1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor la Audi A4 B8- nu sta la 90 grade - termostate - radiator racire motor

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de amirus, 26 Noi 2011.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Hai ca incepeti sa faceti o varza din topic. Discutati fiecare despre masina pe care o aveti ca si model in aria tipului de model nu mai amestecati modelele de Audi in arii diferite pentru ca motoarele or avea ele acelasi cod dar va spun eu ca nu sunt la fel, difera foarte multe intre ele.
    De nu disecati problema asta ceva de speriat. O sa va atasez un document oficial si cu asta basta ca sa intelegeti ca masinile astea asa sunt proiectate sa functioneze.
    Mai aveti putin si le inveliti cu patura sa nu dardaie de frig. Deja veniti cu niste idei de ma faceti sa ma intreb cum de va permiteti masinile astea sau daca ati sarit direct la volanul unui Audi. Incheiem discutia despre incalzirea motorului odata pentru totdeauna.
    Chiar ca vor fi sterse toate mesaje ulterioare: ca de ce nu mi se incalzeste motorul, ca eu ce termostat am, ca unde il gasesc, ca unde il schimb si de care e si asa mai departe. Gata, ajunge. Punct.

    TSB instalatia de racire motor.jpg
     
    aurashku, Mimpos, alecs.ro și alți 6 apreciază asta.
  2. ALEXANDRU83 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    AUDI A4B8 Avant, 2.0L CGLD 163hp, 2012
    Mai este un senzor parca pe DPFcare are exact valoarea care ai mentionat-o.

    Mi se pare cea mai mare stupizenie posibila data, acea solutie mentionata in hartia respectiva.

    Atunci de ce mai avem termostatul ? Si ma repet de ce mai e acea pompa de apa pentru EGR?
    Face sa fie o circulatie anormala in radiatorul mare. Acolo se pierde cea mai mare parte de caldura degajata de motor.
    Daca mai punem si incalzirea din habitaclu am rezolvat-o.
    Daca nu avem temperatura de regim nu avem dilatare. Nu avem dilatare asta inseamna joc in ambielaj, fanta segmenti marita si multe alte componente care ne dilatate au joc de ordinul micronilor dar suficient sa faca destule
    Si va spun eu ca la fiesta cu 78k in 11ani cu 80% din drumuri de 5-10 km apa deabea urca si a ajuns motorul sa arate la axa cu came ca la unu de 300k in 13 ani asta in conditiile in care uleiul schimbat an de an si metabonduri la fiecare schimb tinuta in puf si nu s-a putut compara uleiul si zgomotul motorului in ultimi doi an cand a avut sirocou si mereu la sub 7 grade plecam cu motorul cald.

    Acea pompa pentru EGR merge la 95% indiferent de regim deci, ceva nu e bine.
    Daca obturez teava de dupa pompa, afara la 0 grade, cu clima pe 22 in 5 km e la 85 fara talpa si fara carton radiatorul mare. Teava de sus nu se incalzea.
     
    whit3_shark apreciază asta.
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cautati voi solutia. Dar tot voi nu acceptati un fapt: aceste motoare asa sunt construite, prost si intetionat sa se strice din cauza celor mentionate anterior. Restul sunt divagatii pe langa subiect. Va rog eu sa incheiati cu discutiile astea. Multumesc.
    Daca vreti sa ajutati comunitatea nu puneti intrebari ci puneti solutia ca de asta a ajuns topicul asta la zeci de pagini: din cauza intrebarilor. Multumesc.
     
    TalosCosmin apreciază asta.
  4. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Eu nu cred ca aceste motoare sunt construite "prost și ca sa se strice".Sunt motoare de generație mai noua,sunt motoare euro 5,și efectiv așa au fost gândite. Nu cred ca inginerii de la Audi sunt niște idioți, refuz sa cred ăsta, doar pentru simplu fapt ca zice unul și altul lucrul ăsta. În alta ordine de idei,am văzut motoare de acest fel cu peste 400.000 km,fără niciun fel de intervenție asupra lui,doar schimbul de consumabile.Deci nu trageți concluzii pripite.Acuma sigur,pădure fără uscături nu exista,dacă dintr-un lot de câteva zeci mii mai apar tot felul de probleme la una,doua,zece mașini, asta este alta discuție, dar sa generalizezi și sa spui ca toate sunt proaste nu este nici pe departe adevărat.
     
    ALEXANDRU83 și sandumbogdan apreciază asta.
  5. ALEXANDRU83 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    AUDI A4B8 Avant, 2.0L CGLD 163hp, 2012
    Salutare sa gandit cineva sa curete EGR-ul ?Ca nu cumva vreun senzor din el sa ii dea drumul la pompa aia de apa
    Reconfirm de vina pt incalzirea proasta este sistemul de racire EGR
     
    MirelMCA apreciază asta.
  6. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Nu e de la egr.
    Problema a aparut de cand au fost puse termostatele 4/2 way
    2.0 CR ( cu termostat clasic )pana la 2010 nu au problema asta.
     
  7. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Astazi am avut un A6/2015 pt.anumite interventii si cu acordul proprietarului am facut anumite masuratori.
    1. La 62° in vdcs indicatorul a urcat la 65° pe IC.
    2. La 65° a urcat la 70° si tot asa pana la 90 in IC dar in vdcs are 87.5°
    3. Am mentinut o turata la 2400(mai mult nu permite/stiti asta)acul a stat la 90° dar in vdcs 88.2° maxim.
    4. Am lasat masina in relanti si a scazut la 80° pe IC si 84,2 in vdcs in 2/3 minute.
    5. Am lasat masina in relanti cam 10 min iar acul in IC a ajuns la 60°(primul marcaj)iar in vdcs avea 65.5°(nu a coborat mai jos)
    6. Am intrebat proprietarul de cate ori a vazut acul la 90° iar raspunsul lui a fost"doar cand trec muntii si sunt"in forja" iar pe autostrada sta la 80° pe IC(locuieste in Elvetia)masina o are de noua deci comportamentu este normal conf.documentului pus de @Cristi.
     
    Ultima editare: 27 Ian 2018
    gabi_74 și andyzaharia apreciază asta.
  8. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Același lucru l-am spus și eu,nici pe departe ca ar fi prost concepute.
     
    sandumbogdan apreciază asta.
  9. alexun 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4, B8, 2010, CAHA, 170 cp
    Salut,
    Stiu ca ai schimbat de ceva timp termostatul dar poti sa imi spui cat te-a costat in total schimbul? Mecanicul meu mi-a zis la telefon ca in cel mai rau caz (inca nu am mers cu masina in service) m-ar costa vreo 400-500 RON tot.
    merci
     
  10. cristea.alexandru94 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2018
    Locație:
    Campeni
    Masina:
    Audi a4b8 2.0 2009
    Haideti sa va spun eu, care m-am confruntat cu aceeasi problema a scaderii apei. Am schimbat de 2 ori termostatul principal si nu am remediat problema. Astazi am schimbat termostatul nr2 si pompa de recirculare si la fel, nu am remediat problema. Mentionez ca nu am pus vcds ca sa vad temperaturile. A4b8 2009 125 kw CAHA. Am inteles ca as mai putea incerca sa schimb si supapa aceea unisens, sau senzorul de temperatura. Mai aveti si alte idei?
    Termostat1 - 100 lei
    Termostat2 - 64 lei
    Pompa recirculare 250 lei din dezmembrari pt ca noua vine doar originala la 1.100 lei
    Manopera 100 lei
     
    Ultima editare: 29 Ian 2018
  11. ALEXANDRU83 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    AUDI A4B8 Avant, 2.0L CGLD 163hp, 2012
    Salutare, am incercat si cu curatarea EGR si nu am obtinut nici o schimbare
    Ramane varianta in care voi modifica traseul de apa de la pompa de recirculare EGR cu un termostatul 2 in plus la furtunul cu supapa de sens si doua teuri unu pe furtunul cu supapa si altul pe conducta care duce catre termostat, astfel voi evita fluxul de apa din radiator

    Pompa recirculare EGR este comandata pt racirea gazelor EGR dar nu am vazut nici un senzor de temperatra dupa racitor
    Stie cineva daca se poate opri din VCDS prin ceva canal de adaptare pompa aceasta ?

    @cristea.alexandru94

    1-supapa cu sens care face legatura cu teava de tur a radiatorului nu vad cu ce te-ar ajuta pt ca ea nu lasa apa sa vina apa inapoi cand se deschide termostatul 2 si lasa sa treaca apa catre radiator atunci cand e inchis termostaul 2( numai daca bila din supapa o fi avut un arc care sa mancat. zic si eu )

    2- senzorul de pe teava de tur catre racitorul EGR poti vedea valuarea cu vcds ca si temperatura iesire radiator
     
  12. bmdbmw

    bmdbmw Bronze Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 DEUA 110kw, 2015 / Q3 8U CUVC 110kw, 2016
    Voi chiar nu ati citit informarea postata? Cautati defecte acolo unde nu sunt.
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Oameni au o tinta care trebuie atinsa. :) Degeaba incercam noi sa le explicam ca ii doar capul cand se lovesc de tocul usii. Daca ei vor sa incerce si sa se convinga pe pielea lor, de ce nu. Poate imposibilul devine posibil. :)
    M-am saturat sa tot repet unele lucruri pentru ca firea umana tot incapatanata ramane, din pacate :(
     
    gabi_74 și bmdbmw apreciază asta.
  14. cristea.alexandru94 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2018
    Locație:
    Campeni
    Masina:
    Audi a4b8 2.0 2009
    Inca nu inteleg cum puteti afirma faptul ca suntem incapatanati in rezolvarea unei probleme care nu este prezenta pe toate masinile. Nici macar pe toate masinile Audi nu este prezenta, dar voi in continuare sustineti ca “motorul termic are un randament foarte mare si de aia bu ajunge la 90 grade”. In fine, ma bucur ca eu si cei care nu si-au rezolvat problema, avem randament bun, dar imi pare rau pt cei care au rezolvat-o si le sta apa la 90-ati scazut randamentul motorului.
     
    A4ovib8 apreciază asta.
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu noi afirmam ci producatorul si fabricantul masinii. Cu el te certi si pe el il acuzi de toate problemele, nu pe noi.

    Vezi ca ai gresit adresa si se pare ca ai citit pe dunga. Iti trebuie traducere sau mai iti atasez odata special pentru tine unde scrie ce am mentionat, cu litere ingrosate asta ca sa vezi mai bine ce scrie intr-un text al celor care au fabricat masina care o conduci ?

    La asa replica asa raspuns. Te rog eu nu mai continua cu prostiile si nu ne mai da tu lectii si invataminte noua care mai avem habar de masini, cand voi nici macar nu stiti ce masini conduceti, care este randamentul unui motor termic cu aprindere si functionare prin compresie mai ales la acest model de Audi cu acesta motorizare si ascultati tot felul de legende urbane spuse din gura-n gura pana in spate la taxatoare.

    Da, nu se incalzeste motorul, si care e problema ? Crapa, o repari ca doar de aia ti-ai luat Audi, pentru ca ai bani de intretinere nu sa comentezi ca vai, ce scumpe sunt piesele care le cumpar sau vai, ce masini proaste face Audi.

    Cand o sa mai cresti si inaintezi in varsta adica peste vreo 30 ani poate o sa intelegi ce tot scriu pe forumul asta ca sa bagati voi la cap. Fara replici ulterioare la acest mesaj.
     
  16. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Trebuia probat cu un alt termostat adica sa se comande termostatul 2,cu codul 4E0 ..., care deschide la 80° și eventual ca sa elimini orice dubiu, schimbata și supapa aia unisens, în cazul asta ar trebui sa se rezolve problema. Daca nu, asta e.
     
  17. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Mie imi sta fix la 90 de grade dupa ce am schimbat termostatul 2. Citisem si eu inainte despre abureala asta proasta cu "randamentul", chiar o poza dupa un raspuns oficial de la un service. Initial incepusem sa cred ca asa e dar am vazut la alti prieteni cu acelasi motor (CAGA manual) ca le sta fix la 90. Am dat termostatlu 2 jos, era blocat pe deschis si asta a fost, am pus nou si sta fix pe 90, nu scade nu creste indiferent daca stau pe loc sau merg.
     
    Smiley apreciază asta.
  18. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    @cristea.alexandru94 Inainte de a comenta ar fi bine sa te informezi ,asa o sa afli ca pe aceleasi coduri de motoare au fost montate doua tipuri de termostate.
    De pe la 17.08.2009 s-au montat termostatele 4/2-way care aduc cu ele temperatura scazuta in perioada de iarna.
     
    Ultima editare: 2 Feb 2018
    soslino și gabi_74 apreciază asta.
  19. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Off topic!

    Puneti unul care aveti probleme o serie de caroserie(VIN)sa vad ce pot afla!
     
    gabi_74 apreciază asta.
  20. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Poziția 7,termostat clasic,poziția 5 termostat 4/2 way asa este cum zice Catalin.
     

Distribuie pagina asta