1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Arcuri si amortizoare la A5 - modificare/inlocuire cu unele sport - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de padugoool, 11 Aug 2015.

  1. hentflavius

    hentflavius 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2015
    Locație:
    ARAD
    Masina:
    A7
    255/35 r19 deci suspensie fixa sau cu reglaj?! Sincer nu mai am nici o idee.. ba uni zic ceva ba alti altceva.. precizez ca stau in germania si na drumurile sunt mai bune decat in romania.ms mult
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai tot nu mi-ai raspuns la intrebare.
     
  3. hentflavius

    hentflavius 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2015
    Locație:
    ARAD
    Masina:
    A7
    Audi A 5
    4 X 19 Zoll Segment Felgen
    255/35 R19
    Daten zur Felgen: 9J X 19ET 33
    Lochkreis: 5 X 112
    sommerreifen
     
  4. Zuzg7 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Tămași
    Masina:
    A5 Cabrio 3.0 Tdi MB R350 Cdi
    La suspensie reglabila ( ca si la cea fixa daca o cobori peste 20 mm ) trebuie sa ai in vedere si achizitionarea unor brate superioare reglabile - altfel unghiul de cadere( camber-ul ) va fi peste limitele admise ( 2,3 in loc de 1,5 daca nu ma insel ) ceea ce o sa se traduca in tocirea anvelopelor pe interior - in timp dar o sa se produca.
    Pretul nu e deloc neglijabil - cca 250 USD setul pe o roata.
    Ca si experienta propie - KW HAS sunt surprinzator de comode - fata de suspensia Sline ( 1BE ) am coborat masina cu cca 3 cm iar pierderea de confort e minima.
    P.S. Eu am Rotor cu ET26 + distantiere de 20 mm pe spate si dupa montarea suspensie atinge - am sa trec pe 10mm unde ar trebui sa fie ok - fara distantiere nu atingea - in consecinta ET33 + suspensie sport e ok .
     
    Ultima editare: 21 Aug 2017
  5. Daniel T

    Daniel T 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4, B8, 2009, 1.8 TFSI
    Flansele spate se potrivesc la orice tip de amortizor? Am H&R, e coborata masina, am mai ridicat.o eu 2,3 cm... imi afecteaza suspensia spate? Adica daca arcurile spate sunt mai detensionate, stie cineva? ms
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sunt aceleasi flanse indiferent de tipul amortizorului.
     
  7. Daniel T

    Daniel T 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4, B8, 2009, 1.8 TFSI
    Acum ultima varianta ar fi ca nu sunt flanse pe spate. Ms oricum
     
  8. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
  9. George Bukkosi 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI quattro SLine
    Salutare,

    Astazi mi-a aparut prima oara in bord aceasta eroare: "suspension fault" de 2 ori, iar dupa cateva secunde dupa ce am pornit a disparut din bord. A mai patit cineva asa ceva, sau aveti idee de unde poate proveni problema? Din ce am citit eu ar putea fi ceva legat de amortizoare.

    Va multumesc anticipat
     
  10. Marius!

    Marius! 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A5 , 2.0 177 cp, 2013
    Salutare colegi,

    Am cumparat masina de aproximativ 3 luni de zile. Are aproximativ 125.000 km cumparata din Romania. Ceea ce ma deranjeaza este faptul ca are jante pe 19'' cu cauciucuri 255/35/19 si fiecare denivelare, drum petecit, etc, sunt un mare chin si le simt pana in dinti, nu alta. Este modelul S-line pe exterior, insa nu cred ca are suspensi sport.

    Masina estetic clar este facuta pentru jante de la 18" in sus, insa disconfortul pe drumurile noastre te scoate maxim din sarite. Locuiesc in Brasov si fiecare drum in exterior este un chin de strans din dinti si nervi pentru fiecare denivelare intalnita. Masina este foarte rigida si peste orice mica denivelare parca iti da senzatia ca sare cu totul.

    Momentan sunt intr-o mare dilema, estetic o iubesc, iar pe partea de confort o urasc!

    Stiu ca voi aveti mult mai multa experienta si as vrea sa va cer parerea in legatura cu optiunile la care m-am gandit :
    - sa vand jantele + cauciucuri si sa trec pe jante de 17" cu 225/50
    - Sa pun amortizoare aftermarket orientate mai spre confort si sa pastrez aceleasi jante daca nu voi mai simti fiecare denivelare
    Cam asa arata suspensia mea pe masina acum.

    - Alte solutii ? Va multumesc anticipat,
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Despre jante si anvelope la modelul tau de masina avem topic dedicat. Aici vorbim doar despre suspensie adica arcuri si amortizoare fara sa aducem in discutie nimic despre jante si anvelope. Nu amestecam subiectele aici pe acest forum sub nici o forma din mai multe motive. Mesajul tau va fi editat. Multumesc pentru intelegere.
     
    Marius! apreciază asta.
  12. Marius!

    Marius! 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A5 , 2.0 177 cp, 2013
    Salut Cristi. Imi cer scuze, insa nu am gasit topic legat de jante si anvelope in topicul destinat - Audi A5.

    Te rog daca poti sa muti ceea ce am postat in topicul legat de jante si anvelope, deoarece acolo cred ca se incadreaza cel mai corect.

    Multumesc de intelegere.
     
  13. ionutz_ng 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Bolid A5 2.0 TFSI
    Salut. Sunt proaspat posesor de audi A5, 2.0 tfsi, sportback, cu suspensie sport ca optiune. Sustin si eu ce a zis mai sus colegul Marius din Brasov, dar vreau sa va intreb : exista ceva diferente intre suspensia clasica si cea sport, sau si cea clasica este destul de rigida? Merita investitia de bani pt a inlocui suspensia sport cu una clasica? Cei care aveti A5 uri cu suspensie normala, cum o puteti cataloga dpdv al confortului?
     
  14. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    Suspensia standard (cea "normala) este foarte moale pentru gustul meu. Masina este confortabila dar este "barca" la drum si nu imi place (tot jante pe 19" am si eu). Nu stiu ce suspensie are colegul Marius dar daca spune ca simte in dinti fiecare denivelare, cu siguranta nu este cea standard...poate fi ori cea sport ori s-line. Deja sunt hotarat, comand suspensie la primavara. Nu ma intereseaza sa cobor mult masina si cea pe care am pus ochii, in reglaj maxim coboara cu 10-15 mm doar fata de stock, perfect pentru Bucuresti. In plus va sta pe curbe mult mai bine si este tot ce ma intereseaza.

    Colegul @ionutz_ng daca vrei ne intalnim si vezi pe viu cum e suspensia clasica. Daca nu as fi hotarat sa imi cumpar ceva aftermarket, mai ca eram tentat sa facem schimb sa iti dau suspensia normala pe cea sport a ta :)
     
    Ultima editare: 5 Noi 2018
  15. ionutz_ng 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Bolid A5 2.0 TFSI
    Am gasit deja in dezmembrari, ma va costa doar 600 ron cele 4 amortizoare + arcuri. Sper sa fie cat mai moale posibil, mie imi place sa pluteasca la drum lung, am avut masini precum Citroen C5 sau Mercedes W126 care erau astfel.
     
  16. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    Chestia asta cu "plutitul" este subiectiva...dar cred ca va pluti destul de bine comparativ cu cuspensia sport. Verifica daca le iei din dezmembrari sa fie buna nu uzata (amortizoarele mai ales) si sa fie pentru modelul/motorizarea ta. Chiar daca prinderile sunt la fel, suspensia poate fi diferita. Este gandita pentru tipul tau de motorizare, un diesel sau o masina cu automata sau quattro poate fi diferita si suspensia e calculata pentru alte sarcini.
     
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Codurile de culoare (barele colorate) de pe arcuri iti vor "spune" pentru ce clasa de greutate este fabricata suspensia respectiva.
    Ceva de acest gen :
     
  18. razvan84

    razvan84 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2016
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A 5,3.0 tdi,2008
    Buna, am un Audi A5 motor 3.0 diesel, quattro si am o problema care cred ca tine de suspensii si nu-i gasesc nici o rezolvare. Cand scade temperatura sub 0 grade afara ,scartaie din toate incheieturile, la orice mica denivelare daca franez, daca virez pe loc mai mult ,scartaie. Bucse, Pivoti, toate articulatiile sunt bune, le-am verificat la mai multe service-uri. Cand temperatura afara este peste 5 grade nu se mai aude nimic. Ce ar putea fi? Telescoapele pe gaz? Arcuri? Tin sa mentionez ca arcurile ai telescoapele par bune, masina nu face balans absolut deloc, sta in curbe perfect, dar nu stiu de unde provine acele scartaituri
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Flansele de la amortizoare.
     
  20. STOIA

    STOIA 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Aug 2018
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A5 3.0 Quattro 2009
    Salut,
    Masina mea este prea rigida si as vrea sa fie mai confortabila la gropi, denivelari, sa nu le mai simt daca se poate mai deloc. Mentionez ca am suspensi clasice si jante pe 17" Ce suspensii ar fi mai bune sau firma de amortizoare / arcuri pentru confort ?
     

Distribuie pagina asta