1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF la A6 C6 - curatare - inlocuire - probleme diverse

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de posesor_masina, 10 Sep 2013.

  1. Azlat 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2011
    Locație:
    Maramureș
    Masina:
    Audi SQ5 2014 3.0 BiTDI
    @Virlan Bogdan nu am nici un miros fara el. Normal nu cred ca ar afecta deoarece vin si masini din fabrica fara DPF dar poate ma insel.
     
  2. slay3rexe

    slay3rexe 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    A6 C6 Avant 2.0 TDI - 2008 [BRE]
    Salutare! Pun si eu cateva poze cu valorile de pe grupurile 68, 75 si 73 din measuring blocks. poate ma face si pe mine cineva sa inteleg ce vad...
     
  3. bigu.claudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Aug 2017
    Locație:
    Landshut Germania
    Masina:
    a6 c6 2.7 TDI cod CANA an 2009
    Vin si eu cu o problema A6 2009 2.7
    Am avut eroarea P0638 Unitate comanda acceleratie, am comandat piesa dar pana sa o schimb am mai mers câteva zile cu mașina. Între timp sa aprins DPF iar următoarea zi spirala de la bujii si Limpmode. Am schimbat clapeta acceleratie ,eroarea a dispărut dar am rămas cu 2 erori la DPF (atașez poze) care nu pot fi șterse.Din câte am citit valorile DPF sunt încă normale totuși nu își face regenerare automata. Nu stiu ce as putea face.
     
  4. pronet

    pronet Bronze Member

    Înscris:
    7 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    VW Tiguan 5N 2.0 TDI, 2014
    Incearca o regenerare fortata.
     
  5. bigu.claudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Aug 2017
    Locație:
    Landshut Germania
    Masina:
    a6 c6 2.7 TDI cod CANA an 2009
    Nu pot sa ii fac regenerare forțată pentru ca nu pot șterge erorile. Reapar imediat. Astea sunt cele 2 erori care nu pot fi șterse.
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fa diagnoza cu ceva original, VCDS sau ODIS, nu orice mizerie clona chinezeasca. Mergi la reprezentanta, indiferent cat costa asta, daca nu ai posibilitatea sa apelezi la cineva care are interfata originala.
     
  7. bigu.claudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Aug 2017
    Locație:
    Landshut Germania
    Masina:
    a6 c6 2.7 TDI cod CANA an 2009
    Asta am si făcut, am făcut programare la Audi, acum sa vedem ce iese.
     
  8. Razvan1405

    Razvan1405 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A8, 2007, 3.0 TDI, cod motor ASB
    Am curățat filtrul de particule la un Audi A6 4f, 2.7 TDI quattro, an 2006. L-am montat pe mașină,am schimbat senzorul de presiune diferențiala cu unul Bosch, dar tot înfundat îl vede. Am înțeles ca ar fi o procedura ce trebuie efectuata cu diagnoza pentru "a învăța ECU" cu un filtru nou. Îmi poate spune cineva pașii care trebuie efectuați?
     
  9. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Explica ce inseamna ca-l vede infundat !
     
  10. Razvan1405

    Razvan1405 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A8, 2007, 3.0 TDI, cod motor ASB
    Ii da comanda de regenerare din diagnoza și nu o executa. Poza cu masa cenușă calculat.
     
  11. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    La 7mbar ....sigur nu e infundat,dar daca mai mergi mult fara sa remediezi problema o sa fie.
     
  12. Razvan1405

    Razvan1405 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A8, 2007, 3.0 TDI, cod motor ASB
    Filtrul a fost curățat. Problema este ca ECU încă îl vede infundat. S-a încercat "ÎNVĂȚAREA" cu VCDS, dar nu salvează, valoarea 0001 din long adaptation, poziția 81. Mai exact, după ce se scrie valoarea 0001 în câmpul respectiv și se da TEST, butonul pentru salvare este INACTIV.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Incearca de mai multe ori, de preferat cu un VCDS original.
     
  14. Razvan1405

    Razvan1405 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A8, 2007, 3.0 TDI, cod motor ASB
    A venit un băiat cu diagnoza licențiată cât și sistem de operare Windows licențiat, a încercat, cred de 20 de ori, fără exagerare. Am încercat și în mers, aproximativ o ora 3000 rpm distanta de aproximativ 70 km, degeaba. Ultima varianta ar fi anularea, ceea ce nu ma încălzește,mai ales ca am programare la RAR pe 22 iunie.
     
  15. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Se rezolva,doar ca nu ai gasit omul potrivit
     
    Ultima editare: 3 Iun 2020
  16. Silviu29 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2020
    Locație:
    focsani
    Masina:
    audi a6 c6, 2.0 TDI, 103 kw, an 2008.
    Eu am pati-to rau de tot........ am ramas fara acceleratie in trafic, pana a murit de tot motorul, i-am dat la automat, pornea dar statea la relanti max 2 sec dupa care se oprea!(incercari repetate). "Audi a6 c6 2008 2.0TDI 103kw DPF"
    Pana la urma am tractat-o la service, luate problemele prin eliminare, am ajuns la senzorul de regenerare DPF, el functiona, acel senzor are doua furtunase, unul de intrare si altul de iesire, scotandu-l pe cel de iesire si pornind masina, statea la relanti! DECI DPF ERA BLOCAT! si cum nici o problema nu vine singura si EGR era devina!
    Am dat jos filtru(am vrut să-l pun nou, dar este 14.800 lei p original, 2.000lei aftermarket si 1.000lei dez)...... l-am dus la o firma care se ocupa cu asa ceva, am schimbat si EGR(nou).
    Dupa ce l-am pus pe masina am mers cu ea cam 200km si ce sa vezi..... turatia imi statea la 1.000(relanti), asta inseamna ca isi face regenerare(nu trebuie oprit motorul, trebuie scoasa in afara etc.)
    Intrebarea mea este, a mai patit cineva asa?, (cei de la firma mi-au spus ca nu au mai auzit, pana la mine), trebuia sa ii mai fac ceva, o setare la DPF?
     
  17. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Încărcare DPF,69g,ultima regenerare făcută acum 140 km,consum in timpul regenerarii 13 litri.Din ce vad acolo mai sunt temperaturile de dinainte si după DPF.
     
    slay3rexe apreciază asta.
  18. slay3rexe

    slay3rexe 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    A6 C6 Avant 2.0 TDI - 2008 [BRE]
    Pe ce canal (grup) ar trebui sa se vada diferenta de presiune? ca nu imi dau seama exact. Si cam ce valoare ar fi maxim?
    Multumesc
     
  19. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    La BRE canalele 67-68-73 si 2-3 mbar dupa regenerare e o presiune buna
     
    slay3rexe apreciază asta.
  20. doryan23

    doryan23 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2.0 CAHA 2009
    Salutare,
    Am achizitionat de curand un audi A6 C6 2.0 170 cp motor CAHA an 2009 si am facut o diagnoza. Filtrul particule cat e de incarcat ? Daca poate cineva sa ma ajute raman dator cu o bere. Multumesc
     

Distribuie pagina asta