1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A4 B6 - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de opreanuy_19, 16 Aug 2008.

  1. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
  2. b_186_lex 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 1.9d, 2002
    teoretic cand pornesti motorul actuatorul se duce pe surubul de reglaj (acel opritor) dar totusi turbina nu face presiunea care o cere ecu. acuma ma gandesc ca ori turbina nu se invarte suficient ori nu dezvolta suficienta presiune in turatie joasa, o poza cu seria ai? eu am reconditionato acum vreo 2 ani si am primit alta la schimb, ce am observat eu la prima vedere era ca capsula mea avea diametru mai mic decat cea pe care am primit-o.
     
  3. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Ai totuși presiune. Nu e ca și cum nu ar face deloc. Doar ca face puțin mai greu. Codul turbinei mele e 038145702G GT1749VA. Am pățit asa când aveam catalizatorul înfundat la B5. Schimbasem și degeaba debitmetrul.

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
     
  4. b_186_lex 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 1.9d, 2002
    maine o sa incerc sa ii mai avansez geometria si mai fac un log... eu nu mai am catalizator de cativa ani.
     
  5. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Nu strica sa verifici puțin și vacuumul, vezi pierderi, stuț pompa tandem... Fără vacuum suficient nu se trage tija suficient de repede sa facă presiune de jos.

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
     
  6. b_186_lex 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 1.9d, 2002
    verificat cu ceas si este in parametri, apoi ca sa iasa din calcul am pus pompa noua si toate furtunele.
     
  7. Mr.Yadge

    Mr.Yadge Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2014
    Locație:
    Dâmbovița
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant 1.9 AVF 130 2005
    Salut baieti,
    Ma ajuta si pe mine cineva cu citirea unui log la masina mea din semnatura?
     
  8. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Incearca sa faci pe 03 / 010 / 011 / nu in alta ordine si tine pedala la fund pana sfarsitul logului. Ai ridicat piciorul in ambele trepte.
     
  9. Mr.Yadge

    Mr.Yadge Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2014
    Locație:
    Dâmbovița
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant 1.9 AVF 130 2005
    Încerc și revin,problema e ca eram singur în mașină.
     
  10. SeeMe 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 B6 1,9 Tdi 131cp
    Salut
    Va rog sa ma ajutati cu citirea unui log, motor AWX
    Eroare stocata cea cu Positive deviation
    Ciudat este ca uneori merge cu intermitenta:(
     
  11. Horațiu Julean

    Horațiu Julean 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A5 2.0 TDI Sportback , 2014, 150 CP, CJCD
    Bună ziua.
    Am și eu o problema cu turbina.
    AWX, 1.9 TDI 131 CP, 2002
    Când motorul se află în sarcină medie/mare, dacă este relativ neincalzit la temperatura maximă se oprește turbina și mașina "cade în nas". Nu se oprește dar nu se accelerează peste 3000rpm,nu are putere. Câteodată se oprește turbina și cu motorul cald, dacă o forțez la urcare. Opresc motorul, repornește și totul revine la normal. Nu știu însă până când.
    Dacă o conectez la un OBD poate să citească defectul chiar dacă nu este permanent? Unii spuneau că este un furtun de vacum, alții că geometria variabilă amestecată și murdară, clapete pe traseul turbo care nu închid/deschid corect. A avut cineva acest defect?
     
  12. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Multi au avut acest defect.Fa un autoscan cu vcds ca sa aflii exact ce eroare iti da.
    Tot ceea ce ai spus pot fi cauze ale "datului in nas" cum spui tu.
     
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Mr.Yadge, e aproape bine la tine. Ai un mic spike la inceput, rezolvabil cu doua-trei ture de talpa sustinuta. In rest e ok, n-ai probleme.
    SeeMe, la tine ce se vede pe log e o problema de senzori/electrovalve cred eu. MAF-ul citeste aer la jumatate, N75 blocat, etc. Poate fi oricare, ideal e sa le ai de imprumut si sa vezi care e de vina. Trebuie luate prin eliminare. Ciudat e si ca nu aveai presiune pe circuit cand ne-am uitat noi...
    Horațiu Julean, problemele tale pot fi mai multe. Citeste acest topic si vezi recomandarile noastre pentru cei care au avut simptomele tale.


     
  14. Zaha 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2013
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 , 1.9 tdi , 2005
    Am rezolvat problema cu turbina , avea paletii ciobiti loviti ....am reconditionato la Bucuresti la avdturbo , in momentul de fata am vreo 800 km facuti totul e ok sunt multumit. Va multumesc pt sfaturi.
     
  15. Mr.Yadge

    Mr.Yadge Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2014
    Locație:
    Dâmbovița
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant 1.9 AVF 130 2005
    Salut băieți,
    Citisem undeva pe aici dar nu mai găsesc acum, spuneți va rog un kit de reparație turbo avf (miezu cu paletii) care firma ar fi mai buna? Am văzut ceva kituri pe ebay dar nuștiu se merita de procurat și de schimbat acasă miezul sau nu prea e rentabil?
    Mulțumesc.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Melett.
    Renteaza sau nu ? Eu nu cunosc macar un singur loc unde se reconditioneaza turbine sa foloseasca miezuri Melett, de ce ? Costa mult, in schimb un miez de pe aliexpress costa 70-80 euro. :)
     
  17. Mr.Yadge

    Mr.Yadge Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2014
    Locație:
    Dâmbovița
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant 1.9 AVF 130 2005
    Merci, acu' o luna am dat turbo jos pentru o curațare și observasem un pic de joc, iar după curațare am observat ca scoate fum puțin la pornirea de pe loc subturat.
    Și după curațare am observat și treaba ca ar intra turbina puțin mai târziu iar în acel caz scoate un pic de fum.
    În rest mașină trage merge cum trebuie în sarcina nu nu scoate fum.
    De asta am întrebat de miez ca sa știu ce sa ma aștept cind o pica, căci parca are tendința sa meargă spre asta.
    Mulțumesc încă odată.
     
  18. Mr.Yadge

    Mr.Yadge Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2014
    Locație:
    Dâmbovița
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant 1.9 AVF 130 2005
    Din lipsa de ocupație, am fost acum pe la mașină pentru o verificare a mașinii, turbinei.
    M-am băgat sub mașină sa vad dacă după curațare a turbinei au fost montate toate la locul lor.
    Cind mam băgat sub mașină surpriza, am văzut prelins un pic de ulei pe furtunul care iese din turbo spre interculer.
    M-am uitat mai atent și siguranță de pe turbina care tine acel furtun, un picior nu era pe poziție .
    Am dat siguranță la poarte și am scos furtunul iar cind m-am uitat la garnitura surpriza era ciupita, Cred ca din graba de a monta turbina mai repede nu am fost atent la siguranță sa fie pe poziție iar la introducerea furtunului sa ciupit garnitura.
    Cred ca și acel spike de la început care îl am se datorează de la acea fisura pentru ca și furtunul nu era pe poziție și pierdeam putere pe acolo.
    Acum dacă ma ajuta și pe mine cineva cu un cod la acea garnitura ca sa o pot găsi de cumpărat sau cum pot sa o găsesc de cumpărat.
    Garnitura e de culoare verde.
    Mulțumesc anticipat.
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Reperul #21 din poza atasata ? Are cod 3C0 145 117 F.
     
  20. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Turbinele astea OEM te țin mult și bine dacă ai grija de mașină. Nu e cazul sa iti faci griji. Mai ales acum dacă ai curatat-o, nu ai treaba. Cu un miez Mellet, ieși la banii pe care ți-i cer "specialiștii în piese chinezesti" sau chiar mai bine dar știi ca ai lucru bun.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     

Distribuie pagina asta