1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Faruri Halogen si/sau Bi-Xenon OEM la A3 8P - inlocuire becuri far - inlocuire far

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de andreas, 23 Sep 2010.

  1. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    Interesant! Unde ai gasit restul din lbl?
     
  2. netsonic Silver Member

    Înscris:
    12 Apr 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 8PA (Sportback), 2.0 FSI 110KW (BVY), 2006
    Ori sunt prea surmenat ori nu inteleg intrebarea. Nu ma intelege gresit, dar chiar nu inteleg de fapt ce ma intrebi. Cum adica unde am gasit? Acel label este in softul de la VCDS si se afla in C:\Ross-Tech\VCDS\Labels. Fisierul se poate deschide un un notepad simplu, iar valorile disponibile la codare sunt cele de mai jos.

    Exemplul asta se afla atat in v. Beta 11.2.0 cat si in v. 12.12.0 ce o poti descarca la ei direct de pe site. Am atasat si aici ca text.
     
  3. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    Intrebam pentru ca la mine nu-mi aparea in lbl, dar dup-aia am realizat ca eu am adaptiv si difera...
    Acuma e clar! Si nu a fost cu rea intentie (daca asta ai crezut)
     
  4. netsonic Silver Member

    Înscris:
    12 Apr 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 8PA (Sportback), 2.0 FSI 110KW (BVY), 2006
    Nu am crezut nici o clipa ca e rea intentie. Aici suntem intre noi ca sa ne ajutam reciproc. Se intampla uneori sa nu intelegem, fie ca este prea traziu, fie ca sunt alte motive dar pana la urma reusim sa explicam si iese bine pana la final.
    Acum ca ai mentionat ce xenoane ai m-am uitat mai atent pe discutia in care ti-ai prezentat masina si am vazut ca s-au schimbat foarte multe. :icon_thumright:
     
  5. Seby_A3 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Sportback Ambition, 2.0 TDI, BKD, 2005, 140CP
    Salut,

    Acum farurile se regleza (modului de autolevel de pe bascula stanga fata era desprins), dar farul de pe stanga inca se stinge singur. Am inversat becurile intre ele (stanga cu dreapta) si problema persista...deci nu e becul. Am dat farul jos si am verificat contactele si totul pare ok, dar nu ii dau de cap... :(
    Becul xenon de pe faza scurta se stinge si se aprinde in functie de cum se inclina masina sau la auoreglarea de dupa pornire, pare sa aibe un punct in care se inchide. Poate fi un contact slab in interiorul farului. Stie cineva cum pot rezolva asta?
    Multumesc!
     
  6. amotida 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A3 sportback 2.0 TDI Quattro, 170 PS, S-line, 2010, Cod motor CBBB
    Eu nu mai inteleg nimic cu xenoanele astea! :(
    Intotdeauna aveam impresia ca xenonul este ani lumina superior halogenelor. Am avut pana acum si vreo cateva masini cu xenon din fabrica (inclusiv 3 audi), cu becuri originale si, de fiecare data eram foarte multumit de acest tip de lumini, ele oferindu-mi o vizibilitate excelenta, conditii de siguranta, etc (cand aprindeam luminile parca se facea ziua afara, incercand sa dau o comparatie mai ,,plastica,, ca sa zic asa).
    Toate astea pana la masina actuala... cumparata second in urma cu cateva luni, xenon din fabrica, lumina galbena slaba. Am considerat ca sunt becurile pe duca si acum, dat fiind ca luminozitatea lor era din ce in ce mai mica, am hotarat sa le schimb. Am pus Osram D3S, am dat o gramada de bani pentru...nimic!!! Sincer, cu becuri noi, am o lumina galbena, o vizibilitate slaba, noaptea conduc mult sub indicatiile drumurilor pt a ma considera intr-o oarece siguranta, am o vizibilitate cu nimic in plus decat orice alta masina cu halogene simple cu becuri de doi bani! Nu mai stiu ce sa cred...
     
  7. alexgeana 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2013
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 Avant 2010, 2.0 TDI 170 CP
    Ma mir, la mine se vad foarte bine.
     
  8. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Si eu am lumina ft buna, poate ai ceva defect ?
     
  9. netsonic Silver Member

    Înscris:
    12 Apr 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 8PA (Sportback), 2.0 FSI 110KW (BVY), 2006
    Xenon are de fapt mai multe temperaturi de culoare, ala alb/galbui (4300k) si cel care are tentra alb/albastru (6000k) si ar mai fi chiar ceva pe la 8000k aftermarket.

    La masina din semnatura lumina este alb/galben si este ok. Mai ales la drum lung cand sunt pe autostrada si aprind faza lunga (impropriu zis aprind pentru ca se modifica doar inclinatia becului in far) se face lumina si se vad marcajele reflectorizante cu sute de m inainte. Analog cand intru in parcare pe straduta, aprind scurt faza lunga ca sa stie ala de dupa colt ca vine ceva. E atat de ingust incat nu incap 2 masini sa treaca una langa cealalta.

    La tine antimoda s-ar putea sa fie un strat de praf, depus pe interior in lupa. Ca si termen de comparatie.. este ca si cum este o pacla, sau un voal alb sau cenusiu. Eventual poate le poti curata cu grija data viitoare cand le desfaci.

    @sebi_A3: ai schimbat cumva si unitatile de balast unul cu celalalt ?sau vezi daca tot ramane la fel. Daca da, atunci este firul intre balast si Bec, daca nu.. atunci e balast-ul.

    Personal am avut aceeasi problema cu stinsul intermitent si am schimbat si balast-ul si firul si pana la urma tot de la bec era. Cu becurile actuale nu mai am problema, dar ma dusese la disperare.
     
  10. amotida 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A3 sportback 2.0 TDI Quattro, 170 PS, S-line, 2010, Cod motor CBBB
    Ce as putea sa am defect?! Nu cred... Am intrebat si pe ala care mi-a facut schimbul becurilor, mi-a explicat ca, culorile kelvin 4150 pana pe la vreo 4600 sunt galbene asemanatoare halogenelor. La ultimul A3 pe care l-am avut (productie 2006, nush ce DS erau) aveam niste lumini puternice, albe, de se facea ziua-n fatza mea cand aprindeam.

    Ma voi duce probabil pe luni-marti sa vada ala ce mi le-a montat daca am ceva mizerie, in sfarsit.
     
  11. netsonic Silver Member

    Înscris:
    12 Apr 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 8PA (Sportback), 2.0 FSI 110KW (BVY), 2006
    Pai nu cred ca este ceva defect. Daca ar fi ai avea erori in bord sau nu ar trece testul care il fac farurile la fiecare aprindere (balans complet in jos si apoi se ridica din nou in sus). Din fabrica xenon-ul este D1S (Osram sau Philips) la A3 din 2006. Eu d-ala am.

    In alta ordine de idei.. uite aici exemplu de lupa curata si murdara ca sa-ti faci o idee:
    http://www.clubaudi.ro/audi-a4-b6-2001-2005/31543-curatare-lupa-far-a4-b6.html
     
    Ultima editare: 31 Mai 2014
  12. amotida 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A3 sportback 2.0 TDI Quattro, 170 PS, S-line, 2010, Cod motor CBBB
    Mersi netsonic pentru sfat, nu prea pot sa-mi dau seama daca ar fi vorba de matuirea lupelor, sa vad daca imi va putea face cineva operatiunea asta (la mine trebuie dat spoilerul jos ca sa pot scoate farul). La masina mea, din fabrica xenonul e D3S, e an 2010, si am pus Osram 66340hbi, tot Osram erau si alea vechi ce le-am scos, doar ca erau 66340 simple, diferenta dintre cele doua fiind doar de culoare, unele fiind 4650k parca, respectiv 4150k. Adica, teoretic, astea noi de le-am pus acum, ar fi ceva un pic mai albe decat celelalte. In sfarsit, ce sa mai zic, eu ce-a mai buna comparatie care o fac e cea cu un alt A3 (an productie 2007), nush ce DS avea ca nu apucasem sa le schimb vreodata), probabil D1s, la fel cu xenon din fabrica, cu care, atunci cand aprindeam luminile era alta viatza...
     
  13. amotida 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A3 sportback 2.0 TDI Quattro, 170 PS, S-line, 2010, Cod motor CBBB
    Noutati:
    -Mi-am dat seama ca nu doar luminatia imi pare neindeajunsa ci si ca farurile mele nu mai fac autoleveling-ul, ele fiind cazute pe treapta cea mai de jos. Acest lucru s-a intamplat si datorita faptului ca in ultimul timp, circuland cu becurile anterioare ce erau realmente chioare, nu prea mai eram eu atent la ce se intampla cu autoleveling-ul. Si vazusem la un moment dat pt doar doua secunde si un mesaj in bord care se referea la lumini; ramasese doar semnul farului si, deoarece la momentul respectiv nu-mi vedeam capul de treburi, am stins la un moment dat motorul si a disparut si semnul cu farul ala galben (eroarea adica). Insa mi-a mai facut-o odata (eroarea) tot in mers, scria Headlights range control defective. Astfel ca, am priceput eu cam cu ce se mananca, am vazut si ca nu mai faceau adjustarea automata la fiecare aprindere asa cum ar fi fost normal. Astfel ca am cautat pe net toate posibilele chestiuni care ar fi posibile, de la simpla nevoie de resetare si pana la chiar necesitatea inlocuirii vreunui senzor.
    -Mers la mecanic, pus tester, zicea ceva cu conectie intermitenta parca, cautat cu VAS ce naiba e cu senzorii de leveling, testerul zicea ca are doar pe puntea spate, pentru fata zicea " not fitting"... evident ca m-am crucit, cum naiba sa nu aiba senzor si pe puntea fatza?!!! In sfarsit, mi-a facut acolo niste teste, dand comanda din VAS farurile se miscau, ceva reglaje/sau calibrari, mi-a lasat pe secventa de mijloc (60% parca), si m-a trimis acasa spunandu-mi ca daca mai da eroarea sa vin iar la el.
    Ciudat e ca, problema nefiind rezolvata inca (caci nici nu avea prea mult timp de mine), mi-a zis ca teoretic se asteapta ca farurile sa ramana in pozitia aia insa, la plecare, am pus contactul (luminile ramasesera insa pe mod Auto cand scosesem contactul), farurile s-au aprins in pozitia lasata dar imediat cum am dat si cheie motorul pornind, ele s-au miscat pt o secunda in jos, apoi revenind iar pe pozitia din mijloc.
    Nustiu daca am fost cat de cat explicit. Oricum, banuiala mea e tot ca vreo mufa ceva sau vreun cablu e de vina pt eroarea si pt nefunctionarea corecta a autoleveling-ului sau ca cel mult se blocheaza bratul senzorului.
    Va rog insa sa-mi spuneti: Este deci posibil ca Audi A3 sa nu aiba senzor self leveling decat pe puntea spate? Mi se pare ciudat mult! Apropo, locul de prindere (al senzorului) se vede clar acolo. Binevoiti careva care aveti vreun A3, ani 2009-2012 cu bixenon sa va uitati la roata stanga fata (tras de volan pana la capat) acolo unde este locul normal al acelui senzor, sa-mi spuneti daca nici altcineva nu-l are, caci pana nu aflu cum sta treaba, daca in mod normal are sau nu are, nu-s linistit!.

    -Si din cauza ca tot am mai citit pe-aici pe forum cum zic unii ca se schimba becurile la farurile xenon de la A3 si mi se parea total nerezonabil ca sa demontezi nush ce pe-acolo sau chiar data jos bara sa poti scoate farul, ei bine, locul pe unde se umbla la far (si schimbarea becurilor) este scotzand aparatoarea aia dintre roata si botul masinii. Pe-acolo zice (am vazut aseara) si programul lui audi, tot pe-acolo mi le-a pus si mie ala de mi le schimbase saptamana trecuta.

    -Referitor la ce ziceam in postul anterior, ca becurile astea nu seamana deloc a xenon; aceeasi confirmare am mai avut-o si de la doi prieteni care, urcandu-se in masina mea si intrebandu-i cum cred ei ca se vede, mi-au zis ca bine dar au ramas mutzi cand le-am zis ca e lumina xenon... Mi-au zis ca se vede bine pentru niste halogene, de xenon, nici vorba! Chiar nu mai inteleg rostul acestor xenoane din ultimii ani (3-4 catzi or fi), daca nu-ti pot da o lumina mai buna decat niste halogene in regula, ei atunci, mai bine fara ele, ce mare scofala.
     
    Ultima editare: 7 Iun 2014
  14. mariusrizea

    mariusrizea 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2008
    Locație:
    RO, BUCHAREST
    Masina:
    A4,2003,1.9TDI,131cp
    Salutare tuturor,

    Vreau sa stiu si eu daca se pot schimba becurile de la xenon din fabrica, deoarece am impresia ca sunt slabe rau; nu este doar impresia mea ci si a catorva prieteni.
    E vb de masina din semnatura.
    Daca da, cum procedez si ce ar trebui sa cumpar ?

    Multumesc
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Poate data viitoare iti cauti mesajele unde au fost mutate. Tu ai A3 8L nu A3 8P. Ok ?

    Si mesajul tau anterior va fi mutat unde trebuia sa scrii.
     
  16. sir_brotherx

    sir_brotherx 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2010
    Locație:
    Wien
    Masina:
    Audi A3 2.0TFSI 2012
    Buna

    Am si eu o problema,am inlocuit calculatoru de la adaptive licht de pe far de atuncia imi apare in bord "adaptive licht defective"am facut o scanare si imi scrie ca trebuie codate,ma poate ajuta si pe mine cineva cu niste informati?masina mea cea din semnatura
     
  17. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    Am avut si eu aceeasi problema. A fost de la codurile calculatoarelor. Nu erau la fel (Hxx Sxxx). Dupa de ce le-am imperecheat, am putut face codarea.
     
  18. sir_brotherx

    sir_brotherx 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2010
    Locație:
    Wien
    Masina:
    Audi A3 2.0TFSI 2012
    Multumesc pentru raspuns,si poti sa imi zici te rog cum fac imperecherea?si care sunt codurile?
     
  19. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    Imperecheat, adica sa aiba acelasi Hardware si software. Trebuie sa te uiti pe stickerul de pe calculator.
     
  20. sir_brotherx

    sir_brotherx 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2010
    Locație:
    Wien
    Masina:
    Audi A3 2.0TFSI 2012
    Ai cumva codu corect pentru masin din semnatura?
     

Distribuie pagina asta