1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A3 8P - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de Cana.liviu, 10 Ian 2015.

  1. Santinella 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2.0 tdi BKD 2005
    Salutare!
    ce parere aveti de sunetul din video. Ma confrunt si eu cu el. Se aude in turatii pe loc, in treapta 1, 2 si parca putin in 3. Probabil si in restul, dar din cauza zgomotului motorului nu mai este sesizabil. Cand motorul este cald, consider ca se aude mai incet.

     
    Vasile Vaska apreciază asta.
  2. Valentinosss22 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Bkc, 2005
    Salut, am un audi a3, motor 1,9 bkc si am o eroare 18000, p1592, senzor presiune turbo! Ce ar putea fi? Multumesc!
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  4. Valentinosss22 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Bkc, 2005
    Multumesc, o sa țin cont!
     
  5. iulian1227

    iulian1227 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2015
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 b7 3.0 2005
    salutare grup! am un audi a 2.0 BKD 140cp 2004 si imi cam face cateodata figuri imi taie turbina in treapte 4 5 6 dar nu mereu la un deal mai mare daca apas acceleratia la maxim in treapta 4 pe la 3300rpm imi taie turbo iau contactul si il pun inapoi si merge iar in treapta 6 mi-o taie mereu la 180kmh fac aceiasi operatiune si merge turbo daca apas usor acceleratia si trece de 3000rpm nu imi mai face figuri trec de 200
    ce ar putea sa fie?e turbo sau doar geometria variabila?un mecanic mi-a zis sa schimb actuatorul de vacum si supape n70 sau 75 nu mai stiu egzact
    ma poate ajuta cineva
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Inainte sa schimbi, se verifica. Mecanicul tau am imrpesia ca este genul de mecanic ce rezolva o problema prin eliminare.
    Primul pas este o scanare cu VCDS, al 2-lea este un log in mers si de acolo dezbati problema.
     
    kojak13 apreciază asta.
  7. iulian1227

    iulian1227 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2015
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 b7 3.0 2005
    pe diagnoza imi da geometria variabila si mia zis ca e de pe vaum ceva si sa gandit la actuatur
    diagnoza am facuto eu si am cautat eroarea pe net P0234 si iam zis si lui si mia dat aceste raspunsuri
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu exista sa dea geometria pe tester. :)
    Primul pas este curatarea geometriei, nu este greu deloc, dupa care verifici toate furtunele de vacuum si valva n75.
     
    kojak13 apreciază asta.
  9. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    In cele mai multe din cazuri e vorba de geometrie care merge greu din cauza depunerilor. Curata turbina si vezi. E usor sa spuna din gura sa schimbi una si alta fiindcă el are de lucru si de luat bani. Tot atunci cand fa turbina jos poate vedea si cum merge actuatorul. N75 poate mai mult sa induca lag, nu tăieri de putere.

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
     
  10. Tzunoi112 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2016
    Locație:
    TM
    Masina:
    Audi A3
    Buna, am un a3 2.0 TDI 170cp fabricat in 07, de vreo 3-4 zile turbina face un "suierat" in treapta 1,2,3 la turatii mici gen pana in 2200/2500 de turatii.
    Aveti vreo idee?
    "Suieratul" nu se aude tare.
    PS: Am mai catalogat sunetul scos ca si sunetele unei ambulante indepartate deoarece tonalitatea se modifică in funcție de cum calc pedala.
    Urmeaza sa se uite un mecanic la turbina (mai multi mecanici au dat vina pe turbo) dar as vrea sa stiu daca a mai patit careva asa ceva si daca e posibil sa fie si alta cauza.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ori turbina ori vreun furtun fisurat sau colier slabit. Masina trage/consuma la fel ?
     
  12. Tzunoi112 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2016
    Locație:
    TM
    Masina:
    Audi A3
    Masina nu trage la fel dar e o diferenta foarte mica si consuma mai mul.
     
  13. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Daca poti, fa un log in mers si posteaza-l in topicul dedicat. Ala spune multe despre turbina.
     
  14. tomescu.valyi

    tomescu.valyi 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2016
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    A3, 2.0TDI(BKD), 2004
    Va salut. Sunt nou pe aici si as vrea sa va intreb ceva. Din ce am vazut eu pe net pe motorul acesta bkd s-a pus turbina garrett gt17v , mai exact gt1749v . Ieri am dat jos tubulatura de admisie de la turbina sa verific jocul axului si am zis sa fsc o poza la seria de pe turbina. In poza se vede clar seria gt20v , turbina care echipeaza motorul de 2.5 tdi din cate stiu eu. Sa fie schimbata oare sau e cea stock?
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Garrett GT1749V trebuia sa ai pe BKD.
    GT20V s-a pus pe 2.0 TDI,
     
  16. tomescu.valyi

    tomescu.valyi 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2016
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    A3, 2.0TDI(BKD), 2004
    Nu pricep audi66 ce vrei sa spui. Cea care o am eu acum pe masina gt20v e tot la fel ca gt17v?
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Am pus , dar nu am mai continuat. :)
    Din cate stiu eu GT20V s-a pus pe alte coduri motor, nu pe BKD.
     
  18. tomescu.valyi

    tomescu.valyi 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2016
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    A3, 2.0TDI(BKD), 2004
    Din ce am vaZut eu s-a pus pe audi a6 2.5 sau vw t5 2.5 ... Nu stiu ce sa zic, cum as putea afla ce model e mai exact sa stiu ce presiune poate duce maxim
     
  19. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Era interesant sa faci o poza mai de departe sa vedem cum arata complet. E posibil sa fie vreun hibrid. Poate găsim după cod ceva.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  20. tomescu.valyi

    tomescu.valyi 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2016
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    A3, 2.0TDI(BKD), 2004
    E pe masina si nu prea am loc sa fac poza.
     

Distribuie pagina asta