1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A4 B7 - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de stefan3336, 27 Iun 2015.

  1. unrealist

    unrealist 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 2.0 tdi CGLC
    Dati-mi o parere pentru cele 2 log-uri de mai jos(unul in treapta 3, celalalt in treapta 4).
    Precizez ca nu am nici un cod de eroare desi eu vad un overboost.
    Masina este stage 1 cu traseu admisie aluminiu cu intercooler marit Mishimoto, si Catalizator anulat si pusa teava directa.
    Precizez ca masina trage foarte bine, mi-a scos pe dyno 203cai si 397Nm doar ca parca ar fluiera turbine de cand a venit frigul.

    Aveti idee overboostul este din soft sau este ceva mechanic(gen geometrie ancasata, sau murdara), precizez ca N75 in test imi urca de la 952-1180mbar.

    Masina are turbine stock GT1749VA.
     
  2. Summy94 comman

    Summy94 comman 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2017
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi A6 C6 Quattro 171 km 2383ps
    Salutare Dragilor.
    Audi66 am rezolvat problema fumului.
    Flexibilul pe partea dreapta si inca o garnitura jos la imbinare.
    Nu am putut sa vad decat pe Elevator si aia cu greu.
     
  3. iondarie

    iondarie 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    A4, BRB, 2007
    Buna seara,

    Acum aproximativ 2 saptamani am dat jos DPF-ul fizic si am facut DPF off din soft.

    De atunci mam pricopsit cu 2 geometrii blocate la turbina.

    Prima la 2 zile dupa ce am facut DPF OFF. Am demontat, curatat planat si a mers pana azi cand sa intepenit iar.

    Ce ar putea sa faca o geometrie sa se blocheze asa repede?

    Orice sfat, idee, sut in fund sunt binevenite.

    Multumesc,


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Soft prost facut. Si data viitoare cumperi DPF nou nu incepem sa aruncam piese de pe masina pentru ca nu avem bani sa o intretinem. Poti sa te superi dar asta este adevarul. Eu am cumparat DPF-uri noi la multe masini prevazute cu asa ceva pentru ca asa trebuie. Cand ti-ai cumparat masina trebuia sa te gandesti cati bani ai in buzunar pentru inttretinere nu penttru achizitie. Mergi la cine ti-a facut softul si cearta-te cu el pentru ce a facut pe acolo.
     
  5. iondarie

    iondarie 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    A4, BRB, 2007
    Aveam o banuiala ca softul poate fi problema dar am zis sa intreb inainte sa ma iau la cearta.

    Cand am luat masina am stiut ce iau si daca imi permit sau nu sa intretin si sincer nu cred ca poti sa presupui daca imi permit sau nu masina pe care o am, a demonta DPF-ul sau al inlocui tine de alegerea fiecaruia fie bazata strict pe buget sau alte considerente.

    Multumesc pentru raspuns.


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu tine de alegerea fiecaruia aruncarea la gunoi a anumitor piese de pe masina pentru ca asa vrem noi, deoarece tu pui in pericol sanatatea mea si altora si in plus faci o ilegalitate pentru ca circuli cu o masina neconforma cu specificatiile producatorului si iti garantez eu ca daca vei fi verificat la RAR si ITP asa cum trebuie nu mai inmatriculezi masina asta in veci. Dar nu asta este locul acestei dezbaterii. Incheiem aici. Eu iti doresc succes in rezolvarea problemei si sper sa scapi doar cu atat si sa nu fi nevoit sa faci alte cheltuieli ca sa remediezi. Multumesc.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si un soft bine facut iti va duce DPF-ul la moarte sigura mult mai repede decat pe o masina stock.
     
  8. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    In opinia mea o geometrie nu se poate bloca din cauza unui soft la 2 saptamani de la curatare.Problema este in alta parte.
    In general geometria se blocheaza din cauza depunerilor generate de gazele de evacuare.Sunt masini modificate ce scot fum ca locomotiva si cu toate astea merg fara probleme : din moment ce geometria face cursa totala, nu se blocheaza.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  9. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Unele probleme la motor pot duce la asa ceva!
     
  10. Borz Paul 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2018
    Locație:
    Salaj
    Masina:
    A4 b7 1.9 tdi 2007
    Salut,
    Mi-a luat ceva vrema sa citesc tot topicul in ideea ca o sa gasesc ceva legat de problema mea,dar nu am observat sa mai fie altii cu o problema asemanatoare.
    Conduceam vineri inspre casa si la un moment dat am simtit niste vibratii ciudate plus un sunet ciudat al motorului. Tragea la fel, fum negru sau ceva nu aveam, nimic.
    Cateva ore mai tarziu cand am avut timp am desfacut capacul motorului sa vad ce si cum. Nu sunt afon de motoare dar in cazul acestui motor chiar nu am reusit sa deslusesc multe din cauza spatiului mic.
    Undeva sub racitorul de gaze, la turbo presupun, am o conducta sparta. E metalica si pierde gaze de esapament se pare. Imi poate spune careva ce ii conducta aia si de ce s-a rupt ? Motorul a intrat in limp, nimic, e mort peste 3000 rpm. Masina are cod motor BKE 1.9 TDI. :)
     
  11. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    E conducta de la racitorul de gaze. Se gaseste doar OEM si costa aproximativ 6-700 lei daca imi aduc bine aminte. A crapat si la mine. Materialul din care e facuta e foarte prost si pur si simplu se fisureaza, la unii mai tare, la altii mai putin. Important de stiut este ca NU se poate suda, trebuie alta noua. Succes!
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se sudeaza, dar cat tine e “la noroc”.
     
    iVladBogdan apreciază asta.
  13. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Are un an!
    Chiar daca nu e de la motorul tau materialul e la fel!
     
  14. Borz Paul 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2018
    Locație:
    Salaj
    Masina:
    A4 b7 1.9 tdi 2007
    Nu e asta.e ceva mai groasa in partea dinspre habitaclu
     
  15. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Eu ti am dat ca exemplu, am si scris asta dar materialul e la fel deci se poate suda!
     
  16. Borz Paul 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2018
    Locație:
    Salaj
    Masina:
    A4 b7 1.9 tdi 2007
    Intrebam mai tare in ideea ca pot merge cu masina vreo 20 km pana la mecanic?face urat de tot,tind sa cred ca e evacuarea ca vibreaza masina uneori.asta am crezut prima data ca imi cade esapamentul.mersi oricum:)
     
  17. andreymerticariu

    andreymerticariu 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2018
    Locație:
    botosani
    Masina:
    audi a4 b7 1.9tdi bke 2005
    Buna sunt noul posesor al unui audi a4 b7 1.9 tdi BKE si ami intra turbina in limp mod in treapta a 4 cel mai des am facut un logo in mers daca ma poate ajuta cineva cu o parere daca trebuie curatata turbina sau valva n75?
     
  18. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Cauta un n75 de proba daca nu curata turbina.
     
  19. andreymerticariu

    andreymerticariu 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2018
    Locație:
    botosani
    Masina:
    audi a4 b7 1.9tdi bke 2005
    Mersi colegu dar nu era valva n75 era geometria la turbo blocata am curatat turbo impecabil cu mana mea si acuma merge perfect iam facut logo in mers si ai in parametri
     
    TalosCosmin apreciază asta.
  20. Arthur884

    Arthur884 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B7, 2.0 TDI, 2005 motor BLB
    Buna ziua, de cateva zile imi tot intra masina in overboost si nu pot sa imi dau seama de unde este. astazi am zis sa fac un log in mers la turbina.
    vrea sa precizez ca turbina a fost inlocuita de 8 luni cu una reconditionata.
     

Distribuie pagina asta