1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motorul AEL la A6 C4 - discutii diverse

Discuție în 'Audi A6 C4 (1994 – 1997)' creată de Nelu Pătraşcu, 6 Apr 2010.

  1. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    Avansul il verifici la temperatura de 90 grade,nu la rece.Alte informatii nu iti mai dau ca nu mai intru pana in februarie.
     
  2. maryuzzz 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2010
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    A6 C4 avant ,2.5 TDI 103kw,1996
    Reglajul s-a facut cu temperatura lichidului de racire pe la 85-88 de grade celsius pe VAGCom.Pacat ca nu are nimeni o carte de reparatii care sa spuna ce valori ar trebuii sa aibe senzorii de pe motorul AEL.
     
  3. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    Atunci treaba e foarte simpla. Pompa ta de injectie e obosita mecanic sau compresia motorului nu e buna. Schimb-o cu una foarte buna si va fi bine. Apropo, ce valori si care senzori ? Valorile ti le da Vag Com-ul.Tii mouse-ul pe fereastra si-ti apar valori de la ... pana la.
     
  4. maryuzzz 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2010
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    A6 C4 avant ,2.5 TDI 103kw,1996
    Salut,
    Stiu ca senzorii au rezistenta ohmica,cel putin stiu ca asa se comporta.in Autodata nu am gasit nimic despre ei.Daca las avansul normal doar la prima pornire face figuri.Dupa ce am pornit masina porneste la sfert de cheie.
     
  5. chrylda

    chrylda 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2010
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    A4, 1.9TDI, 2000, 116CP
    Ma poate ajuta si pe mine cineva: cum se regleaza avansul si debitul ? Am dereglat pompa cu cineva care nu stia, dar pretindea ca stie si acum am avans foarte mic, abia porneste si cred ca are debitul mare. De unde se regleaza avansul ?
    Multumesc. 0760600086
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Iul 2014
  6. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    Citeste te rog forumul si gasesti ce vrei. Nu mai pune intrebari la care s-a mai raspuns.
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Iul 2014
  7. chrylda

    chrylda 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2010
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    A4, 1.9TDI, 2000, 116CP
    Stie cineva daca se poate anula din tester functia senzorului de uzura a placutelor de frana.Am becul aprins si nu ii dau de capat, cablurile si senzorii sunt ok, dar nu se stinge, lichid este, totul e in regula.
    Multumesc.
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu, nu se poate anula senzorul cu VCDS.
     
  9. titico

    titico 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2010
    Locație:
    Løkken Verk Meldal,NO
    Masina:
    Audi A6 , 2.5 TDI Quattro 1996 , 140hp , AEL
    Dar placutele cum sunt ? daca sunt tocite normal sa ai semnal in bord , aceasi problema am avut si eu si le-am schimbat
     
  10. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    Se pun placute de frana noi,de calitate,cu senzor(alfel fluiera ca trenul in gara) si becul se stinge.
     
  11. chrylda

    chrylda 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2010
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    A4, 1.9TDI, 2000, 116CP
    am rezolvat cu senzorii de la placute. am taiat mufa de pe fir (cel care intra in mufa de pe placute), si am unit cele doua capete apoi am pus banda de izolat, si gata cu becurile din bord.Cat despre uzura, o verific eu personal, doar nu ajung fier pe fier de la o luna la alta.
     
    Ultima editare: 5 Noi 2014
  12. dodoloi

    dodoloi 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2009
    Locație:
    Suceava-Wien
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI AEL QUATTRO 1997
    Imi poate zice un coleg unde se afla G42 la un Audi A6 C4 2.5 TDI AEL 140 Hp quattro an 1997 ? Multumesc
    00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)
    30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
     
  13. robert28

    robert28 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T 2001 AWT (Ex. A6 C4 2.5 TDI AAT)
    Cred ca acel senzor se afla in corpul debitmetrului de aer. Este posibil sa ai si pierdere de putere din cauza lui.
     
  14. dodoloi

    dodoloi 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2009
    Locație:
    Suceava-Wien
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI AEL QUATTRO 1997
    Salutare tuturor colegilor. Incep prin a prezenta masina: Audi A6 C4 2.5 TDI AEL 140 Hp quattro an 1997. Masina am achizitionat-o de curand. Constat in prima faza ca distributia nu e pusa bine la punct de unde am si o bataie ascutita(banuiesc ca ating putin supapele de admisie in pistoane, problema generala de altfel pentru r5-urile astea). In cel mai scurt timp am sa ii schimb distributia + pinion vilbrochen si as avea o intrebare pentru colegii care se pot documenta asupra unei informatii. Vreau sa reglez pompa de injectie cu un ceas comparator atasat in spatele pompei de injectie dar nu stiu care e valoarea care trebuie sa o caut pe ceas. Rog un coleg amabil sa imi zica dintr-o sursa sigura cat e setarea pentru tipul acesta de motor-AEL- pompa injectie VP 37 (cred)+ la cati Nm se strange surubul mare de la arborele cotit( 220nm + 180° ? ). As mai ruga pe cineva care are documentatie pentru tipul asta de motor sa imi zica care este exact semnul pentru PMS, are o decupare in volanta si o dunga dar nu stiu exact care se aliniaza cu ce. In momentul de fata am avansat pompa la maxim sa poata porni, in mers scotand foarte mult fum negru si e fara vlaga. Dupa aceste operatiuni am sa fac si ceva Log-uri in mers sa vad ce alte probleme ar putea avea.*

    Multumesc Robert, problema e ca nu prea pot schimba senzoru, nu? Motorul e cam lesinat deocamdata .
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Feb 2015
  15. robert28

    robert28 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T 2001 AWT (Ex. A6 C4 2.5 TDI AAT)
    Nu prea se poate schimba,ideea este sa faci rost de un alt debitmetru sa vezi pe Vag-Com daca mai apare eroarea si daca poti sa te uiti si in TDI timing sa vezi avansul pompei la cald.
     
  16. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    Nu inteleg de ce ne intoarcem in epoca de piatra?Ael din 1997 se testeaza cu VAG-ul si da valori reale la avans+TDI timing,Si se poate ajusta avansul(fireste in limite mai mici) cu Vag.(Login 12233,adaptation,Canal 04 scazi valoarea cresti avansul si invers)Nu cu ceasul comparator.Sa-l pui unde ca nu ai cama la spate.Semnul pe volanta e crestatura micuta in partea de jos a decuparii in cutie.Cauta pe Autodata.Tot acolo ai si strangerile la suruburi.
     
  17. dodoloi

    dodoloi 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2009
    Locație:
    Suceava-Wien
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI AEL QUATTRO 1997
    Multumesc Rodyca. Am pus la punct distributia. Am reglat avansul la cald cu Vag com si e in limite, dar tot scotea fum negru la orice apasare a acceleratiei. Iq-ul era 1,6 mg ceea ce stiu ca e ok, am dus iq-ul la 6 mg si a disparut fumul negru dar tot e cam lesinata oarecum.
     
  18. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    Iq trebuie sa fie 4,7 -4,0 la 90 de grade.Fum negru?Pai ce ai curatat tobele si turbo?Vezi ca la turbo ai o teava metalica cu 2 suruburi cu cheie de 12.Daca nu respira bine nu trage.
     
    Ultima editare: 23 Feb 2015
  19. jon audi 100 2.5 tdi 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2011
    Locație:
    falticeni
    Masina:
    audi a6c4 ael
    buna ziua

    Sunt mai nou pe forum si de aceea o sa rog moderatorii sa fie indulgenti cu mine. Am un AEL si eu si durerile de cap aferente. Doua probleme ma sacaie:
    a-motorul incepe sa traga abia peste 2000 rot/min, pana in 2000 parca as avea 1000 benzina (am eliminat catalizatorul si egr, verificat vacuumurile, verificat punctele distributiei, alte idei?),
    b-pornire greoaie, abia dupa sase sapte rotatii porneste. Am verificat instalatia de alimentare, furtunasele de retur, pus furtune transparente si constatat ca aer nu prinde; este posibil sa fie slabit capul hidraulic si sa prinda un gol intre pompa injectie si injectoare sau e din alta parte? am schimbat injectoarele (am un altul care merge bine) si tot la fel.
    Am studiat toate paginile despre aceste motoare si nu am inteles prea bine o chestie: cand vorbim de curatatul turbinei vorbim de o demontare completa? adk pana raman in mana cu paletele?
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Referitor la demontarea turbinei ai inteles bine. Bafta.
     

Distribuie pagina asta