1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Zgomot pornire lanturi si intinzatoare - Inlocuire Lant - Intinzator la motor 2.7 - 3.0 TDI - A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de pfaizzzer, 24 Mar 2011.

  1. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Salutare tuturor. Ma poate ajuta un coleg cu o procedura completa din ELSA pentru schimbat lantutile de distributie. Multumesc anticipat.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Poftim.
     

    Fișiere atașate:

    Kicku apreciază asta.
  3. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
  4. Kicku 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2018
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Phaeton BMK
    Salut tuturor.
    Am achizitionat un Phaeton cu motorul BMK.
    Are acel zornait de care multi se plang.
    L-am auzit dar initial am crezut ca este din fata motorului, de la intinzatorul curelei poly v, nu m-am ingrijorat prea mult.
    Am schimbat mai multe distributii pe lant la mai multe motoare / marci si am observat ca cel mai indicat este sa inlocuiesc chiar si rotile dintate.
    Costul este un pic mai mare dar se numeste "treaba facuta cum trebuie", deseori am vazut motoare (distributii facute chiar de mine), care dupa 100.000 incepeau sa dea rateuri (zgomote strane din distributie, vibratii ciudate in anumite situatii).
    In schimb dupa ce le refaceam si schimbam si toate rotile dintate, nu am mai avut deloc probleme. Motoare care dupa schimbare integrala a distributiei ( cu tot cu roti dintate ), inca circula pe strazi, pefecte, multe din ele cu peste 250.000 facuti.
    Parerea mea este ca, in cazul rotilor dintate care au chiar si uzura minima, pistonasul din intinzatorul hidraulic nu isi va incepe lucrul in zona de maxima compresie a sa, dar un pic mai spre centrul cursei, automat uzura facuta de pistonas in corpul intinzatorului in loc sa apara de la capatul cilindrului, va apare de pe la trei sferturi. Evident ca asta scurteaza viata intregii distributii. Intre timp lantul se consuma / lungeste si intinzatorul se decomprima si mai mult ajungand sa lucreze intr-o zona mai putin uzata, in felul asta distributia dureaza mai departe fara sa rupa lant etc.
    Mi-a facut placere sa citesc tot topicul si va multumesc la toti pentru contributia adusa prin experientele voastre.
     
    Paine, mihaicristian și cata181 apreciază asta.
  5. cca

    cca 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a6 c6 3.0 tdi asb
    Salut,
    Atasez niste poze cu distributia mea schimbata, sa se vada ce uzura au patinele si lanturile asta fara sa se demonteze motorul 3.0 tdi cod ASB

    33092248_10210387816349148_6036466995682082816_n.jpg 33407513_10210403406978904_946285358071414784_n.jpg 33424592_10210403405378864_7509295097767264256_n.jpg 33491870_10210403405178859_5978438061913014272_n.jpg 33553534_10210403404778849_1856685534240309248_n.jpg 33575091_10210403405818875_810238098557370368_n.jpg 33427280_10210403405058856_8029782002318180352_n.jpg 33607954_10210403407218910_1650782555802173440_n.jpg


    Filmulete cu distributia dupa inlocuire



     
    Quattro®, soso_rash, Kicku și încă o persoană apreciază asta.
  6. Kicku 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2018
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Phaeton BMK
    Bravo!
    Ai inlocuit si rotile dintate sau doar lanturile si intinzatoare + sine fixe?
     
  7. cca

    cca 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a6 c6 3.0 tdi asb
    Nu am inlocuit rotile dintate , deoarece nu prezentau urme de uzura deloc, in rest am schimbat tot .
     
  8. soso_rash

    soso_rash 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2016
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A6 c6..2.7tdi/179cp
    cca apreciază asta.
  9. cca

    cca 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a6 c6 3.0 tdi asb
    La un inginer mecanic cu care lucrez de ani de zile , Martin Petru se numeste tipul.
     
  10. vladsuciu24 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Iun 2014
    Locație:
    italia
    Masina:
    Audi a7 3.0 tdi 2011
    La ce pret ai ajuns ? La mine cand se incalzea motorul inca o liniuta deja nu mai zornaia nimic. Acum de 2 zile am schimbat uleiul si acum aud un mic zornait intre plaja 1200-1300 ture. Sa fie de la uleiul nou ? Pana acum se auzea si in mers in aceeasi plaja de turatii dar strict pana era motorul rece. Acum dupa schimb se aude si cand e cald. Va multumesc.
     
  11. cca

    cca 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a6 c6 3.0 tdi asb
    vladsuciu24, m-a costat in jur de 4000 lei ...
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Atentie la achizitia kit-ului de distributie, este in 2 variante. Una din variante nu contine si cele 3 patine.
    Daca achizitionati kit-ul fara patine si la demontare constatati ca acestea au uzura, o sa va dati palme deoarece nu le gasiti aftermarket separat, decat OE. Pretul acestora este in jur de 80-100 € pentru toate 3, problema este ca nu le au pe stoc nicaieri si o sa stati cu masina demontata in service pana va ajung.
    Odata cu distributia schimbati si cele 3 roti dintate (057 109 116 J) deoarece si acestea au fost revizuite si au alt cod fata de 2005, garniturile capacelor superioare (059 109 092 A, 059 109 091 A) si semering-ul capacului central (079 103 051 F).

    Codurile se potrivesc atat pe 2.7 cat si pe 3.0 TDI de pe A6 NFL / FL si nu numai.
     

    Fișiere atașate:

    vladi87, NonoGe și cca apreciază asta.
  13. CDK 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2018
    Locație:
    Spania
    Masina:
    Audi A6 C6 (4F) 2005 3.0TDI BMK quattro Tiptronic
    Este normal sunetul ? Sa stiu daca imi fac griji. Pornire la rece

    #1 + zgomot relanti la rece.




    Iar in al doilea #2 e ralanti-ul la cald (90°).

     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Iti zornaie lanturile la pornire.
     
    CDK apreciază asta.
  15. CDK 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2018
    Locație:
    Spania
    Masina:
    Audi A6 C6 (4F) 2005 3.0TDI BMK quattro Tiptronic
    Multumesc.
     

Distribuie pagina asta