1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Resoftare / Tuning / Modificare motor 2.0 TDI - discutii diverse

Discuție în 'Motor' creată de bigarel, 8 Dec 2008.

  1. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Legat de preturi, este un pret corect pentru o masina aparuta acum 12 ani, din pacate exista zeci de "tuneri" aparuti peste noapte, ce nu platesc taxe, folosesc scule clone-china la preturi derizorii. Ca sa ramai in piata, lasi preturile putin peste media celor ieftini, sau faci putin si scump, ceea ce la noi in tara e dificil din cauza mentalitatii romanului. Legat de garantie, are foarte mare dreptate... garantie pe ce anume? Ai o masina ce nu mai are garantie de la producator de cel putin 4-5 ani, daca nu mai mult, singura garantie ce ti-o poate oferi un tuner este ca daca se defecteaza ecu in cadrul interventiei, suporta reparatia, in rest, softul este un moft, nu o necesitate, tu ca si client trebuie sa-ti asumi eventualele riscuri.
    CAGB este acelasi motor cu CAGA si CAGC, capabil de 180-185 CP / 400-420 Nm fara probleme. La cererea clientului "sa fie cat mai safe" am stabilit de comun acord sa ne oprim la 170-175CP si 390-400Nm
     
    Bogdan123 apreciază asta.
  2. Oudi

    Oudi Bronze Member

    Înscris:
    9 Oct 2015
    Locație:
    Bihor - Oradea
    Masina:
    Audi A4 B9 quattro 2.0 DETA
    Salut! Ma bate gandul sa fac stage 1 la un A4 B9 quattro si i'am luat in considerare pe cei de la ATeam, fiind singurii cu dyno 4x4 din Oradea.
    Masina fiind diesel sunt destul de rezervat in a face pasul asta. In trecut am pus la ei dar softul revo pe un TT benzinar si nu am avut probleme in scurtul timp cat am mai tinut masina. Nu'i vad prea laudati pe cei de la Ateam. Cei care sunt mai in tema daca aveti timp, lasati un pro/contra daca sa merg pe softul Ateam, softul Revo sau deloc .Mersi!
     
    Ultima editare: 22 Iul 2020
    MRR apreciază asta.
  3. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Resoftarea o faci din ce motive?

    Moft?
    Faci multe drumuri exterioare, ești super sportiv și ai nevoie de mai multă putere?
    Nu îți place cum se mișcă cu softul stock?

    Nu sunt pro dar nici contra la aceste softuri, doar că nu aș duce la limită (fie ele și safe) anumite componente ale mașinii dacă nu e absolut necesar.

    Just my two cents.
     
    MRR și Oudi apreciază asta.
  4. Oudi

    Oudi Bronze Member

    Înscris:
    9 Oct 2015
    Locație:
    Bihor - Oradea
    Masina:
    Audi A4 B9 quattro 2.0 DETA
    Mai mult moft. Drumuri fac destule, nu as zice super sportiv dar destul de alert cat sa ajung la limitele masinii(decente de fel) si cine nu isi doreste mai multa putere? Nu as face soft cu costul unor probleme pe viitor, din partea masinii sau a softului prost facut si am zis sa vad ceva opinii pro/contra. Iti multumesc pentru raspuns!
     
  5. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Go for it! O sa iti aduca un zambet pe buze. Daca unele componente risca sa se strice, se strica si cu soft si fara.
     
    Oudi apreciază asta.
  6. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Mergi la @anarchy la Timisoara, are dyno 4x4.
     
  7. AdrianKTM 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iul 2020
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    A6, 2.0, 2007
    Salutare, as avea și eu nevoie de câteva păreri sa-mi fac o idee dacă se merita sau nu stage 2 la un Audi A6 C6 2.0 BRE 140 cp.
    Deci cum am spus și mai sus as vrea sa fac stage 2 la acest model.
    Sa fac turbina de pe mașina Hybrid.
    Sa ii pun un kit dedicat de intercooler.
    Sa ii fac un Soft special.
    Ma poate ajuta cineva cu o părere care a mai făcut dacă se merita și dacă rezista motorul la ~200cp? Ce ar mai trebuit schimbat / făcut pentru stage 2.
     
  8. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    1756 Nativ adaptat pe galeria ta si actuator vacuumatic, injectoare upgrade, ajungi la ~230-240 CP
    Motorul ca interne tine peste 300 CP. In functie de cine iti face softul, motorul poate tine sau nu, transmisia poate tine sau nu :)
     
  9. Karolin 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2019
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI 224CP ATB
    Salutare. As dori sa îmi recomandați un intercooler bun pentru un A4 B8 2.0 TDI. CAGB cod motor. Am găsit ceva variante dar as dori opinia vostra. Ce sa aleg ce marca?
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cel OE este facut de Behr si/sau Modine.
    Poti pune Behr, Nissens, Hella, Valeo, etc.
    Oricare din brand-urile consacrate.
     
  11. Karolin 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2019
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI 224CP ATB
    Mersi. dar vreau ceva FMIC de exp de la Darkside sau Airtec etc ce parere ai despre astea? Si o alta intrebare. intercoolerele vad ca majoritatea sunt pentru 2.0 TFSI ele se potrivesc si pentru TDI sau sunt mai mici?
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  13. Mihnea.Radu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi Q5, 2015, WAUZZZ8R8FA079146, CNHA 2.0 TDI
    Cu respect. Masina din semnatura a fost cumparata cu stage 1 facut peste softul dieselgate. Intrebarea mea este daca se pot scoate niste linii de cuplu/cai mai bune, nu neaparat mai mari, daca se face din nou stage 1 peste softul precedent, "bun" ? Multumesc
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Asta iti spune cel la care mergi sa refaci softul, nu noi. Bafta.
     
    kng_bv apreciază asta.
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se poate orice, doar ca trebuie sa gasesti un tunner bun, nu doar “laudaros” de cifrele obtinute.
     
  16. taz83

    taz83 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, 2017
    Salutare. Vin si eu cu o intrebare. Ce imi recomandati pentru 2.0 tdi? Powertech sau completechip? Am vorbit cu ambele firme si costul: Powertech 300 eur, completechip 500eur.
     
    Ultima editare: 11 Aug 2020
  17. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Ai apucat sa rasfoiesti nitel topicul asta ?!

    Poate raspunsul final tine de gusturile fiecaruia. Ca si cum ai intreba Audi vs BMW ?! Fiecare cu plusuri si minusuri. Dar ambii fac treaba ok !
     
  18. Railex21

    Railex21 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2020
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi a4 b8, 2011, 2.0 tdi 170cp stage 1 la 200 cp
    Salut la voi, am un audi a4 b8 2011, cod motor CAGC 120 cai si doar ce i-am facut stage 1 light. Ce parere aveti de grafic? Pe launch dadea ca turbina ajunge la 2.5 in boost. Am vrut sa fie foarte safe pentru ambreaj, cutie si turbina. Dyno a fost facut in mers in treapta a 3-a insa afara era presiunea atmosferica sub 1000 si cica asta ar influenta putin performantele.
     
  19. Cismas David

    Cismas David 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2020
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 B8 2009
    Dețin un Audi A4 B8 Avant 2.0 TDI 143cp GAGA din 2009. Am făcut soft la A-Team din Oradea. Mai jos aveți rezultatele: 189cp
     
    ovidiutm și MDU apreciază asta.
  20. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    De ce a început testul la peste 2000 de turații ? De acolo cam toate ies ok.
    Uite ce drop s-a descoperit la mine daca a accelerat maxim de la 1.700 de turații. Ideea este sa iasă graficul bine în cele mai rele condiții, adică subturat, atunci vezi dacă e totul ok. La mine am descoperit ca nu era actuatorul Turbo reglat bine, si numai subturat facea overboost apoi drop si iar boost. Lucru dăunător motorului. Mi-a făcut și un test "bun" cum fac majoritatea, cu accelerat puțin mai târziu și mai ușurel la început și a ieșit un grafic de toata frumusețea.
    E ușor sa faci un grafic frumos de ochii clientului, dacă vrei.

    20200805_204655.jpg
     

Distribuie pagina asta