1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bujii incandescente A6 C6 diesel - schimbare - martor bujii aprins in bord - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de andrei_hbi, 4 Apr 2009.

  1. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Am gasit un PDF , de la BERU, numai ca este in rusa dar cu google se poate de tradus. Din ce am citit si am inteles bujiile lucreaza chiar si cand motorul e pornit, pentru a reduce din consum , a reduce din fum , si a aduce mai repede motorul la conditiile normale de lucru pe timpul de sezonul rece.
    http://beru.federalmogul.com/sites/default/files/ti_04_ru_2014_fm.pdf
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Aurel, bujiile lucreaza ori de cate ori primesc comanda din ECU, nu doar la pornire. Are legatura si cu poluarea. :)
    La masinile cu DPF bujiile arse pot crea adevarate probleme.
     
    Aurel G apreciază asta.
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Aurel la motorul CR si in special la motoarele cu DPF bujiile lucreaza la comanda ECU din mai multe motive. Am mai mentionat asta pe forum de mai multe ori in mai multe topciuri. Bafta.
     
    Aurel G apreciază asta.
  4. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Asta scrie in PDF, e bine de stiut. Dadusem si eu de acest Pdf de la rusi si am zis sa-l pun si aici, o info in plus nu strica.
     
  5. Cassian1986 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2017
    Locație:
    Arges
    Masina:
    Audi A6 Avant 4F5 C6 BRF 2007 100KW
    Audi A6 C6 2007 BRF.Salutare,mi s.a aprins martorul check engine am pus testerul la audi reprezentata si mi.au spus că e bujia nr.4,le.am schimbat pe toate am pus bosch si in urmatoarea zi s.a aprins iar check-ul iar am pus testerul si imi spune bujia nr.1,2. Le.am schimbat ordinea dupa o verificare amănunțită la montare si imi da aceeași problemă decât ca acum sunt bujiile 4,3,1. Ce sa fie ?Eu stiam ca arcul e pentru bujii iar cei de la audi a zis ca nu neapărat si ca le arata in testerul lor ca bujiile sunt si pe vdcs tot la fel arată.Mulțumesc!
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Releul, cablajul, fisele au fost verificate ?
     
  7. Cassian1986 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2017
    Locație:
    Arges
    Masina:
    Audi A6 Avant 4F5 C6 BRF 2007 100KW
    Nu dar cand m.am dus prima oară sa le schimb pe tester arata doar bujia 4 acum arată 4,3,1.
     
  8. stosh17 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    mainz germania
    Masina:
    audi a6 4f 3.0tdi quattro 225cp BMK
    Salut,
    Am citit in prealabil acest topic despre bujii incandescente insa se pare ca nimeni nu s-a confruntat cu ce am eu. In concluzie las mai jos doua erori si multumesc in prealabil tuturor carora ma veti ajuta.
    Ca si simptome: porneste foarte greu la temperaturi scazute insa o data ce a pornit, pot sa opresc motorul la un interval relativ scurt si il pot reporni fara probleme.


    013112 - Control Circuit for Glow Plug Controller 1
    P3338 - 002 - Electrical Malfunction
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01100010
    Fault Priority: 0
    Fault Frequency: 254
    Reset counter: 255
    Mileage: 222020 km
    Time Indication: 0
    Date: 2017.12.14
    Time: 16:31:53

    Freeze Frame:
    RPM: 756 /min
    Torque: 54.6 Nm
    Speed: 0.0 km/h
    Duty Cycle: 1.0 %
    Voltage: 13.91 V
    Duty Cycle: 0.4 %



    001668 - Glow Plug Control Module (J179)
    P0684 - 001 - Implausible Signal
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01110001
    Fault Priority: 0
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 255
    Mileage: 224699 km
    Time Indication: 0
    Date: 2018.02.10
    Time: 05:01:00

    Freeze Frame:
    RPM: 126 /min
    Torque: 273.0 Nm
    Speed: 0.0 km/h
    Duty Cycle: 1.0 %
    Voltage: 9.73 V
    Duty Cycle: 15.4 %
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    stosh17 apreciază asta.
  10. stosh17 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    mainz germania
    Masina:
    audi a6 4f 3.0tdi quattro 225cp BMK
    Multumesc.
     
  11. Sorineds 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2018
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    A6 3.0tdi 2006
    Salut
    Am un a6 3.0 TDI și nu îmi vine curent la bujii și am căutat releu unde ai arătat tu in poza. Problema e ca nu îl am acolo nu a fost vreo modificare făcută acolo e totul original. Se poate sa fie montat in alt loc?
    Merci
     
  12. Cassian1986 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2017
    Locație:
    Arges
    Masina:
    Audi A6 Avant 4F5 C6 BRF 2007 100KW
    Salut,
    Audi A6 Avant 2007 100 KW Cod.BRF.
    Am pus bujii noi Bosch si se pare ca nu au avut amperajul si tensiunea potrivita si din pacate mi le-a ars,ce parametrii trebuie să aibe bujia pentru modelul mai sus menționat? Va multumesc!
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Scrie pe bujia care ai scos-o, daca se mai vede. Scrie aici seria de sasiu a masinii ca altfel este pe ghiceala ce ai intrebat. Bafta.
     
  14. Cassian1986 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2017
    Locație:
    Arges
    Masina:
    Audi A6 Avant 4F5 C6 BRF 2007 100KW
    Păi mi.au pus niste topiti bujii de 4.5 si mi le.a ars si pe cele vechi nu le mai am sa imi dau seama.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Idioti, pe BRF au fost montate doar bujii NGK, cod OE N 105 798 05 echivalenta NGK 9864. Costa in jur de 100 ron / buc.
     
  16. Cassian1986 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2017
    Locație:
    Arges
    Masina:
    Audi A6 Avant 4F5 C6 BRF 2007 100KW
    Multumesc cu mesajul tău ma duc la ei.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Subliniaza-le primul cuvant.

    P.S.:

    Bujiile sunt de 7 Volti cu 7 A.

    P.S 2: Sa nu te imbarlige la Beru, alea sunt 7 Volti cu 5 A si din cate stiu ai nevoie de un update de soft pentru a le monta.

    Monteaza strict ce recomanda producatorul si atat.
     
    Ultima editare: 5 Mar 2018
  18. Cassian1986 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2017
    Locație:
    Arges
    Masina:
    Audi A6 Avant 4F5 C6 BRF 2007 100KW
    Gata aveau pregătite exact ce mi-ai recomandat tu. Le-am arătat mesajul tău si au zis ca nu trebuie să mă iau după forumuri. Iti multumesc.
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eee, cum sa te iei dupa forum-uri.
    Ia-te dupa “mecanicii” care habar nu stiu sa faca diferenta intre 2 piese. :))
     
  20. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Ei o iau ca pe o palma peste fata, cand ii "inveti" ceva.
     

Distribuie pagina asta