1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina si Vacuum motor Diesel la A4 B5 - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de cornel1111111, 3 Iun 2013.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Presiune prea mare. Verifica tija actuator turbina, membrana. N 75 trage dar nu poate sa redreseze. Posibil sa ai nevoie de o curatare geometrie.
     
  2. MARIUS MANTA 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2017
    Locație:
    bistrita
    Masina:
    a4 ,1.9 ajm, 2000
    ms pentru informatii!
    cum pot sa verific tija actuatorului, ce ar trebui sa observ la ea?
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Basic Settings, daca isi face cursa completa, aprox. 2,5-3 cm.
     
  4. MARIUS MANTA 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2017
    Locație:
    bistrita
    Masina:
    a4 ,1.9 ajm, 2000
    am verificar astazi si tija actuatorului isi face cursa de 2.5- 3 cm. . cred ca rezolarea ar fi curatarea turbinei.
    ai mai spus ceva de membrana , cum o pot verifica?
     
  5. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    La membrana problema e invers, nu face presiune turbina. Cand ai overboost, positive deviation, cureti turbina.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  6. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Mai poate confirma cineva lucrul aceasta? Multumesc.
     
  7. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Atasez urmatoarele poze cu precizarea ca au fost scoase cand am cautat pentru Passat B5, acelasi lucru ca si motorizare pentru A4 B5.
     
  8. Gosmo

    Gosmo 4th Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 1.9TDI(AJM) - Avant/2001
    Salutare. Va rog ajutati-ma cu interpretarea unui log facut ieri seara, in treapta a 3-a.
    Problema mea: masina are 328.000km, turbina curatata la 200.000km, EGR-ul anulat acum ceva ani (metoda de pe forum cu surubul pe furtunul care intra in EGR). In ultima perioada am observat ca motorul are cuplu maxim doar de la 2500 rotatii in sus, pana la acea turatie accelerand destul de lent. Mai nou, mergand pe autostrada, imi intra in limp mode pe la 2300rotatii, doar in treapta a 4-a, daca o turez suficient ca atunci cand bag a 4-a sa am peste 2400-2500 rotatii nu am probleme. Am verificat furtunele, par sa fie fara fisuri, nu suiera, nu face alte zgomote.

    Am si urmatoarea eroare pe modulul motor:

    17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
    P1556 - 35-10 - - - Intermittent

    Multumesc.
     
    Ultima editare: 11 Iul 2017
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Mie nu-mi place debitmetrul care citeste aer suficient doar pe la ~3000 rpm. Poate fi decalibrat.
     
    Gosmo apreciază asta.
  10. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Verifica furtunase/actuator turbina/schimba MAF ul!!
     
    Gosmo apreciază asta.
  11. Gosmo

    Gosmo 4th Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 1.9TDI(AJM) - Avant/2001
    Debitmetrul este oarecum nou, schimbat acum 6luni; nu mai tin minte exact ce firma este, dar nu a fost ieftin, pe la 380lei. Actuatorul tubinei trebuie doar sa vad daca are cursa, sau se poate desface pentru a verifica acea capsula de vacum? Pot si sa ii fac si un test cu VagComul pe canalul 11 Basic Settings pentru a vedea cum actioneaza ...
     
    Ultima editare: 11 Iul 2017
  12. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Cum sa fie bun MAF ul daca este sub specificat de la inceput??

    Verifici inlocuiesti intai furtunasele de vacuum, masori cat vacuum ai la pompa tandem si la intrare in actuator si DACA totul este in regula repeti logul.
     
  13. Gosmo

    Gosmo 4th Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 1.9TDI(AJM) - Avant/2001
    Romy, imi cer scuze pentru intrebarea de incepator, cum masor vacuum-ul de la pompa tandem si de la intrarea in actuator?
     
  14. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Cu vacuumetru!!
     
  15. Gosmo

    Gosmo 4th Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 1.9TDI(AJM) - Avant/2001
    Deci trebuie mers in service ...
    Multumesc pentru raspunsuri!
     
  16. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    La cineva care stie ce are de facut!!
     
  17. Gosmo

    Gosmo 4th Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 1.9TDI(AJM) - Avant/2001
    Pai asta e cel mai greu de gasit, cineva care stie ce are de facut :)); toti recomanda curatat/schimbat turbina sau debitmetrul ... de aceea pun intrebari si incerc sa fac cat mai mult singur, ca si majoritatea de pe acest forum, ca sa depindem cat mai putin de mecanici ...
     
  18. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Gosmo 2 persoane ti-au spus pana acum sa schimbi maf-ul. Pai schimba-l ! Eu am luat pierburg la 240 ron doar senzorul fara tubulatura si citeste peste 1100 pe cand al tau citeste 500-600-700.. iar tu ai nevoie la "blana" de peste 850 sau cel putin 850 , ca sa mearga cum trebuie!
     
  19. Gosmo

    Gosmo 4th Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 1.9TDI(AJM) - Avant/2001
    Pana la urma nu a fost o problema de debitmetru ci de ceva ce nu isi face treaba, adica nu mai facea vacuum (am incercuit in poza); discutia a fost telefonic cu mecanicul si mi-a spus sa incerc sa anulez acel "ceva" care nu mai tin minte ce denumire are si care este rolul lui; mai exact am scos furtunul din partea lui superioara si l-am anulat cu un surub. In prealabil am facut un test, am scos furtunul de vacuum care intra in actuatorul turbinei si pe cel incercuit in poza si am testat obturand cu degetele furtunele; concluzia a fost ca acel "ceva" nu isi mai face treaba. Ma puteti lamuri ce este acel "ceva" si care este rolul lui? Multumesc.
     
  20. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Cred ca despre asta e vorba.
     
    Gosmo apreciază asta.

Distribuie pagina asta