1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa de inalta presiune la motorul 2.0 CR TDI - Span/Pilitura in sistemul de injectie si in pompa

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Mema Nicus0r, 9 Mai 2012.

  1. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Discutia nu-si are rostul .
    Orice piesa pe care nu o poti desface NU o poti curata si verifica.
    Decapsuleaza valva de bypass sau o pompa de medii si ai sa intelegi
     
  2. Adrianlip

    Adrianlip 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2015
    Locație:
    Gherla
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 143 cp caga
    Nu are rost sa ne pierdem timp pe povesti din auzit...
     
  3. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Am “auzit” destul de multe cazuri prin garajul meu in ultimii ani .:)
     
    pronet apreciază asta.
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Adrian habar nu ai cu cine stai de vorba. :) Stai calm si ia aminte ce iti spune EEXCALADE asta daca vrei sa intelegi, daca nu, faci cum crezi tu de cuviinta. Incheiem aici discutia pe tema asta. Bafta.
     
  5. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Ce cost ai acumulat pana acum?
     
  6. Adrianlip

    Adrianlip 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2015
    Locație:
    Gherla
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 143 cp caga
    Cam 7.000 lei cu tot cu platforma pentru ca am ramas pe drum cu ea
     
  7. Flipper 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2021
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Mitsubishi Lancer, 1.6, 2010; Dornic de Audi A4 allroad 2.0TFSI
    S-a remediat problema pompei Bosch CP4 de catre constructor, daca da dupa ce an?
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu s-a remediat nimic, din pacate. S-a mai scris asta pe forum de zeci de ori pana acum si nu ai citit.
     
  9. Cristi_PJV

    Cristi_PJV 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2020
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 S-line, 2.0 TDI, 177 CP, CGLC, 2014
    Va salut, prieteni virtuali,
    Va scriu in speranta ca poate cineva mai experimentat si patit decat mine ma poate lamuri sau linisti. Am schimbat recent filtrul de motorina la masina din profil un Audi A4 B8 facelift 2.0 tdi 177cp cod motor CGLC an 2014 si din greseala sau reflex, i-am dat o cheie scurta (circa 1 secunda) INAINTE ca mecanicul sa faca amorsarea din VCDS, dupa care imediat am luat contactul. In sfarsit, i s-a facut amorsarea, totul merge perfect, insa exista sanse ca aceasta greseala stupida sa imi fi ruinat pompa prin producerea de span ? Multumesc anticipat.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu are nimic, stai linistit.
     
    Cristi_PJV apreciază asta.
  11. Cristi_PJV

    Cristi_PJV 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2020
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 S-line, 2.0 TDI, 177 CP, CGLC, 2014
    Prin "i-am dat cheie" am vrut sa zic ca nu doar am pus contactul, ci am initiat pornirea, dar imediat am si oprit-o, fara sa apuce sa porneasca motorul. Dar sunt curios, spanul ala ma gandesc ca se formeaza in timp, de la uzura, de la motorina de proasta calitate sau de la mers cu rezervorul gol si dat la cheie in nestire in caz ca ramai in pana de combustibil, nu?
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    @Cristi_PJV iti spun si eu pentru ultima oara: chiar daca ai pornit cu pompa neamorsata nu are nimic daca se intampla asta din greseala si fara intentie.
    Data viitoare nu repeta greseala asta. Nu te mai repeta cu intrebarile despre ceva ce s-a discutat si raspuns deja aici pe topic si pe forum in general.
     
  13. Robert84 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mai 2018
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 b8 2009
    Salutare,
    În drum spre casă (la 140 km distanță) mi se aprinde spirala in bord la masina din profil un Audi A4 B8 2009 2.0 tdi 143 cp, mi-a tăiat puterea. Am oprit mașina, am luat contactul, în speranța că își va reveni, ca să am surpriza când dau să o pornesc ... sa nu mai vrea.
    Chemat platforma și la service. A doua zi am fost sunat de mecanic, surpriza, șpan.
    Menționez ca nu a dat niciun semn până atunci, nu am fost chinuit cu porniri grele, când apasam pedala răspundea prompt, totul exemplar.
    Un sfat dacă se poate: piese din dezmembrări sau noi ?
    Noi ajung la, aproximativ 12.000 lei, manoperă 1.500 lei plus rescriere injectoare 600 lei.
    Din dezmembrări,
    1. Pompa rezervor
    2 .Pompă (de înaltă presiune dacă am înțeles bine ... eram buimac din cauza prețului).
    3. Rampa
    4. Conducte
    5. Injectoare
    Un total aproximativ de 3000 lei piesele plus manoperă și rescriere.

    Pe circuitul de alimentare știu ca mai sunt și 2 senzori. Un sfat în rezolvarea problemei dacă se poate ?
    Mulțumesc.
     
  14. flawyl31

    flawyl31 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA
    Din cauza valorii masinii nu ar merita noi , dar iti spun cum as face eu, daca e sa tii masina, cauta injectoarele sh si rampa cu minimum de garantie (le testezi inainte si le verifici lunar pe VCDS) restul pieselor neapărat noi inclusiv cei doi senzori de pe rampa (impreuna putin peste 1000lei).
     
    Robert84 apreciază asta.
  15. Bibildocu

    Bibildocu 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 2009 CAGB 136cp
    Bună dimineața,
    Sfatul meu: injectoare recondiționate (interiorul nou doar carcasa veche ) de la kritters (Brasov) rampa și tot circuitul curățate și obligatoriu pompa Cp 3. Pompele de joasă presiune le găsești la colegi daca vrei să pui tot CP 4. O spun ca unul care a patit ce ai scris tu.
     
    Robert84 apreciază asta.
  16. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Cum sa fie 600 lei rescrierea injectoarelor ? Aia se face cu VCDS in 5 minute. Iti trimit in privat numarul de telefon al unui mecanic din Botosani ce te poate ajuta cu manopera si posibil si piese (el a avut un motor cod CBBB, care la partea de injectie este identic cu CAGA, la care a facut upgrade la CP3, injectoare mari, senzor rampa mare, etc.).
     
    DeViAnS și Robert84 apreciază asta.
  17. Clau85

    Clau85 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 2010
    Salutare,
    Astazi mi s-a dus și mie pompa de inainlta presiune, a făcut șpan. Masina este un Audi A4 B8 an 2010, cod motor CAGA 143 cp.
     
  18. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Pompele CP4 sunt predispuse la uzura si acel span (pilitura) datorita designului deficitar. S-a mai discutat problema asta de N ori. Una dintre solutii este trecerea la pompa CP3 care are un procent muuult mai mic de fail decat CP4, sau inlocuirea cu o pompa noua CP4, eventual revizuita, dar care mai devreme sau mai tarziu tot va ceda din aceeasi cauza. Decizia iti apartine. Schimbarea distributiei, in cazul tau, nu are legatura cu cedarea pompei de inalta presiune.
     
    Ultima editare: 28 Feb 2022
    Clau85 apreciază asta.
  19. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Acel span are strânsă legatura cu amorsarea defectuoasa a acesteia la fiecare schimb al filtrului de combustibil. Si cum in Romania se recomanda un interval de service cat mai des, cu schimbarea tuturor filtrelor, va puteti imagina de cate ori a fost “amorsata” acea pompa dând la automat pana a pornit motorul?
    Inca mai sunt multe “ateliere auto” la care amorsarea se face in stilul clasic, dai la automat pana pornește.
    Nu are domnule nimic, da-i ca o ia.
     
    DeViAnS, MRR și paulkf apreciază asta.
  20. alecs.ro

    alecs.ro Bronze Member

    Înscris:
    11 Mai 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4,B8 2011 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic LLA
    Va salut
    Am ajuns și eu după 6 ani de rulare al Audi-ului meu sa ma confrunt cu marea problema span în pompa de înalte. Astăzi a sosit și pe mașinuța mea o pompa noua CP3. Urmează injectoarele sa le rezolv. :)
     
    andyzaharia și audi66 apreciază asta.

Distribuie pagina asta