Legat de preturi, este un pret corect pentru o masina aparuta acum 12 ani, din pacate exista zeci de "tuneri" aparuti peste noapte, ce nu platesc taxe, folosesc scule clone-china la preturi derizorii. Ca sa ramai in piata, lasi preturile putin peste media celor ieftini, sau faci putin si scump, ceea ce la noi in tara e dificil din cauza mentalitatii romanului. Legat de garantie, are foarte mare dreptate... garantie pe ce anume? Ai o masina ce nu mai are garantie de la producator de cel putin 4-5 ani, daca nu mai mult, singura garantie ce ti-o poate oferi un tuner este ca daca se defecteaza ecu in cadrul interventiei, suporta reparatia, in rest, softul este un moft, nu o necesitate, tu ca si client trebuie sa-ti asumi eventualele riscuri. CAGB este acelasi motor cu CAGA si CAGC, capabil de 180-185 CP / 400-420 Nm fara probleme. La cererea clientului "sa fie cat mai safe" am stabilit de comun acord sa ne oprim la 170-175CP si 390-400Nm
Salut! Ma bate gandul sa fac stage 1 la un A4 B9 quattro si i'am luat in considerare pe cei de la ATeam, fiind singurii cu dyno 4x4 din Oradea. Masina fiind diesel sunt destul de rezervat in a face pasul asta. In trecut am pus la ei dar softul revo pe un TT benzinar si nu am avut probleme in scurtul timp cat am mai tinut masina. Nu'i vad prea laudati pe cei de la Ateam. Cei care sunt mai in tema daca aveti timp, lasati un pro/contra daca sa merg pe softul Ateam, softul Revo sau deloc .Mersi!
Resoftarea o faci din ce motive? Moft? Faci multe drumuri exterioare, ești super sportiv și ai nevoie de mai multă putere? Nu îți place cum se mișcă cu softul stock? Nu sunt pro dar nici contra la aceste softuri, doar că nu aș duce la limită (fie ele și safe) anumite componente ale mașinii dacă nu e absolut necesar. Just my two cents.
Mai mult moft. Drumuri fac destule, nu as zice super sportiv dar destul de alert cat sa ajung la limitele masinii(decente de fel) si cine nu isi doreste mai multa putere? Nu as face soft cu costul unor probleme pe viitor, din partea masinii sau a softului prost facut si am zis sa vad ceva opinii pro/contra. Iti multumesc pentru raspuns!
Go for it! O sa iti aduca un zambet pe buze. Daca unele componente risca sa se strice, se strica si cu soft si fara.
Salutare, as avea și eu nevoie de câteva păreri sa-mi fac o idee dacă se merita sau nu stage 2 la un Audi A6 C6 2.0 BRE 140 cp. Deci cum am spus și mai sus as vrea sa fac stage 2 la acest model. Sa fac turbina de pe mașina Hybrid. Sa ii pun un kit dedicat de intercooler. Sa ii fac un Soft special. Ma poate ajuta cineva cu o părere care a mai făcut dacă se merita și dacă rezista motorul la ~200cp? Ce ar mai trebuit schimbat / făcut pentru stage 2.
1756 Nativ adaptat pe galeria ta si actuator vacuumatic, injectoare upgrade, ajungi la ~230-240 CP Motorul ca interne tine peste 300 CP. In functie de cine iti face softul, motorul poate tine sau nu, transmisia poate tine sau nu
Salutare. As dori sa îmi recomandați un intercooler bun pentru un A4 B8 2.0 TDI. CAGB cod motor. Am găsit ceva variante dar as dori opinia vostra. Ce sa aleg ce marca?
Cel OE este facut de Behr si/sau Modine. Poti pune Behr, Nissens, Hella, Valeo, etc. Oricare din brand-urile consacrate.
Mersi. dar vreau ceva FMIC de exp de la Darkside sau Airtec etc ce parere ai despre astea? Si o alta intrebare. intercoolerele vad ca majoritatea sunt pentru 2.0 TFSI ele se potrivesc si pentru TDI sau sunt mai mici?
Darkside sunt ok. https://www.darksidedevelopments.co...di-tfsi-2-7-3-0-tdi-audi-b8-mlb-platform.html
Cu respect. Masina din semnatura a fost cumparata cu stage 1 facut peste softul dieselgate. Intrebarea mea este daca se pot scoate niste linii de cuplu/cai mai bune, nu neaparat mai mari, daca se face din nou stage 1 peste softul precedent, "bun" ? Multumesc
Salutare. Vin si eu cu o intrebare. Ce imi recomandati pentru 2.0 tdi? Powertech sau completechip? Am vorbit cu ambele firme si costul: Powertech 300 eur, completechip 500eur.
Ai apucat sa rasfoiesti nitel topicul asta ?! Poate raspunsul final tine de gusturile fiecaruia. Ca si cum ai intreba Audi vs BMW ?! Fiecare cu plusuri si minusuri. Dar ambii fac treaba ok !
Salut la voi, am un audi a4 b8 2011, cod motor CAGC 120 cai si doar ce i-am facut stage 1 light. Ce parere aveti de grafic? Pe launch dadea ca turbina ajunge la 2.5 in boost. Am vrut sa fie foarte safe pentru ambreaj, cutie si turbina. Dyno a fost facut in mers in treapta a 3-a insa afara era presiunea atmosferica sub 1000 si cica asta ar influenta putin performantele.
Dețin un Audi A4 B8 Avant 2.0 TDI 143cp GAGA din 2009. Am făcut soft la A-Team din Oradea. Mai jos aveți rezultatele: 189cp
De ce a început testul la peste 2000 de turații ? De acolo cam toate ies ok. Uite ce drop s-a descoperit la mine daca a accelerat maxim de la 1.700 de turații. Ideea este sa iasă graficul bine în cele mai rele condiții, adică subturat, atunci vezi dacă e totul ok. La mine am descoperit ca nu era actuatorul Turbo reglat bine, si numai subturat facea overboost apoi drop si iar boost. Lucru dăunător motorului. Mi-a făcut și un test "bun" cum fac majoritatea, cu accelerat puțin mai târziu și mai ușurel la început și a ieșit un grafic de toata frumusețea. E ușor sa faci un grafic frumos de ochii clientului, dacă vrei.