1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie de viteza automata la A4 B9 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B9 (2015 - prezent)' creată de mada1971, 24 Ian 2018.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca sunetul respectiv nu vine de la trenul de rulare si/sau tampoane suporti motor/cutie, ce alternative iti raman ?
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sa demonteze cutia. Dar nu intelege asta si nu numai el nu intelege asta si cauta raspunsuri de la o intrebare tip ghicitoare.
     
  3. scoTTy

    scoTTy 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B9 2016, 1.4 tfsi
    Capete planetare, sau cine mai stie ce.
    Speram ca cineva sa se fi confruntat cu ceva asemanator si sa fie o alta cauza decat cutia, sau ceva in interioriul ei. Sau poate e normal, poate face si la altii.
    Ca sa ma apuc sa demontez cutia doar de dragul de a decarta mii de euro, nu cred ca e cea mai inteligenta miscare, mai ales in ziua de astazi.
     
    MajeStik apreciază asta.
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nici sa o lasi sa se rupa ceva in ea, ca sa decartezi mai multe mii de euro nu cred ca e cea mai inteligenta miscare.

    Service-ul unde ai facut constatarea trebuia sa verifice absolut tot sub masina, de la tampoate/suporti, la brate, planetare, esapament, etc.
     
  5. scoTTy

    scoTTy 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B9 2016, 1.4 tfsi
    Porche pipera. E si perioada asta.. ca altfel umblam in stanga si in dreapta, iar eu circul cu masina zilnic.
    60k km, facut schimbul de ulei, daca va fi din cutie, inseamna ca am eu ghinion.
    Din caseta directie poate fi? Merci!
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Inseamna ca sunt din ce in ce mai slab construite, niste mizerii ordinare daca au ajuns sa se strice pana in 100.000 km. Zic asta pentru ca nu esti singurul si unicul, ca sa poti considera ca e "ghinion", nu este un caz unic sau restrans.

    Poate fi si o simpla protectie termica desprinsa partial. Pot fi multe, nu are rost sa depicam firul in 4 pana nu te duci sa iti faca o constatare cap-coada.
    Nu facem altceva decat sa ne pierdem timpul unul altuia.
     
  7. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Salutare,

    Detin un Audi A4 B9 2.0 TDI cod motor DEUC (122hp) S-tronic, in momentul de fata are 173.000 km. De cand am luat-o face un sunet ciudat la pornire, un sunet metalic, in special cand masina e calda si "scutura" destul de bine cand porneste. Am inlocuit suportii motor, inclusiv cel de la cutie. Multe s-au imbunatatit la masina insa pornirea a ramas la fel. Cand e rece, daca o turez foarte scurt, se aud zgomote metalice ca si cum s-ar dezechilibra volanta.

    Masina are soft de o luna si am observat ca atunci cand accelerez si e in turatii joase, intre 1800 si 2000-2200 apare o vibratie mica, probabil din cauza cuplului si am inteles ca si treaba asta poate fi din volanta.

    A schimbat cineva pana acum ?
     
  8. BoboT

    BoboT 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2018
    Locație:
    Elvetia
    Masina:
    Audi A4 B9 TDI 190 Quattro
    Masina mea scutura si ea un pic la pornire (cald/rece - nu conteaza). A facut asa de cand am luat-o (avea 10.000 km). De asta si dezactivez mereu start/stop, pentru ca m-ar scutura la fiecare semafor. Acum la aproape 60.000 km face la fel, nici mai bine nici mai rau.

    Am fost cred ca de 7-8 ori la reprezentanta, si m-am plans de treaba asa, dar si de vibratii la subturare in treptele superioare si de șoc in cutie la ridicare/apasarea piciorului de pe aceleratie (in aceeasi viteza). Am mai scris despre astea. A, si am si eu vibratie la 1.800-2.000 ture, se simte usor si in pedala de acceleratie.
    I-am rugat sa verifice in mod special volanta si suportii motor/cutie. Reprezentanta spune ca nu e nici o problema. Am condus intre timp inca 5 sau 6 masini similare si am constatat ca intradevar toate fac cam la fel, mai mult sau mai putin. Deci, asa cum au mai spus colegii, pare ca așa functioneaza cutia asta (DSG + Quattro). O porcarie dupa parearea mea (dar nu sunt de acord ca toate cutiile automate sunt porcarii). Are niste avantaje fata de convertizor, dar nu justifica, pentru mine, toate neajunsurile astea.

    Partea buna e ca probabil sunt destul de fiabile, cu toate pacatele lor. Practic, din ce zici tu, o masina de 170.000 km se compota cam ca una noua. Din pespectiva asta, nu e rau. Eu nu mi-as bate capul sa inlocuiesc volanta - nu cred ca o sa faca nici o diferenta.
     
    Gabriel Tudorescu și Termo apreciază asta.
  9. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Pai la mine la rece porneste normal, adica are acel scuturat pt ca na, nu poate sa porneasca fara sa o simti, doar ca la cald se accentueaza si miscarea si sunetul si ma gandesc ca din cauza dilatatiilor se intampla ceva pe acolo.
     
  10. Silviu1991 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2020
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    Audi a4 b9

    Salut,
    Ai rezolvat ceva cu scurgerea de ulei ?
     
  11. skypee

    skypee 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A4 B9 Avant 2.0 TDI 150hp DEUA
    Da, s-a schimbat garnitura.
     
  12. Silviu1991 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2020
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    Audi a4 b9
    Au verificat cu un servetel si sus la mecatronic daca ai ulei ?
     
  13. skypee

    skypee 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A4 B9 Avant 2.0 TDI 150hp DEUA
    La mine scurgerile erau pe la garnitura. Am schimbat garnitura și cele 2 șuruburi de plastic pe unde se face umplerea/golirea.
     
  14. Guest 114006 Guest

    Problema cu vibrațiile în treptele superioare la turații joase o am și eu. Am fost la 2 reprezentanțe pentru constatare și răspunsul a fost același: e normal să facă așa Quattro ce are cutie automata. Regret că am am ales varianta automată, sunt forțat să merg tot timpul în modul S, schimbă treptele agresiv deși nu am nevoie de multe ori.
     
    BoboT apreciază asta.
  15. BoboT

    BoboT 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2018
    Locație:
    Elvetia
    Masina:
    Audi A4 B9 TDI 190 Quattro
    Eu sunt tot mai tentat sa-i fac o modificare de soft, ca sa-i modific punctele in care schimba. In D scchimba prea devreme, si in S prea tarziu. Vreau un program intermediar. Mai am un pic si ies din garantie, si dupa acest moment glorios, cred ca o sa incerc varianta asta.
     
  16. Oudi

    Oudi Bronze Member

    Înscris:
    9 Oct 2015
    Locație:
    Bihor - Oradea
    Masina:
    Audi A4 B9 quattro 2.0 DETA
    Si mie mi-ar placea sa tina mai mult de treapta de viteza, sa nu dea in subturare cand schimba. Practic de aia vibreaza, pentru ca e subturata. Mai precizez ca si dimensiunea jantelor de pe masina are ceva efect. Cu 17" la 50 km/h vibreaza mai tare decat cu 19" tot la 50 km/h cu toate ca diferenta la inaltimea rotilor e de nici jumatate de cm.
     
    Gabriel Tudorescu și djxme200 apreciază asta.
  17. Guest 114006 Guest

    Am încercat eu resoftarea cutiei la A Team Performance, nu au reușit, au zis că nu știu ce să îi facă la modelul meu pentru că e prea nouă. Am mai sunat 2 tuneri cunoscuți din țară și la fel mi-au spus amândoi, nu pot să îi modifice softul de funcționare, deci nu sunt primul care a încercat.
    Este ultima experiență cu Audi, mă așteptam să facă ceva în privința asta, dar pur și simplu nu le pasă... "E normal să facă așa" o mașină de 60 mii euro.
     
  18. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Legat de dimensiunea jantelor am observat si eu o diferenta. Cu cele pe 17" socurile la schimbarea vitezelor sunt ceva mai mari, cu cele pe 18" pare ca sunt mai atenuate. Cred ca e ceva legat de cuplu cand schimba la turatii scazute la mers lejer. Cand merg agresiv schimba fara probleme. Eu vibratii am cu precadere cand e auto stationar sau la turatii foarte scazute.

    Eram pornit sa schimb suportii la motor si cutie, insa din ce am citit aici..e posibil sa fie bani cheltuiti in zadar. Daca e cineva din constanta cu 2.0tdi quattro dispus sa facem o proba de drum sa putem compara sa imi dea un mesaj privat.
     
  19. BoboT

    BoboT 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2018
    Locație:
    Elvetia
    Masina:
    Audi A4 B9 TDI 190 Quattro
    Eu i-am gasit astia din link, prin google. Par destul de profi (si se pare ca au un dealer si in Romania). In mod normal nu as face nici un fel de tuning, dar in cazul asta sunt tentat sa incerc. Daca ma hotarasc, va tin la curent cu rezultatul.

    https://tvsengineering.com/en/dsg-transmission/dl382-2/
     
    Gabriel Tudorescu apreciază asta.
  20. Oudi

    Oudi Bronze Member

    Înscris:
    9 Oct 2015
    Locație:
    Bihor - Oradea
    Masina:
    Audi A4 B9 quattro 2.0 DETA
    Interesant cu socurile, eu mai prind cate unul doar cand reusesc sa iau cutia prin surprindere cu manevre bruste acceleratie frana, la mers normal in D nu schimba deloc cu socuri. Vibratii in stationare iar nu am, doar in treptele superioare cand, logic, tine subturat (comportament care si fostul A6 C7 il avea, tot motor 2.0 tdi cu 190 cp)
     

Distribuie pagina asta