1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A4 B6 - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de opreanuy_19, 16 Aug 2008.

  1. opreanuy_19

    opreanuy_19 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2007
    Locație:
    Villarreal ,Castellon ,Espana
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 96 Kw/131 CP
    am plecat la drum 2000 km(in vacanta)totul perfect fara nicio problema.ma plimb cu masina prin italia totul bine si frumos...las masina peste noapte fara sa umblu cu ea si dimineata pornesc sa revin aksa alti 2000 km dar surpriza nu mergea my mult d 100 si in panta 60 -50...merg sa caut service nu gasesc nimic din cauza unei sarbatori mari in italia pornesc asa spre spania.100 80 60 100 si tot asa vre-o 1600 km dupa care nu my mergea masina mai mult de 10 20 km/ ... motorul suna perfect la relanti dar se aude o pierdere mare de aer dedesupt de motor ca atunci cand desumfli o roata...problema e k am plecat din italia la 80 100 la ora 1600 km si sa nu il fi stricat my tare k a trebuit sa completez vre-o 250 ml de ulei k s-a aprins in bord senzorul ulei minim....vre-o idee ceva?masina e la vre-o 400 km d casa am lasat-o acolo ......la audi
     
  2. RALLYMAN

    RALLYMAN Bronze Member

    Înscris:
    9 Mar 2008
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Volkswagen Passat variant 1,9TDI 1Z 1994
    Dupa descriere sigur ai vreun furtun de presiune, care pleaca de la turbo la galeria de admisie, ciupit sau sarit de la locul lui ... reparatia nu va costa mult ...
     
  3. opreanuy_19

    opreanuy_19 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2007
    Locație:
    Villarreal ,Castellon ,Espana
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 96 Kw/131 CP
    Sper sa nu coste mult problema e ca am mers asa cu ea 1600 km pana nu mai mergea numai 10 - 20 la ora si sa nu fi afectat ceva.dar nu cred ca motorul suna perfect
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Dec 2013
  4. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    cred ca furtunul care iese din intercooler e sarit de la locul lui. poti sa o faci si tu, insa trebuie sa dai scutul jos, in cazul in care il ai. e imediat in spatele barei din fata, si nu cred ca scutul trebuie demontat total. cel mai comod e cu un elevator, dar daca nu macar pe o bordura sa o urci in asa fel incat sa iti ramana loc sa umbli in fata, deci cam cu rotile din fata pe bordura si restul in afara. nu sunt sigur dar cred ca ai 2 intercoolere...ar trebui sa identifici in ce parte sufla.
    deschide eventual capota si pune un prieten sa tureze motorul la ~3000 ture. daca furtunul care duce in motor in partea stanga din dreptul soferului se umfla si apoi cand incepe sa sufle se desumfla asta e problema. ar trebui sa scoata si mai mult fum, insa tot cineva care sta in spatele masinii iti poate spune.

    sper ca nu am scris aiurea si intelegi. bafta si ne spui ce ai rezolvat
     
  5. opreanuy_19

    opreanuy_19 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2007
    Locație:
    Villarreal ,Castellon ,Espana
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 96 Kw/131 CP
    Furtunul acela parca tocmai ce l-am schimbat, are o luna. Se aude pierdere mare de aer undeva la mijlocul masinii sub schimbatorul de viteze.
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Dec 2013
  6. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Se poate daca tocmai l-ai schimbat sa nu fi strans bine un colier...nu ar prea avea cum sa crape daca e nou...
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Dec 2013
  7. opreanuy_19

    opreanuy_19 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2007
    Locație:
    Villarreal ,Castellon ,Espana
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 96 Kw/131 CP
    Am verificat eu ceva furtune de aer in Italia la un prieten dar nu se vedeau fisurate. Inainte se auzea pierderea de aer doar la 2000 r/min iar dupa 1600 km se auzea tare la relantiu. Nu stiu ce sa zic nu am nici o idee, sper sa nu fie ceva grav
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Dec 2013
  8. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
  9. opreanuy_19

    opreanuy_19 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2007
    Locație:
    Villarreal ,Castellon ,Espana
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 96 Kw/131 CP
    Nu scoate fum in mers deloc doar daca o accelerez tare le relanti scoate, in rest nimic
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Dec 2013
  10. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    deci la relanti daca o accelerezi, de la 2000 de ture in sus incepe sa scoata fum? e sigur un furtun care are legatura cu turbo care baga presiune. in mers nu il vezi :p
    pune pe cineva sa mearga in spatele tau si da-i blana
     
  11. opreanuy_19

    opreanuy_19 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2007
    Locație:
    Villarreal ,Castellon ,Espana
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 96 Kw/131 CP
    Stefance blana sa-i mai dau daca m-a lasat pe autostrada la 400 km de casa. Am lasat-o la audi si ii sun maine sa vad c are masina si cat costa sigur e un furtun sau ceva k se aude prea tare o pierdere de aer si la relanti si in mers acum nu merge my mult d 20 la ora
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Dec 2013
  12. kempes

    kempes 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2008
    Locație:
    BRASOV
    Masina:
    AUDI A4 2.O TDI
    salut aceeasi problema am avut-o si eu ca tine la passat-ul anterior...furtunul de la intercooler ...s-a rupt colierul sau a cedat...l-am inlocuit si a fost ok....sper sa fie si la tine la fel ...m-a costat 0.5 ron colierul si l-am inlocuit eu...bafta
     
  13. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    TM
    Masina:
    <<<<===
    Nu mai folosi limbajul de chat pe forum.
    Regulament :rulez:
     
  14. Gibi Bronze Member

    Înscris:
    2 Apr 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 2006 1,9 TDI
    Cred ca problema ta este de la furtunul de intercooler. Nu este scump.
    La fel am patit si eu; aveam un zgomot de parca era avion sub capota si mai mult de 80 - 100 nu voia. Se crapase furtunul pe o luncime de vreo 2,5 cm si l-am inlocuit.Noroc ca eram acasa si nu pe drumuri.
    Iti doresc sa fie cat mai ieftina reparatia!
     
    Horațiu Julean apreciază asta.
  15. opreanuy_19

    opreanuy_19 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2007
    Locație:
    Villarreal ,Castellon ,Espana
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 96 Kw/131 CP
    Gibi merci si eu imi doresc sa nu fie ceva scump si sa fie un furtun si nu ceva grav dar oricum astia de la audi iau o gramada de bani pt orice 75 euro ora de lucru asa ca daka e ceva mai mult de lucru am pus-o


    cristi231077 scuze dar mi-a cam intrat in mana. Scuze


    kempes cred ca as inebuni sa fie un colier pentru care m-a lasat masina pe autostrada si tren pana acasa. Noroc ca mi-a platit asigurarea totul mancare taxiul, tren. M-as bucura sa fie un colier sau un furtun dar din cate stiu eu am schimbat un furtun nu de mult dar nu stiu exact de unde era m-a costat 190 euro doar furtunul. Sa fie cel de intercooler ?
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Dec 2013
  16. Cristian S.

    Cristian S. Moderator

    Înscris:
    8 Mar 2008
    Locație:
    Timisoara.
    Masina:
    A4
    aceleasi simptome le-a avut si masina mea tot la un drum de spania..am dus-o la un service si mi-a schimbat acel furtun de care se vb si debitmetru de aer,de atunci e ok.de ceva vreme la mine la un moment dat se accelereaza greu in forta dar cind si cind,cred ca de la turbina
     
  17. opreanuy_19

    opreanuy_19 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2007
    Locație:
    Villarreal ,Castellon ,Espana
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 96 Kw/131 CP
    astazi mi-au dat verdictul cei de la audi gerona:axul turbinei sa rupt si a aruncat ulei pe evacuare avariind catalizatorul....pret turbo 1200 e ,catalizator 600 e plus mana de lucru.asa ca m-am hotarat sa aduc masina acasa la alt atelier pt ca nu am incredere in aia au zis ca sa rupt axul turbinei fara sa desfaca turbina ...am eu aici pe cineva si daca e asa cum zic cei de la audi am pus-o !!!
     
  18. RALLYMAN

    RALLYMAN Bronze Member

    Înscris:
    9 Mar 2008
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Volkswagen Passat variant 1,9TDI 1Z 1994
    Ai vazut turbina desfacuta ? Ai vazut catalizatorul scos ? ... Daca NU aunci e cazul sa iei masina de acolo si sa o rezolvi in regim propiu ... e clar ca aia sant mecanici romani :) ... eu cred ca daca le dovedesti ca esti un client bine pus la punct din punct de vedere al mecanicii masinii ai sanse sa isi mai reduca din pretentii ... daca turbina nu functiona in parametri de unde aparea presiunea de alimentare de care pomeneai ? (suierat ca de avion la decolare) ... ori daca nu ai presiune de alimentare de unde iti dai seama ca este catalizatorul infundat ? ... e ceva care nu se leaga ...
     
    mihaistana75 apreciază asta.
  19. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    si uleiul il poti verifica scotand un pic joja... bine uleiul e mai usor de scos din masina.
    cum zice si rallyman ceva nu se leaga
    mergi acolo si cere-le sa iti arate... arata-le ca ai habar ce inseamna aia mecanica ;)


    au ajuns peste tot mecanicii romani :)
     
  20. opreanuy_19

    opreanuy_19 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2007
    Locație:
    Villarreal ,Castellon ,Espana
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 96 Kw/131 CP
    RALLYMAN eu cred ca vor sa ma traga in piept baietii dupa cum am vazut eu ca au vorbit la telefon asa ca am sunat la asigurare sa-mi aduca masina acasa. Asa au zis ei ca e dusa turbina adica rupt totul inauntru si catalizatorul plin de ulei si ca trebuie sa le schimb amandoua ca daca nu nu imi da masina ca poate lua foc si le-am zis ca o fac eu singur si punct. Acum astept sa ajunga acasa si va tin la curent.


    stefan sincer sa fiu masina a consumat ceva ulei 200 ml la 4000 km plus ceva in oras
    si apropo prima data m-a sunat un roman de la audi cica lucra acolo si ca imi da el un turbo nu nou la 400 euro ceva nu e in regula saptamana viitoare mi-o aduce acasa asigurarea sper ca nu mi-au schimbat si piese bune cu jafuri ca in ziua de azi nu mai avem incredere in nimeni

    nu stiu cum e dus turbo pentru ca daca o calcam se auzea ca turbo face presiune dar ca undeva scapa presiunea aceea eu zic ca e un tub ceava.
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Dec 2013

Distribuie pagina asta