1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8 - 2.0 TFSI la Audi A5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de EuState, 7 Iun 2008.

  1. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Costuri si coduri orientative la piese distributie pentru cod motor 1.8TFSI CDNC ce am eu la Audi (verificati daca se potrivesc pana sa comandati):

    Lei reprezentanta / lei magazin piese / euro DE:

    upload_2020-6-11_13-17-47.png

    Nu mergeti la ageamii !!!
     
  2. Gavrila Flavius 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2020
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A5 2.0 TFSI
    Salut,
    Am un A5 2.0 TFSI 2009. De cateva zile la peste 2200 rpm se aude un harait continuu de la motor, in trecut am mai avut probleme si pe tester imi dadea eroare P0016( Crankshaft Position - Camshaft Position Correlation( Bank 1 Sensor A ), am schimbat senzorul de la axul cu came si pentru 3 luni nu am mai avut treaba. Am cerut mai multe opinii si din cate am inteles s-ar putea sa fie distributia. Voi ce spuneti ?
     
  3. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Verifica distributia ,posibil lantul e intins
     
    Gavrila Flavius apreciază asta.
  4. AudiFannn

    AudiFannn 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A5 1,8 TFSI!
    Salutare tuturor,
    Sunt pe cale sa schimb valva PCV la un A5 1,8 TFSI cod motor CJEB și am următoarele dileme: mașina a avut pe ea marca Hengst si cred ca era echipare de fabrica, acum am doua variante,
    1. VAICO, ați montat așa ceva ? Este bună, vine pe original ?
    2. OE adică 400 lei ambele au prețuri similare. Dar ce înseamnă “original” ca audi nu fabrica valve PCV ?

    Ce producător sa montez poate voi știți mai bine, poate ați schimbat, poate aveți ceva info suplimentare. Mulțumesc anticipat.
     
  5. Bogdan20cj 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2019
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B8.5 1.8 TFSI
    lowlife și AudiFannn apreciază asta.
  6. AudiFannn

    AudiFannn 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A5 1,8 TFSI!
    Mulțumesc pentru răspunsuri. Mașina e 2012 înscrisă in martie și fabricata probabil in ianuarie sau decembrie. Nu se găsește Hengst, la piese auto iar băiatul care îmi comanda piesa nu vede ce marca e dacă se comanda OE. Acum na, sa văd ce zice și mecanicul care e in vacanță și nu prea răspunde.
     
    Bogdan20cj apreciază asta.
  7. OctavBalan

    OctavBalan 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2016
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Q8, 3.0 TDI Mild-Hybrid, 2022
    Audi nu face piesa, el trimite cotele către un furnizor care execută lucrarea la calitatea cerută de audi. Piesele ajung la audi unde sunt verificate din punct de vedere calitativ, dacă trec testele, sunt recepționate, daca nu, refuzate și retrimise la fabrica. Fabrica nu le arunca, le șterge simbolul VW AG, AUDi... și le pune pe piata drept produse after market. Alți producători cumpără și ei matrița și pentru a vinde, trebuie sa producă sub prețul producătorului, sa facă și profit, sa asigure și toate costurile transport, depozitare și vânzare...
    Deci îți recomand originale pentru o lucrare bună pe termen lung.
     
    AudiFannn și Bogdan20cj apreciază asta.
  8. Sergio

    Sergio 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 TFSI
    Comand-o pe cea OE, nu ai cum sa greșești. Intra-adevăr este făcută de Hengst.
     
    lowlife apreciază asta.
  9. Cosmin.ungureanu

    Cosmin.ungureanu 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    Roman
    Masina:
    A5 B8 2.0 TFSI , CDNB
    Salutare,
    Doresc sa înlocuiesc suportul la acele cu came și pe el am un cod (vezi poza) și în programe îl găsesc sub alt cod 06H103144 J. Are cineva idee ?
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cumpara 06H 103 144 K, este ultima varianta revizuita.
     
    Cosmin.ungureanu apreciază asta.
  11. Liciu Alex

    Liciu Alex 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2020
    Locație:
    DR. TR. SEVERIN
    Masina:
    A5, 1.8 TFSI, 2012, 170 CP, CJEB
    Ma poate ajuta cineva cu urmatoarele coduri de eroare, atasate in poza? masina in cauza este audi a5, 1.8 tfsi, 170 cp. in bord apare urmatorul mesaj :SWITCH OFF ENGINE..OIL PRESSURE LOW. daca accelerez pe loc pana la 2000 de turatii mesajul dispare
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Dar cine ti-a facut diagnoza nu a stiut sa iti spuna si cum rezolvi problema ? De ce faci tu sau altii care nu se pricep diagnoza ?
    Pentu diagnoza se merge la cineva care doar cu asta se ocupa. Nu se merge la mecanic. Nu mecanicul face diagnoza.
    Adica la electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.

    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
    Nu mecanicul face diagnoza ci electricianul care iti spune tie si mecanicului ce ai / are de facut.

    Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte piese noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, atunci cand ai probleme, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.

    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema.
     
  13. Liciu Alex

    Liciu Alex 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2020
    Locație:
    DR. TR. SEVERIN
    Masina:
    A5, 1.8 TFSI, 2012, 170 CP, CJEB
    Iti multumesc pentru raspuns. Eu am facut diagnoza. Am vrut sa stiu o parere, inainte de a merge la un profesionist
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca tot ai facut tu diagnoza raspunsul il gaseai si singur si aici:

    Prima eroare cu explicatia si rezolvarea: http://p164d.enginecodes.net/

    A doua eroare cu explicatia si rezolvarea: http://p2563.enginecodes.net/

    Ultima eroarea cu explicatia si rezolvarea: http://p2263.enginecodes.net/

    Cand iti cumperi diagnoza inveti sa o folosesti foarte bine pentru ca altfel nu are rost sa o folosesti si sa intrebi pe urma cum rezolvi. Adica ai dat banii pe ceva ce nu stapanesti, nu stii sa o folosesti si nu intelegi ce face acea diagnoza.
     
    Bogdan20cj apreciază asta.
  15. vladut cicioc 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2020
    Locație:
    Borsa
    Masina:
    audi A5 1.8 tfsi 2013
    Buna ziua,
    Am si eu un Audi A5 1.8 TFSI an 2013 cu 175.000 km. Pana acum nu am avut probleme cu consumul de ulei, dar de ceva vreme mi s-a aprins becul EPC. Am schimbat distributia (pe lant) dar de cateva zile a inceput sa tremure la rece la relanti, se vede si pe turometru, scade pana la 0.4 chiar de vreo doua ori a murit motorul. La service a aparut eroare la axul cu came "componenta prea lenta banc A". Tin sa precizez ca mecanicii au pus ulei 5w40 (nu stiu de ce, cand calculatorul arata 0W30 ).
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si cu ce vrei sa te ajutam noi ? Sa ne dam cu presupusul sau sa ghicim in boabe de cafea ? Stiu, suna aiurea dar asta este adevarul. Te-ai inscris astazi pe forum si vrei sa ti se repare masina instant ? Citeste integral toate topicurile existente pe forum despre motorul tau. In plus nu discutam aici despre ulei si nu se discuta despre ce ulei folosim, aici pe forum (din mai multe motive, exista oricum topic dedicat inchis).

    Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte piese noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, atunci cand ai probleme, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.

    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema. Bafta.
     
    OctavBalan apreciază asta.
  17. AudiFannn

    AudiFannn 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A5 1,8 TFSI!
    Salut Vlăduț,
    Am un A5 1.8 TFSI cod motor CJEB (sunt posesor de aproape doi ani și pot sa ti spun ce si cum, atât cat știu) deoarece si eu am trecut prin unele probleme cu ea. Unele fiind create chiar de mecanici, și unii recomandați chiar dar acum mașina merge. Dacă ai avut probleme cu distribuția sau ai, aici sunt niște chestii de facut in mod obligatoriu.

    1. Distribuția dacă o schimbi sa știi ca se schimba mai tot pentru ca uzura trebuie sa fie uniforma, adică pe rotile dințate, pe patine etc. Se pune/monteaza distribuție ORIGINALA, altfel aia aftermarket, poate avea tolerante mici și poate sării. Tot ce spun acum sunt informatii de la mecanici și de la furnizori de piese cu experiența, nu idioți.

    2. Sunt motoare extraodinar de fiabile, dacă sunt întreținute corect, adică schimbat PCV la timp, ulei, bujii, etc, duc mult și bine, dar mai apar uzuri la axe, mai exact la locașurile in care se învârt, uzuri la distribuție, uzuri la turbo dar astea la peste 300.000 Km, așa am văzut pe unele forumuri.

    Ideea e ca dacă ti au schimbat distribuția ea trebuie pusă/montata corect nu de orice mecanic de 1.4 și 1,9 tdi iar costul este pe măsura pentru ca la carte trece de 4500 lei.

    Problema e ca sunt motoare complicate. Aici pe forum sunt unii băieți care știu, poate te vor ajuta. Eu am rezolvat problemele la un mecanic din Mioveni, îți dau numarul lui in caz ca nu rezolvi in alta parte.

    In alta ordine de idei, in curând va trebui sa schimbi și pompa de apa care rezista aproximativ 200.000 km, valva PCV care dacă nu e originala, motorul mănâncă ulei și crezi ca ai probleme, se pune doar OE, iar distribuția uneori dacă nu e pusă corect da eroare necorelare axe cu came și îți da fum, uneori mult fum.
     
    Bogdan20cj apreciază asta.
  18. Burnwell 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2021
    Locație:
    United Kingdom - Dagenham
    Masina:
    A5 1.8 Tfsi 2014
    Salut,
    Ieri si azi pe frig cam la -3 grade (e prima oaracand mi se intampla asta) am luat un viraj, dupa ce am stat la semafor, am dat sa accelerez dar nu tare si am simtit un tremurat pentru 1 secunda in pedala si se accelera in hopuri. Azi dimineatza, tot asa, pe drum drept am simtit un tremurat in pedala tot dupa ce am plecat de la un semafor. Masina in rest functioneaza ok, are 53.000 mile. Sa ma ingrijorez ? Masina o am de 2 saptamani si am avut 1-2 grade zilele precedente si 0 probleme.
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si ai dedus ca alea 2-3 grade diferenta creeaza problema ta ?
    Du-te si pune un tester pe ea sa nu ai missfire pe vreun cilindru sau eroare de distributie decalata.

    Ca merge intrerupt e una, ultimul 2.0TFSI care il stiu ca a mers in continuare cu tremurat a schimbat distributia, cateva supape, 2 pistoane si 1 biela, asa ca nu te juca.
     
  20. AudiFannn

    AudiFannn 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A5 1,8 TFSI!
    Va salut,
    Poate a mai întâlnit cineva problema/eroarea asta din poza, la motorul 1.8 TFSI cod CJEB an 2012 ? Nu mi s-a aprins martor check, nu intra in limp mode,nu consuma ulei foarte mult (1litru / 10.000 km), cred ca nu trage uneori cum trebuie dar poate ma insel. Ideea e următoarea, știu ca trebuie sa merg la mecanic, dar înainte sa merg vreau sa ma documentez puțin. Va mulțumesc!
     

Distribuie pagina asta