1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A4 B7 - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de stefan3336, 27 Iun 2015.

  1. Raul_X 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI, AWX, 131 CP, 2003, Avant
    Salut,
    La un A4 2.0 140 cp cod motor BRE, intra in limp mode (imi taie acceleratia) ocazional. Poate o săptămână să nu intre deloc, poate sa intre de 5-6 ori pe un drum de 10 km.
    Am pus testerul pe mașina și a reieșit că intră prea mult aer in turbo, presiune prea mare. S-au schimbat clapeta de la galeria de admisie care era stricată oricum, ieri am schimbat ciuperca de vaccum de pe turbo și același rezultat.
    In afara de presiunea prea mare in turbo nu da alte erori. Mă puteți ajuta cu un sfat? Pe senzorul N75 nu da eroare, EGR o să îl curat preventiv oricum deși nu cred că e de acolo, altfel apărea eroare? Mulțumesc.

    P.S. turbo nu consuma ulei, nu are joc la ax

    Am curățat acum EGR. Teroare ce am gasit acolo. Dupa un drum scurt de 15 km nu a tăiat acceleratia. Ciudat că nu a dat eroare la cum a aratat
     
  2. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Dar geometria variabila ai verificat-o?
    Daca tot ai schimbat "ciuperca de la turbo=actuator" trebuia sa verifici si cursa geometriei. Banui ca e blocata/agata.
     
  3. Andrei_Daniel 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2015
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    A4 2.0 TDI 2005
    Salut.
    Am un A4 2.0 140 BLB si imi intra in limp mode. Ca eroare imi apare ca intră prea mult aer in turbo.
    Am schimbat: senzorul N75, actuatorul, furtunase vaccum, EGR, am fost si am si reconditionat turbina si tot la fel face.
    Am fost cu ea la reprezentata, pentru ca am schimbat vreo 4 service-uri si nu mai aveam incredere in nimeni si mi-au zis ca totul e ok.
    Nustiu ce sa mai fac sa rezolv problema.

    Ma poate ajuta cineva?
    Multumesc.
     
  4. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Arata aici exact eroarea afișată de VCDS (nu alt tester) și abia atunci ne putem da cu părerea.
    Probabil ai geometria blocata la turbina.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  5. Andrei_Daniel 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2015
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    A4 2.0 TDI 2005
    Nu am de unde sa postez eroarea. Am fost cu masina la mai multe service-uri. Nu am nici un fel de tester acasa.:(
     
    Ultima editare: 11 Aug 2018
  6. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Fa o poza la eroare cand te duci la service.
     
  7. Marian AMD

    Marian AMD 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2018
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 BPW 2007
    Salut.
    Am si eu exact aceeasi problema. Motor BPW.
    Daca ai rezolvat problema imi poti spune si mei cum, te rog.
    Mersi frumos.
     
  8. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    O poza cu eroarea ti-ar fi de mai mare ajutor.
     
  9. Ovidiu92

    Ovidiu92 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2018
    Locație:
    Hateg
    Masina:
    Audi a4 b7, 2000tdi, BRD
    Buna ziua! Sunt nou si nu stiu daca postez unde trebuie. Am si eu o problema cu turbina la un audi a4, b7, 2.0tdi, BRD. Faza e că de ceva timp nu imi mai trage deloc bine si nici macar la drum nu mai atinge viteza cu care mergea nainte. Precizez ca nu are nici o eroare. Simptomele ar fi, fumul negru in turatie si fum albastru la relanti si bineinteles lipsa de putere destul de mare. Am schimbat recent distributia si am observat ulei destul de mult pe furtunul care pleaca din turbina in intercular. Postez si poza mai jos. Va rog sa imi dati un sfat si sa imi spuneti daca e posibil sa piardă atata putere din cauza turbinei. Multumesc anticipat!
     
  10. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Fa curatenie acolo si urmareste apoi pe unde pierzi vaporii de ulei. Posibil furtun crapat, oring distrus, etc.
     
    Ovidiu92 apreciază asta.
  11. Ovidiu92

    Ovidiu92 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2018
    Locație:
    Hateg
    Masina:
    Audi a4 b7, 2000tdi, BRD
    M-am hotarat sa reconditionez turbina. Asi vrea sa stiu daca e posibil sa scadă puterea atat de mult din cauza asta. Multumesc pentru sfat!
     
  12. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Lasa turbina pentru final. Acum fa ce ti-am zis si verifica si TOATE furtunele de vacuum.
     
    Ovidiu92 apreciază asta.
  13. Ovidiu92

    Ovidiu92 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2018
    Locație:
    Hateg
    Masina:
    Audi a4 b7, 2000tdi, BRD
    Eu nu ma pricep la mecanica si nici nu am scule necesare pentru a curăța pe acolo. O sa duc masina in service si o sa le spun sa dea turbina jos si sa o verifice. Ma gandesc ca sunt capabili sa isi dea seama daca e moarta s-au nu. O sa le spun sa verifice si vacumul si furtunele. Atunci când am schimbat distributia, l-am întrebat pe șeful de service care e treaba cu uleiul ala si mi-a spus că e moarta turbina.
     
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Atunci mergi la un alt service, nu tot acolo.
     
  15. Ovidiu92

    Ovidiu92 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2018
    Locație:
    Hateg
    Masina:
    Audi a4 b7, 2000tdi, BRD
    Acel services e singurul in care am incredere din județ. Nu stiu altul mai ok. E reprezentanta Fiat si tatal meu se cunoaste bine cu șeful de service. Mi-au cerut intre 1200 si 1400 de lei pe reconditionare si manoperă. E ok pretul ?
     
  16. george_gopo

    george_gopo Bronze Member

    Înscris:
    15 Mai 2011
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI (BLB) - 140 CP, 2006
    Asculta ce zice Nucugheri ca nu zice rau deloc.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  17. Ovidiu92

    Ovidiu92 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2018
    Locație:
    Hateg
    Masina:
    Audi a4 b7, 2000tdi, BRD
    Am sa incerc. După cum am văzut trebuie desfăcută toata fata masini pentru a umbla usor la turbina. Acum am o altă întrebare. Dacă incerc sa spăl acolo cu jet de apa, se intampla ceva? Oare se duce uleiul?
     
  18. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Cum "ai vazut tu" ca trebuie dat jos tragerul ca sa umbli la turbo? Daca nu asculti sfaturile colegilor si vrei sa faci tot cum vrei tu, de ce mai intrebi? Asculta-l pe sefu' de service ca apoi sa ai pe cine sa tragi la raspundere.
    Uleiul ala e de ceva timp acolo si s-a tot acumulat.
    Nu are ce sa se intample daca speli cu presiune, doar sa o faci cu motorul cat de cat rece.
     
  19. Ovidiu92

    Ovidiu92 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2018
    Locație:
    Hateg
    Masina:
    Audi a4 b7, 2000tdi, BRD
    Am vazut cand am schimbat distributia. Eu asa m-am gandit, nu am spus că trebuie. Deci atunci asi putea sa ii dau cu jet de spumă si dupaia cu apa sa se duca uleiul? Iti dai seama ca aleg varianta mai ieftina doar ca mi-e frică să nu o ia turbina pe ulei si sa bulesc motorul.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da-i linistit cu degresant casnic (din ala cu fas fas) si dupa cu jetul. Ramane luna.
     

Distribuie pagina asta