1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A6 C7 (4G)- diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de GeorgeA6C7, 27 Mar 2018.

  1. GeorgeA6C7 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2017
    Locație:
    Bucuresti Romania
    Masina:
    A6 C7 2.0 s tronic 2013
    Salut,
    Știe cineva dacă se potiveste turbina montata la modelul A6 C7 (4G) de 177 cp cu turbina de la modelul anterior A6 C6 (4F) de 170 cp ?
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Evident ca nu. De ce nu scrii un mesaj corect si complet ? De ce trebuie noi sa ghicim ce vrei sa spui in mesaj ? De ce intrebi asta ? De ce trebuie sa pun eu toate intrebarile in loc ca tu sa oferi toate explicatiile ?

    Inca ceva: te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  3. kameleon99

    kameleon99 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2018
    Locație:
    bistrita
    Masina:
    A6 (C7 4G) 2.0 190 CP S-Tronic Ultra (CNHA) 2014
    Salutare tuturor,

    Am achizitionat masina din profil in urma cu cateva luni din Germania de la rep VW la 129.000 km si au inceput sa apara ceva probleme la turbo, din cate imi zice mecanicul. Adica pe tester apar mai multe, insa mecanicul spune ca se datoreaza acestei probleme.

    Masina uneori intra in limp mode si nu trage.
    Am observat langa turbo ceva improscari negre de reziduuri; pe tester apare o 'scurgere' de aer pe admisie.

    Mecanicul spune ca ar trebui reparat turbo iar daca nu se poate, schimbat.

    Intrebarea mea este, ce recomandati sa fac? Stiti vreo firma care ar putea reconditiona turbo asa noi? Auzeam ca e posibil sa nu se repare inca asemenea turbine...
    O turbina noua e in jur de 2k euro...exagerat.

    Va multumesc!
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Orice turbina se repara.

    Mai intai, posteaza eroarea exacta.
     
  5. kameleon99

    kameleon99 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2018
    Locație:
    bistrita
    Masina:
    A6 (C7 4G) 2.0 190 CP S-Tronic Ultra (CNHA) 2014
    Nu stiu daca reusesc sa fac rost de codurile de eroare, am dus masina la service; cel mai probabil nu mai au codurile nici ei.
    Azi mi-a spus mecanicul ca suna ceva atelier din Bucuresti care repara turbine si cu care colaboreaza, sa intrebe ce se poate face.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Masina ta face 5 ani, solutii de reconditionare ies in primul an de la fabricatie. Deci nu e chiar asa de noua cum crezi.
    Intr-adevar, turbina ta este KKK si solutii pentru acest tip de turbina ies mai greu decat pentru clasicele Garret, dar asta nu inseamna ca nu ai variante.

    O turbina second-hand este in jur de 300-450 euro. O turbina reconditionata in Germania (cu piesa veche la schimb) este intre 300-600 euro. Alegerea este a ta.
     
  7. kameleon99

    kameleon99 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2018
    Locație:
    bistrita
    Masina:
    A6 (C7 4G) 2.0 190 CP S-Tronic Ultra (CNHA) 2014
    De unde 5 ani :laugh: abia in toamna face 4 ani.
    In fine, deci in concluzie exista solutii si pentru turbina asta. Bun, aveti vreo sugestie mai buna in afara de inlocuirea ei ? Am incercat sa gasesc pe net in Romania turbina, dupa codul de piesa insa nu am gasit.
     
  8. cezar_1985 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 3.0biTDI 384cp
    Salut, am o nelamurire legata de turbinele de la A6 2012 3.0 bitdi 313cp. La clapeta incercuita in poza are un mic joc si se vede un pic de negreala. Din ce am inteles nu se poate inlocui acea tija ci doar schimba turbinele. Este posibil ca din cauza asta masina sa piarda din putere?
     

    Fișiere atașate:

  9. gicu

    gicu Silver Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Gropesti Bucuresti
    Masina:
    Audi Allroad biTDI 2014,Mercedes ML 250 2013
    Toate turbinele de 3.0 bitdi au acolo urme. Si pentru asta vrei sa le schimbi ? Adica cine te-a sfatuit sa faci acest pas ? Ai eliminat si alte cauze care pot sa duca la un comportament al masinii ,care pare ca pierde din putere ?
     
  10. cezar_1985 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 3.0biTDI 384cp
    Nu m-a sfatuit nimeni, doar am intrebat :)
     
  11. Claudiucla 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi 3.0 Biturbo 2012
    Salut,
    Am un Audi A6 C7 din 2012 biturbo si de curând a început să imi aprindă cerculetul acela galben si câteodată si check motor si nu mai trage si se aude si un sunet mai gros in tobe. Dar nu face mereu, uneori o opresc si dupa ce o pornesc isi revine. Aveam o eroare "turbocharger inlet valve" si am schimbat supapă vacum turbo si tot la fel face. Am citit aici pe forum si am vazut ca ar fi actuatorul ? Am fost de m-am uitat la poziția lui si cand pornesc motorul tija aceea se ridica. Mentionez ca actuatorul l-am mai schimbat acum 1 an. Ce ar putea fi ?

    20181006_005451.jpg 20181006_005549.jpg
     
  12. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brasov/Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Claudiucla iti intra in LIMP MODE si in momentul in care iei contactul si il pui la loc dai reset la ecu,trebuie sa faci un scan cu VCDS.Ideal sa faci asta daca sti sa interpretezi asta daca nu sa gasesti pe cineva care stie sa faca ast.
     
    bobalex18 apreciază asta.
  13. Tudor Virgil

    Tudor Virgil 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2017
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    A6 c7, 2.0 multitronic NSL , cod motor CGLC, 2014
    Salut băieți,

    Tot am de ceva timp un fluierat in zona motorului. Aveti vreo idee ?

    Merci mult.
     
  14. Nicolcea

    Nicolcea 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2010
    Locație:
    Tg-Jiu
    Masina:
    Audi A6 C7 Ultra(CNHA) 2.0 diesel , 2016
    Acel fluierat vine de la turbina.
     
  15. Tudor Virgil

    Tudor Virgil 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2017
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    A6 c7, 2.0 multitronic NSL , cod motor CGLC, 2014
    Cred ca ai dreptate, am impresia ca Westgate-ul face zgomotul asta, dar aștept un mecanic sa facă o constatare.
    Merci .
     
  16. Tudor Virgil

    Tudor Virgil 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2017
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    A6 c7, 2.0 multitronic NSL , cod motor CGLC, 2014
    Revin cu o completare, am scos furtunul de vacuum de la electrovalva care controlează evacuarea suprapresiunii pe turbo și nu se mai auzea zgomotul. Am dat turbo jos și am mers cu ia la AVD pe strada Suceava nr2, București. Au verificat și ei turbo au zis ca electrovalva e buna, secțiunea variabila e ok dar trebuie schimbat axul și alte piese care nu le mai rețin. Cost 1428 RON. Dimineața am dus turbina si la 5 seara era gata. Ce nu poți achiziționa de la ei este kitul de garnituri care trebuie înlocuit cand montezi turbina plus șuruburile de ore turbo. Astăzi o montez inapoi și fac un test.
    P. S.
    M-au atenționat ca trebuie sa schimb uleiul și filtrul odată cu montarea turbinei altfel dacă apar din nou probleme nu beneficiez de garanție .
     
  17. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A4-BRB-140cp-2007
    Poti sa ii pui cruce la turbina. Ne auzim peste cateva luni cand o sa cedeze.
    Ai schimbat un ax original cu o chinezarie.
    P.s oricum nu beneficiezi de garantie, e o 'fata morgana'.
     
    Bogdan123 apreciază asta.
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Cautati sa reconditionati turbinele cu miezuri Mellet sau OEM (se gasesc de vanzare pe eBay Garret, KKK, etc. originale).
    Kit-urile chinezesti si poloneze sunt de slaba calitate, mai ales daca o sa doriti sa faceti si o resoftare dupa.
     
    Sorin87 apreciază asta.
  19. IAmRobert

    IAmRobert 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI 190 cp
    Salut . Am avut o eroare check engine iar tipul respectiv mi-a sugerat ca turbina nu este etansa si ca ar trebui sa curat si turbina daca tot o desfac .
    Are cineva ideee daca chiar asa este , masina merge perfect chiar si peste 3000 de ture .
     

    Fișiere atașate:

  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    1. Zi-i mecanicului sa isi ia un VCDS original.
    2. Sterge-i numarul de telefon si uita-l
    3. Ai bujia cilindrului 4 arsa, inlocuieste-le pe toate 4.
     
    Sorin87 apreciază asta.

Distribuie pagina asta