1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A4 B6 - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de opreanuy_19, 16 Aug 2008.

  1. Catanescu Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B9 2022
    Povestea pe scurt. Demontat turbina, scos miez, verificare dinamica pe stand, curatare turbo, geometria agata foarte putin la final de cursa, reglare actuator pe banc( exact ce zici tu) actuatorul era putin blocat, nu ducea toata cursa, curatare egr si galerie de admisie. Rezultat, am scapat de surge.
    Verificarea dinamica am facut o pentru ca eram curios cum se prezinta dupa 350 mii km. Avea o mica mica deviatie, pe linie chiar..
     
    DonDoneL apreciază asta.
  2. Sebi.Seb

    Sebi.Seb 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 1.9 116 HP, 11/2004
    Salut,

    Dupa ce am schimbat axul cu came la masina, Audi A4 B6 1.9 BKE, am inceput sa observ ca deseori masina intra in Limp Mode si mi se aprinde si martorul galben ENGINE.

    Avand un VAG la indemana, am facut un test si mi-a iesit eroarea asta:
    [​IMG]

    Verificand pe Ross Tech, am vazut care ar putea fi cauzele; Am verificat furtunele de la vacuum, le-am schimbat pe toate; am schimbat tulumba unde se creaza presiunea pentru vacuum ( nu stiu exact denumirea, mecanicul a gasit greu piesa, e o sfera din plastic ); Chiar daca am schimbat toate astea, masina tot intra in LIMP si, sfatul mecanicului a fost sa schimb actuatorul vacuumatic...

    Am cautat piesa si doar pe UNIX am gasit-o si, pentru BKE este un singur produs si e dubios de scump ( 490 de lei ).

    Turbina nu e dusa pentru ca a desfacut-o mecanicul cand a schimbat axul ( la cererea mea ) si a curatat-o.

    A mai patit cineva asta?

    Sfaturi/pareri sunt bine venite.

    Multumesc!
     
  3. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Fa test pe Basic settings si vezi daca se trage actuatorul. Ceva e in neregula dupa ce ati montat-o la loc.
     
  4. Sebi.Seb

    Sebi.Seb 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 1.9 116 HP, 11/2004
    Salut!
    Am facut testul si incep sa cred ca e fisurata membrana din actuator. Imi trebuie alta.
     
  5. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    nu tine vaccum?
     
  6. Sebi.Seb

    Sebi.Seb 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 1.9 116 HP, 11/2004
    Salut!
    La pornire tine, dar in mers la o anumita viteza in sarcina, intra in limp mode si pentru a “reseta” situatia, trebuie repornit motorul. Dupa ce fac asta, trage iar..
     
  7. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Actuatorul tine sau NU tine, atat. Daca in mers iti ia limp mode problema e in alta parte.
    Eroarea ta e de geometrie blocata.
    Asa cum a zis @arazvan2002 fa un BS si pune valorile aici. Totodata pune si valoarea de pe canalul 3(dupa BS si repornire).
     
    Sebi.Seb apreciază asta.
  8. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Sigur nu ai probleme cu vacuumul? Stutul pompei cum este? Cu servofrana nu ai probleme?
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mai nene, iar ma enervez. Voi tot inventati roata asa la nesfarsit ? :) Sebi.Seb tu chiar crezi ca nu exista rezolvarea scrisa pe forum si nu numai ?

    Acum iti ofer explicatia dar data viitoare daca mai vad ca scrii mesaje inutile pe forum chiar ca ti le sterg fara explicatii, fara suparare.

    1 Fault Found:

    000665 - Boost Pressure Regulation
    P0299 - 000 - Control Range Not Reached - MIL ON

    In traducere Actuator Turbo cu membrana sparta sau lipsa vacuum

    sau

    1. Ori membrana actuatorului este sparta, dar sistemul de vacuum este bun si comanda actuatorul degeaba, caci avand membrana sparta acesta nu va actiona geometria turbinei, deci va trebui inlocuit actuatorul.

    2. Ori actuatorul este bun, nu este spart, dar din lipsa de vacuum, acesta nu va actiona geometria turbinei, deci va trebui sa verifici eventuale neetanseitati ale sistemului de vacuum, sau poate nu mai produce vaacum pompa tandem. Mai sigur ai neetanseitati, caci daca nu aveai vacuum deloc observai ca si pedala de frana era mai rigida.


    Tu nu ai facut nimic din ce trebuia sa faci si in loc sa faci ce trebuie pui intrebari pe forum inutil. Invata si citeste topicurile despre turbina existente pe forum pentru ca la un moment dat o sa intrebi ceva si o sa astepti degeaba un raspuns care nu mai vine.

    Multumesc pentru intelegere
     
  10. Mr.Yadge

    Mr.Yadge Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2014
    Locație:
    Dâmbovița
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant 1.9 AVF 130 2005
    Salut băieți,
    Ma puteți ajuta va rog cu citirea acestui log va rog frumos, menționez ca egr este anulat, adică scos vacuum și pus tablita.
    Nu mai trage mașina cum ar trebui iar uneori foarte rar merge turbo întrerupt (adică la o turație anume îl întrerupe și imediat își revine asa de vreo câteva ori)
    Mai precizez ca întra foarte des în limp mode și eroarea este positive deviation.
    Azi am schimbat toate furtunasele de vacuum și n75 se prezintă din punctul meu de vedere ok,iar jocul în turbina e foarte mic, uzura normala.
    Care ar fi problema?! Săptămâna viitoare as vrea sa dau și turbo jos sa vad cum se prezinta geometria și supapa (ciupercă) de vacuum, azi uitându-mă am verificat puțin supapa și nu am văzut sa piardă vaccum.
    Mulțumesc anticipat.
     
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Geometrie blocata pare din log. Curatarea turbunei e varianta castigatoare. Dupa ce desface vede si daca trebuie inlocuit ceva.
     
  12. Mr.Yadge

    Mr.Yadge Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2014
    Locație:
    Dâmbovița
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant 1.9 AVF 130 2005
    Mulțumesc mult Nucu pentru răspuns, pentru demontarea și curățarea turbinei ma voi ocupa eu de marți incolo... Dar nu eram sigur pe geometrie blocata pentru ca după un drum de 1000 km drum inafara, nu își revenise și ma punea pe gânduri... Bine ar fi sa scap doar cu asta.
     
  13. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Dupa ce o desfaci o sa-ti dai seama de ce nu se curata la talpa. Poti sa o cureti cu surubelnita , peria de sarma prea moale.:blink:

    Cu talpa intretii mizeria, nu curatarea.
     
    Ultima editare: 1 Iul 2018
  14. Mr.Yadge

    Mr.Yadge Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2014
    Locație:
    Dâmbovița
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant 1.9 AVF 130 2005
    Vreau sa vin cu rezolvarea, într-adevăr a fost geometria blocata, abia de se mai mișa un pic, și pe aceasta cale va mulțumesc pentru descifrarea log'ului.
    Am curățato cu soluție de cuptoare triumf și spray de frâne, e ca noua.
    Drumuri bune și mulțumesc încă odată
     
    nucugheri apreciază asta.
  15. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Planeitatea vanelor si a platoului ai refacut-o?
     
  16. Mr.Yadge

    Mr.Yadge Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2014
    Locație:
    Dâmbovița
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant 1.9 AVF 130 2005
    Da da, totul este în regula ...
     
  17. Sebi.Seb

    Sebi.Seb 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 1.9 116 HP, 11/2004
    Salut baieti!
    Am gasit intr-un final un mecanic carea mers la sigur, nu pe ghicite.
    Intr-adevar, geometria de la turbina a fost problema, era infundata tare.
    Am rezolvat totul cu doar 250 de lei, acum masina merge brici!!!

    Mersi mult pt toate sfaturile/sugestiile!
     
  18. Apreutesi Robert 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2018
    Locație:
    Roma
    Masina:
    AVF, 131 , 2003 manual Quattro
    Salut,
    Ai rezolvat problema cu positive deviation ? Exact asa face si la mine dar la 3000 turatie motor. M-am m oprit am scos furtunasul de pe turbo si nu mai trage aer sa faca vacuum. Dupa ce pornesc problema dispare iarasi pana ajung la 3000 turatie motor
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sunt zeci de mesaje cu rezolvarile pentru masina asta (care in curand face 20 ani de la aparitie), scrise in forum, si voi tot intrebati de parca descoperiti apa calda. Sunt zeci de mesaje cu rezolvarile despre LIMP Mode si ce trebuie sa faceti si cum sa procedati.
    Nu cititi nimic si de aia vi se sterg mesajele. Tu ca si membru nou inscris pe forum ai obligatia si bunul simt sa nu pui intrebari ci sa citesti forumul cateva luni de zile ca sa inveti pentru ca nu mai este nimic de spus si adaugat cu privire la masina care o detii si la care faci referire.
     
  20. Dragoi Sebastian

    Dragoi Sebastian 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2017
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi a4 b6, 1.9 tdi 131 cp anul fabricatie 2003
    Buna ziua! Am si eu o mica problema... Dupa ce am inlocuit turbo care a fost defect si care mi-a facut auto aprindere si am schimbat ce a mai fost defect in continuare am acel suierat cand lucreaza turbo am descoperit ca este problema la conducta de la pompa vaccum in care vine furtunul de la EGR... imi puteti spune cu ce as putea lipi acea conducta sa nu mai traga aer fals... am incercat cu poxipol si tot degeaba...?
     

Distribuie pagina asta