1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF la A6 C6 - curatare - inlocuire - probleme diverse

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de posesor_masina, 10 Sep 2013.

  1. vlad_82 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2014
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 C6, 2.0 TDI (BRE) 140 CP, 2007
    Salut! Ma poate lamuri si pe mine cineva cu o problema? La masina din profil s-a aprins senzorul de la presiunea gazelor de evacuare. Eroarea este P0473 - 001139 (G450) - semnal prea mare (intermitent). Cauze posibile?
    Am senzatia ca si consumul este marit. La scanare, injectoarele apareau in valori normale.
    Va multumesc!
    L.E.: Pot sa mai merg un drum de vreo 600 km cu el in starea asta? Multumesc pt promptitudine si raspuns, Cristi!
     
    Ultima editare: 4 Noi 2015
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Trebuie sa schimbi de urgenta acel senzor care se numeste Senzor de Presiune Diferentiala. Este o problema binecunoscuta ca acel senzor fabricat in USA are o problema si se strica foarte des. Cele noi sunt facute in Malayesia. Cumpara obligatoriu senzor G 450 original nu altceva AfterMarket.
     
  3. vlad_82 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2014
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 C6, 2.0 TDI (BRE) 140 CP, 2007
    Pe senzorul G450 de pe masina scrie "Made in Germany", am comandat unul nou, original, si e facut tot la nemti. Va avea aceleasi probleme?
     
  4. francia88 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2015
    Locație:
    alexandria
    Masina:
    Audi a6 3000 2009
    help

    rog ajutor !
    am un audi a6 din 2009 3.0 tdi quattro cod motor cdya 176 kw.
    nu am nici un martor aprins in bord, dar cand pun tester, imi da o eroare pe dpf.
    P242f - Diesel Particulate Filter Restriction - Ash Accumulation

    Masina trage f bine.am mers cu ea 70 80 km la 3000 ture tot nu s-a stins.Imi puteti spune ce e de facut ?
     
  5. dreiutz

    dreiutz 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2014
    Locație:
    Luxemburg
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 TDI DETA 2016
    francia88 Stai un pic ca nu inteleg. Nu ai niciun martor aprins in bord, dar dupa 70-80 km la 3000 de ture tot nu s-a stins? Vrei sa spui ca nu a disparut eroarea pe tester? Ai incercat sa stergi eroarea dupa drumul de 80 km? Cand a avut loc ultima regenerare (vezi la Adv Meas in Engine, in VCDS)? E posibil sa ai probleme cu senzorii de DPF, daca ai valorile OK (vezi ca s-a scris mai sus cum sa iei valorile actuale). Citesti si aici despre eroarea ta: http://www.engine-codes.com/p242f.html
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Dec 2015
  6. francia88 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2015
    Locație:
    alexandria
    Masina:
    Audi a6 3000 2009
    Scuze, am gresit eu. Am vrut sa spun ca nu a disparut eroarea. O sa fac o scanare cu testerul si o sa fac un print cu valorile.
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Dec 2015
  7. francia88 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2015
    Locație:
    alexandria
    Masina:
    Audi a6 3000 2009
    Buna seara,

    Am revenit cu valorile in urma diagnozei:

    Temperatura gaze evacuare inainte de filtru de particule : 94.4
    Presiune diferential filtru cu particule: 6 mBar
    Filtru de particule de presiune diferentiala: 0 mBar
    Cantitatea de ulei cu cenusa: 0.40
    Masa calculata depuneri filtru de particule: 18.0
    Masa depuneri masurata filtru de particule: 4.5

    Am incercat sa i fac regenerare fortata, dar mi-a zis ca nu poate sa o faca, nu-l lasa testerul pentru ca nu e incarcat filtrul. Eroarea tot nu dispare.

    Imi poate spune cineva ce e de facut ?
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Dec 2015
  8. Catalin vn 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2014
    Locație:
    Adjud
    Masina:
    Audi A6,Motor 2l,170 CP,CAHA, cutie multitonic LDV
    Salut,
    Dupa unele probleme la masina si dupa ce am inlocuit turbina cu una second hand, masina a pornit initial dar cu zgomot ciudat, apoi nu a mai vrut deloc. Dupa desfacerea galeriei dinspre filtrul de particule, masina a pornit, mers rotund al motorului. Concluzia e ca in timpul in care am mers cu turbina defecta, mi s-a infundat filtrul de particule. Momentan pe esapament nu iese nimic. Ceva sugestii ?
     
  9. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Se pare ca ai dat de un mare ghinion. Trebuie sa inlocuiesti filtrul de particule sau sa il anulezi. Ai putea incerca o spalare manuala, si o regenerare fortata, asta daca masina nu are multi kilometri, si se poate regenera.
     
  10. Catalin vn 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2014
    Locație:
    Adjud
    Masina:
    Audi A6,Motor 2l,170 CP,CAHA, cutie multitonic LDV
    Nu stiu cum as putea face regenerarea fortata daca masina nu porneste. Pur si simplu se balbaie grav si nu scoate gram de fum pe esapament. Mai am varianta sa desfac filtrul si sa il trimit undeva la curatat.
     
  11. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Regenerare poti face doar cu motorul pornit. Intai trebuie sa il cureti, pornesti masina, si faci o diagnoza. Daca este nevoie de regenerare fortata, bine, daca nu il lasi asa.
    Poate la urma nu este filtrul, dar citisem cu ceva timp in urma despre un caz asemanator.
    In starea in care este acum masina, ai facut o diagnoza?
     
  12. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Ce sa mai regenerezi dacă e înfundat 100% de se inneaca motorul cu el conectat? Ia un dpf sh dacă nu vrei sa renunti la el.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    DPF OFF atat fizic cat si din soft si dai bataie. O sa ai un mic "puf" de fum in turatii dar macar scapi de bataile astea de cap.
    Numai stiu exact cine dar avem aici pe forum un coleg cui i-a ramas un injector blocat din cauza regenerarii si a fost nevoie sa schimbe motorul. Deci ...
    In plus, un filtru de particule SH tot problemele astea o sa ti le faca mai devreme sau mai tarziu, o sa pui filtre SH de fiecare data ? Nici manopera nu este ieftina ...
    Ori DPF nou si mergi putin mai turat cu masina, in speranta ca te va tine macar cat a tinut asta, ori anuleaza-l.
     
  14. Catalin vn 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2014
    Locație:
    Adjud
    Masina:
    Audi A6,Motor 2l,170 CP,CAHA, cutie multitonic LDV
    Nu am avut nici o problema cu DPF pana acum, chiar am fost foarte atent cand isi facea regenerarea si nu opream motorul. Becul pentru DPF nu mi s-a aprins pana acum cand am avut problema cu turbina. Mai turat nu stiu cat sa merg... masina e multitronic, fac foarte multe drumuri lungi si merg destul de repede cu ea, deci putine sanse sa se infunde filtrul. O sa incerc sa il trimit la o firma care curata DPF si o sa vad ulterior. Probabil ca m-ar fi ajutat daca o puteam porni si sa ii fac regenerare in mers, dar in cazul de fata e imposibil.
     
  15. dan_msk 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2015
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A6,2,7 tdi,2010
    Va rog sa ma ajutati ...
    2.7 tdi 2010
    Martor motor aprins in bord plus lița de la bujii care licare...
    Multumesc!
     
  16. pronet

    pronet Bronze Member

    Înscris:
    7 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    VW Tiguan 5N 2.0 TDI, 2014
    Sterge erorile si fa o regenerare fortata.
     
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Gasesti procedura aici, in cazul in care nu ai alta sursa de inspiratie.
     
  18. dan_msk 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2015
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A6,2,7 tdi,2010
    Nu merge sa sterg erorile.
    De fapt le sterg si când intru iar apar din nou.
    Am incercat chiarsi cu tester TEXA
    Era bine daca puteam sa le sterg ca atunci mergea sa dau regenerare din vag.
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai DPF-ul infundat in asa hal incat trebuie dat jos si curatat manual, sau facut DPF OFF.
     
  20. dan_msk 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2015
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A6,2,7 tdi,2010
    Sa-l scot de tot in nici un caz chiar daca stiu ca este mai bine pentru masina...dar nu vreau sa-i dau o talpa si sa scot dara de fum dupa mine
    In cel mai rau caz am sa-I iau alt filtru de particule,daca dupa curatare nu se rezolva problema.
    Apropo poate cineva sa-mi recomande pe cineva care se ocupa de asa ceva..am gasit dar m-ar incanta o recomandare.
    Multumesc!
     

Distribuie pagina asta