1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A4 B6 - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de opreanuy_19, 16 Aug 2008.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Piesele defecte se inlocuiesc cu altele noi (sau SH in unele cazuri), nu se lipesc cu poxipol.
     
  2. StaicuAlin 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iun 2018
    Locație:
    United Kingdom - Filiasi/Romania
    Masina:
    A4,1.9,2004
    Salut , la un A4,B6, 1.9 tdi , Vacuum arata la relanti 0.4 , e normal? Cat trebuie sa fie? Si da eroarea P0401 recirculat gaze ceva de genul ...
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
  4. Dragoi Sebastian

    Dragoi Sebastian 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2017
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi a4 b6, 1.9 tdi 131 cp anul fabricatie 2003
    Multumesc pt raspuns,Dar sincer dupa ce am bagat totul nou in ea,pentru o simpla conducta nu as mai dao jos sa o schimb cu una sh... deaia am zis sa cer o parere cu ce as putea etansa conducta aia sa nu mai traga aer
     
  5. StaicuAlin 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iun 2018
    Locație:
    United Kingdom - Filiasi/Romania
    Masina:
    A4,1.9,2004
    Vad ca ar exista un filtru pentru EGR , cam pe unde mai exact este acesta pozitionat? ( am curatat EGR si galeria de admisie, si de atunci si eroarea P0401). Si la vacuum care sa fie problema ( furtun intepat, sau pompa vacuum)
     
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu e cazul la masina ta, tu nu ai filtru. Posibil pompa de vacuum sa nu faca presiunea normala de lucru sau undeva sa ai un furtun fisurat/crapat/spart. Verifica prima data toate furtunele de vacuum sa nu ai pierderi de presiune, apoi pompa.
     
  7. StaicuAlin 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iun 2018
    Locație:
    United Kingdom - Filiasi/Romania
    Masina:
    A4,1.9,2004
    Multumesc pentru sfaturi si ajutor ...
     
  8. Marius P. 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2017
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    A4 B6 8E5, 1.9 TDI AVB, 2003
    Salut, la 1.9 AWX continua problema cu lagul urias de la turbina, la turatii mici se accelereaza foarte greu, a fost reconditionata acum un an si a functionat bine doar in primele luni, face presiune doar la turatii mari, peste 2500 rpm.
    Actuatorul + geometria variabila functioneaza bine, nu se blocheaza, vacuum-ul e bun, dar e o intarziere mare de boost la accelerare, pana ajunge la turatii mari.
    Am atasat imagini cu logul pe 3-10-11.
    PS: are soft pentru presiune mai mare, dar si cu softul stock la fel se intampla, lag urias, nu se acceleaza la turatii mici.
     
  9. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    1. Fa un log de la 1500-4000 sa înțelegem ceva și nu mai lua piciorul de pe accelerație.
    2. Cum ai testat ca ai vacuum suficient și actuatorul lucrează bine? Ștutul pompei tandem cum e?
    Tind să cred că ori scăpa vacuum/N75 defect dar as vrea sa vad și un log complet sa vad ce se întâmplă la turații mai mari cu presiunea.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  10. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Dupa cum a spus Razvan.. verifica si furtunele de vacuum pe tot traseul, stutul de la pompa.. e cunoscuta problema din stut. Al meu a fost reparat de ani de zile cu ceva poxipol.. am schimbat-o cu model mai nou, Bosch deoarece imi picura motorina. Inca o problema ce am avut-o, pe care am gasit-o cand am schimbat furtunele de vacuum: in partea dreapta sub far (in fata pasagerului) mai ai un senzor in care intra furtune de vacuum, acolo am gasit unul perforat. Am schimbat tot, mai putin cel de la EGR deoarece are alt diametru si am uitat de el. Am pus de silicon, preventiv.. cat mai tin masina nu mai treaba in privinta lor.
    Daca ai probleme la stut ai doua variante: una neortodoxa (dai jos pompa, pui o protectie peste stut, il bati putin spre interior.. pui poxipol de jur imprejur si lasi sa se intareasca) si a doua, iei o pompa Bosch mai noua second de pe motor 1.9.
     
  11. Marius P. 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2017
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    A4 B6 8E5, 1.9 TDI AVB, 2003
    Vacuumul masinii l-am masurat cu manometrul pistolului cu vacuum (poza atasata) iar actuatorul a fost testat din VCDS prin Output Test, 5 secunde ON / 5 secunde OFF, se misca toata cursa geometriei fara intarzieri iar diferenta de presiune intre OFF si ON e de 110 milibari, de la 970 la 1080.
    Nu se pierde vacuum nici din furtune, nici din membrana actuatorului geometiei, testat tot cu pistolul cu vacuum. Valva N75 la fel a fost schimbata, dar nu s-a modificat nimic.
    Prin Output Test am incercat si EGR-ul care inchide / deschide la timp, OFF ~440, ON ~250, nu ramane blocat.
    Am atasat si log [tot cam nereusit] pana la 3840 rpm, limitat totusi de trafic, sper sa gasesc o strada libera pentru log 1200-4000 rpm.
     
  12. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Nu e nevoie și nici nu e sănătos sa calci maxim accelerația de la 1200 ci de la 1500rpm (și asta doar pentru teste).
    Nu vad nici o problema în afara de controlul geometriei. Supapa unisens pe circuitul de vacuum mai e? Tine?
    Output test pe N75 nu e atât de relevant fiindcă se întâmplă lent, la tine în cazul testului în treapta 3 (și în mers 1-2) lucrurile se întâmplă foarte repede și dacă actuatorul nu reacționează rapid, turația creste dar turbina nu poate face presiune.
    La ce valoare a vacuumului începe sa se miște actuatorul(pe ceasul din poza) ?

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  13. Marius P. 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2017
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    A4 B6 8E5, 1.9 TDI AVB, 2003
    Actuatorul geometriei incepe sa se miste la prima pompare de vid a pistolului, mai jos de -5 mmHg (intre 0 si -5), si ajunge la capatul cursei la -15 mmHg, deci la putin peste jumatate din vacuumul pe care il face masina (aprox. -27 mmHg).
    Supapa unisens e si functioneaza.
     
  14. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    E posibil sa fie cam strâns actuatorul și turbina îneacă motorul pana la 2000 când din soft geometria e mai deschisa. Cauta pe YouTube cum se reglează și cam la ce valori ar trebui sa se miște sau sa ajungă la capătul cursei. Când e fără vacuum, bratul actuatorului trebuie sa preseze puțin, nu sa fie liber sau sa simți ca mai avea cursa.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  15. Marius P. 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2017
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    A4 B6 8E5, 1.9 TDI AVB, 2003
    S-a rezolvat, turbina a fost inlocuita si tot nu a functionat, dupa, s-a reglat cu un dinte distributia si s-a rezolvat. Multumesc pentru raspunsuri
     
  16. a4vio

    a4vio 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2017
    Locație:
    Orșova
    Masina:
    audi a4 2001
    buna seara,am incercat sa gasesc raspuns la problema mea,dar nu am gasit pana acum.M-am apucat sa demontez turbina pentru curatarea geometriei si am ajuns la un punct la care nu gasesc rezolvarea.Dupa demontarea pieselor din jurul turbinei,am desfacut si piulitele galeriei de evacuare pentru a o scoate cu tot cu turbo.Problema este ca NU IESE! Piulitele de la turbina nu le pot scoate pentru scoaterea separat a turbinei.Sincer nu mai stiu ce sa fac.nu merge scoasa .Va rog sa ma ajutati cu ceva indicatii.Sunt obosit si va rog sa imi iertati exprimarea.O seara placuta!Era sa uit,este vorba de audi a4b6,2001,1.9tdi,130cp,awx
     
  17. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    bate incet cu ciocanul in carcasa si misca de carcasa. o sa iasa. bafta
     
  18. a4vio

    a4vio 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2017
    Locație:
    Orșova
    Masina:
    audi a4 2001
    multumesc pentru raspuns,dar nu m-am exprimat bine.Nu am pozitia necesara sa desfac piulitele de la turbo,asa ca am desfacut galeria de evacuare sa scot cu tot cu turbina.Problema este ca nu am cursa suficienta sa scot galeria de pe prezoane,ma incurca turbina.Vreau sa ridic motorul dar nu stiu unde sa ii pun sprijin sa nu fac vreun drac
     
  19. a4vio

    a4vio 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2017
    Locație:
    Orșova
    Masina:
    audi a4 2001
    Salut,revin cu stiri,si anume-am reusit sa dau jos turbina si deja am inceput curatarea ei!!Calamina si funingine la greu! Va doresc o seara placuta!
     
  20. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    aaa..ok...am inteles eu gresit. sa refaci planeitatea vanelor. bafta
     

Distribuie pagina asta