1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.6 Benzina la A3 8L - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8L (1996 – 2003)' creată de maxim87, 6 Feb 2009.

  1. Darkrevange 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A3, 1.6, 2002
    Nu vede sonda lambda 1 (inainte de catalizator) Mecanicul ma trimis la un electrician sa vad daca nu cumva ie rupt firul sau mufa oxidata ca sa nu o schimbe aiurea...de la sonda sa faca figurile alea ? In rest totul ie ok :D
     
  2. ianculets

    ianculets 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2017
    Locație:
    Buzau/Ploiesti
    Masina:
    A6 C6 3.0TDi Avant /A̶4̶ ̶B̶8̶ / A̶3̶ ̶8̶L̶
    Salut
    La pornire pana se incalzeste motorul se aude putin ciudat ( cum s-ar auzi un diesel ) , ceva ca o bataie.Patesc asta de cand s-a lasat frigul si nu sunt sigur daca asta ar fi motivul.In bord am check-ul aprins (este de la EGR , este schimbat dar tot imi da eroare si dupa stergere).
    1.6 avu facelift 2001
     
  3. emisb 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2017
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A3 1.6i 2001
    Salutare,

    Imi poate spune cineva daca motorul cu codul AVU de pe un A3 din 2001 e compatibil cu cel cu codul AEH din 1997.
    Daca sunt diferente, la ce anume.
    As vrea sa vand motorul meu AVU unui posesor de A3 care are motorul AEH, de aceea intreb.

    Mersi!
     
  4. Rusen Remus 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2017
    Locație:
    Azuga, Prahova
    Masina:
    Audi a3 8L, 1.6, 2001
    Am un audi a3 8L 1.6 benzina 102cp. Am cumparat-o sh, nu am avut probleme cu ea, am mers, la un moment dat după ceva timp de mers cu ea pe autostrada imi dădea in nas, și imi scotea fum gri pe eșapament, am lasat-o peste noapte si cand am verificat era pe joja 0 ulei, am facut schimbul de ulei cu filtre și tot ! Am mers vreo 600 MAXIM 1000 km si a mâncat tot uleiul. Ulei in vasul de la antigen nu am! Dar am niste chestie galbenă pe capacul de pe motor de la ulei ! Ma puteti ajuta ?
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ce vezi tu acolo pe capacul de alimentare cu ulei, este o spuma de la condens si este normala intr-o anume cantitate. Uleiul tau mai mult ca sigur ajunge pe teava de esapament adica motorul il consuma. Se face segmentare si schimbi si altele pe acolo adica simeringuri supape, garnitura chiulasa ca tot o demontezi, etc., etc. Despre asta s-a mai scris pe forum de zeci de ori pana acum. Te costa maxim 1.000 lei cu tot cu piese si manopera. Bafta.
     
    ianculets apreciază asta.
  6. SirSiri 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2015
    Locație:
    REMETI, MARAMURES
    Masina:
    Audi A3, AVU 1.6 BENZINA 75 KW, 2001
    Salutare,
    Am un audi A3 ol 1.6 benzina 102cp cod motor avu, prin dedembrie a inceput sa dea rateuri, mergea intrerupt, am schimbat bujiile NGK, sa ameliorat dar oscileaza relantivul, am curatat clapeta, am curatat supapa pt aer secundar, egr curatat, schimbat filtru de aer, verificat presiune benzina 2.5, fara vacum pe regulator presiunea 3 bari cala carte, dupa 10 min oprit 2.3 deci ok, am avut o fisura pe un furtun de vacum dupa reparatie presiune vacum -0,6 -- 0,65.
    Ma poate ajuta cineva cu valoarea corecta a presiunii de vacum, si ami apare o eroare cand fac scanare:
    16556 - Fuel Trim; Bank 1

    P0172 - 35-00 - System Too Rich, am tot sters dar tot apare
    porneste foarte usor, si trage bine numai cateodata in mers are mici smucituri (intrerupe)

    PS: am masina de 3 ani am facut 15000 km si proprietarul mi-a zis ca a schimbat sonda lambda
     
    ianculets apreciază asta.
  7. ianculets

    ianculets 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2017
    Locație:
    Buzau/Ploiesti
    Masina:
    A6 C6 3.0TDi Avant /A̶4̶ ̶B̶8̶ / A̶3̶ ̶8̶L̶
    Salut SirSiri
    Si eu am avut problema cu ralantiul. Dupa multe "operatii" am reusit la fel ameliorarea oscilarii dar la rece relantiul nu mi-l tine la 1100 ci undeva la 920 (verificat si pe meniul climei). Poti sa-mi dai terog in privat detalii despre schimbare furtun (sa nu facem offtopic).
    Imi interupea rau uneori, am schimbat bujiile si intreruptul (+rateuri) venea mai rar si am rezolvat pana la urma cu schimbarea fiselor
     
    SirSiri apreciază asta.
  8. Torres95 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2015
    Locație:
    Bihor
    Masina:
    Audi a4 1.8 125cp ADR 1997; audi a3, 1.6 Avu 102 cp 2002,
    Salutare,
    Am un Audi A3 8L 1.6 AVU si la ralanti la 90 de grade imi da missfire uneori pe toti cilindrii uneori toti sunt pe zero. Distributia a fost decalata cu un dinte. Zilele trecute am fost la service, a fost pusa distributia asa cum trebuie. Mecanicul mi-a recomandat sa schimb bujiile cu unele iridium (pe masina sunt NGK cu 3 poli au cam 1.000 km, bobina noua bremi, fisele Tesla schimbate vara trecuta). Se poate sa fie de la bujii acele missfire (doar la relanti la cald apar, in mers trage bine si toti sunt pe zero) ? Erori nu am pe tester. Multumesc.
     
  9. capricosti

    capricosti 3rd Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A3, 1,6-75kw, 2001
    NGK cu 3 poli sunt bujiile recomandate de Audi pt motoarele 1.6, si cele mai frecvente pt AVU. Mai sunt si alte tipuri de bujii care sunt compatibile si merg foarte bine; eu am Bosch si de aproape 5 ani de cand le-am pus inca nu am avut necazuri cu ele..
    Putin probabil sa fie de vina bujiile dupa numai 1000 km parcursi, dar poate ai avut tu ghinion si ai nimerit un lot cu defecte de fabricatie. Se schimba greu bujiile la motoarele astea, asa ca inainte sa cumperi altele si sa platesti si manopera pt schimbatul lor poate ar fi mai bine sa incerci si la alt service/mecanic/electronist, sa vezi daca ajung la aceiasi concluzie ...
     
    Torres95 apreciază asta.
  10. Torres95 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2015
    Locație:
    Bihor
    Masina:
    Audi a4 1.8 125cp ADR 1997; audi a3, 1.6 Avu 102 cp 2002,
    Pai arata urat din cauza faptului ca am avut distributia decalata cu un dinte. 19 lei am dat pe o bucata. Am facut eu comparatie acasa cu bujia din cealalta masina care are 8.000 km si arata mult mai bine decat cea de la mine. As pune Denso iridium si fise Beru sau Bosch.
     
  11. Alex1991 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2015
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A3 8L, 1.6, 2001
    Salutare. Am un Audi A3 2001 1.6 102 cp benzina. Am o problema cu ea. Problema e ca mi se opreste motorul in mers si totodata se aprinde si senzorul ESP. Daca dau sa pornesc imediat, nu porneste, trebuie sa o las 5, 6 minute si apoi porneste. Am fost la cineva si i.a schimbat pompa de benzina, dar degeaba, aceeasi problema. I.am schimbat si bujiile. Am dus.o la mecanici, dar nu si.a dat nimeni seama ce are. Ma poate ajuta cineva, va rog ? Daca a mai avut aceeasi problema
     
  12. Rusen Remus 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2017
    Locație:
    Azuga, Prahova
    Masina:
    Audi a3 8L, 1.6, 2001
    Da, eu am avut asa, la aceiași masina, și m rezolvat singur, daca ai sculele necesare! Undeva sub motor in partea dreapta ai senzorii de temperatura in furtunul de antigel care e lângă motor, acolo este rupt arcul senzorului și trebuie schimbat ! O sa pierzi tot antigeul, nu te speria, în moment ce desfaci furtunul acel unde e senzorul, atunci va curge tot antigeul ! Spor la treaba

    Eu am o problemă, daca aveti idee va rog sa ma ajutati! A3 8L 1.6 75kW si 102 Ps din 2001, automata. Pornește la sfert, merge ok, ulei schimbat, bujiile noi, NGK, filtre, absolut tot! Problema este urmatoarea,după ce merg cu ea vreo 10/12km. E dupa chestia asta, cand isi da inferioară si apoi accelerez, sau cand plec de pe loc, imi scoate fum rau, în spate+mănâncă ulei. Aveți idee ? Și imi face condens pe capacul de la motor la ulei acolo( specific ca nu am ulei in vasul de antigel )

    Stima
     
  13. BlueMOON

    BlueMOON 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Sep 2013
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI - CSUB 2015
    Bobina de inducție. Acolo e buba. Am impresia ca originala e beru, sper sa nu ma înșel.

    @capricosti. Eu când am schimbat bujiile am pus beru cu un singur electrod. Astea le-am găsit pe ea. Posibil sa mai fi fost schimbate, nu știu. Pana acum sunt ok, am vreo 30k cu ele
     
    Ultima editare: 3 Mai 2018
  14. comep 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2014
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a3, 1.6, 2002
    Salut. Si eu am misfire doar pe cilindrul 3. Ai mai reusit sa rezolvi ?
     
  15. Sasha2012 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2018
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A3, 1.6,2001
    Salut, o mare problema ma confrunt de cand am luat-o, un a3 2001,motor 1,6 cod AVU. dupa mers normal cam 20km,se aprinde lampa rosie presiune ulei urmata de 3beepuri.schimbata pompa ulei, sorb ulei cu garnitura, senzor presiune ulei, la fel face. Nu face decat la cald, dupa ce ajunge apa la 90grade. Motorul nu are batai sau sunete ciudate.
     
  16. Rusen Remus 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2017
    Locație:
    Azuga, Prahova
    Masina:
    Audi a3 8L, 1.6, 2001
    Si iti scoate fum pe eșapament? Iti mănâncă ulei? Eu pățesc la fel, dar încă nu am facut motorul, urmeaza, când ajunge apa la 90de grade, nu imi da nimic in bord, dar imi scoate fum mult pe eșapament la plecarea de pe loc si imi mănâncă ulei. Nu inteleg de ce!?
     
  17. Sasha2012 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2018
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A3, 1.6,2001
    Nu scoate fum, nu completez ulei. Schimbat de 3 ori ulei + filtre cu specificatia corespunzatoare motorizarii, 5w40 si am ajuns pana la 15w40. Acelasi simptom
     
  18. Pleasa Adrian Liviu 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2017
    Locație:
    Blaj
    Masina:
    Audi a3
    Salutare,
    Am si eu Audi A3 8L 2003 - 1.6 benzina, care are o problema si nu mai stiu ce sa-i fac. Dimineata cu motorul rece, cand pun contactul imi indica direct 80 de grade la apa, in 3-4 km imi urca si sta acum la 108 grade dar cateodata imi urca peste 120 de grade iar dupa cateva minute coboara la 108 din nou.
    Cam asa o tine tot drumul daca incepe. Am fost la mecanici, am verificat pompa de apa, transmisia, refacuta chiulasa, schimbata garnitura, schimbat termostatul de nenumarate ori, aerisita instalatia, etc. Tin sa mentionez ca pe termostat scrie ca deschide la 105 grade iar in instalatie am antigel
    Ce mi se pare ciudat e ca termocuplele nu prea pornesc doar cand si cand, cand face fluctuatia aceea de temperatura dar pentru nici 1 minut. Nu mi se pare normal si mecanicii nu au stiu sa-mi dea raspuns la problema. Un sfat este bine venit. Multumesc anticipat.
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Inainte sa schimbi atatea, nu te-ai gandit ca poate sunt ceasurile de vina ?
     
  20. Pleasa Adrian Liviu 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2017
    Locație:
    Blaj
    Masina:
    Audi a3
    Nu sunt mecanic de meserie iar cunostintele mele de mecanica au aparut doar dupa achizionarea masinii, incercand sa ma documentez despre una, alta. Am apelat la service petru probleme, unde au fost schimbate toate aceste piese .
    Intradevar m-am gandit la bord in momentul in care am facut plinul la rezervor si dupa 1 km imi cerea sa alimentez iar acul indicator era pe rosu .
    Acum intreb si eu ca mutulica: daca conectez masina la un tester si merg cu ea pana o iau din nou razna ceasurile, oare pe tester imi arata valoarea corecta a temperaturii apei sau aceea indicata tot de ceasuri ?
     

Distribuie pagina asta