1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A4 B6 - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de opreanuy_19, 16 Aug 2008.

  1. Mr.Yadge

    Mr.Yadge Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2014
    Locație:
    Dâmbovița
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant 1.9 AVF 130 2005
    Este vorba de reperul nr 26 , chiar la iesirea din turbo,nu stiu daca sunt la fel in diametru ca marime.
    atasez o poza.
    Am verificat dupa codul care mi lai dat pe google si parca asta este.
    RAZVAN , multumesc ca mai linistit , turbina are un pic de joc la mina dar cu ochiu abia il sesisez nu e de speriat, plus la asta am grija, consumabile schimbate in timp, ulei castrol edge la 9-10000 km.
    Referitor la miez asa ma gindeam si eu daca doamne fereste te lasa mai bine mergi pe melett il montezi tu doar mergi cu ea repede la cineva pentru o calibrare daca e nevoie.
    SANATATE.
     
    Ultima editare: 4 Sep 2016
  2. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Da, de reperul 26 ai nevoie. Din cauza lui pierzi presiune și ai fum negru și turbo lag. O sa se rezolve tot după ce îl pui.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @Mr.Yadge Reperul #26 are cod 3C0 145 117.

    Primul cod are diametrul 57.85mm iar acesta are 43.95mm.
     
  4. Mr.Yadge

    Mr.Yadge Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2014
    Locație:
    Dâmbovița
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant 1.9 AVF 130 2005
    Va multumesc mult baieti , de asta am intrebat deoarece am vazut ca este mai mic fata de celelalte si nu stiam ce sa caut defapt ,un cod ceva , o denumire :).
    Ma pun pe cautat sa vad de unde il procur.
    Sanatate multa si drumuri bune.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De la orice magazin de piese auto. Daca il iei on-line, va costa transportul mai mult decat garnitura. :)
     
  6. Mr.Yadge

    Mr.Yadge Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2014
    Locație:
    Dâmbovița
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant 1.9 AVF 130 2005
    Ai dreptate, ma uitam la magazinele din zona care au si site online de piese ca sa imi fac o idee de pret, ca daca azi e duminica sunt inchise si nu am deunde sa vad preturi.
    Oricum il luam din zona chiar daca era cu 10 lei mai scump ca sa nu platesc transport 25-30 de lei.
    Multumesc inca odata.
     
  7. nasustefy 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2016
    Locație:
    Italia - Ploiesti / Romania
    Masina:
    Audi A4 awx 2002
    Salutare,
    Am si eu o nelamurire referitor la demontare pentru curatire turbo. Daca se demonteza de pe masina exista riscul de a rupe ceva sau se da ceva peste cap ca si reglaje ? Va intreb ca vreau sa fac asa o curatire mai completa la turbo. Multumesc.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Trebuie sa fii doar atent si sa nu desfaci paletii de pe ax, caz in care trebuie iar echilibrat.
    Atentie si la montaj sa vina totul in aceeasi pozitie, te poti ajuta de niste semne date inainte sa demontezi.
     
    lowlife apreciază asta.
  9. nasustefy 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2016
    Locație:
    Italia - Ploiesti / Romania
    Masina:
    Audi A4 awx 2002
    Multumesc ff frumos ptr raspuns,,audi66
     
  10. ionutsss

    ionutsss 6th Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2010
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 - 1,9 TDI - 131 cp AWX 2002
    Colegi, e normal sa ai ulei prin furtunul din poza ?

    furtun turbo.jpg
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Depinde ce cantatitate. Curat nu il vei gasi niciodata deoarece nu e masina noua. E normal sa se formeze un strat foarte subtire din cauza vaporilor. Daca a curs ulei ca la robinet la desfacerea furtunului, nu e normal.
     
    sickfuck apreciază asta.
  12. sorin.1986 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2016
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi a4 b6 1.9 tdi 2002
    Salut forumistilor!
    Cred ca s-a mai discutat problema pe care o am eu cu masina dar stiu acest topic in cautare de sfaturi de la cei care au trecut prin ce trec eu acum.
    Detin un Audi A4 B6 1.9tdi 101cp din 2002 si recent am tot auzit un sunet pe care nu il pot descrie in timp ce acceleram doar in sarcina dar foarte recent acelasi sunet se aude si cand o turez pe loc peste 3000 rpm dar sunetul apare pe loc doar in revenirea din acceleratie(undeva pe la 2800 rpm) iar sunetul dureaza undeva la 2 sec dupa care dispare.
    Am mers pe la tot felul de mecanici cu 'n' testere dar nici un fel de eroare in ecu.Mentionez ca nu mi se aprinde MIL nici macar la punerea contactului(nu este dat cu marker sau lipit ceva peste martor pt a nu mai afisa).
    Indignat de acel sunet am inceput sa verific personal fiecare conducta si furtun.Nu sunt sparte ,fisurate lucru confirmat si de mecanic
    Dupa o zi de cercetari din forumuri citite si cateva filmulete pe youtube am ajuns la concluzia ca axul meu de la turbina este defect(mecanicul nici macar nu a mentionat de turbina).Lipsa de putere prezenta.
    Va atasez doua inregistrari de sunet si un video.
    Gaze:
    Sunet:
    Mai detin si alte doua inregistrari pe care nu le pot posta.Mentionez ca atunci cand se incalzeste motorul sunetul se aude mai pronuntat.
    Rog pe cei care pot da un verdict:"este sau nu este turbina" sa isi spuna parerea si in continuare as vrea sa imi recomandati daca sa schimb turbina(pret 650 lire-valoarea masinii 1100) sau sa o reconditionez in tara.
    Multumesc si imi cer scuze daca va trebui sa mai raspundeti la o intrebare la care poate s-a mai raspuns.
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si de ce nu o desfaci ca sa o verifici ? Scoti furtunul care intra in turbina si verifici axul. De ce astepti raspuns ? Scrieti aiurea si inutil pe forum inainte sa faceti minime verificari de parca acest forum este Oracolul din Delphi. Ai zeci de topicuri pe forum despre problema ta si in acele topicuri sunt descrise toate situatiile posibile si imposibile care se pot intalni la o turbina defecta.

    In calitate de mebru nou esti obligat sa citesti intai forumul fara sa scrii nimic. Ultimele 2 mesaje vor fi sterse pentru ca sunt scrise inutil si ne repetam aiurea si inutil. Tu nici macar nu ai facut un LOG in mers ca sa vezi exact parametrii de functionare pentru turbina, MAF, EGR si altele.
     
  14. tvmikro 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2016
    Locație:
    Calafat
    Masina:
    Audi A4 1.9tdi 131cp 2002 AVF
    Salut,am si eu o problema cu un AUDI a4 1.9tdi 131cp intra in limp mode,am facut diagnoza si mi a dat eroare
    17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
    P1557 - 35-10 - - - Intermittent
    Se aude si un harait cand accelerez si deccelerez la 2000rpm.Este mai accentuat cand este masina rece.
    Am gasit pe forum ca ar putea fi de la turbo,am curatat EGR care a fost destul de murdar,si am gasit urme de ulei in furtun de la intercooler.Atasez un LOG in mers in a 3-a.
    Daca me poate ajuta si pe mine cineva,mersi frumos.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Am mai scris pe forum de m-am plictisit:

    Positive deviation = turbina murdara = blocata

    Negative deviation = pierderi de vacuum

    In al doilea rand avand la dispoztie codurile de eroare de ce nu ai cautat si singur pe net explicatiile adica aici:http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Category:Fault_Codes sau pe net unde sunt mii de pagini cu explicatii la problema care o ai ?

    In al treilea rand de ce tot deschizi topicuri noi aiurea si inutil ? Ai avut 4 topicuri noi deschise.
     
  16. tvmikro 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2016
    Locație:
    Calafat
    Masina:
    Audi A4 1.9tdi 131cp 2002 AVF
    O sa am probleme cu turbina daca mai merg asa ? Pentru ca nu intra tot timpul in limp mode. Cer scuze pentru topicuri nu stiam cum se procedeaza aici pe forum.
     
    Gheorghe Turcin apreciază asta.
  17. ovidelis

    ovidelis 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2015
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A 6 CAGB,2010; A 4 AWX 2002
    Salut tvmikro si eu am aceleasi simptome ca si tine, inclusiv acel huruit pe la 2000 de ture la accelerare si decelerare, am facut si eu un log in mers dar nu stiu sa il descifrez, asa cum spunea colegu la positiv deviation se blocheaza turbina, dar celelalte simptome de la ce or fi?
    Mai am si un trepidat la relanti neuniform si destul de deranjant.Daca are cineva idei? Multumesc pentru ajutor!
     
  18. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Un log in mers se face pe canalele 3, 10, 11 in treapta 3 si 4 cu acceleratia la podea intre 1800-4000 de ture.
    Cand ai positive deviation ai fie probleme cu N75, actuator defect sau geometrie murdara.Cel mai frecvent se blocheaza geometria din cauza depunerilor.Haraitul apare din cauza suprapresiunii eliberate.
    Daca se merge asa cu o masina apar uzuri anormale, functionare defectuasa(probabil si fum) si mult stress(pleci in depasiri si nu stii daca iei sau nu limp).

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
  19. Johnny93Jhn 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2015
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi A4 1,9 2001
  20. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    La a4 AWX si AVF trebuie 038906051 C. E senzor 3bar.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
    Johnny93Jhn apreciază asta.

Distribuie pagina asta