1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie Auto - Electromotor - Alternator la A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de MOSU S-LINE, 12 Feb 2010.

  1. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @Roger25 daca ai posibilitate sa pui redresorul direct pe bornele masinii, este mai bine, astfel eviti pierderi de energie.
    @Emy A poti pune una de 95Ah, nu este nici o problema.
     
  2. nae77

    nae77 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2013
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A6 C6 2006 2.0 TDI-BRE
    De ce nu trimiti vin decoder audi pe club audi si verifici ci ce a venit din fabrica.

    Trimis de pe al meu GT-I9305 folosind Tapatalk
     
  3. Emy A 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2015
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A6, 2.0l, 2014, manual,177cp
    Am vazut ca bateria mea desi are doar 92ah are un curent de pornire de 850...cautand acum pe net nu am gasit baterie de 95ah cu curent mai mare de 830...e bai mare diferenta asta?
     
  4. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    @Emy, cine ti-a zis ca s-au pus doar de 95ah? A6 2010 2.0l poate sa insemne si benzinar. Eu am de 110 ah.
     
  5. Emy A 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2015
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A6, 2.0l, 2014, manual,177cp
    Roger ...e motorina masina....si ...aici pe forum s-a spus ca au fost puse doar baterii de 95 si 110.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    70 / 80 / 92 / 95 / 110 au fost bateriile montate pe A6, in functie de motorizare si dotari.
     
  7. cristi003 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2010
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 2005 BLB (140 hp)-103 kW
    Salut,
    Inca o intrebare: am citit sectiunea aceasta si ma pregatesc sa montez bateria Varta de 95 Ah. Cand codez, introduc codul 000915105DK cu VAO 300910A1UQ ? Am si bateria veche (cea originala) in boxa pe undeva si as putea sa o scot sa ma uit pe ea sa iau de pe BEM Code acest VAO. Are vreo importanta la VAO ce cod introduc ?
    Adica la "Serial Number (10 digits)"? Introduc codul care este pe bateria originala cu codul "Part Number (10 or 11 digits)": 000915105DK ? Acum bateria care m-a lasat cred ca la VAO / "Serial Number (10 digits)" in Modulul 61-"Battery Regul, Battery Coding" sigur nu este ce scrie pe cea originala. Intreb aceste lucruri ca sa-mi iasa din prima si sa introduc din prima ce trebuie. Va multumesc si astept un raspuns.

    Am inteles, daca pun amperaj la fel,nu mai trebuie codat nimic, dar vreau sa verific pentru linistea mea. Deci pun la "Serial Number (10 digits)" codul pe care-l pot lua de pe bateria vechea (originala) sau las asa cum este si acum ? Multumesc si scuze daca insist.
     
  8. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
  9. cristi003 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2010
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 2005 BLB (140 hp)-103 kW
    NU am cumparat Baterie Originala de la reprezentanta,incat sa iau codurile de pe bateria noua cumparata de la Audi de exemplu si sa introduc ca faceam asta din prima fara sa mai intreb aici.Am cumparat o baterie Varta 95 Ah normala.Daca baietii au scris ca nu se mai codeaza nimic,atunci o sa o las asa si gata.Multumesc
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Omule, nu ai citit nimic din topicul asta.

    Codul 000915105DK presupun ca este codul de pe bateria veche, deoarece este pentru 95 ah.

    Nu ai ce sa pui/modifici deoarece informatiile astea sunt deja memorate/vizibile acolo cand o sa intri cu VCDS-ul pe 61 - Battery Regul. In cel mai bun caz poti recoda modulul cu informatiile deja prezente. Nu modifici nimic !
     
  11. comandrei

    comandrei 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 4F 2007 2.0 TDI BRE
    Am ramas si eu in pana cu masina (A6 2.0 TDI 2007 ) si am incercat sa pornesc cu curent de la alte 2 masini si tot nu vrea.
    E ok sa scot bateria cu totul sa o pun pe redresor, sa pornesc macar spre un electrician?
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu are nimic daca scoti bateria sa o pui pe redresor.

    De la ce masini ai luat curent de nu a pornit, Tico sau Matiz ? Vezi sa nu fie altundeva problema.
     
  13. comandrei

    comandrei 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 4F 2007 2.0 TDI BRE
    Am incercat de la un Golf 5 (1.9 ) si un C4 (1.6 diesel). Foarte posibil sa fie altceva, dar n-am idee.
    Recent ( intre sarbatori) mi-am reparat alternatorul si acum scoate 14 - 14.v dar la bornele bateriei (atat cele de langa motor cat si in portbagaj) 13.6 - 13.7.
    Stiu ca imi fura curent de undeva. Se poate seta TKU/AKU activ din VCDS ?
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si cu 13.6-13.7 ar fi trebuit sa fie ok. Asta e valoarea minima acceptata pentru o functionare ok.

    Incearca cu alta baterie buna sau pune-o pe a ta pe redresor, dar cum am zis, eu nu cred ca bateria e de vina.
     
  15. Ungur Andrei

    Ungur Andrei 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2007
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A6 2.0 TDI Quattro - DDDA - 2018
    De ce nimeni nu raspunde corect acestui post si lasati omu sa is cumpere alta baterie ?
    @ionutbld Cum adica 110 nu este potrivit pentru el ca are 2.0TDI ? De unde ai scos aceasta afirmatie ? Ia intreaba tu aici pe forum sa vezi cate alte 2.0TDI vin din fabrica cu baterie de 110 Ah, inclusiv a mea.
    @sporea Nu lua de bune chiar toate indicatiile de pe acest forum, am impresia ca uni vor doar sa aiba cat mai multe postari. Dupa cum spunea si audi66 intr-un post anterior, pe aceasta masina s-au pus mai multe tipuri de baterie(70 / 80 / 92 / 95 / 110) si nu doar dupa motorizare ci si dupa optiunile masinii.
    Inainte sa o schimbi ai avut tot 110 Ah ?
    Ai facut vreo codare dupa ce ai pus-o pe cea noua ?
    Ia verifica mult aminitele borne cu probleme pe acest forum.
     
  16. spanu110976 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Feb 2012
    Locație:
    Napoli
    Masina:
    audi a6 avant, 2.0 BRF-136CP (170CP) 2006
    Astazi am schimbat si eu bateria la cotet. Am luat Rombat 95AH, 900A la pornire. Ce mi s-a parut curios este faptul ca are si-un cod pe scris pe ea, care l-am folosit la codare.
    Codarea s-a facut astfel: PART NUMBER am introdus un cod de original, adica 4F0915105C, iar la SERIAL NUMBER am introdus codul care este scris pe baterie, adica 595 2350 090.
    Codarea s-a facut cu success si pe MMI bateria este full 100%.
    Acum vreau sa vad maine dimineata daca totul este ok. Bateria de pe masina, cea care am schimbat-o, avea stantat pe borna de minus 35 07. Deci era fabricata in saptamana 35 din anul 2007.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si te astepti sa nu ai probleme din moment ce ai introdus o "corcitura" de cod, adica Varta + ce o fi insemnand codul ala de pe Rombat ?
     
  18. spanu110976 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Feb 2012
    Locație:
    Napoli
    Masina:
    audi a6 avant, 2.0 BRF-136CP (170CP) 2006
    Acum vedem ce se va intampla. Daca funtioneaza fara probleme ramane asa, cu corcitura, daca nu, am vag-com si schimb codul imediat.
    Cred ca daca erau ceva probleme, nu-mi accepta codul. Nu? Tu ce zici?
    Va tin la curent cum funtioneaza "corcitura"!!!
    Am verificat cu vagul si "SOC" si era 100%.
     
    Ultima editare: 10 Ian 2017
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai obligatoriu il accepta deoarece codul principal este pentru Varta.
    Vezi tu pe parcurs daca apar probleme sau nu.
     
    pamfilie2006 apreciază asta.
  20. spanu110976 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Feb 2012
    Locație:
    Napoli
    Masina:
    audi a6 avant, 2.0 BRF-136CP (170CP) 2006
    Tocmai ce-am trimis un email celor de la rombat prin care le-am cerut sa-mi spuna specificatia acelui cod scris pe baterie.
    Vedem ce raspuns o sa-mi dea. Chiar sunt curios. :)
     

Distribuie pagina asta