1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Servodirectie - Caseta Directie la A6 C6 - zgomote - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de bogdan.garleanu, 18 Dec 2008.

  1. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    tarleaa, coduri compatibile sunt 4F0145156B/C/F/K. Ceea ce ai gasit tu, este pentru 2.7/3.0 TDI. O varianta mult mai ieftina este BOSCH K S01 000 134 (cu piesa la schimb).
     
  2. tarleaa 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A6 2.0, 2009, CAGB, multitronic, 136CP
    Salut,

    si mersi de sugestii.
    Varianta mai ieftina (BOSCH K S01 000 134) nu am gasit-o nicaieri in stoc sau la comanda.
    Nici in dezmembrari nu am gasit nimic care sa aiba cod B/C/F/K.

    Si cum nu am de ales, voi merge pe varianta originala (4F0145156K) care incepe de la 2500 RON :applaus:
     
  3. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
  4. tarleaa 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A6 2.0, 2009, CAGB, multitronic, 136CP
    Am sunat.
    Nu au pe stoc. Nu au la comanda :banghead:

    Oricum, mersi mult de sugestie.
     
  5. unrealist

    unrealist 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 2.0 tdi CGLC
    Stiti careva cuplurile de stranger in Nm ale celor 3 suruburi de la caseta de directie pentru un A6 4F?
    Am schimbat 2 casete pana acum si dupa ce fac o rotatie complete a volanului(stanga sau dreapta) se aude unzgomot ca o bataie pe partea stanga, sofer.
    Refuz sa cred ca amandoua aveau problem, ultima pe care o am pe masina este de 2011 de pe o masina cu 67mii km.
    Recunosc, eu am montat-o, am strans suruburile, dar nu la cuplu. Cel de sus care vine sub plosca de la servofrana a fost foarte greu de manevrat.
     
  6. IS55PRO

    IS55PRO 6th Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 175CP
    Salut,
    Am un fasait/ vajait care se aude de la volan. Se aude ca si cum ar fi un motoras/ventilator care atinge o foaie de hartie :) Daca iau maxim de volan dr sau stanga nu se mai aude.
    Nu stiu daca are legatura dar In vara mi s-a spart in mers un furtun de la servo si mi-a curs tot lichidul si am mers asa cam 60 km pana am ajuns la un service . Faza e ca vajaitul ala a inceput cam cu 2-3 zile inainte sa se sparga furtunul dar parca se auzea mai incet.
    Am fost la un mecanica care mi-a zis ca nu-si da seama de unde se aude....
     
  7. Ene Marian 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a6.an 2007,motor2000,automata
    Salut. Ai rezolvat problema ? Am si eu ceva asemantor la un audi A6 C6, 2007, motor 2.0 automata. Cand este rece afara, la viraje stanga dreapta imi trosneste, iar dupa ce se incalzeste la 10 minute de mers cu ea, nu mai imi face. Am fost la 3-4 mecanici si niciunul nu ia dat de cap. Multumesc mult si astept si eu un semn.
     
    Nelu91 apreciază asta.
  8. Nelu91 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI 2007 break
    Salut,
    Am si eu un A6 C6 din 2007, automat. Când pornesc motorul dimineața , servotronicul merge foarte foarte ușor, apoi după ce începe sa se încălzească motorul, merge mai greu. Si încă ceva : dacă virez de pe loc stânga /dreapta , botul mașinii se ridica puțin in funcție de cum virez . Care ar fi cauza ?
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    In prima faza, verifica si inlocuieste lichidul de servo-directie.
     
  10. Alina Sora 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C7 2014 2.0 TDI CGLC
    Buna ziua .

    Acum 3 zile am avut un sobolan intrat la motor am reparat toate cablurile electrice care le-a ros . Masina a scapat de erori nu mai are nicio eroare in bord .
    Problema in momentul de fata este ca pana sa intre sobolanul servotronicul masini mergea. Acum nu mai merge servotronicul deloc.
    Ma puteti ajuta , va rog+
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pune VCDS sterge toate erorile si vezi care revin.
    Sigur mititelul a facut mai multa paguba decat crezi.
     
  12. victorsierik

    victorsierik 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2018
    Locație:
    Spania
    Masina:
    a6 c6 2.0 tdi 2006 140
    Salut,
    Am citit topicul pana la sfirsit dar nu am vazut nici un raspuns sau sfat la intebarea sau titlul Directie prea sensibila a colegului ghducu. As intreba daca a rezolvat ceva sau e normala aceasta virare foarte usoara a volanului chiar si peste 100 km/h. Am si eu aceeasi senzatie pe masina mea, nu stiu daca e doar o senzatie sau e o problema. Mentionez ca am masina de vreo 2 luni un A6 C6 din 2006, 2.0 tdi, cu 190.000 km.
    La scanare cu vag-com nu-mi da nici o eroare, nu troncane, nu scoate zgomote. Si mai este ceva deranjabil in privinta directiei prea sensibila: faptul ca la orice senivelare a drumului o simt in volan. Amortizoarele sunt la 65% rezultand din fisa ultimei revizii ITP (ITV in Spania).
    Nu stiu daca am postat unde trebuia , poate trebuia postat la ultima pagina. Multumesc anticipat si orice sfat este bine venit. O zi buna sa aveti.
     
  13. Bizdoaca ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6.2.0tdi.2007
    Salut.Am si eu o problema ,mi s-a spart furtunul de la servodirectie ,cel din partea stanga a masinii mai precis cel care pleaca de la radiatorul de raciere.Ma puteti ajuta cu un cod ca sa il pot comanda? motor 2000 tdi cod BRE.an 2007
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Dar de ce ai nevoie de cod cand tu cu seria de sasiu il poti comanda la orice magazin de piese auto ? Nu mai comanda piese pe net ci la magazine de piese auto cu vanzatorul in fata sa vezi exact ce comanzi.

    E greu sa te ajuti singur aici pe forum cand exista programe pentru aflat codurile de piese pentru marca Audi si nu numai ?

    Adica sa citesti aici: http://www.clubaudi.ro/threads/elsa-etka-tecdoc-si-alte-programe-de-piese-on-line.31407/ mai precis in acest program: https://audi.7zap.com/en/rdw/ si sa fli singur codul.

    Degeaba sunteti membrii pe forum pentru ca nu vreti sa invatati nimic si scriem degeaba.
     
  15. Bizdoaca ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6.2.0tdi.2007
    L-am aflat. Multumesc frumos.
     
  16. AlexandruC

    AlexandruC 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2016
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    A8L , 3.0 TDI CTBA , 2014
    Salut ! A6 C6 2011 . Am o problema cu servo . Dupa ce mi-a pocnit furtunul de retur la servo si am ramas fara cam 1 km . Am fost cu ea la service ( pe platforma ) am schimbat furtunul respectiv , totul ok .
    Problema vine asa , cand fac o parcare laterala raman fara servo gen , opresc si vreau sa dau cu spatele , primul viraj e ok , deja cand incerc sa redresez parca nu mai am servo deloc .

    Mentionez ca am verificat aseara si daca misc rotile pe loc la relanti raman fara servo , daca o tin turata putin servodirectia merge de parca ar fi electronica .

    Cod motor CAHA 170 de cai . 2,0 Diesel
     
    Ultima editare: 23 Iul 2019
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Verifica intinzatorul/cureaua de accesorii.
     
    AlexandruC apreciază asta.
  18. AlexandruC

    AlexandruC 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2016
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    A8L , 3.0 TDI CTBA , 2014
    Multumesc o sa verific !
     
  19. mariano

    mariano 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI cod motor BRE an 2006
    Ma mira, caci intinzatorul ar trebui sa fie elastic si sa aplice presiune constant asupra curelei. Daca atunci cand accelereaza isi revine, suspetez o problema in pompa mai degraba, nu degeaba a pocnit si acel furtun de retur al uleiului. Este clar circuitul nu se realizeaza fluent. Ca fapt divers, am ajutat ieri un prieten cu un Peugeot, ramasese fara lichid si nu stia de ce huruie. Dupa completare la virajul catre dreapta lichidul statea la nivel, la viraj stanga, imediat a coborat in instalatie, eliminand aerul.
    Aerisirea s-a facut cum trebuie? Pentru limitarea efortului, se ridica masina de fata, apoi prin miscari repetate fara buson la vasul de lichid de servo se executa bracari complete stanga dreapta, urmarindu-se ca sa iasa tot aerul din instalatie. Daca aerisirea se face bine, se vor observa bule de aer in uleiul de servo, care vor disparea treptat pana cand se va vedea doar uleiul cum urca si coboara insesizabil la viraje complete
     
    DrLexic apreciază asta.
  20. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Sa nu te mire.Dar cand e terminat ?Nu mai exercita acea presiune si la relanti poate sa "patineze" cureaua.Si cu o curea foarte uzata se intampla asta.
     

Distribuie pagina asta