Salutare, Am ajuns cu A3-ul meu la 50.000 km. In timp ce ma intorceam spre Bucuresti mi s-au aprins indicatorii EPC si cel de motor (evacuare/emisii). Azi am dus masina la service (Midocar Otopeni) si mi-au spus ca mi s-a stricat motorasul electric de la turbosuflanta si trebuie inlocuit. Cost aproximativ 2.000 lei in cazul in care nu trebuie schimbata si turbina. Ati mai intalnit o asemenea problema, aveti ceva sfaturi ? Multumesc.
Probabil se refera la actuatorul turbinei, care la modelele noi este complet electric (motoras pas cu pas in loc de vacuum si senzor de pozitie). Personal nu am intalnit nici una de genul cu defect la actuator.
Ai idee ce duce la stricarea acestui motoras ? Mi se pare ca devreme ca la 50.000 km sa apara astfel de defecte.
Geometria murdata/blocata ce ingreuneaza si/sau forteaza cursa motorasului sau pur si simplu atat a fost durata lui de viata in cazul tau. La altii le pica motoarele la 10-15.000 km, tu te intrebi de ce oare s-a stricat o piesa electrica ?
Nu mai am garantie de la sf. lui 2016. Pana la urma am schimbat motorasul buclucas iar mai jos aveti o lista cu ce a implicat asta: test odiss verificare mecanica motoras regulator presiune turbosuflanta inlocuit motoras electric test odiss stergere defecte incarcat baterie vasleina temperatura inalta set de reparatie Tot ce e mai sus a facut ca distractia sa coste 2000 lei, iar masina a stat 2 zile in service la Midocar Otopeni. Acum merge perfect, sper ca pe viitor sa nu mai am aceasi problema.
Salut, Saptamana trecuta am fost la Porsche Pipera si exista o actiune pe turbina pentru motoarele TFSI.