1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Zgomot - Sunet neidentificat - Motor si/sau Vibratii la A4 B8 - cauze - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de vik2009, 12 Aug 2010.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Voi vreti sa ghicim niste zgomote care sunt imposibil de stabilit provenienta lor ? Mergi la un bun mecanic auto si fa niste teste, fa o plimbare si asa mai departe.
    De unde stii ca este de la ambreiaj ? Poate fi orice si intrebarea ta nu are, in cazul asta, nici o legatura cu acest topic.
    Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers. Bafta.
     
  2. sorinel 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 cjcb 2014
    Din ce an este masina? Te rog sa scri acest lucru. Poate fi de la chederul de la usa sau pe la oglinzi, poate ai o frunza agatata sau poate chiar de la turbina. De cand auzi acest sunet? Daca pana acum nu l-ai auzit si a aparut brusc, inseamna ca falfaie ceva agatat pe undeva.Uitate peste tot, inclusiv sub masina. Bafta si asteptam rezolvarea ta.
     
  3. SebiMarascu 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2018
    Locație:
    Vâlcea
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 Tdi
    Masina este din 2008 si a aparut brusc zgomotul. Mi-a zis un coleg ca poate fi de la toba ? O sa merg la mecanic si o sa va dau un raspuns. Iti multumesc frumos.
     
  4. AlexGgg

    AlexGgg 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2018
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi a4,2.0tdi 143cp,2010
    Buna ziua,
    Detin un Audi A4 B8 si dupa ce am schimbat distributia role, fulie se aude un zgomot ciudat. Se aude cu ventilatoarele pornite si oprite dar nu mereu. Poate stie cineva care ar fi problema. Multumesc.

     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ai nici o treaba cu masinile, este ? :) Citeste la pagina 12 mesajul #221 ca sa vezi cum trebuie sa procedezi ca sa identifici zgomotul. Mecanicul la care ai fost este praf. Schimba-l de urgenta. Trebuia sa schimb obligatoriu toate rolele: rola alternator = frei = cu ambreiaj, intinzatorul, rola de ghidaj si cureaua de la accesorii / auxiliare / transmisie. In loc sa cheltuiti bani (indiferent de suma) cu masina ca sa fie in regula scrieti aiurea si inutil pe forum. In plus despre problema ta s-a mai discutat pe forum in topicul asta si in alte topicuri de zeci de ori. Se vede ca nu ai citit acest topic si te rog eu sa citesti inainte sa scrii pe forum pentru ca sunt scrise si mentionate toate solutiile la problemele care le aveti.
     
  6. AlexGgg

    AlexGgg 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2018
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi a4,2.0tdi 143cp,2010
    Nu prea le am. Multumes de raspuns!Am sa schimb tot ce ai spus mai sus inclusiv si mecanicu.:banghead:
     
  7. Dream1

    Dream1 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a4 2013
    Salut,
    Am o problema cu un zgomot la motor. Se aude cand am pornit A/C sau aerul in cabina dar cand opresc nu se mai aude nimic iar daca pornesc functia dezaburire face si mai rau. Cine s-a mai intalnit cu problema asta poate sa imi spuna daca este grava ? Atasez si un film cu zgomotul.

     
  8. AlexGgg

    AlexGgg 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2018
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi a4,2.0tdi 143cp,2010
    Buma seara dupa.ceva timp am schimbat mecanicu si am rezolvat problema! Problema in cauza era o rola mai mica(64.masurata cu subleru) si ea trebuia sa aibe 70!!! Rola incercuita din poza este cauza! O seara buna!
     
  9. Plotogea

    Plotogea 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2018
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TDI, 2008
    Salutare, de cateva zile in timp ce merg, daca virez stanga, se aude un zgomot. Pare ca vine de la roata din drepata. Mentionez ca numai cand virez stanga se aude. A mai patit cineva ?
     
  10. Maxim

    Maxim 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2016
    Locație:
    Zurich
    Masina:
    Audi A4 B9 Avant 2016 quattro 2.0 TDI 190 CP
    Salut,

    Am recent o problema cu masina mea: un A4 B8 din noiembrie 2013, 2.0 TDI, 120CP (din semnatura).
    Am fost de sarbatori acasa la tara si la intoarcere am observat ca la o viteza de aproximativ 100 km/h incepe sa-mi vibreze toata masina. Este un vibrat care se simte cam la fel in orice punct al masinii. Daca pun mana pe bord sau pe schimbatorul de viteze sau pe volan sau in talpa pe pedala de acceleratie este aceeasi vibratie. Pana si piele parca incepe sa ma "manance" de la vibratiile banchetei. Plus ca se aud si portierele si geamurile cum vibreaza. Cu cat viteza este mai mare cu atat vibratiile sunt mai puternice iar la acceleratie se intensifica si mai mult. Nu am mai avut aceasta problema pana acum. Cu o saptaman in urma cand am plecat la tara era totul ok. Precizez ca masina se comporta perfect la orice viteza, la orice curba, inafara de aceste vibratii.

    Ca si observatii, nustiu cat de mult conteaza, dar la tara mi s-a umplut masina de noroi pe dedesubt si pe la roti si bratele de suspensie.

    Intrebarile mele ar fi:
    1. Aveti idee de la ce sunt vibratiile si ce ar trebui sa verific?
    2. Poate avea vreo legatura noroiul cu vibratiile? Daca da atunci trebuie sa demontez rotile sa le curat bine sau e suficient sa o bag intr-un tunel cu spalare sub sasiu?

    Multumesc si la multi ani! Un an nou cu cat mai multi km :)
     
  11. Sergio

    Sergio 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 TFSI
    Prima data spala noroiul, evident ca poate influenta, poate sunt și pietricele intrate prin canelurile anvelopei. Dacă tot mai ai vibrații reechilibreaza toate rotile și fa o geometrie la un service de roti calumea. La echilibrare vei vedea și dacă ai strâmbat vreo janta și trebuie îndreptată.
     
    Maxim apreciază asta.
  12. Maxim

    Maxim 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2016
    Locație:
    Zurich
    Masina:
    Audi A4 B9 Avant 2016 quattro 2.0 TDI 190 CP
    Sergio
    Problema cu vibratiile s-a rezolvat cu dat jos roti, spalat si echilibrat. Am verifcat si geometria daca tot eram la service. Multumesc.
     
  13. Robert Hrimiuc

    Robert Hrimiuc 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2018
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI CGLC 177CP S-Tronic Quattro 2014
    Salutare tuturor ! Sunt posesor al unui Audi A4 B8 2014 2.0 Quattro si as vrea sa va intreb de o vibratie ce o simt doar in treapta intai cand plec de pe loc in urmatorii 20 m in pedala de aceleratie posibil si in cea de frana (inca nu am testat) parca mi-o impinge asa inapoi, zgaraie ceva ca si cum s-ar activa ceva sistem. Tin sa mentionez ca masina are break assist acum nu stiu daca are de-a face. Va multumesc.
     
  14. sorinel 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 cjcb 2014
    Volanta, kit-ul de ambreiaj cer schimbare. Daca nu te deranjeaza poti sa mai tragi de masina.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Inainte, kit-ul de ambreiaj si volanta tineau cate 10 ani, acum abia daca se mai iese din garantie cu ele.
     
  16. Dream1

    Dream1 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a4 2013
    Salut, am rezolvat problema cu zgomotul din clipul de mai sus .Cine are acelasi zgomot ( curea accesori, rola intinzatoare, fulie alternator)
     
    Iulian321 apreciază asta.
  17. Al3xx 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2018
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi A4, CAGA, 2009
    Am si eu un A4 2008 luna 03, cod motor CAGA. km +250.000.
    In prima faza mi-a murit motorul din senin intr-o intersetie, nu mai pornea, adica pornea o secunda si se oprea(cu spirala aprinsa in bord), pana nu am scos borna si am pus-o inapoi nu am reusit sa plec de acolo. Am mers la mecanic, nu a reusit sa-i dea de cap, nici o eroare, nimic. Dupa ce am citit de forum am verificat si eu span-ul la pompa de inalta, era curat lacrima. Am zis asta e, merg asa.
    Ieri am mers aproximativ 130km, viteaza medie de 120 km, am ajuns la locatie, am stat 10 minute cu motorul oprit, am plecat de acolo inca 10 km prin oras, am oprit iar, motorul a stat o ora, dupa am plecat tot vreo 20 km prin afara orasului. Am stat aproximativ 30 minute cu motorul pornit intr-o coloana, dupa am mers aproximativ 2km,, dupa am oprit masina in maxim 30 secunde a inceput sa tremure din senin foarte tare( tremura asa tare incat nu puteam sa tin un pahar cu cafea in mana), consumul a crescut in maxim 2 secunde la 3.5/ora si s-a oprit motorul. Am stat 30 secunde, dau sa pornesc, porneste tremura mai putin, am mers 5 m si s-a oprit motorul. Ma dau jos, verific curea de distributie, dau jos borna, poate merge la fel ca prima data, nimic. Acum se chinuia sa porneasca, tremura foarte tare si se oprea singura( parca mergea in 2 pistoane ), dupa doar tremura nici nu mai incerca sa porneasca.
    A doua zi direct la mecanic tractat, la prima cheie dimineata la service, porneste mai greu cu un tremurat si isi revine, mecanicul zicea ca parca se aude un tachet, mai merge putin motorul si nu se mai aude nimic, pune testerul pe ea, doar eroarea P1588 si atat.
    Am lasat masina in service sa schimbe distributia cu 10.000 mai devreme, avea doar 50.000 km schimbata de fostul proprietar, curatat EGR-ul si acel tampon de la motor. S-a mai confruntat cineva cu problema asta? Are cineva idee ce as mai putea verifica?


    Va multumesc pentru atentie si o seara buna va doresc.
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Problema ta nu are nici o legatura cu acest topic. Pot fi zeci de cauze pentru problema mentionata.
    Ai toate "retetele" scrise aici pe forum si in aria asta, despre cum trebuie sa procedezi pentru ca nu suntem la ghicitoare.
    Cine face diagnoza trebuie sa fie profesionist. Adica la electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.
    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.

    Nu mecanicul face diagnoza ci electricianul care iti spune tie si mecanicului ce are de facut.

    Un meserias bun nu este si una si alta. Tinichigiul repara si indreapta caroserii. Vopsitorul doar vopseste. Mecanicul nu este si electrician auto ci doar mecanic auto iar electricianul auto este doar electrician auto care citeste si face diagnoza, reparatii electrice si tot ce tine doar de electrica si atat fara mecanica.
    Invatati asta pentru ca lucrurile amestecate fac o varza din tot ce vreti sa faceti.

    Si nu in ultimul rand un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.

    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci pe cum am rezolvat o problema. Bafta.

    Ia scrie codul ala P1588 pe Google si vezi ce link iti apare la noi pe forum si ce explicatie ai pentru acel cod care de altfel nu are nici o legatura cu problema ta.
     
  19. Al3xx 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2018
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi A4, CAGA, 2009
    In primul rand iti multumesc pentru raspuns Cristi, imi poti spune te rog in ce topic s-ar potrivi cel mai bine problema mea.

    Diagnoza a fost facuta de un inginer elecrician, am uitat sa ofer acest detaliu.
    Am venit cu problema poate s-a mai intalnit cineva cu aceaste simtome, eu in acest moment nu cred in solutia mecanicului si am zis ca imi ofera o rezolvare cineva din proprie exerienta, nu as vrea sa fac prea multe experinte si sa mai raman in mijlocul drumului. Pe un forum se pot cere si sfaturi, nu doar rezolvari, parerea mea. O seara buna!
     
    George Eduard apreciază asta.
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Astazi pe un forum nu mai ai ce sfaturi sa ceri despre o masina care este in productie de zeci de ani pentru ca s-a discutat despre ea tot ce trebuie sa stii.
    Nu se pricepe pentru ca daca s-ar pricepe iti spun eu ca ar fi depistat problema facand asocieri logice si legaturi logice privind cauza/ele problemei care o ai.

    Nu mai intreba unde sa scrii pentru ca tu trebue sa citesti si sa inveti singur fara sa intrebi nimic (deoarece informatia este deja scrisa) daca pe langa tine nu sunt profesionisti care sa te ajute in rezolvarea problemei.
     

Distribuie pagina asta