1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A4 B7 - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de stefan3336, 27 Iun 2015.

  1. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Turbina a venit cu actuatorul ei. A avut semne si nu am umblat la nimic. Mi-a trecut prin cap ca de acolo ar putea fi dar nu sunt specialist. Exista vreu tutorial cu BS pe turbo? Sau e acelasi lucru cu N75 pe canal 11 doar ca fac poza la graph?
     
    Ultima editare: 28 Iul 2017
  2. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Video cu graficul. Scuze pentru calitate, dar oricum ma așezam tot se reflecta.
     
  3. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Da mi valorile on/of in BS, graficul nu ma intereseaza. Banuiesc o tija prost reglata dupa cate am vazut.
     
  4. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Am făcut doua poze cu și fără.
    Dacă întrebi de valoarea în mbar creste de la 960 în off la 1170 în on
     
    Ultima editare: 29 Iul 2017
  5. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    E destul de ok reglata, ideal ar fi fost 950/1150.
    Masoara vacuumul la pompa tandem si la actuatorul turbinei sa vezi ce valori ai.
    Iti trebuie un vacuumetru pt.asta.
     
  6. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Nu ma deranjează cum trage dar eram obișnuit cu cealaltă. Probabil ca la cealaltă era presiune mai mare din cauza defecțiunii.
     
  7. robota bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a4 2007
    Buna seara...am si eu o problema la al meu b7 2007,1.9,BRB...azi-dimineata am plecat la servici si dintr-o data nu am mai avut talpa...
    am plecat de la servicii cu ea,i-am dat turații calumea, am ajuns acasă i-am testerul pe ea si mi-a dat eroarea din atașament...acum am fost cu ea la drum i-am dat din nou turații calumea si nimic,nu mai apare eroarea..ma puteți ajuta cu un sfat o părere? Mulțumesc, seara buna!
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Topicul asta si toate topicurile despre turbina, de pe forum, l-ai / le-ai citit integral ? De ce nu faci diagnoza cu VCDS-ul si de ce nu citesti ce insemana eroarea pe ross-tech ? De ce nu citesti, ce au scris altic colegi, ce inseamna overboost ? Nu ne inscriem pe forum si ne apucam de scris ci ne apucam de citit fara sa scriem nimic.
    Inca ceva: fa un efort si scrie corect gramatical adica te rog nu mai folosi limbaj de mess sau chat si/sau prescurtari ale cuvintelor ori puncte de suspensie in exces pentru ca nu ai voie conform regulamentului. Dupa punct sau la inceputul propozitiei sau frazei cuvantul se incepe obligatoriu cu litera MARE.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  10. George Adrian 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI BKE
    Salutari.
    Ma confrunt si eu cu o problema la masina mea. Imi intra in limp mode in viteza 3 sau 4 undeva pe la 3000rpm.
    I-am facut un log si l-am atasat. De asemenea am atasat si log-ul cu eroarea.
    Mentionez ca am verificat cu basic settings iar actuatorul misca tija ( vre-o 2 cm nu stiu daca isi face cursa completa ). De asemenea am tras aerul din actuator si mentine vacuumul ( nu am avut aparat de masurat ).
    In log-ul facut am observat ca duty cycle are niste valori ciudate: la inceput are valori de 60 apoi scad pe la 4 cum urca in ture. Sa fie oare N75-ul ?
    Daca vre-un coleg este binevoitor sa se uite pe el i-as fi rescunoscator.
    Merci inca odata.
    PS L-am redenumit din CSV in TXT deoarece sistemul nu imi permitea sa incarc extensia CSV.
     
  11. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    O poti atasa. Arhiveaza CSV-ul in format zip si apoi uploadeaza-l aici. Din txt nu se intelege nimic. Dupa eroare si spusele tale (tija are cursa doar 2 cm) pare sa fie geometria blocata. Se curata geometria, daca nu ai joc in ax sa NU te gandesti sa reconditionezi turbina, in cel mai rau scenariu sa refaci planeitatea vanelor (daca se impune).
     
  12. George Adrian 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI BKE
    Salut. Merci mult pentru raspuns. Nu trebuie decat sa il redenumesti din .TXT in .CSV
    L-am convertit in zip si atasat din nou.
    Am mai curatat turbina acum cateva luni insa problema a disparut temporar.
    Joc avea in ax dar foarte putin. Turbina nu da fum, nu scoate zgomote ciudate.
    Merci inca odata pt raspuns.
     
  13. Damici

    Damici 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2015
    Locație:
    Belgia
    Masina:
    A4, b7, 2.0 140cp, cod motor BPW, 2007
    Salut.
    Poate cineva sa-mi spuna de ce la fiecare pornire a regenerarii incepe sa se aude un zgomot de la turbina si in scurt timp intra in limp mode(boost pressure 0234)?
    Eu cred ca de vina e geometria variabila si sunt pregatit sa schimb turbina desi am curatat-o.
    Multumesc.
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca intra in Limp ai eroare la diagnoza. Ai facut diagnoza si LOG in mers inainte sa scrii pe forum ?
     
  15. Damici

    Damici 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2015
    Locație:
    Belgia
    Masina:
    A4, b7, 2.0 140cp, cod motor BPW, 2007
    Da, binenteles ca am facut . o singura eroare
    Boost Pressure Regulation
    P0234 - 000 - Limit Exceeded......cum am scris si mai sus.
    Utima diagnoza a fost facuta cu softul original de la audi, cel folosit la reprezentante si nu s-a gasit nimic defect.(senzori, valve...etc) Cel care a facut diagnoza a zis ca de vina ar fi variabila de la turbo.
    Multumesc
     
  16. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Pana la geometrie ai multe de verificat, de la furtune vacuum sa nu fie crapate pana la ce cantitate de vacuum ai.
     
  17. Damici

    Damici 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2015
    Locație:
    Belgia
    Masina:
    A4, b7, 2.0 140cp, cod motor BPW, 2007
    Au fost verificate de mai multe ori.
    Ideea e ca de cand am luat masina, acum aproape 3 ani cu 192000km si pana in prezent (233000) a avut cava probleme pe care l-am rezolvat(unele l-am postat si pe forum).Problema cu limp mode a fost de la inceput si nu reusesc sa-i dau de capat, deci am tot verificat si rasverificat
    Pana acum ceva timp, zgomotul de la turbina nu prea era urmat de intrarea in protectie si regenerarea se facea. Acum si la regenerarea fortata intra in limp. Geometria a fost curatata recent. PDF-ul are o incarcare de 27. Totul pare a fi ok. ...senzori, n75, vacuum...
    Poate imi scapa ceva....
    Turbina am sa o schimb...cat de curand cand o sa am timp. Intre timp poate niste sfaturi, pareri.....
    Multumesc
     
  18. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Ce valori in BS pe on/off??
    Toate ne ai spus dar un log in mers si un BS nu ai atasat!!
    Banuiesc un joc in ax/da un furtun jos si misca paletii.
     
  19. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    referitor la problema mea: turbina intra in limp mode si inainte si dupa reconditionare si aveam si acele intreruperi intre 1500 si 2000 rpm, plus ca am schimbat si n75, egr si debitmetru... am rezolvat toate problemele prin inlocuirea capsulei vacuumatice de pe galeria de admisie, la mine era sparta...
     
    letkuteb apreciază asta.
  20. Vlad Toma 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2016
    Locație:
    Targu-Mures
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI cod motor BPW, an fabricatie 2006
    Buna ziua! Masina mea a inceput sa nu mai traga, scoate fum negru si am o eroare: 000665 - Boost Pressure Regulation P0299-000-Control Range Not Reached-MIL ON
    Atasez un log in mers poate ma puteti ajuta sa stiu cu ce sa incep. Multumesc!
     

Distribuie pagina asta