Salutare tuturor, Asadar... prezentarea unui vis devenit realitate. Undeva prin noiembrie anul trecut reveneam in tara de adoptie si anume Germania. Perioade grele din Romania m-au determinat sa fac pasul peste granita si tiptil, tiptil sa vin in frumosul land Saxon. Mai exact in Oederan.Oederan este un oraș din landul Saxonia, Germania. Aici am inceput sa visez ... si sa ma gandesc sa fac trecerea de la batranul meu Opel Astra H GTC 1.6 la un frumos Audi A3. Am dat un hatchback pe un hatchback , doar ca diferenta este imensa. Simt strictetea nemteasca pe deplin, nu ca Opel ar fi produs in Coreea de Nord ca si origini dar ... diferenta o face clar si producatorul. Sunt pe deplin convins ca fiecare dintre voi simtiti aceeasi bucurie ori de cate ori porniti la drum. Pretul de achizitie a fost destul de piperat in conditiile in care am platit 14.900 Euro cu o garantie de un an direct de la reprezentanta Audi-Volskwagen - Autohaus Schmidt KG. Modelul meu este fabricat in 13.11.2012 nu stiu in ce masura ma pot exprima tehnic si sa vin cu mentiuni legate de motorizare si capacitati in conditiile in care inca sunt in rodaj si cand zic rodaj nu ma refer la cel tehnic ( masina are 84.997 km ) ci la cel de fericire care pare ca nu se termina ori de cate ori ii apas acceleratia, destul de ok pentru un diesel care-mi parea puturos initial. Firesc dupa momentul la care am terminat cu inscrisul si toata legislatia si drumurile si am ridicat masina din autohaus am facut un studiu si asupra brandului Audi ceea ce reprezinta el in istoria automobilului pana acum si am fost surprins sa aflu ca ma aflu in zona in care totul a inceput. Genial nu ? Odată cu mutarea firmei lui August Horch de la Reichenbach la Zwickau, uzinele „August Horch & Cie” sunt transformate într-o societate pe acțiuni. Horch, Directorul tehnic (orientat mai mult pe tehnică decît pe profit), intră tot mai mult în conflict cu Directorul de achiziționare. Acest conflict escaladează și în data de 21 iunie 1909 Horch părăsește firma înființată de el însuși. După nici o lună, cu ajutorul unor prieteni și investitori, mai exact în ziua de 16 iulie 1909 August Horch înființează în Zwickau firma „August Horch Automobilwerke GmbH”; de aici începe istoria mărcii automobilului Audi. *sursa Wikipedia* Asadar ... zona in care locuiesc este undeva la 80 de kilometrii de Zwickau. Inchei si sper sa nu fi suparat pe nimeni cu scurta mea poveste, intro-ul meu, in cadrul acestui forum pe care sper sa-l sustin si eu cu pareri si sfaturi ori de cate ori este posibil acest lucru. Sunt ferm convins ca sunt foarte multi oameni capabili sa suporte un nou venit si sa-l ajute. Si eu sper sa fac trecerea usor usor de la Junior la un Senior prin ce o sa deprind si acumulez de aici. Salutari tuturor va doresc o zi minunata !!!
Frumoasă...Sa te plimbe"mult și bine" și fără evenimente Trimis de pe al meu Lenovo A6010 folosind Tapatalk
Multumesc frumos Mircea. Te salut. Volanul iti prinde degetele si te roaga sa nu-i mai dai drumul vreodata doar atunci cand re-alimentezi. Numai bine.
Mersi la fel. Daca nu e cu suparare, ce putere are motorul? Si cand ai timp sa scrii la tipul masinii in profilul tau ce cod motor are, pe viitor o sa ii ajute pe colegii care vor sa te ajute
Sigur ca da. Nu e nici un fel de suparare ba din contra sunt aici sa ajut si sa ma dezvolt pe cat posibil din toate punctele de vedere. 103 kw - 140 cp. Codul este CFFB daca nu ma insel eu. Nu am venit cu prea multe detalii tehnice ca sa nu ma intind cu postarea
Felicitări pentru masina foarte frumoasă și cu dotări pe măsură ! De apreciat și prezentarea pe care ai făcut-o foarte explicită ! Are și jante în pachetul S-line ? Ce planuri ai pe viitor ?
R.Z.V Multumesc frumos apreciez. Te salut. Cosmin ZKG Multumesc frumos Cosmin. Masina fiind cumparata dintr-un autohaus a venit cu perechi de jante din tabla cu anvelope de iarna Bridgestone daca nu ma insel. Si set jante vara pe 18" Rotor cred ca se cheama cu anvelope Goodyear. Ca sa fiu mai clar o sa atasez poza cu modelul de janta. Te salut. Multumesc frumos dvr! Este intradevar, nu neg, dar ca bonus la aspectul lui agresiv se adauga si priza care o face cu mana, materialele folosite sunt de inalta calitate cusatura absolut tot comenzile raspund impecabil. Singura mentiune pe care o fac este ca nu ma inteleg prea bine cu una cea de schimb a trackului pe care il ruleaza cd-playeru, inca incerc sa aflu cum sa fac sa derulez pana la un timp dorit spre exemplu o melodie. Te salut !
Super faine Rotor se cheamă într-adevar ... Un model foarte frumos, din păcate pe culorile închise, nu ies prea tare în evidență au și ET-ul destul de mare
Foarte frumos A3-ul! Sa ai noroc de el si sa te poarte sanatos cat mai multi km! In legatura cu derularea melodiei, incearca sa faci cum a zis colegul @Mitiy , sa tii apasat mai mult timp pe butonul de schimbare a melodiei, in principiu ar trebui sa mearga. Spor la modificari!
Mitiy Am incercat seara trecuta si a mers. Multumesc frumos, ideea este ca eu il bruscam cumva, pare foarte sensibil si imi schimba direct track-ul Chestie de obisnuinta deprinsa de la opel cu asta imi pare ca trebuie sa fiu mai moderat. Sa nu o bruschez din orice punct de vedere. Te salut. MariusSCM Multumesc frumos. Te salut.