1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A6 C6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de rac, 15 Ian 2012.

  1. Alex-F1

    Alex-F1 Silver Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI (2005)
    Problema rezolvata: fir intrerupt la mufa de la N75, am scapat ieftin! :arco:
     
  2. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Ce noroc ai sa ti ramana banii in buzunar.:):)

    Scuze de off.
     
  3. lukus 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    audi a6 c6 2ltdi 2006 cod motor bre
    Salut . Ma ajuta cineva cu un cod pt senzorul din imagine.,detalii despre el . Mulțumesc
     
  4. Stormzor

    Stormzor 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2017
    Locație:
    HD
    Masina:
    3.0 TDI 2006
    Salutare colegi!
    De ceva vreme ma confrunt si eu cu o problema. Mai exact masina are anumite momente cand nu mai trage si apare semnul spirala in bord, spre exemplu intr-o zi poate face asa de 5 ori iar in alta deloc desi se merge cu ea in acelasi ritm. Pe VCDS are doua erori: P0235 Boost Pressure si P3135 Intake Manifold Runner Control.
    Turbo si conductele aferente au fost verificat acuma ceva timp a fost trimisa si la reconditionat la o firma care se ocupa cu asa ceva insa totul era in parametri. Clapetele de la galeria de admisie urmeaza sa le verific zilele astea, insa tind sa cred ca problema mea este de la P0235 Boost Pressure care o am de cand are aceste simptome.
    Ce ar trebui sa mai verific orice sfat este bine venit, Multumesc!

    [​IMG] [​IMG]
     
  5. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Stormzor, ar trebui sa verifici actuatorul geometriei variabile a turbinei si eventual sa-i faci o recalibrare, daca mecanic si electric este in regula (s-a mai discutat in topic). A doua eroare este de la galeria de admisie din dreapta.
     
  6. Stormzor

    Stormzor 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2017
    Locație:
    HD
    Masina:
    3.0 TDI 2006
    Multumes!
    Turbina a fost recalbibrata iar actuatorul schimbat cu unul nou la reprezentanta, problema ar parea sa nu fie de la turbina cred eu, conducte sparte nu gasesc, stie cineva daca boost pressure sensor poate fi de vina?
     
  7. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Pai verifica l in grup 007 ce valoare afiseaza fata de specificat!!
     
  8. teodor2001 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2017
    Locație:
    Turceni
    Masina:
    A6, 2.0TDI, 2005
    salut colegi! am si eu o problema cu un a6 c6 2.0 tdi 2005 blb,a inceput sa nu mai traga,o opresc,pornesc si merge normal apoi la un intrval oarecare de timp reapare problema...mi-a dat eroare P0236 turbocharger boost! multumesc!
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  10. Victor26

    Victor26 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Apr 2010
    Locație:
    Cluj, Munchen
    Masina:
    2014 Audi S6 Avant V8 4.0 TFSI quattro Facelift Daytona
    Stormzor, verifica senzorul de presiune de pe galerie. Eu am avut cam aceleasi simptome, dar coduri diferite. Al 2-lea cod e de la clapeta de acceleratie ( limbaj popular). Daca a sarit tija respectiva se poate repara cu un kit de reparatie care nu e scump. In legatura cu presiunea din turbina lipsa nu ar trebui sa apara daca a fost schimbat actuatorul si calibrat. Eu iti recomand sa mergi la un service care a mai lucrat cu asa ceva, nu la niste carpaci cum am patit eu, de am umblat 2 luni pana am ajuns la audi cluj care au rezolvat-o intr-o ora jumate cu diagnoze si cu service-ul necesar. Verifica senzorul de presiune si debitmetru de aer inainte sa suspecteze turbina si actuatorul. Daca actuatorul a fost dat jos incorect de pe turbina va fi necesar unul nou cel mai probabil deoarece cele electrice in proportie de 90% nu se pot calibra a 2-a oara. Nu te speria si fa primele 2 verificari, dar ai grija si fa-le la niste profesionisti care stiu cum se mananca mecanica la aceste masini!

    Pai un mecanic "aferent" ce a zis ? Sau i-ai facut diagnoza cu testerul personal ? De ce nu mergi la un mecanic care s-a mai lovit de aceasta problema sau unul recomandat si vei stii care e problema. Lipsa de presiune in turbina poate surveni din mai multe cauze. Senzor de presiune, turbina defecta, actuator, decalibrarea actuatorului etc... cel mai bine apeleaza la.un mecanic "potent", nu carpaci!
     
  11. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Salutare,
    Imi puteti spune daca pe o turbina de 2.0 BRE se poate pune interne de 2.7 fara vreo alta modificare si cam la ce pret ar ajunge. La mine a inceput sa fluiere si a devenit cam deranjat.
    PS: In afara de fluierat aceasta este in mintile ei :)
    <ultumesc
     
  12. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Sunt băieți care fac diverse modificări de genul asta, dar nu vor pune miezul ci vor face niște combinații de paleti, ax, cu alte modele. Un fel de hibrid. Nu vei putea avea performantele turbinei originale de 2.7 pentru ca, carcasele de la turbina ta sunt mult mici ca la cea de 2.7 si nici geometria nu incape. Deci nu va fi GTB.
    PS: turbinele recondiționate fluiera toate de noi.
    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
    Ultima editare: 18 Sep 2017
  13. Dinu.

    Dinu. 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2017
    Locație:
    Adjud, Romania
    Masina:
    Audi A6 , 3.0 TDI Quatttro S-Line. 2006. Cod motor BMK
    Salutare, am întâmpinat și eu o problema cu actuatorul din cate mi s-au spus.
    Așadar, de aproximativ o luna, in treapta 1 și 2 (cel mai des) când apăs pedala la "blana" aud motorul înfundat , după ce dau drumul la pedala și revin îmi trage normal, în ultima săptămână aceasta problema revine aproape tot timpul, atașez poza pentru a mă ajuta, poate scap și eu precum colegu, să fie doar o problema de cablu.
    https://imgur.com/a/IAtty

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  14. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Eu ma gandesc ca nu scapi numai cu cablul, exact aveam si eu acea eroare, am scapat de ea schimband actuator nou.
     
  15. Dinu.

    Dinu. 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2017
    Locație:
    Adjud, Romania
    Masina:
    Audi A6 , 3.0 TDI Quatttro S-Line. 2006. Cod motor BMK
    Cam cat te-a ajuns sa îl schimbi,vorbim de costul piesei+manopera. Are momente , când merge, când nu merge, el a scos mufa, a băgat o înapoi și vreme de 5,10 minute, dând scanare nu apărea , cum a mai umblat acolo sa dea cu spray a început să îmi apara chiar imediat după ce ștergea.
     
  16. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Pai asa faceam si eu, cand observam ca nu merge turbina, ma opream cu motorul pornit , scoteam si puneam mufa , si se pornea turbina.
    Am facut totul la reprezentanta audi, cu 4 ani in urma. Atunci am dat 250 pe kit-ul de reparatie al turbinei(exista asa ceva, citeste topicul pentru coduri). Plus lucrul si adaptarea , in total piesele+lucru = 345 euro.
     
  17. Dinu.

    Dinu. 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2017
    Locație:
    Adjud, Romania
    Masina:
    Audi A6 , 3.0 TDI Quatttro S-Line. 2006. Cod motor BMK
    Bănuiesc că ai făcut asta in Italia? Daca cineva a mai întâmpinat aceasta problema rog sa răspunda aici și poate cunoaște alte posibilități, în afara de înlocuirea piesei. Ceva ce se poate verifica inainte de a pune verdictul că trebuie schimbat, gen cabluri, cleme, nu știu. Mulțumesc frumos pentru răspunsuri
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ai altceva ce sa faci si ce sa verifici decat inlocuirea.
     
  19. Dinu.

    Dinu. 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2017
    Locație:
    Adjud, Romania
    Masina:
    Audi A6 , 3.0 TDI Quatttro S-Line. 2006. Cod motor BMK
    Aceeași treaba, am scos mufa și am băgat o și acum merge , nu știu care ar putea fi cauza
     
  20. Lucian09871 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2017
    Locație:
    Onesti
    Masina:
    Audi a6 2.0tdi 170 cai 2009
    Salut,
    Am un audi A6 C6 din 2009 motor de 2.0 tdi. Am facut schimbul de ulei si a constatat mecanicul ca imi curge ulei pe la turbina. Masina merge bine nu scoate fum, trage dar pierderile de ulei sunt destul de mari. Doua intrebari am:
    1. ca sa demontez turbina trebuie desfacuta toata fata ?

    2. Turbina daca pierde ulei este terminata sau poate fi altceva ? Multumesc.
     

Distribuie pagina asta