1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

DPF = Filtrul Particule si AdBlue - SRC (Selective Catalytic Reduction) la Audi A4 B9

Discuție în 'Audi A4 B9 (2015 - prezent)' creată de harfo_79, 8 Mai 2017.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Depinde de mai multi factori, asa ca este irelevant la cati km isi face renegerarea DPF-ul de pe alta masina.
     
  2. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Si la minte tot cam pe acolo daca merg exclusiv oras sau drumuri scurte, mi se pare ca face regenerarea destul de des in comparatie cu fosta masina. Initial am crezut ca e ceva in neregula, dar e totul ok.

    Cel mai ciudat mi s-a parut ca a doua zi dupa un drum de 400km (majoritatea in regim de autostrada) a intrat in regenerare dupa 15 minute de la pornire. M-as fi asteptat ca regenerarea sa se faca in mod activ in timpul mersului odata cu temperaturile ridicate constante.
     
    smurff și tox apreciază asta.
  3. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Softul de dupa Dieselgate e o mizerie! Regenerari dese si putere limitata.
     
    ssoriteu și djxme200 apreciază asta.
  4. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Da si eu am observat ca nu asteapta ca temperatura sa urce la 90, incepe dupa cateva minute.
     
    smurff apreciază asta.
  5. Horia Chirculescu

    Horia Chirculescu 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2017
    Locație:
    Târgu Jiu
    Masina:
    Audi A4 Avant B8 TDI 2.0L 2015
    djxme200 apreciază asta.
  6. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Din ce am inteles din studiu, Euro 6d pe modelele testate si-a facut regenerarea odata la aprox. 420km indiferent de regimul de condus, si a durat cam pe o distanta de 12-15km.

    Intrebarea mea e urmatoarea, daca totusi incepe regenerarea exact cand sunt in coloana si masina sta pe loc si cate 10minute, regenerarea se face la fel ca si cand ar fi in mers la o viteza constanta?
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da.
     
    djxme200 apreciază asta.
  8. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Multumesc de info Cristi!

    Odata mi-am dat seama ca a intrat in regenerare chiar inainte sa opresc motorul, si am zis sa nu intrerup, am tot asteptat cu el pornit si parca nu mai scadea odata turatia..am iesit din masina, parca nu mai era mirosul specific si am zis sa apas scurt pedala de acceleratie sa vad ce se intampla, nu stiu de unde mi-a venit ideea asta. Dupa ce a crescut turatia a scazut la normal ca si cum s-ar fi oprit regenerarea.

    Deci daca faceti ca mine si vi se pare ca dureaza prea mult, mai incercati cate o pedala, poate se terminase deja si a ramas turata. Nu vad care ar fi motivul, dar imi e greu sa cred ca a fost o coincidenta si s-ar fi terminat oricum chiar daca nu apasam pedala.
     
    smurff apreciază asta.
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu e problema daca se intrerupe regenerarea ocazional. Ideea este sa nu devina prea frecventa intreruperea regeneraraii. Bafta.
     
    djxme200 apreciază asta.
  10. Horia Chirculescu

    Horia Chirculescu 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2017
    Locație:
    Târgu Jiu
    Masina:
    Audi A4 Avant B8 TDI 2.0L 2015
    Același lucru l-am observat și eu pe CJCD
     
    djxme200 apreciază asta.
  11. dreiutz

    dreiutz 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2014
    Locație:
    Luxemburg
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 TDI DETA 2016
    Confirm, am observat si eu acelasi comportament pe DETA.
     
  12. RaresT

    RaresT 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2019
    Locație:
    Pesteana
    Masina:
    A4 B9 ,2.0 ,2016
    Buna tuturor,
    Acum 6 luni mi-am acizitionat un audi A4 2.0 diesel,an fabricatie 2016.
    Am facut in jur de 10000 de km cu el in Romania pana acum si am alimentat doar de la Mol si ultima data de la Omv.
    Astazi m-am trezit ca avertizarea "check engine" ramane aprinsa dupa ce pornesc motorul. Altfel nici un alt fel simptom.
    Am fost la cineva ,l-am pus pe tester si imi da eroarea P208E injection valve for reductant ,raw 1 stucked in close position-Permanent.
    Ma poate ajuta cineva cu o parere?Mecanicul zice ca ar trebui schimbat injectorul 1...Poate fi cumva de la motorina sau pentru ca am mers prin oras mult si nu am turat-o ? Poate disparea eroarea daca alimentez cu motorina mai de calitate ? Pana acum am alimentat cu motorina normala.
    Nu as vrea sa ma apuc sa schimb piese daca nu e cazul neaparat. Multumesc mult.
    Rares
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    9647 - Reductant Injector Valve (Bank 1)
    P208E 00 [096] - Stuck Closed

    Asta e eroarea ? Ai AdBlue pe masina ?
    Mecanicul respectiv e un idiot, nu te mai duce la el ca ajungi sa faci fix ce ai zis tu.

    Eroarea respectiva este de la injectorul AdBlue.
     
    marcelush și skypee apreciază asta.
  14. RaresT

    RaresT 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2019
    Locație:
    Pesteana
    Masina:
    A4 B9 ,2.0 ,2016
    Mulumesc mult pentru raspunsul rapid.
    Am adblue pe masina,da.
    Mi-a masurat valorile de pe fiecare injector ,iar pe injectorul 1 urca pana la 0.9 parca si zicea ca ar trebui pana la 0.5
    Eroarea este aceasta: 37789802-EEFE-42EB-9F35-BEA2781A9F64.jpeg
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Diagonoza se face obligatoriu cu VCDS, nu cu Delphi.

    Lasa injectorul 1 in pace, indreapta-ti atentia spre injectorul AdBlue.

    Bineinteles, nu la mecanicul precedent.
     
    borsy, marcelush și Audiquattro6 apreciază asta.
  16. RaresT

    RaresT 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2019
    Locație:
    Pesteana
    Masina:
    A4 B9 ,2.0 ,2016
    Multumesc pentru raspuns,
    Astazi am plecat inspre Arad din Hateg.pe drum mi s-a aprins in bord adblue fult,cheia galbena si explicatia ca daca nu remediez in 1000 de km nu mai porneste motorul.
    Am oprit pe drum si am completat cu lichid adblue dar nu s-a resetat,din contra,numarul de kilometrii dupa care zice ca nu mai porneste motorul scadea pe masura ce inaintam.
    Am fost la un mecanic in Arad ,nu l-a putut reseta si intradevar e ceva cu injectorul adblue
    O sa vad acum luni sa il desfac sa vedem ce are,va trebui schimbat cred
     
    skypee apreciază asta.
  17. Toana 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2019
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    A4 B9, 2.0 , 2015
    Salut. Cred ca am si eu o problema legata de AdBlue. Circul in jur de 170 km pe zi din care 120 pe autostrada si 50 in ambuteiaje. Ieri in drum spre casa s-a aprins check engine si am pus VCDS sa vad ce spune. Am primit urnatoarele 2 erori:

    19226 - Particulate Trap Bank 1 P2002 00 [237] - Efficiency Below Threshold MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 4 Mileage: 93273 km Date: 2020.02.25 Time: 17:17:05 Engine speed: 1332.50 /min Normed load value: 100.0 % Vehicle speed: 12 km/h Coolant temperature: 89 C Intake air temperature: 63 C Ambient air pressure: 990 mbar Voltage terminal 30: 14.760 V Unlearning counter according OBD: 40 Exhaust mass flow of low-pressure EGR: calculated: 3.307 Differential pressure ratio: low-pressure EGR: 24.4 kg/h Exh.recircul. 2: differential pres.sensor 1 bank 1: adap. value: 27.9 hPa Exhaust recirculat.2: different.press.sens.1 bank 1: raw value: 27.1 hPa Exh.recircul.valve 1 bank 1: pos.feedback - Act.value: 89.98 % Exhaust recirc.valve 2 bank 1: posit.feedback - Act.value: 42.33 % Exh. gas recirc. 2: diff. press. sensor 1 bank 1: dyn. value: 28.5 hPa

    9645 - Reductant P20E8 00 [032] - Pressure too Low Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Readiness: 1 1 0 0 0

    Ca si evenimente recente:
    *saptamana trecuta am completat 10 litrii de adblue cumparat de la lukoil, prima data cand fac asta, inainte completau cei de la Audi sau cumparam de la piese de schimb.
    *am dat intr-un crater imens pe autostrada,cu partea stanga cu vreo 10 minute inainte sa sa se aprinda eroarea
    *motorul a continuat sa mearga in parametrii chiar si dupa aparitia erorii, fără pierdere de putere sau zgomote.

    Ce poate fi? Ma gandesc ca e ad blue de proasta calitate, dar nu stiu ce soluție as avea. Ma gândeam sa pun original VAG pana la plin, asta ar insemna in jur de inca 10 litrii. Sau sa merg la cei de la Audi sa verifice,poate chiar este o problemă reala cu un senzor sau mai rau, pompa.

    Mersi.
     
  18. RaresT

    RaresT 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2019
    Locație:
    Pesteana
    Masina:
    A4 B9 ,2.0 ,2016
    Salut,
    La mine s-a remediat problema.
    Era o problema de cablaj.
    Intradevar injectorul add blue dadea eroarea din cauza cablului ce era rupt.
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Bun, de acum tot sa mai faci constatari la "mecanicul" ala ce voia sa iti schimbe injectorul 1 ca avea valori mari.

    @Toana Intai vezi ce faci si rezolva cu senzorul de presiune diferentiala (G450) de pe DPF, inainte sa nu-l zapacesti de tot. Verifica starea acestuia cu VCDS.
     
    Ultima editare: 7 Mar 2020
  20. Toana 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2019
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    A4 B9, 2.0 , 2015
    Mersi de sfat. O sa incerc maine sa vad ce zice la stare. Mi-a mai sugerat cineva sa incerc si "check of SCR efficiency" cu vcds, am citit o mini descriere cum sa fac asta, dar nu mi-e foarte clar.

    Ma gandeam sa ma duc peste cei de la Audi sa vad ce zic, dar am cam avut experiente negative cu ei pana mi-a expirat garantia in Dec 2019. Si mecanicii de la coltul strazii, mai rau.

    Am sters erorile ieri, astazi am circulat cu masina si nu s-a aprins nimic. La test nici o eroare.
     

Distribuie pagina asta