1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A3 8P - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de Cana.liviu, 10 Ian 2015.

  1. Daniel71 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2017
    Locație:
    UK
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, BRE, 2005
    Nu ai posibilitatea sa-i faci un smoke test ? asa vezi imediat pe unde sufla.
     
  2. cataNFS 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2017
    Locație:
    roman
    Masina:
    Audi A3 8P
    Ai probleme cu injectoarele ?? Si eu am patit ceva de genu , mi-a picat 2 turbine in 2 luni ambele reconditionate , cauza a fost un injector blocat .


    Daniel71 Cum pot face acest test ? Ca ma gandesc cu groaza cat am de demontat sa il dau jos si sa il verific, daca as putea sa il verific pe masina ar fi ideal .

    Atasez log in mers
     

    Fișiere atașate:

  3. Daniel71 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2017
    Locație:
    UK
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, BRE, 2005
    Este un agregat propriu pentru asta se leaga la o sursa de aer comprimat si se cupleaza la tubul de aer dupa filtru. Aparatul emana un fum care patrunde in tot sistemul de admisie si daca este o ruptura/neetanseitate se vede imediat, fumul iesind pe acolo, eu am ceva asemanator cu asta la garaj

    1.jpg

    pentru exemplificare vezi clipul

     
  4. cataNFS 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2017
    Locație:
    roman
    Masina:
    Audi A3 8P
    O sa caut in service-uri sa vad daca au scula asta , mersi .
     
  5. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Revin si eu putin mai intarziat cu noutati.
    In legatura cu injectoarele am avut probleme cu 2 dintre ele m-am asteptat doar la unul, unul era terminat iar celalalt facea probleme la turatie, iar pentru asta am decis sa le schimb ambele.
    Injectoarele au fost verificate si am ales doar care au fost bune (din 12 injectoare de la dezmembrari abia am gasit 2 care erau bune :p )
    deci injectoarele cad de pe lista.
    povestea cu turbina a inceput cam asa...
    de cand am luat masina primeam limp mode din cauza presiunii prea mari, colegi tot de aici mi-au spus dupa log ca pe la 2200 de ture depaseam 3bar, intr-o zi avand alta masina la dispozitie am decis sa o demontez si sa o duc la curatat, asa am fost sfatuit ca e murdara geometria, ceva mai rau s-a intamplat, persoana care mi-a desfacut turbina a constatat ca toate vanele erau indoite astfel facand suprapresiune, am decis sa reconditionez turbina.
    dupa ce am montat turbina, totul ca la carte pornesc pe un drum sa fac niste teste, fac primul log toate valoriile corecte, fac jumate din aldoilea log cade presiunea, nu am mai avut presiune deloc.
    O demontez, axul gripat aproape ca nu se invartea deloc, a desfacut turbina si era ceva bucata de metal care a intrat intre paleta si miez (m-am gandit ca a uitat el ceva, el sustinea ca nu) in fine, a scos doar bucata, a pus-o la loc si mi-a dat-o inapoi, l-am intrevat ca nu trebuie centrata? a zis ca nu are ce sa mai centreze (m-am cam indoit de ce a zis...da nah...).
    am montat turbina sus, am parcurs un drum de aprox 80km, pe cand sa ma intorc mai fac vreo 30km si s-a rupt axul in turbina pe partea cu evacuarea.
    am demontat-o dinou, am dus-o la el inapoi si a reconditionat-o dinou ca s-a distrus si carcasa.
    de atunci am mers cam 6.000km, desi a scos fum inca de cand am montat-o m-am gandit ca nu o sa fie chiar asa grav, inainte sa de strice dinou a inceput sa scoata un fum destul de gros, ultimel zile nu a mai scos chiar deloc de parca nu avea nimic, nicio problema dupa care a cedat, s-au uzat busciile incat au ajuns paletele in carcasa (parerea mea e ca a bagat bucsi chinezesti), am uitat sa precizez turbina in tot acest timp facea suprapresiune.

    Mm ajuns la concluzia ca acea persoana nu stie ce trebuie sa faca si se baga unde nu trebuie.
    M-am hotarat sa iau una second, am gasit una de pe un golf 5 gt 2.0tdi codul nu era identic cu cel care era amea dar potrivea pe BKD, dupa spusele vanzatorului e o turbina destul de buna, el a spus asa ca masina pe care a fost turbina nu avea km multi in jur de 160k, a fost demontata deoarece masina a suferit un accident iar el a decis sa o vanda pe piese era masina lui personala din cate am inteles primul proprietar.
    Saptamana ce a trecut am montat turbina am umblat aprox 50km dupa care am facut un drum de austria dus intors si nu are probleme, inca nu am apucat sa fac un log in mers dar dupa sunet se aude ca nu mai face suprapresiune, nu mai fluiera asa ca si cum ai fluiera dupa cineva pe strada, iar ca si comportamenta masina trage mai bine ca inainte.
    ce am observat este ca uneori se aude un suierat mai accentuat pe la 2700 spre 4000 de ture, nustiu daca e chiar noral dar cand o sa prind momentul o sa fac un log sa vedem mai exact ce si cum.
    Toata aceasta poveste s-a intamplat anul acesta incepand de prin mai pana acum.
    Din caz ca inca mai face suprapresiune la ce ar trebui sa ma astept sa schimb?


    Sfatul meu deocamdata este ca atunci cand se duce turbina sa luati una noua daca aveti posibilitatea sau sa luati una second in care nu s-a lucrat.
     
  6. Razwan 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2017
    Locație:
    Alba iulia
    Masina:
    A3, 2.0 , 170, 2008
    Salutare, am si eu o problema cu un 2.0 de 170, de cateva zile mi-a aparut martorul de filtru de particule, nu am vrut sa merg cu ea turata pentru ca nu mi-am facut schimburile. In dimineata cand am plecat sa fac schimburile, mi-a aparut martorul de la Bujii si a inceput sa palpaie, de atunci, daca apas pedala de acceleratie in podea masina nu se tureaza in modul Drive mai mult de 3000 de turatii si nici nu schimba vitezele. Daca las pedala la jumate masina are un mers normal. Cineva mi-a spus ca poate fi de la turbina , clapeta de acceleratie sau filtu de particule infundat??
    (daca nu am postat unde trebuie, va rog sa ma indrumati unde ar trebuie sa postez sa nu-mi fie sters post-ul)
     
    Ultima editare: 2 Noi 2017
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se face obligatoriu diagnoza si LOG in mers inainte sa scrii pe forum. Din pacate nu ghiceste nimeni problema ta si poate fi orice. Nu amestecam problemele si nu punem intrebari diferite intr-un topic care trateaza doar problema la turbina. Poate fi DPF cu o regenerare neterminata si poate fi orice altceva. Ai intrebat degeaba aici pe forum. Mergi la un bun diagnostician si cineva care stie bine sa faca LOG in mers si sa-l interpreteze.
     
    Razwan apreciază asta.
  8. Ghost75

    Ghost75 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mar 2017
    Locație:
    Alba-Iulia
    Masina:
    Audi a3 2.0 tdi bkd 2005
    Buna ziua,am un audi a3 an 2005 2.0 TDI 140 cai,cod motor BKD si de o saptamana mi a crapat turbina,mi a comandat mecanicu alta turbina,el spune ca e Garrett originala,la fel a spus ca mi a curatat bine galeria de admisie,intercoolerul si toate furtunele,insa dupa ce mi a pus turbo nou,masina nu mai tragea ca inainte,suiera turbina si scotea fum negru.Am fost cu masina inapoi la el ca sa o dea jos sa vedem problema,si am vazut ca paletii erau tociti.Am garantie si saptamana viitoare imi vor trimite alt turbo,ideea e ca ma intereseaza daca turbo e original sau nu si din ce cauza s ar fi putut toci paletii in halul asta la doar 2 zile dupa inlocuire
     

    Fișiere atașate:

  9. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    BACAU
    Masina:
    Passat CC 2.0 DSG 170 CP
    Probleme la alimentarea cu ulei la turbina.Cel mai probabil a fost strangulata teava de tur la demontare si nu sa inlocuit cu una noua.
    Verifica/curata/inlocuieste tur si retur ulei ,sorb pompa ulei.
     
    Ghost75 apreciază asta.
  10. Daniel71 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2017
    Locație:
    UK
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, BRE, 2005
    Ghost75, scenariul colegului forumist EXCALADE mi se pare ireal daca lucrarea a fost facuta de un mecanic

    porneste motorul sa vedeti daca este presiune de ulei la teava de ungere inainte de a monta alta turbina
     
  11. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    BACAU
    Masina:
    Passat CC 2.0 DSG 170 CP
    @Daniel71 Starea turbinei din imaginea atasata te contrazice.
    Daca doar vine ulei pe tur ...nu e suficient .
    Presiunea se masoara ,NU se vede
     
    Ultima editare: 29 Apr 2018
  12. Ghost75

    Ghost75 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mar 2017
    Locație:
    Alba-Iulia
    Masina:
    Audi a3 2.0 tdi bkd 2005
    Turbina a fost montata de un mecanic. Eu m-am gandit ca nu a curatat bine galeria de admisie si a prins la paleti ceva, o bucatica de plastic sau o pilitura de aluminiu, dar nu se vad urme de uzura doar pe paleti. In carcasa nu se observa nimic. Ideea e ca imediat dupa montare masina a tras bine, dupa care a inceput sa suiere foarte tare, sa scoata mult fum si plus de asta nu mai avea putere. Sper sa nu repete istoria cu urmatoarea turbina.
     
  13. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    BACAU
    Masina:
    Passat CC 2.0 DSG 170 CP
    Ca sa nu o mai patesti odata trebuie gasita cauza (verificat circuitul de ungere si de alimentare cu aer )
     
    Ghost75 apreciază asta.
  14. Bytzy 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2018
    Locație:
    UK
    Masina:
    A3 2008, 2.0 Tdi BDK
    Va salut,si vin si eu cu o problema.
    Recent am.cumparat un audi.a3 Motor BKD,2.0tdi 140hp 2008 96k Mile.
    Problema a inceput cand masina a intrat in limp mode si i se taia puterea,dar cand opream masina si o reporneam ,disparea si reaparea dar nu imediat,ultima.data a aparut alaturi de martorul ceck engine.Dupa o oprire si o repornire a ramas doar martorul de ceck engine.Am fost astazi la.un baiat si a pus testerul pe masina si mi-a dat eroarea din poza. Am cautat pe.net si mie imi.rezulta ca ar fi senzorul de la turbo cel din a doua poza. Ce imi puteti recomanda tinand cont ca eu sunt in anglia si nici nu gasesc pe cineva sa imi faca un log in mers.Noi cand am pus astazi testerul am scos si acel.senzor poate.vedem ceva pe.la.el. dupa aceea ceck engine-ul.a.disparut dar eroarea a ramas in sistem. Va multumesc si.astept un.raspuns daca se pricepe.cineva.
     

    Fișiere atașate:

  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fa diagnoza cu VCDS si fa LOG in mers. Pe ghicite e foarte greu sa rezolvi. Oricum ai toate ideile la dispozitie in topicurile dedicate turbinei existente pe forum, chiar daca nu este vorba de modelul tau de Audi. Ia la rand toate ariile si citeste toate topicurile despre turbina din acea arie.
     
  16. Daniel71 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2017
    Locație:
    UK
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, BRE, 2005
    eu as schimba minunea aia care-mi pare a fi boost pressure control valve, o gasesti pe ebay destul de ieftin
     
  17. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Valva N75 e de la BKD sau e imagine luata de pe net ?
    Si al meu e tot BKD si nu am acea valva, in loc de N75 am un bloc din ala de comanda vacuum care controleaza si turbina si EGR si tot ce e cu vacuum iar singura diferenta e de ani: a mea e din 2005.
     
  18. Bytzy 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2018
    Locație:
    UK
    Masina:
    A3 2008, 2.0 Tdi BDK
    Poza este facuta de mine, probabil din cauza anului sunt diferente. Astazi am rezolvat si problema pentru moment. Am facut o curatare de turbo cu o solutie care se pulverizeaza pe teava filtrului de aer si dupa o regenerare am scapat de eroare. Sper sa tina
     
  19. samo3194 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2017
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a3, 2.0 tdi cod BKD 2006
    Salut colegi,
    La masina mea A3 8P 2.0 cod motro BKD tocmai ce am schimbat turbina si tot da fum de ulei. Care ar putea fi cauza ? Eu zica ca turbina e ok, alte cauze de la ce ar putea fi ? o alta problema o am la o valva.
    Cand fac testul pe diagnoza Dephi la poza alaturata unde este valva supraincarcare, etc. se opreste motorul. A mai patit cineva asa ceva ?

    20180707_222418.jpg
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Fa scanarea cu VCDS, Delphi/Autocom au "felul" lor de a interpreta si traduce erorile.

    Ca fapt divers, una din erori trebuia sa fie de forma :

    01282 - Intake Manifold Flap Change-Over Valve (N239): Open/Short to Ground
    01282 - Intake Manifold Flap Change-Over Valve (N239): Short to Plus

    19561/P3105/012549 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground
     
    Ultima editare: 8 Iul 2018
    samo3194 apreciază asta.

Distribuie pagina asta