1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A4 B7 - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de stefan3336, 27 Iun 2015.

  1. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Raspunsul il ai in primul comentariu din aceasta pagina.

    Te-ai putea uita peste paginile topicului ca nu sunt asa multe. Daca vrei sa-ti rezolvi problema binenteles.
     
  2. Arthur884

    Arthur884 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B7, 2.0 TDI, 2005 motor BLB
    eu de aia am intrebat ca nu mi se pare normal ca dupa 10000 de km sa se strice deja turbina.
    eu de aia am intrebat pe forum .... ca sa nu ma duc la service cu masina si sa imi bage pe gat cine stie ce.
    dar ms de raspuns.
    :)
     
  3. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Pai ori ai infundat-o in 10.000km ori n75 defect. Schimba n75 cu unul de proba si vezi dupa.
     
  4. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Ai fi surprins cate se pot intampla in 10.000 km cu o turbina, mai ales ca la noi in tara "reconditionarile" se fac cu piese chinezesti de 2 lei. Eu zic ca te-a tinut chiar bine.
    Turbina se inlocuieste cu una noua, sau una sh originala in stare buna, nu "reconditionata".
    Schimba N75 in prima faza.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pentru multe modele de Audi nici nu se mai gaseste turbina noua OE.
    Chiar daca o cumperi de la reprezentanta iti cere piesa veche la schimb si primesti una reconditionata.
    Eu va recomand miez Melett pentru cei care aveti probleme cu turbina.
     
    LucianAgr apreciază asta.
  6. andreymerticariu

    andreymerticariu 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2018
    Locație:
    botosani
    Masina:
    audi a4 b7 1.9tdi bke 2005
    M-am uitat pe el si din ce iti arata e geometria blocata, am vazut ca de la o turatie ramana blocata la 4.7. geometria. Incearca daca poti sa misti acturatorul cu o surubelnita daca nu, scoate furtunul de vacuum de la acturator, baga altul si incearca sa tragi aer. Daca se misca usor poate fi vala N75 iar daca nu, e geometria blocata. Asa am patit si eu. Poti sa te uiti mai in urma la logoul meu unde geometria mea era si mai blocata fata de a ta
     
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Andrei, apreciem cu totii sfaturile si efortul de a ajuta.
    Dar te rog frumos (si cred ca nu numai eu) sa-ti faci ordine in exprimarea scrisa inainte de publicarea mesajelor.
    Multumim.
     
    Ultima editare: 21 Mar 2018
    Sorin87 apreciază asta.
  8. Stefanrfs

    Stefanrfs 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2018
    Locație:
    SLATINA
    Masina:
    Audi a4 b7 8E 125kw an 2006 2.0 tdi cod motor BRD
    Salutare.am un audi a4 b7 8E motor 2.0 tdi 125kw.am luat-o de la mecanic si avea turbosuflanta defecta. Avea axu cu paleta din spate rupt de la variabila.am schimbat turbo si dupa 3 zile aceeași problema sa dus turbo.si dupa ce am verificat motoru mai bn am gasit fisurata teava de la egr unde vine recircularea gazelor.asta sa fie problema de îmi rupe axu de la variabila?? Sau alta??

    20180427_191444.jpg 20180429_101107.jpg 20180412_182954.jpg 20180429_101101.jpg
     
  9. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Sunt probleme difetite.Verifica/inlocuieste tur si retur ulei turbo si curata sorb pompa ulei
     
  10. Stefanpacurariu 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2017
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    A4 B7 2000cmc 2007
    Va salut,
    Am un BRD cu urmatoarea problema: mi se pare ca nu trage motorul cum ar trebui. Astazi am dus-o la un mecanic (foarte priceput in adevaratul sens al cuvantului) si a facut un LOG in mers. In viteza a 3-a i-am dat talpa. Dupa ca a interpretat "foaia " unde apareau valorile a zis ca nu am presiune in turbina adica calculatorul cerea o valoare de 2500 si primea 1700 milibari, cred. Mecanicul a spus ca trebuie rectificata turbina.
    Intrebarea mea este daca s-a mai confruntat cineva cu problema asta sau daca ma puteti ajuta cu un sfat sau o parere. Va multumesc.
     
  11. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Sfatul e sa pui logul aici si vorbim dupa.
     
  12. Stefanrfs

    Stefanrfs 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2018
    Locație:
    SLATINA
    Masina:
    Audi a4 b7 8E 125kw an 2006 2.0 tdi cod motor BRD
    Salut,
    Verifica tot înainte de a rectifica turbo. La mine am gasit "teava" aceasta înfundata de la retur ulei. Vezi poza.
     
  13. Stefanpacurariu 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2017
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    A4 B7 2000cmc 2007
    Salut din nou!ms de sfat Stefanrfs voi incarca sa verific si "teava"aia. Atasez o poza cu log ul in mers.Partea cu galben e perioada cat pedala a fost la podea.
     
  14. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Tu ai cumva soft la masina?
    Daca nu ai joc in ax nu ai dc sa schimbi turbina. O sa iti faca mai rau dupa. Tie nu iti face presiunea ceruta (nici macar dupa 2500 rpm cum e specific brd-ului). Vad ca N75 deschide cand trebuie. Vezi ca exista o capsula pe traseul de vaccum (o ciuperca neagra) care se mai sparge si pierde vaccum (daca urmaresti traseul de vaccum,cum esti in fata masinii pe langa distributie; nu am acces acum la etka sa iti spun codul).
    Verifica valvele unisens de pe traseu.
    Daca accelerezi, pe loc , pe la 2000-2200 rpm se umfla furtunul de vine de la intercooler?
     
    Ultima editare: 5 Mai 2018
  15. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Nustiu cat cere brd de fabrica dar cat timp awx cere la 2346 brd sa ceara 2500 nu e softat. Furtunul se umfla dar nu cat trebuie. Stefan da personal furtunu de pe turbina jos verifica axul sa nu aibe joc mare si pune-te si cauta furtune sparte/coliere desfacute ( gen intercooler) sau incearca cu un n75 de proba. Esti sub presiunea ceruta cu mult. :p Din 170 cai ai maxim 110:)
     
  16. Stefanpacurariu 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2017
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    A4 B7 2000cmc 2007
    salut,
    Eu personal nu prea am treaba cu mecanica dar voi merge la mecanic si ii voi spune sa verifice toate astea.Va multumesc pentru promptitudine.

    Sorin87 la ce te referi la soft ? masina am cumparat-o anul trecut din Germania. Eu nu am softat nimic.[emoji848]
     
  17. Stefanpacurariu 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2017
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    A4 B7 2000cmc 2007
    N75 lucreaza
    Furtunele sunt verificare
    Vacum la actuator este -750 mbar
    Actuatorul tine vacuum
    Mentionez ca saptamana trecuta fiind in treapta a 5 a am accelerat din tempomat si dupa 10 secunde de accellerat din tempomat s-a aprins spirala si masina a intrat in limp mode.Am oprit motorul,l-am repornit si s-a stins becul.

    Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk
     
  18. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Cu motorul pornit, scoate furtunasul de intra in actuator si pune-l la loc. Vezi cat de "usor" face cursa tija actuatorului. E posibil sa fie blocata geometria pe inchis si sa nu faca presiune.
    Daca ai (sau mecanicul) un pistol cu vaccum poti incerca sa misti tija, tii mana pe tija si vezi daca simti vreo "agatare".
    Sau varianta 3 :p : desfaci piulitele de tin capsula pe suport si misti de geometrie.
    Ce eroare ti-a dat cand s-a aprins spirala?
    @TalosCosmin credeam ca face mai mult si mi s-a parut cam brusca cererea, adica la 2000rpm direct 1.5 bari.
     
  19. Stefanpacurariu 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2017
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    A4 B7 2000cmc 2007
    Verificat cu vacuummetru geometria,merge usor si face toata cursa mi a zis dl.Catalin(mecanicul,urmareste si dansul topicul)sa mentionez ca "iei limp de suprapresiune"

    Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk
     
  20. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Toate sunt ok dar masina e sub presiune/ba eroare de overboost. Undeva s-a produs o eroare. Daca ai ceva km la bord si turbina e originala iti recomand s-o desfaci si s-o cureti sigur nu merge asa usor cum pare. Daca toate sunt in ordine vaccum , n75 , furtune/coloere ramane turbina imbacsita.

    Un Bs pe turbina n-ar strica sa urci aici.
     

Distribuie pagina asta