1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 3.0 TDI la A6 C6 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de bonsai, 7 Ian 2008.

  1. JBD Junior Member

    Înscris:
    20 Mai 2015
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A6, 3.0tdi, 2005
    Buna tuturor,
    O intrebare... A6 3.0 tdi 2005

    In mers... intre 1700 si 2000 rpm cand schimba din a 3-a in a 4-a Sau mai sus dar tot in acel interval de turatie... Uneori face un zgomot mai apasat de "diesel". Un fel de tacanit marunt. Ca un sunet de diesel din ala de pe la inceputul anilor '90. Daca turezi mai sus de 2000 nu mai face...
    Ce am incercat si a functionat o vreme.... curatarea DPF la reprezentanta (ca acolo am un prieten care ma ajuta cu masina)... in aprox 30 minute a fost gata si aprox 5-6 luni nu a mai facut. ACUM, adica azi dimineata, iar l-am auzit.
    V-ati confruntat cu acest sunet?
    Multumesc!

    Nota: Folosesc masina 75% din timp si km in oras.
     
  2. andreeii 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mai 2015
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    A6 3.0 2006
    Salutari,
    Am un audi a6 3.0 tdi BMK din 2005 si am numai probleme cu el.
    Cand l-am cumparat sufla si dadea gaze pe la injectoare, si pe la chiuloasa in partea dreapta (partea soferului) printr-o gaura (are 3 gauri ca de surub daca nu ma insel care nu sunt astupate cu nimic). Initial am crezut ca numai pe la injectoare sufla. De asemenea avea si ulei in vasul de expansiune.

    Am mers cu ea cateva sute de km dupa care a inceput sa se aprinda nivelul la apa in bord (am observat ca atunci cand era pornita tragea toata apa din vasul de expansiune iar dupa ce opream motorul cand deschideam capacul baga apa inapoi in vasul de expansiune).
    Apa bolborosea in vas chiar daca acul indica 90 de grade. Am mers cu ea asa aproximativ 100 km dupa care mi s-a oprit din mers si am decis sa o duc la un mecanic (dupa ce s-a racit a pornit normal).

    Verdictul: garnitura de chiuloasa dusa
    Am schimbat garniturile de chiuloasa, am rectificat chiuloasele, am schimbat garniturile de la injectoare ca sa nu mai sufle etc. si acum merge bine, nu mai bolboroseste apa, nu se mai aprinde nivelul apei in bord, nu mai sufla pe la injectoare, dar am gasit o alta problema: sufla si da gaze/fum si pe la o gaura de la chiuloasa de deasupra galeriei. Cum am descris la inceput, are 3 gauri ca de surub care nu sunt astupate cu nimic, numai pe una din ele da gaze.

    Nici unul din mecanici nu a putut sa isi dea seama de ce sufla pe acolo. Acum stau si ma gandesc daca nu cumva suflatul ala a stricat garniturile de chiuloasa. Are cineva idee de ce sufla pe acolo si ce se intampla daca astup gaura?

    A mai avut un membru de pe forum EXACT aceeasi problema ca mine dar nu i-a oferit nimeni un raspuns.
    Asa a descris el problema (exact asa e si la mine):

     
  3. Alex615

    Alex615 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Franța
    Masina:
    A6 3.0 TDI 2005
    Fum negru a6 c6 2 3.0. Tdi 2005 fără dpf

    Salut,
    De 1 lună și jumătate sunt proprietarul unui Audi A6 C6 3.0 TDI diesel automat și am observat că dacă schimb turat (peste 3.500 ture) dă fum negru cam multicel după părerea mea. Să fie din cauza că nu are DPF ? Sau să mă pregătesc de recondiționat turbo ? Mulțumesc!
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Iun 2015
  4. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    Curata admisia si clapetele si eventual o reconditionare turbo.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    O reconditionare turbo e 250-300 euro. Turbo cand o ia pe ulei si incepe sa dea fum de obicei e insotit si de alte probleme.
    Conteaza cum mergi cu masina, daca mergi mult urban si schimbi la 2000-2200 ture, e normal dupa un timp la accelerari cand o duci in 3000-3500 ture sa scoata fum, mai ales ca nu ai DPF.
    DPF nu ai avut sau ai facut DPF Off ?
    Poti sa faci un log in mers si sa il postezi aici, in urma log-ului se vede cum lucreaza injectoare, turbo, debitmetrul, etc.
     
  6. Alex615

    Alex615 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Franța
    Masina:
    A6 3.0 TDI 2005
    Dpf nu a avut din fabrică. De mers merg mai mult pe sport încă suntem în etapa în care ce cunoaștem reciproc limitele :) Cel mai probabil o să îi fac o recondiționare turbo. Și de câteva zile s-a aprins becul acela portocaliu ca un robinet... Deja începe să mă streseze. Poate sâmbătă o să curat admisia și clapetele o să revin cu informații dacă se schimbă ceva. :) Merci.
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Iun 2015
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Fa o scanare si vezi din ce cauza ti s-a aprins martorul motor.
    Odata cu admisia, clapetele, curata si clapeta de acceleratie, tubulatura si cele 2 nari. Daca tot ai martorul aprins dupa curatare, cum am zis, faci o diagnoza si vezi cauza.
     
  8. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    DPF nu am nici eu din fabrica. Am turbina noua de 30k km(pt ca am avut okazia sa iau una noua OEM KKK la un pret derizoriu, nu ca cea veche avea ceva), am galeriile, clapetele, si egr curatate. Cand merg mult in oras, de exemplu dupa 30 min in buc si o dau pe sport si o calc las nor negru in spate. S-a aprins si la mine check engine de la egr, dar l-am schimbat cand am curatat tot. In primul rand fa o scanare si vezi ce erori ai. Eu vreau sa zic ca e normal sa scoti fum fara DPF si mers mult in oras. Succes la curatare. Sa nu te sperii, o sa scoti un lighean de funingine. :D
     
    Ultima editare: 1 Iul 2015
  9. Alex615

    Alex615 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Franța
    Masina:
    A6 3.0 TDI 2005
    Mâine sper să trec la treabă, marți seara s-a stins becul și nu s-a mai aprins de atunci. Să fie vreun senzor ceva ? Nu știu, dar oricum nu o să îi facă rău curațarea și turbina mea din câte mi-a spus vechiul proprietar ar avea decât 40.000 km, a luat-o de pe una cu daună totală de la o rudă și tind să îl cred. Sper sa remediez problema sau să o ameliorez măcar prin curațare. Țin să precizez că nu am mai făcut asta niciodată dar nu e vreo nava spațială, mă descurc eu :)
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Iul 2015
  10. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    "Becul" de care zici tu nu se aprinde niciodata de capul lui. Ceva se intampla acolo. Iti recomand inainte de a te apuca de curatare, cine se apuca sa faca si o scanare sa stii la ce te astepti. La mine se aprindea din cauza domnului EGR, dar se si stingea, cand am dus-o la curatat stiam ca e ceva neregula, dar nu se mai inchidea perfect si asa l-am inlocuit. Ca o concluzie fa o scanare la cineva cu VCDS inainte de a te apuca. Spor la treaba !
     
  11. Piciu33

    Piciu33 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2012
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A6 3.0TDI Quattro,224hp, BMK, 2005
    Salutare,am si eu o intrebare.Care este diferenta intre motorul BMK si ASB?Se poate pune un motor ASB si restul de agregate de la bmk?Multumesc
     
  12. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    primul 224cv al doilea 233cv. poate sa fie si diferenta de colegare dintre motor si cutie.
     
    Ultima editare: 21 Oct 2015
  13. Piciu33

    Piciu33 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2012
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A6 3.0TDI Quattro,224hp, BMK, 2005
    Ok mersi pt raspuns,problema este ca nu vreau sa cumpar degeaba vreau sa ma documentez sa fiu sigur
     
  14. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    sfatul meu e sa cauti tot un BMK, ar fi mai multe componenete de schimbat ,parerea mea.
     
  15. SeseSerj

    SeseSerj 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2015
    Locație:
    ORADEA-DUBLIN
    Masina:
    A6.3.0 TDI.2005 280cp BMK S-line. 19 ", S6 front bumper
    salutare, care este consumul de ulei la voi in conditii de mers normal 40% si restu 60 sport mers si 190 220km/h. Cer scuze daca sa mai discutat dar nu am gasit
     
  16. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    in mod normal acest motor nu consuma ulei, cel putin eu nu am adaugat niciodata.
     
  17. costy20 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Ian 2016
    Locație:
    suceava
    Masina:
    audi a6 3.0tdi quatro s line
    Am un audi A6 C6 3,0 tdi la care mi s-a spart baia de ulei si pompa de ulei. Poate sa imi zica cineva daca e dus motoru. Eu am mai mers cam 2 km de cand mi s-a spart baia de ulei. Multumesc.
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Salut,
    Si de unde avem noi sa stim asta ? De ce nu mergi la un mecanic ca sa vezi exact ce probleme ai ? De ce ai mers cu masina in conditiile astea ?
     
  19. Mitzy_3.0tdi 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a6 3.0 tdi quattro an 2006
    Sunt posesor al unui audi A6 C6 3.0 tdi quattro an 2005 225 cp cod BMK, automat. Pe tester nu am nici o eroare, turbina si injectoarele functioneaza in parametri (pe tester). Clapetele de admisie sunt noi, am curațat EGR, cooler EGR si tot ce tine de admisie dar degeaba, pleaca greu dupa loc, dupa 2 mii de ture incepe sa traga cum trebuie.
    Înainte sa cumpar masina am mai probat inca 3 masini identice dar demarau foarte puternic cand plecam dupa loc. Dati-mi un sfat va rog, ce sa ai mai fac ? Mulțumesc.
     
  20. FlorinMatt 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2015
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    Audi a6 c6 3.0Tdi 2009
    Salut baieti

    Am si eu o intrebare,in perioada asta mai rece cam(-5 -10 grade)câți km trebuie sa parcurgeți sau cat timp trebuie sa mergeți astfel încât apa sa urce la 90 de grade?
     

Distribuie pagina asta