1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor diesel la A4 B8 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de strumfyspm, 12 Apr 2012.

  1. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    După 2010 s-a montat Garret Gtc1549VZ pe CR170, pe motoare de peste 170. La fel și pe cele de 143,un Garret GTC1446VZ. Trebuie studiate galeriile ca restul se face mai ușor.
     
  2. bogdan_TM

    bogdan_TM 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8 | 2008 | 2.0 TDI (CAGA)
    Mecanicul mi-a comandat ieri un BorgWarner BV43A pt 170cp. Acuma astept sa vina si vedem. Multumesc pentru informatiile atat de utile robertnrm!

    marianu, masina are 197.000km.
     
  3. robertnrm 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Iun 2008
    Locație:
    București / Pitești
    Masina:
    Audi Q5 8R FL, CGLC, 2014
    Sa ne tii la curent cu upgrade-ul, eventual ce neprevazute mai pot aparea.
     
  4. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    Am gasit la Kufatec : http://www.kufatec.de/shop/en/oem-parts-special-item/original-turbocharger-audi-seat-2.0-tdi1

    Oare e originala cum zic ei ? Mi-as comanda-o daca as sti ca-i originala.

    In acelasi timp m-ar interesa o alternativa compatibila de la Garret... pentru ca astea KKK nu sunt foarte rezistente


    Probabil au facut o greseala sa monteze Gtc1549VZ pe 2.0 de 170 cp ... aceeasi turbina e montata pe 1.6 tdi de pe golf 6.

    Cine poate sa ne ajute cu niste specificatii tehnice la turbo KKK de 170 HP (03L145701C) ?

    Multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Sep 2014
    vladutzmvb apreciază asta.
  5. bogdan_TM

    bogdan_TM 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8 | 2008 | 2.0 TDI (CAGA)
    Va tin la curent robertnrm, sigur ca da.

    Pana una alta, pun niste poze cu turbosuflanta si adaptorul de plastic specific pentru turbinele de 170cp.

    Turbosuflanta: Borg Warner
    Cod Turbosuflanta: 53039880189
    Fabricant Turbosuflanta: BWTS DE (Borg Warner - Deutschland)
    Putere KW: 125 Kw
    Tip Motor: 2.0 TDI

    Cod adaptor pentru Turbina: 03L131111G (Daempfer-O.E.)
    Cod suruburi prindere adaptor: N91117502 (VW-Audi-O.E.) x2 buc.

    Trebuie schimbata si pompa de ulei, defapt o piesa din pompa... Voi reveni cu poze si coduri cand o primesc.
     
    LIVACHE77, alecs.ro și molecula apreciază asta.
  6. bogdan_TM

    bogdan_TM 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8 | 2008 | 2.0 TDI (CAGA)
    Dupa inspectie, s-a constatat ca nu trebuie schimbata pompa de ulei, ci problema era axul pompei, care s-a uzat. S-a putut comanda doar axul, ceea ce m-a scutit de vreo 5000 lei (cat ar fi fost pompa de ulei noua).

    Primele poze sunt cu axul problema, apoi cu adaptorul metalic de la turbina de 143cp de pe motoarele CAGA.

    Ieri s-au montat piesele dupa o curatare si spalare a tubulaturii si a intercoolerului. Motorul a pornit la prima cheie :)
    Astazi vor mai face niste probe in mers ca sa fie siguri ca totul e ok.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Degeaba ai schimbat doar axul, problema se va agrava in timp si ce ai facut tu a fost sa prelungesti un sfarsit inevitabil pentru ca, gaura ta din balansier este deja ovalizata. Ai mare grija daca ti se aprinde in bord cu rosu avertizarea de presiune cu ulei sa opresti imediat motorul indiferent de conditiile de drum si/sau locatia unde te afli. Nu mai pornesti motorul sub nici o forma si direct pe platforma pana la service.
    Crede-ma ca stiu bine ce spun pentru ca eu repar printre altele pompe din astea de ulei. Cred ca nu ai cititi topicul asta integral: http://www.clubaudi.ro/motoare-si-t...nare-probleme-reparatie-si-sau-inlocuire.html. Bafta oricum
     
    Ultima editare: 7 Oct 2014
    VL99ALR apreciază asta.
  8. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    mi-am comandat si eu alta turbina mai mare (tot asta de 170cp) :) thanks bogdan pentru start :)
     
  9. robertnrm 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Iun 2008
    Locație:
    București / Pitești
    Masina:
    Audi Q5 8R FL, CGLC, 2014
    Si acum probabil trebuie sa faci un soft pentru a valorifica noua turbina.
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Oct 2014
  10. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    softul este intr-o continua schimbare :) acum pot sa-i dau mai mult... voi schimba pentru inceput ecu-ul si voi monta pe cel de 170 HP de unde voi pleca de acolo cu tuningul :)
    in timp ce baietii imi vor monta turbina, eu voi pregati softul ... in functie de ce voi vedea acolo, poate pastrez sau nu DPF-ul...

    ca si info general... degeaba montati o turbina de 170 HP, pentru ca ea va fi actionata si limitata tot la 2250 (1.2 bar in realitate) -- sau poate mai mult "din greseala" si va intra in limpmode din cauza diferentei dintre cat se cere si cat ofera...
    trebuie modificat softul pentru noua turbina si activata harta "cea mare" care permite boost-ului sa ajunga la valori aproximative de 2500 (1.5 bar)
     
  11. robertnrm 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Iun 2008
    Locație:
    București / Pitești
    Masina:
    Audi Q5 8R FL, CGLC, 2014
    Intreb si eu, fara a avea prea multe cunostinte de soft, nu este posibil sa punem softul de CAHA pe un ECU de CAGA si apoi sa modificam custom softul in functie de necesitati (hardware nu sunt identice?), chiar este nevoie de un ECU de CAHA?
     
  12. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    Ba da. Merge. Chiar asta fac eu... doar ca am alt ecu si pe al meu il pastrez cu softu de caga in el pentru teste :)
     
  13. ghenoll82 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2012
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A4
    Nu stiu de se chinuiti cu scimbatul de ecu. Daca schimbi calculatorul, atunci ori clonezi sa mai ai immo pe masina, sau faci immo off. Anarchy, daca chiar tu faci softul pentru masina ta, atunci probabil stii foarte bine ca nu trebuie lucrat prea mult sa copiezi hartile diferite pentru turbina mare. Din cat amintesc b8 edc17cp14 are 5 harti pentru presiune ceruta, un limitator, un svbl + hartile specifice n75 si egr. Nu recomand la nimeni sa puna unu la unu softul de caha pe caga ca are diferente de structura si hartile de calibrare pentru motor sunt diferite.
    Daca faci dpf off atunci BV43A este stabil la 1.7 bari si temperaturi de maxim 900°C. Original ai limitator de EGT la 810°C. Bafta la modificat :)
     
  14. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    ghenn nu stiu de ce vorbesti tu clonat fiind vorba de 2 hardware si software numbers diferite. deci poti sa uiti de clonat in cazul de fata.
    immo off o sa fac asa cum am zis, punand alt ecu, pentru ca-l am si nu ma chinui deloc, fiind cea mai simpla solutie.
    harta de turbo din soft e usor s-o actualizez cu valorile pentru turbo de 170, fiind si aceea deja in soft dar la alt adresa si nu este bagata in seama. asta nu e o problema.
    problema si lenea este la hartile de N75 si cele de injectie. pe cele de injectie le am deja pe masina. limitarile de EGT nu le mai am jos.
    Nu am zis ca pun softu (flash-ul) de caha pe caga ci full dumpul facut in bootmode pe hardware-ul pe care a fost pus caga, fiind perfect compatibile.
    multumesc oricum de sfaturi, dar am deja temele complet facute... mai trebuie doar timp si chef de munca. de obicei nu am timp pentru masina mea dar o sa-mi fac.


    Pe langa turbina s-au mai comandat urmatoarele, ca sa fie totul ok :

    - adaptor (cu garnitura inclusa) : 03L 131 111 G
    - suruburi adaptor : N 911 175 02 (2 bucati) - daca nu-s incluse in codul adaptorului de mai sus
    - garnitura conducta retur ulei : 028 145 757
    - celelalte 2 garnituri mari de la turbo (nu stiu codurile : A4 2009 2.0TDI 170 HP CAHA, pentru turbina cu codul 03L145701E)
     
    Ultima editare: 8 Oct 2014
  15. marianu

    marianu Silver Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 2019 2.0 204 cp
    colegu ce s-a intimplat la turbina?s-a rupt axul?sau a ramas fara ungere din cauza pompei de ulei?ce ulei foloseai in motor?
     
  16. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    i s-a rupt axul ca a ramas fara ungere, din cauza uzurii axului de la pompa de ulei. citeste topicul masinii lui si vezi detalii
     
  17. bogdan_TM

    bogdan_TM 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8 | 2008 | 2.0 TDI (CAGA)
    Nu stiu daca s-a rupt chiar axul turbinei, cert e ca avea un joc mare, si paletele de la turbina erau indoite. Si asta din cauza ca nu mai avea ungere. Din ce am citit, la toate motoarele 2.0 Tdi se intampla asta intre 150.000 si 200.000km si asta din cauza ca axul de la pompa de ulei e facut dintr-un material foarte slab. Ce putem face este sa trimitem la cineva axul si balansierul in care intra axul, pentru rectificare.
     
  18. AudeluB8

    AudeluB8 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 ,CAGA,2008
    zgomot turbina dimineata

    Odata cu venirea temp mai scazute 5 -6 grade ,am observat ca la prima pornire turbina scoate un sunet ciudat pana se incalzeste .Sunetul este ca un suierat ingrosat.Sa fie turbina pe duca?
     
  19. Aalexandr 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2015
    Locație:
    Iaşi
    Masina:
    A4 Allroad Quatrro 2.0 CAHA 170cp 2010
    Pana la urma a cumparat cineva turbina de pe kufatec? Pareri? Sunt originale?
     
  20. 27axs 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8
    Am si eu o intrebare...Turbina de la modelul de 120CP difera de cea de la modelul de 143CP? :)
     

Distribuie pagina asta