
    Ce as avea de adaugat la simptome... zbieraturiile apar cand se infoaca turbina, pana nu se infoaca bine este doar fluieratul, dupa ce se infoaca turbina apar si zbieratele.

    Turbina din punct de vedere al jocului este ok, zbieratul suna ca un rulment distrus care face galagie, cand o sa am timp o sa fac o inregistrare audio, sper sa se auda despre ce este vorba.
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Degeaba tot intrebi si scrii pe forum, mergi la un bun mecanic. O sa scrii pe forum pana te plictisesti dar nu o sa rezolvi problema ta aici din tastatura. Aveti o impresie foarte proasta si gresita precum ca forumurile va repara masina. Observ asta pe zi ce trece si sunt din ce in ce mai multi care cred ca existenta unor forumuri auto le rezolva problemele masinilor. Gresit, mecanicii repara masina, dar aia buni, nu maimutele dresate numite mecanici.
     
  7. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Am postat o inregistrare despre ce e vorba.
     
  8. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Am facut in weekend un drum pana la mare. Am mers cu un 130-140kmh, comod, incet, frumos.
    Duminica, la intoarcere, am dat ceva mai tare pe o distanta mai lunga (un 150-160kmh). Am zis sa o curat si sa o tin peste 3000rpm pentru a facilita acest lucru.

    Problema este ca dupa vreo 30-50km de mers la 3000rpm, mi-a dat un zvac si m-am trezit cu semnul de la Glow Plug (arcul) care clipea intermitent.
    Dupa zvac, accelera foarte greu si nu mai tragea deloc. Mi-a cazut instant la 100kmh si viteza era in cadere libera. Mai accelera putin, dar nu cat ii dadeam eu.
    De frica, am zis sa mai merg asa cu ea, macar sa chem platforma mai aproape de Bucuresti (eram cam la 100km departare cand mi s-a intamplat). Am mers vreo 20-30km dupa care am urcat la deal, a picat viteza pe la 60kmh, m-am bagat pe banda de urgenta cu avarii si am bagat viteza inferioara. Dupa ce am dat a 4-a si a 3-a, mi-a iesit un nor de parca eram tractor :)). Abia in viteza 1 si 2 am putut sa accelerez si sa ma duc pana la prima intrare de servicii. Acolo am oprit masina, am lasat-o putin, dupa care am pornit-o si a mers fara probleme pana acasa (am stat in 100kmh).

    Acasa, am bagat testerul pe ea si am eroarea:
    000665 - Boost Pressure Regulation
    P0299 - 000 - Control Range Not Reached - MIL ON

    Atasez poze.

    Cand am putin timp si spatiu, o sa fac un log in mers sa vad ce zice, insa din ce am gasit pe net, pot sa fie furtunasele si turbina.
    Pana una alta, eu pot sa fac log-ul si sa ma uit dupa scapari de vacuum.
    Imi puteti recomanda ce sa fac, sau un service care se ocupa cu turbinele?

    Poate sa fie de la reparatia de la pompa de vacuum pe care am facut-o acu 3-4 luni, sau nu are legatura cu turbina zona respectiva?

    Mersi!

    [​IMG] [​IMG]
     
  9. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Eu chestia asta am patit-o când s-a îndoit axul turbinei si nu se mai invartea deloc. Exact ca si tine, martorul în bord, si mersul de SDI.
    Deși era sa blestem degeaba firma unde am reconditonat turbina acum 2 ani, o recomand in continuare ca merge ca in prima zi, EuroEst Turbo Center, în Brasov.
     
  10. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Da, dar banuiesc ca nu a mai mers dupa ce ai oprit/pornit masina, nu?
    Am pornit-o astazi si merge impecabil, de parca n-a avut nimic.

    Daca stau bine sa ma gandesc, furtunul intercooler scapa putin ulei. Totdeauna gasesc niste ulei pe el, fix la iesirea din turbina. E posibil ca asta sa fie problema?
    Sa fi stresat la maxim masina pt un anume timp, a rasuflat pe acolo si senzorii au luat-o razna?
     
  11. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Nu....dead:)))) Pornea dar mergea cu vreo 40 cp doar... Si cand o lăsam in frână de motor smucea rau. Cand porneam motorul turbina pornea si ea si dupa cateva secunde se oprea desi motorul era pornit. Oricum, nu vrea sa cobesc , dar sunt semne destul de clare si la tine.
     
  12. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    A, pai la mine merge impecabil dupa, si ultima oara cand am verificat turbo, era super ok log-ul.
    Eu tot zic ca 90% este vreun furtun.
     
  13. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Ee atunci e mai simplu. Trebuie să se audă fasait ca un aspirator de sub capota, în mers.
     
  14. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Ma tot uitam acum la video-uri pe net si citeam threadul de turbine de pe vwforum si de la noi, si m-am ingrozit de sunetele care le scot turbinele alea care erau "pe moarte"
    A mea e complet silent si nu suiera deloc. Singura problema pe care o stiu, cum am zis si mai sus, este un furtun de culoare rosie, care iese din turbina (parca). La mine era negru de ulei acu 2-3 luni cand l-am curatat.
    Dupa curatare, a devenit rosu la loc. Problema e garnitura lui, sau ceva de genu.
    Trebuie sa cumpar garniturile si prinderile, dar o sa am nevoie de niste coduri, ceva :(
     
  15. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Am incercat in seara asta sa fac un log in mers, dar cred ca mi-a iesit o harababura.
    E posibil sa am 2-3 loguri intr-un singur fisier, dupa care am mai incercat sa fac unul.
    Nu stiu cat de corecte sunt, dar poate se intelege ceva.

    Dupa testele astea, n-a zis nimic masina si merge ok.
    Poate cineva sa mi le interpreteze?

    INFO: Nu mai am EGR (este blocat fizic si dezactivat soft)
    Eroarea a fost:


    1 Fault Found:
    000665 - Boost Pressure Regulation
    P0299 - 000 - Control Range Not Reached - MIL ON
    Freeze Frame:
    Fault Status: 11110000
    Fault Priority: 1
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 255
    Mileage: 217035 km
    Time Indication: 0
    Date: 2019.09.01
    Time: 12:54:47
    Freeze Frame:
    RPM: 2730 /min
    Speed: 143.0 km/h
    Load: 72.5 %
    Voltage: 14.06 V
    Bin. Bits: 00101000
    Absolute Pres.: 2499.0 mbar
    Absolute Pres.: 1887.0 mbar
     
    Ultima editare: 7 Sep 2019
  16. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    După cum vezi din eroare, tu ai avut problema ca nu ți-a mai făcut presiune suficienta. Ori e ceva le la vacuum ori la furtunul unde zici ca scăpa ulei. Pentru ca ai mers mai tare probabil a stat în presiune și a împins ceva pe acolo, a scăpat aer și ai luat limp mode. Trebuia de la început să încerci pe banda de urgenta sa oprești și sa porneasti motorul și își revenea. E mare prostie la astea care au doar furtune cu siguranță că se uzează.poti schimba oringurile pe la ele.
    O sa ma uit și pe loguri.

    Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
     
  17. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Am fost ieri si am cumparat furtunul respectiv cu tot cu garnituri and stuff.
    Acum ma duc sa le schimb si sper sa fie de acolo. Din cate ma pricep si eu, logurile arata impecabil si turbina e ok.

    Asa banuiesc si eu, ca am stresat-o in 3000+rpm pentru o perioada mare, furtunul ala n-a mai rezistat si a scapat putin.
    Chestia e ca furtunul respectiv este de culoare rosie la mine, si nu il gasesc absolut deloc pe culoarea aia.
    Cand am luat masina, toata lumea mi-a spus ca acel furtun nu are cum sa fie rosu, insa eu il gasesc pt BMM daca il caut pe net. Ciudat.

    https://www.pieseauto.ro/poze/furtu...p-2-0tdi-bmm-7db7befb3d8709bc79-0-0-0-0-0.jpg
     
  18. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Negru e doar din fabrica. Ulterior, când îl cumperi OE e doar roșu.
    La a mea am avut surpriza sa aud iar fluieratul :keule:, mai încet ce e drept dar tot nu a dispărut complet. Si face numai când e rece motorul și cand o calc la 1800-2200 turatii. Deja mă dispera... Nu inteleg pe unde poate scapa aer de se aude asa ascuțit.
    Si nici nu da vreo eroare. Mai ramane sa schimb furtunul dupa intercooler si cel care iese din clapeta ASV... poate or fi duse oringuri ceva...Ca sunt pline de ulei, mai ales cel de jos la intercooler. Dar fluieratul aduce a aer scapat sub presiune printre ceva de metal
     
    Ultima editare: 7 Sep 2019
  19. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Salutare,
    Am trimis turbina la bucuresti pentru hibridizare. Am vorbit cu persoana care mi-a facut lucrarea si mi-a recomandat sa schimb si blocul de vacuum. Stiti cumva ce cod are sau ce coduri merg la A3 cod motor BKD sau nu conteaza codul ? Am gasit unul cu acest cod 3C0906625A. Oare merge pe masina mea ? Nu am masina la indemana sa vad ce e momentan montat la mine.
     
  20. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Eu cred că ți-a recomandat sa iei un bloc nou de valve că să eviți problemele ulterioare și să dai vina pe turbina. Ținând cont că mașinile au deja ceva ani, e foarte probabil sa ai probleme cu blocul de valve.
     

Distribuie pagina asta