1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A6 C6 - antigel - termostat - electroventilatoare

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de SlayeRC, 6 Mai 2010.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu exista cod OE doar pentru modul, ti-am zis ca nu vine separat ci doar impreuna cu motorul + elice si ca e nevoie sa tai firele pentru a il inlocui.

    Codul pentru intreg ansamblul este 4F0 959 455 K

    Incearca sa cauti dupa "1137328364", poate ai noroc sa gasesti vreun modul.
     
  2. MrFler

    MrFler 5th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A6 Avant 4F,3000 cmc ,2009 CDYC
    eu am mai gasit acest cod 4F0959501G dar sunt mai multe variante
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca eu ti-am dat un cod de piesa, de ce tot mai insiri aici coduri care nu sunt compatibile cu masina ta ?

    Daca exista cod OE pentru acel modul, fii sigur ca te ajutam si ti-l scriam aici, dar nu exista.

    Codul dat de tine este intr-adevar pentru modul electroventilator, dar doar pentru motorizarile pe benzina, 3.0 si 3.2.

    Uite exemplu de modul care iti trebuie tie, uzat :
    http://www.ebay.it/itm/Audi-VW-Skod...381763?hash=item211e1176c3:g:jWkAAOSw241YckuO
     
  4. MrFler

    MrFler 5th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A6 Avant 4F,3000 cmc ,2009 CDYC
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E doar ventilatorul cu motorul din mijloc, fara modulul electric.
    Stai linistit ca si eu am patit acelasi lucru si am cautat de mi-au venit spumele, un ventilator OE nou si complet costa 2400 ron.

    Nou, aftermarket, complet (adica elice + motor + modul electric) nu ai sa gasesti.
    Aftermarket se vand doar elice + motorul pe care este atasat elicea. Deci fara modul, exact ce iti trebuie tie.

    Deci ai 3 variante :
    1. Cumperi un electroventilator second-hand complet, tai modulul si faci rocada cu al tau.
    2. Cumperi modulul second-hand
    2. Cumperi electroventilatorul nou OE, complet.
     
  6. MrFler

    MrFler 5th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A6 Avant 4F,3000 cmc ,2009 CDYC
    Multumesc , o sa incerc varianta 2 :keule:
     
  7. comandrei

    comandrei 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 4F 2007 2.0 TDI BRE
    Revin cu un update, am plecat pana la urma cu masina, am mers incet ( pana in 80 km/h ) si apa nu a trecut de 90 de grade.
    Totul bine, ajung din nou la mecanicul care mi-a schimbat termostatul. Nu stie ce are si ma trimite la un electrician sa verific daca intra treapta 2 la ventilator.

    Las masina la electrician, imi spune ca e o sonda de apa, o schimb si pe aia si azi plec din nou la drum.

    Aceleasi simptome, mai nou si in drive (D) daca trec de 100-110 km/h tot incepe sa fiarba.
    Reduc viteza, ventilatorul la maxim pe cald si Econ, si temperatura scade.

    Mai nou faca ceva ciudat: intre 30-50 km/h deobicei turatia motorului statea la 1100. Acum parca ar fi intr-un continuu ciclu DPF sta tot la 1250 RPM. La relanti cand era in DPF statea la 1000 RPM, acum acul osclieaza in jurul 900 RPM

    As suna maine sa ma programez la reprezentata. Oare are cineva ideea ce ar fi/ ati mai patit asa ceva ?
     
    Ultima editare: 8 Mar 2017
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai ai schimbat pompa asa cum ti-a fost recomandat cateva posturi in urma ? Ai scapat de eroare ?
    Tu ai schimbat termostatul, dar eroarea ta nu era din cauza termostatului.
     
  9. comandrei

    comandrei 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 4F 2007 2.0 TDI BRE
    Nu am schimbat pompa, dar eroarea pe pompa nu a mai aparut de cand am sters-o.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pompa de apa ai schimbat-o vreodata ?
    Daca esti sigur ca pompa de recirculare si cea de apa sunt ok, eu mi-as indrepta atentia catre garnitura de chiulasa sau chiulasa.
     
  11. comandrei

    comandrei 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 4F 2007 2.0 TDI BRE
    As putea verifica cumva din VCDS ?
    Am cablu, dar n-am facut mare lucru cu VCDS-ul in afara de autoscan si un reset de ulei cand au uitat cei din service sa-l faca.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu ai ce sa verifici cu VCDS-ul.
    Pompa de apa trebuie demontata sa vezi daca nu s-a desprins elicea de ax si se invarte axul in gol.
     
  13. comandrei

    comandrei 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 4F 2007 2.0 TDI BRE
    Bun, deci reprezentanta scrie pe mine :( . Mai postez aici ce iese de acolo. Multumesc audi66!
     
  14. bogdan_b

    bogdan_b 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6, 2.0 TDI 136CP, 2010
    Salutari!

    De cateva zile am o mare dilema, incerc sa imi dau seama daca am fost pacalit sau nu de reprezentanta Cybernet Autocenter.
    Recent am facut o revizie completa: schimb ulei, toate filtrele, placute, discuri, dar si lichidul de racide (antigel). Cei de la reprezentata mi-au recomandat antigel G13 de culoare mov, spunand ca are proprietati mai bune la coroziune si ca ar fi mai bun pe termen indelungat, deci am platit cam cu 60 Ron per litru in plus.
    Astazi am avut o mare surpriza, cand am deschis capota sa completez cu lichid de parbriz, am vazut ca lichidul din vasul de racire are culoarea roz/rosu si nu mov.

    Intrebarea mea ar fi, se poate ca lichidul sa isi schimbe culoarea dupa 2-3 saptamani, sa devina din mov in roz/rosu?
    Acum incerc sa imi dau seama daca a fost schimbat sau nu, si daca da, ce fel de de antigel au pus... daca merg sa ma cert cu ei, macar stiu ce sa le spun.

    Multumesc anticipat!
     
    Petre Chiriac apreciază asta.
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este ok ce ti s-a intamplat. Ai tu impresia ca trebuie sa fie mov. Cand se amesteca cu apa si cu ce a mai ramas in instalatie capata acea culoare. Stai linistit ca nu ai de ce sa te intorci inapoi.
     
  16. bogdan_b

    bogdan_b 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6, 2.0 TDI 136CP, 2010
    Multumesc pentru raspuns. Pentru starea mea de bine am sa merg sa fac un test sa vad termperatura de inghet a lichidului.
     
  17. MrFler

    MrFler 5th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A6 Avant 4F,3000 cmc ,2009 CDYC
    Intrebare ,

    La inlocuirea ventilatoarelor de racire 3.0 TDI , trebuie sa dau bara, radiatoarele de AC si Apa Jos aveti idee?
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu, se aduce toata partea din fata in pozitia de service si se scoate suportul cu cele 2 electroventilatoare.
     
    Petre Chiriac și MrFler apreciază asta.
  19. comandrei

    comandrei 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 4F 2007 2.0 TDI BRE
    Am fost la reprezentanta, si baietii nu stiu ce are. Au nevoie 4 ore de service (800 de lei) ca sa verifice termostat, pompa de apa si apoi restul instalatia de racire. Daca dupa astea 4 ore nu gasesc nimic ar trece la chiulasa. Am iesit cu masina in proba si la fel, fierbe dupa 100 km/h apoi daca trag pe dreapta (sau reduc viteza) se raceste singura.
    Mi se pare un pic cam mult 800 de lei pentru un diagnostic, aveti recomandari unde as putea sa fac verificarile astea in Timisoara si sa fie OK ?

    Ciudat e ca pana sa schimb termostatul n-am avut nici o problema si pana sa schimb sonda de apa masina mergea normal (acum mi se pare ca merge supraturat).
    Masina pe diagnoza nu da nici o eroare.
     
  20. MrFler

    MrFler 5th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A6 Avant 4F,3000 cmc ,2009 CDYC
    comandrei Posibil ca termostatul sa fie defect de nou.

    O alta varianta la problema relatata de tine tine ar fi praf/mizerie intre radiatorul de AC si cel de APA. Eu as da radiatoarele jos , si le-as spala cu jet la perete , dupa as boga 1L de otet in radiatorul de apa sa-l curat, si apoi as trece la thermostat. In Romania majoritatea problemelor relatate de tine sunt din cauza prafului care se depunde intre radiatoare si in celulele radiatoarelor.

    Incearca si aceasta varianta .
     

Distribuie pagina asta