Uleiuri pentru motor Diesel la Audi

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de ovidiutm, 11 Iun 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Topicul asta l-ai citit integral si nu te-ai lamurit ? Ai niste tabele cu uleiuri mai in spate. Citeste ce am scris in pagina anterioara in mesajul #2544.
     
    kojak13, TaZZuLeTz și bigj80 apreciază asta.
  2. Meri

    Meri 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2017
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    A4 1.9TDI 116CP BKE
    Apropo de site-ul Ravenol Romania. Dupa nenumarate email-uri si telefoane catre Ravenol Romania, nu au avut bunul simt sa modifice greselile de pe site-ul romanesc, cu toate ca le-am cerut in mod expres acest lucru. La Ravenol VMO aparea ca este long life, desi este 5w40. Pana la urma, la cererea mea expresa catre Ravenol Germania a fost modificata pagina romaneasca la VMO. Ulteior am observat paginia gresita/neactualizata si la alt ulei. Problema cea mare este ca toate site-urile romanesti care vand uleiuri, inclusiv Emag copiaza greselile de pe site-ul oficial romanesc.
    Respect Ravenol Germania si Rusine Ravenol Romania.

    Kspic, am vazut ca esti fan Mobil 1. Zi-mi te rog,ce elemente de siguranta trebuie sa gasesc la bidonul de 4 litri la ESP ? Vad pret bun la emag si vreau sa schimb uleiul.
    Multam.
     
  3. Kspic

    Kspic Gold Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI Stage 1 Powertech
    Multe site-uri din Romania nu sunt la zi. Asta este.
    Elementele " de siguranta " nu prea exista sau daca exista sunt usor de copiat.

    Cel mai sigur este sa cumparati uleiurile Mobil1, Castrol, Motul de la magazine ce au contract direct cu importatorul.
    NU de la coltul blocului
    NU de pe internet de unde este mai ieftin - dubios de ieftin
    NU de pe grupuri de facebook
    NU mai vechi de 2 ani.

    Apelati la firme mari - autokarma de exemplu, epiesa.ro. Sunt si firme mici ok de exemplu uleideulei.ro. Eu doar de la uleideulei.ro comand Valvoline si in special de acolo recomand sa luati. Nu ca as avea ceva de castigat dar de la ei am prins ultimele loturi de valvoline, am garantia ca produsele NU sunt contrafacute si pana la urma in calitate de om care va recomanda ceva nu imi permit sa imi sariti in cap ca zeama de motor recomandata de mine a facut rele.

    Daca mecanicul vostru lucreaza cu firmele mari de distributie piese auto - sura e buna

    Nu sunt fan Mobil1.... Sunt fanul unor produse de caliate oferite de mai multi producatori. De altfel sunt clientul firmelor care vand produse de calitate. De unde am luat si am fost intr-adevar multumit mai departe recomand.

    Iti recomand sa alegi varianta MST C3
    http://uleideulei.ro/ulei-full-sintetic-c-21_66.html

    O MICA PRECIZARE - daca va luati produse de pe uleideulei.ro, cel mai ok este sa faceti comanda telefonic nu online. Site-ul lor mi se pare de 2 lei..... si niciodata nu o sa gasesc la ei filtrele mele pe site. Deci mereu sun, ii spun omului ca vreau filtrele originale cu toate ca ma ia cu teoria filtrului original VW/AUDI = aceeasi calitate cu cele AM ........ In fine, important este ca omul imi trimite ceea ce vreau, poate nu la cel mai bun pret dar la calitatea pe care eu o astept.

    - mereu cand comandati un ulei va recomand sa va informati despre lotul produsului. Mai precis, cand sun la uleideulei.ro il intreb pe om ce lot are uleiul. Mereu cu mine in telefon se duce in zona de depozitare si imi spune lotul produsului. Niciodata nu l-am vazut sa comenteze prea mult pentru tabieturile mele.
     
    Ultima editare: 13 Dec 2017
    K3nT, bigj80, Gabi 78 și alți 4 apreciază asta.
  4. Meri

    Meri 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2017
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    A4 1.9TDI 116CP BKE
    Ce este scris pe bidonul de ulei Mobil 1 ESP 5W30.Voi ce parere aveti,respecta norma 505.01 sau nu?din specificatiile producatorului inteleg doar sa ma orientez spre Valvoline :D
     

    Fișiere atașate:

    • esp.jpg
      esp.jpg
      Mărime fișier:
      247,1 KB
      Vizualizări:
      153
    Ultima editare: 13 Dec 2017
  5. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    Fără supărare dar nici macar cu google translator nu se poate traduce? Scrie clar ca e recomandat si pentru 505.01. Are dreptate si @Cristi ca uneori se solicită chestii prea mura in gura.
     
    Kspic apreciază asta.
  6. Kspic

    Kspic Gold Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI Stage 1 Powertech
    Norma VW 507 include
    - 505.00
    -505.01
    -506.00
    -506.01

    Asta inaseamna ca daca voi aveti motor care necesita ulei 505.01 si doriti ulei 5w30, acesta poate fi folosit cu succes.

    Dar am o recomandare si un sfat in acelasi timp - daca motorul cere norma 505.01 eu va recomand sa folositi 505.01.

    Uleiurile 505.01 de calitate 5w30 le aveti postate pe paginile anterioare.

    Mobil1 ESP 5w30 este ceva atipic pe piata.
    Dpdv al 5w30 C3 exista 2 tipuri de uleiuri
    - 5w30 C3 cu aprobari BMW LL04 si MB 229.51/229.52 + VW 502, VW 505.01, VW 505.00 + Dexos2 ( echivalent 505.01 )
    - 5w30 C3 cu aprobari BMW LL04 si MB 229.51 + VW 504 507 + Porsche C30

    Mobil1 ESP este o combinatie intre cele doua avand BMW LL04 si MB 229.51 + VW 504 507 + Porsche C30 + DEXOS2.
    504 507 integreaza normele vechi iar Dexos2 este sigura norma pentru care Mobil a considerat ca nu are rost sa fabrice un alt ulei. Fiind aprobat Dexos2 este cu indicatie catre motorizarile 505.01 pe langa norma 507.

    Am subliniat elementele care difera intre cele doua tipuri de C3 pentru a se vedea mai clar diferenta.
    5w30-ul C3 cu 505.01 are cenusa de sulf mai mare - nu poate fi folosit la DPF-urile VAG. Are continut mai mare de aditivi clasici vechi + pahcet modern de aditivare
    5w30-ul C3 cu 507 are cenusa de sulf mai mica, este dedicat DPF VAG si are pachet clasic de aditivare in procent mai mic dar compenseaza cu aditivii moderni.

    Motoarele 1.9 TDI care cer 505.01 prefera aceasta norma.
    S-au mai obtinut rezultate foarte bune dpdv al uzurilor cu unele uleiuri de Camion ! Cristi a vazut acest aspect practic, eu dpdv al uzurilor in fisele de ulei uzat.

    Dragul meu TaZZuLeTz, ma refeream la exceptia mentionata de catre Mobil chiar pe bidon,vezi poza atasata. Eu am motorul BKE-2004,ceea ce dupa parerea mea nu se incadra in acea exceptie...am mai folosit norma 507.00 in pumpe duse, dar Ravenol VMP nu are o exceptie ca Mobil!
     
    kojak13, bigj80, Meri și încă o persoană apreciază asta.
  7. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pentru ca tot nu intelegeti si nu aveti minima bunavointa sa cititi macar acest topic integral, ca sa nu spun ca aveti obligatia sa cititi inainte sa scrieti pe forum, acest topic se inchide. Topicul se va redeschide cand vor mai aparea alte uleiuri de care sa intrebati (adica alte norme in afara de cele discutate in acest topic) deoarece intrebari tampite si idioate de felul: ce ulei punem noi in motor diesel ? nu mai pot fi tolerate.
     
    kojak13, gabi_74 și bigj80 apreciază asta.
  8. Xtremer

    Xtremer 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    Salut,
    Am vazut ca Liqui Moly a lansat o gama noua de uleiuri Molygen cu tungsten si molibden. Am gasit pe net si un test dyno facut pe o octavia 1.6 105hp cu un alt ulei din gama LM si dupa 500km cu Molygen s-a refacut testul. Las aici linkul

    https://torqueblock.com/blogs/blog/liqui-moly-molygen

    Ce parere aveti despre acest ulei si ati gasit undeva vreo fisa mai detaliata ? Pareri pro/contra ? Nu am intrebat in magazine, dar online am gasit la un pret destul de mic (155 lei pt 5 litri 5w-40).
     
  9. faraonul

    faraonul 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2015
    Locație:
    Popesti Leordeni
    Masina:
    Audi A4 b7 1.8T Quattro 2005 / Audi A1 Sportback 1.4 TFSI S-Tronic 2012
    Tungsten are și Ravenol seria Racing

    Trimis de pe al meu 6055K folosind Tapatalk
     
  10. Xtremer

    Xtremer 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    Dar nu cred ca este alta viscozitate in afara de 10w60 la ravenol rss.
    5w30, 5w40 si 10w40 ar avea utilizare mai larga.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Ravenol RHV (Racing High Viscosity) - 20w60
    Ravenol RFS (Racing Formel Sport) - 15w50
    Ravenol RSE (Racing Sport Ester) - 10w50
    Ravenol RSS (Racing Sport Synto) - 10w60
    Ravenol RRS (Racing Rally Synto) - 5w50
    Ravenol RCS (Racing Competition Synto) - 5w40
    Ravenol RUP (Racing Ultra Performance) - 5w40
    Ravenol REP (Racing Extra Performance) - 5w30
    Ravenol RSP (Racing Super Performance) - 5w30

    Aveti in link-ul de mai jos toata gama Racing :
    https://www.ravenol.de/en/products/usage/c/rallye-racing-oele.html

    @faraonul Mersi. :)

    Cat despre LM, ai datele oficiale in PDF-urile atasate.
     

    Fișiere atașate:

    Ultima editare: 10 Sep 2018
  12. faraonul

    faraonul 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2015
    Locație:
    Popesti Leordeni
    Masina:
    Audi A4 b7 1.8T Quattro 2005 / Audi A1 Sportback 1.4 TFSI S-Tronic 2012
    Ai uitat de RUP (Racing Ultra Performance) 5W40.

    Trimis de pe al meu 6055K folosind Tapatalk
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta