1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A4 B6 - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de opreanuy_19, 16 Aug 2008.

  1. hrcrepsol

    hrcrepsol 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2012
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6 avant, An 2003
    Imi poti explica, te rog, care este procedura pentru BS? Nu pot spune ca ma pricep atat de bine cu VCDS-ul .
     
  2. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Motor/setare baza/alegi de acolo pt.turbina(ai si EGR)start/si salvezi logul(motorul o sa se tureze singur la 1400).
     
  3. hrcrepsol

    hrcrepsol 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2012
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6 avant, An 2003
    Ok, o sa revin dupa servici cu postarea bs si print pe engine. Multumesc
     
  4. hrcrepsol

    hrcrepsol 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2012
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6 avant, An 2003
    Am reusit sa fac BS pe canalele 03/011 separat. Sper ca am facut bine.
    in schimb nu am reusit, nu imi dau seama cum se face print pe engine/010
     
  5. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Geometria este blocata, in primele cicluri on/off abia a miscat, spre sfarsit/dupa mai.multe cicluri on/off a inceput sa miste.
    Trebuie sa dai tija jos din geometrie(atentie la saiba sa nu o pierzi)si sa vezi daca geometria misca lin, daca are"hopuri"clar e ancrasata, sa verifici cat vacuum ai la intrarea in actuator, daca actuatorul nu e intepenit/ruginit/spart.

    Ti am atasat poze sa vezi unde este tija/cum arata turbina cand este murdara.

    In loc de print faci o poza cu telefonul.:)
     
    Ultima editare: 19 Apr 2017
    hrcrepsol și arazvan2002 apreciază asta.
  6. hrcrepsol

    hrcrepsol 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2012
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6 avant, An 2003
    Multumesc mult de info
    Cand am facut BS, m-am uitat la tija si aceasta se misca cam sacadat. Sambata o sa dau turbina jos, pentru verificare si curatare. O sa revin cu detalii si sper sa rezolv sacaitoarea problema. Se pare ca mersul in oras, isi spune cuvantul .
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu mersul in oras, ci mersul subturat.
     
  8. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Corect!! La un diesel daca se schimba la 2500 ture este ok chiar daca se circula in oras. Greseala celor multi e ca, circula in oras in treapta 4/1500 ture.
     
  9. hrcrepsol

    hrcrepsol 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2012
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6 avant, An 2003
    Revin cu detalii despre turbina:
    romy.b, iti multumesc inca o data pentru interpretarea log-ului si restul informatiilor. Dupa noua ore de munca, am rezolvat problema. Am curatat turbina, aceasta avea geometria ancrasata si se misca in hopuri. Actuatorul lucreaza bine, nu este intepenit sau spart. Problema rezolvata ;)
     
  10. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Cu placere/bine ca ai rezolvat!!
     
  11. Johnny93Jhn 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2015
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi A4 1,9 2001
    Salut. Am verificat turbina si am observat un joc in ax. Trebuie sa nu fie deloc sau doar putin ?
    Care sunt 'riscurile'?
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Orice turbina are joc in ax. Acum depinde si cat il ai. Turbina se verifica pe masina de echilibrat dinamic nu la mana.
     
  13. Johnny93Jhn 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2015
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi A4 1,9 2001
    Am inteles. Credeam ca nu trebuie sa fie niciun pic de joc. Ideea e ca dupa urca bine pana pe la 160-170, dupa aia urca pana la 190 greu .. chiar daca pe tester e ok totul .. si nu stiu daca asta ar putea fi cauza .
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu stiu ce pretentii ai tu de la un 1.9, dar nu te astepta sa fie racheta de la 170-180 in sus.
    Fa un log in mers sa vezi daca e ceva in neregula.
     
  15. pisti19

    pisti19 Bronze Member

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Baia Mare, Maramures
    Masina:
    A4, b6, 1.9 tdi, 2003, 131 cp, AWX
    Salutare tuturor. Am facut azi un BS pe loc, nu in mers fiind singur, pe motor pe 003 si 011. Ma ajutati cu valorile obtinute ? Multumesc.
     
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Poti face cate vrei pe loc. Daca vrei sa fie concludente si sa se poata interpreta ceva, logul trebuie facut in sarcina.
     
  17. xstefan10

    xstefan10 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2012
    Locație:
    Târgu Jiu / București
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9 tdi AVF, 2003
    Buna seara! Vin și eu cu o întrebare: știți cumva dacă turbina de 2.0 tdi cod motor BRD este plug&play pe 1.9 tdi AVF? Mulțumesc!
     
  18. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Este 99% plug and play fiindcă ea are prindere simpla la furtun. Cred ca se taie capul furtunului tau daca vrei sa o montezi. Poate scrie cineva care a pus.
    @TTs iti mai aduci aminte?

    Trebuie si soft apoi.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
    xstefan10 apreciază asta.
  19. xstefan10

    xstefan10 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2012
    Locație:
    Târgu Jiu / București
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9 tdi AVF, 2003
    De soft eram convins. Cu toate astea cred că trebuie și un intercooler mărit. Cel de pe mașină nu cred că ar mai face față după soft.
    Mulțumesc!
     
  20. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Deja astea le discutam in topicul despre tuning 1.9tdi PD. Este necesar si alt intercooler.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     

Distribuie pagina asta