1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A3 8P - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de Cana.liviu, 10 Ian 2015.

  1. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Faci o diagnoza si aflii singur raspunsul. Poate sa fie alt motiv pentru care intra in limp mode, nu neaparat turbina.
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    E posibil. Insa fara o scanare pe engine si log in mers, e greu de dat un verdict.
     
  3. extrem 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Apr 2016
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A3 Sportback 2.0 TDI (BKD) 2006
    Pe tester parametrii aratau bine , doar ca modulul de vacuum baga cu 2-3 psi mai putin decat ar fi trebuit.
     
  4. RokoSud

    RokoSud 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A3, 2.0 2003
    Si eu am avut aceeasi problema cu turbina si toti "mecanicii"mi-au spus ca trebuie reconditionat turbo..pe dracu avea o presiune cu 0.5 bar in turbo si computerul cand o detecta ti-o pune in cap.Este vorba de parametri in mers pe pot vedea valorile ei
     
  5. iliu marius iulian 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2016
    Locație:
    rasianri jud. Sibiu str. E. Ciucianu nr. 1744
    Masina:
    audi A3
    salut ! imi spui si mie te rog cu ai rezolvat problema ???
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Rezolvi foarte simplu.
    Faci o scanare si un log in mers pentru a vedea de ce intra in limp-mode. Cauze sunt foarte multe de la turbina la un furtun, valva, etc.
     
  7. iliu marius iulian 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2016
    Locație:
    rasianri jud. Sibiu str. E. Ciucianu nr. 1744
    Masina:
    audi A3
    A fost iesit furtunasul care intra in EGR. L-am infipt la loc si de atunci nu se mai tureaza de loc si se ineaca (moare motorul cand vreau sa plec cu ea de pe loc). Pana nu am infipt furtunasul in EGR mergea bine masina doar ca intra in limp-mode in a 3-a dupa 3.000 rpm si in a 4-a, a 5-a , a 6-a dupa 2.500 rpm. Ce ar putea avea ? Multumesc.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Tu ai citit postul meu de mai sus ?
     
  9. XtotheZ 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2015
    Locație:
    Craiova Dolj
    Masina:
    Audi A3 2.0 Tdi 140 cp 2005
    Buna ziua...imi poate spune cineva unde reconditionez turbina ?
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cauti pe net cu Google. Bafta
     
  11. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Salut. Cauta-l pe Cipos. Am inteles ca este cel mai bun in domeniul respectiv.
    La un mic search, il gasesti peste tot :)
     
    kojak13 apreciază asta.
  12. kojak13

    kojak13 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 2011
    salut,cauta un atelier care are si stand ptr echilibrarea turbinei. E imposibil sa nu gasesti in Craiova sau tot judetul Dolj.
    Bafta
     
  13. XtotheZ 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2015
    Locație:
    Craiova Dolj
    Masina:
    Audi A3 2.0 Tdi 140 cp 2005
    multumesc..
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu te sfatuiesc in felul urmator, da jos turbina si noteaza-ti codurile de pe ea. In functie de acele coduri iti iei de pe eBay un miez Melett Made in UK (vine deja echilibrat) si il montezi pe turbina ta.
    In felul acesta eviti reconditionatul cu piese chinezesti, majoritatea deastea folosesc.
     
  15. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Cred ca e cea mai buna varianta de recondiționare cu miez Mellet. Cred ca au și în Polonia un distribuitor. Ieși doar puțin mai scump ca o recondiționare aici dar nu riști nimic. Important e sa nu ajungi sa distrugi carcasele, în cazul unui ax rupt sau joc excesiv.

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu ieseam chiar mai ieftin cu miez Melett decat cu reconditionatul KKK-ului. :)
     
  17. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
  18. Tomee80

    Tomee80 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Oct 2014
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A3 2.0 TDI 16V - 2004 - BKD 170CP
    Salut, legat de trecerea in limp mode la turatii de peste 2000. Si eu am avut problema respectiva si cand aparea a fost stocata eroarea din atasament (P0234 Overboost Condition).

    La mine a fost problema cu geometria variabila care a fost blocata si ca lamelele de la turbina au fost ciobite, usor deformate. Asta numai dupa demontare s-a aflat bineinteles. Eu am ales reconditionarea, deoarece in acel caz in afara de carcasa a fost totul schimbat in el si vopsit, adica arata ca unul din fabrica vezi imaginea 2 si 3.

    In Oradea operatiunea costa undeva la 300 de euro + orele de lucru demontare/montare, asta asa informativ.

    Sper sa fie de folos cuiva informatia.
     
  19. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Treaba se afla foarte simplu si cu un log in mers. Acolo vedeai clar.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @Tomee80 E usor sa sablezi si vopsesti un corp de turbina si arata ca noua. Ce conteaza foarte mult sunt piesele folosite pentru reconditionare, daca sunt chinezesti sau de origine.
    Un kit de reconditionare chinezesc il iei cu 50-70 euro, vopsesti turbina, pui kit-ul si te-a ars de 300 euro. Si crede-ma, pentru profit maxim majoritatea dinastea folosesc si vin cu anumite dezavantaje, elice mai mica, material prost, etc.
    Cea mai buna solutie in astfel de cazuri este sa apelati la un mecanic pentru a dezansambla turbina (daca voi nu stiti cum) si inlocuiesti miezul si/sau geometria (in functie de caz) cu unele Melett (Made in UK). Geometria rareori este afectata, mai sunt cazuri in care se toceste dintele si nu mai actioneaza coroana, dar in majoritatea cazurilor este plina de depuneri. O simpla curatare este indeajuns.
    Sa schimbi miezul nu iti ia mai mult de 15-20 minute cu turbina demontata, avantaj este ca elicea vine deja calibrata pe ax in cazul celor Melett.
     
    kojak13 apreciază asta.

Distribuie pagina asta