1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A4 B6 - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de opreanuy_19, 16 Aug 2008.

  1. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    A "supt" uleiul din intercooler/tubulatura, de obicei paguba e mare.
     
    TalosCosmin apreciază asta.
  2. Dragoi Sebastian

    Dragoi Sebastian 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2017
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi a4 b6, 1.9 tdi 131 cp anul fabricatie 2003
    Daca a supt uleiul din intercooler/tubulatura nu trebuia sa il fi supt si pe cel din motor ? Sper sa nu fie asa mare paguba, daca e, Rematul e al ei. :)
     
  3. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Nu intotdeauna! O sa vezi ce pagube ai! Sunt cazuri si in care a scapat motorul!
     
  4. Dragoi Sebastian

    Dragoi Sebastian 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2017
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi a4 b6, 1.9 tdi 131 cp anul fabricatie 2003
    Sper sa nu fie nimic grav... Astept sa vad ce zice si mecanicul... Nu demult am schimbat axul cu came.. m-am saturat de bagat bani in ea
     
  5. CIELOZAUR

    CIELOZAUR 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2016
    Locație:
    Turnu Magurele
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9TDI-AWX, 2002
    Salutare,
    Revin si eu cu o problema a turbinei de pe 1.9 tdi AWX. Turbina nu mananca ulei, nu am tubulatura sparta pe traseu, nu are joc in ax, am facut un LOG in mers si baga doar 0.8
    Pe tester nu mi apare niciun senzor, absolut nimic, de mers subturat nici nu se pune problema, se merge destul de sportiv cu masina, nu a vazut talpa la rece, numai cand era in parametrii optimi de functionare ai motorului. Care sa mai fie cauzele la problema asta ? Sa fie ceva din vacuum ?
     
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ataseaza logul.
     
  7. z1daru

    z1daru Silver Member

    Înscris:
    6 Ian 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B6 - (AVF) 2004
    Salutare. Am reusit si eu astazi sa fac un log. Rog pareri :huh:
     
  8. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Nu e rau dar nu ai apăsat pedala maxim de la început. Poti reface dar cate 2 canale in acelasi timp pentru o rezoluție mai buna sau chiar câte unul, dar ai tu grija sa apesi maxim cand trebuie.

    Sent from my ASUS_Z00UD using Tapatalk
     
    z1daru apreciază asta.
  9. z1daru

    z1daru Silver Member

    Înscris:
    6 Ian 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B6 - (AVF) 2004
    Am inteles.

    Nu e nimic de ingrijorare, nu?
     
  10. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Din log nu. Refa-l corect si posteaza-l din nou.
     
    z1daru apreciază asta.
  11. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Masina merge prea bine, ii cauta el nod in papura aiurea.
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Asta i-am spus si eu mai in urma cu ceva zile. Dar de, cand te mananca, te scarpini ca nu ai ce face altfel.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  13. z1daru

    z1daru Silver Member

    Înscris:
    6 Ian 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B6 - (AVF) 2004
    Nu caut nimic, doar am vrut sa ii vad valorile. Acum ca am rezolvat si problema de la relanti, gata, stau 'parcat' :footy:

    Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk
     
    DonDoneL apreciază asta.
  14. natan19sv

    natan19sv 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2015
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6, BRE, 2008
    Salutare. A trecut un an jumate de cand am curatat turbina. De atunci nicio problema pana azi. Eroare 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation. Posibil sa fie iar geometria ?
     
  15. Catanescu Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B9 2022
    Salut baieti, am revenit cu un log facut corect. Ma puteti ajuta cu o interpretare?
    Multumesc mult!
     
  16. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    De principiu e ok. Un mic overboost corectat imediat, probabil un inceput de "agatare" a geometriei. Nimic de ingrijorat momentan, incearca sa mergi mai turat cu ea. Daca se agraveaza,gen overboost continuu eventual limp mode, faci o curatate de turbo, refacere planeitate (obligatoriu) si talpa.
    Sa nu cumva sa schimbi miezul atat timp cat nu ai joc in ax, suierat, consum ulei.
     
    Catanescu Bogdan și DonDoneL apreciază asta.
  17. Catanescu Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B9 2022
    Merci frumos Sorin. Am curatat geometria acum o luna(Scotea zgomotul ciudat ce se oprea in filtrul de aer, surge cred) . Si am si reechilibrat o pe stand. De fel merg destul de turat, dar probabil orasul o omoara. Pana da semne ciudate o las asa, eram curios cum se prezinta, e primul test ce l fac in mers.
    Merci inca o data. Seara faina!
     
  18. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    De ce ar reechilibrat-o? Asta se face doar cand schimbi actuatorul sau modifici pozitia opritorului! Dar planeitatea vanelor ai facut-o? Daca nu, o sa se infunde, din nou, destul de repede.
    Acel efect de surge e normal atat timp cat e pe revenire. Daca e si pe accelerare atunci e o problema.
     
  19. Catanescu Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B9 2022
    Nu cred ca a zis ceva de planeitatea vanelor tipul ce mi a curatat-o. Si din pacate nici eu nu am stiut sa intreb. Doar pe decelerare avusesem surge, acum pare ok. Sper sa tina cat mai mult.
     
  20. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Prin echilibrare eu inteleg echilibrarea ansablului turbina- compresor cand se face reconditionare, cum se face la roti sau alte parti in miscare. Reglajul actuatorului e alta poveste, alta instalatie pentru a efectua testul. Cred ca flow bench ar fi denumirea.
    De ce a fost totusi nevoie de reglare pe banc daca ai montat totul cum a fost, presupunand ca nu s-a umblat niciodata la actuator sau surub de reglaj.
     

Distribuie pagina asta