1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

My evil - Black B6

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Chriss_Deejay, 14 Apr 2016.

  1. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Weekend treat :
    IMAG5975.jpg
     
    flav94, Oudi, Bogdan U și încă o persoană apreciază asta.
  2. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Saturday wash :
    IMAG6306.jpg

    Am facut un mic refresh la instalatia de racire :
    - inlocuit termostat cu Behr
    - inlocuit "dop" termostat (06B103033A) - cel vechi, as expected, era casant si s-a spart la inlocuire;
    - inlocuit conducta de racire (06B121070H) - avea un punct, cat un varf de ac, pe unde curgea lichid de racire
    IMAG6157.jpg
    - Inlocuit vas expansiune - cel vechi era deja opac.
    In timpul procesului de inlocuire al pieselor de mai sus, am reusit sa rup diuza unui injector GPL. Panica!
    Din fericire am rezolvat relativ usor cu un extractor de suruburi :
    IMAG6225.jpg IMAG6226.jpg
    Din pacate, am o problema cu una din tobele de esapament finale ... si nu stiu daca sa le inlocuiesc cu ceva aftermarket sau nu.
    Ca si candidat ar fi : https://www.sisteme-esapament.ro/produs/toba-inox-pilot-performance-ovala-pp4712200/
    Insa imi este teama sa nu am un sunet prea puternic.

    In rest, nu s-au mai intamplat prea multe.
     
    Oudi, alanb1, DonDoneL și alți 2 apreciază asta.
  3. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Unul dintre putinele AVJ-uri de pe forum tinute din scurt, intretinute corespunzator si fara tiganeli, al tau, al lui @F33lings si cam atat imi vine in minte acum.
     
    Chriss_Deejay și F33lings apreciază asta.
  4. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    @AlexPTB : Merci fain pentru apreciere insa ... are si ea bubele ei si, din pacate, mereu sunt lucruri de facut/schimbat/imbunatati ... cel mai tare ma seaca punctele (noi) de rugina.

    Insa, pana la o noua vopsire partiala sau una totala, au sosit urmatoarele :
    - Valva N75 :
    IMAG6347.jpg
    - Filtru aditional de aer :
    IMAG6346.jpg

    Saptamana viitoare vor ajunge si tobele de esapament mai sus mentionate. :)
    Am sa revin cu update-uri dupa montaj.
     
    rotitza, alanb1, paul14 și alți 2 apreciază asta.
  5. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Acest filtru se monteaza pe tubulatura. Opreste mizeria sa mai ajunga in carcasa, deasupra filtrului din carcasa. Iti usureaza munca deoarece doar nu mai desfaci carcasa filtrului de aer. Fara acest filtru, in momentul inlocuirii celui de aer principal, ai fi nevoit (teoretic) sa demontezi si carcasa pentru a o scutura si sufla de bucatile ajunse acolo (gaze, insecte, frunzulite, etc). Uitasem ca exista asa ceva, ma pun sa comand :)

    [​IMG]
     
    rotitza, lowlife și Chriss_Deejay apreciază asta.
  6. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    Si eu vreau :)
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  7. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    N75 si Filtrul aditional sunt sus.
    - Filtru :
    IMAG6350.jpg IMAG6351.jpg
    - N75 :
    IMAG6352.jpg IMAG6353.jpg

    Pentru ca tot am umblat la valva n75, am demontat si furtunul de la turbo intake :
    IMAG6355.jpg
    Acum se explica zgomotul ciudat de la accelerare, ca un fel de boost-leak doar ca .. tragea aer fals, cat si corectiile de amestec ciudate din ultimele luni.
    Una peste alta, varsta isi spune cuvatul.
    Am comandat altul, Luni sau Marti trebuie sa ajunga si, pana atunci, stam pe tusa. :)
    Insa, in alta ordine de idei, dupa inlocuirea n75, boost-ul este stabil pe toata plaja de turatii (1.2bar 2000-> ~5000rpm)
     
    AlexPTB și F33lings apreciază asta.
  8. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Evacuarea este updated.
    IMAG6375.jpg
    Sunetul este placut insa, din pacate, lipsa intermediarei se simte - la mers constant peste 3000 rpm / in frana de motor se formeaza niste rezonante destul de urate.
    ... Acum caut intermediara. :keule::keule::keule:
     
    F33lings apreciază asta.
  9. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Daca nu asculti de pățiți :p

    Un clip cu evacuarea nu pui si tu? :)
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  10. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    @lowlife : Inca nu, pentru ca nu sunt aliniate bine ...
    Cand am luat-o de la atelier, omul nu mai era acolo si m-am "plans" telefonic.
    Maine merg sa rezolv iar apoi o sa apara si o filmare ... asta daca ma impac psihic cu sunetul. :))
     
    lowlife apreciază asta.
  11. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    De intermediara sunt si eu interesat, deoarece se cam exfoliaza :), daca imi poti spune si mie ce ai ales.

    mersi
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  12. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Salutare.
    Omul de la atelier mi-a recomandat sa merg 1-2 saptamani cu ea asa si, daca tot nu imi este ok, sa revin pentru montajul unei intermediare.
    Explicatia lui a fost ca, in timp, se mai depun reziduuri de la gazele de evacuare si zgomotul va fi o idee atenuat. :huh: We`ll see ...
    Mi-a aratat, insa, ce are pe stoc si daca voi merge pe varianta asta, nu voi lua nimic special. Va fi o toba AM, din tabla aluminizata si care sa se potriveasca la diametru cu teava. :)

    Am sa revin cu poze si update-uri.
    Be safe !
     
    F33lings apreciază asta.
  13. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Here it is :


    Mi-am schimbat putin parerea : din exterior se aude mai frumos decat din interior si, in acelasi timp, sunetul nu este asa de puternic sau deranjant.
    Mai rulam ceva vreme ... sa obisnuim psihicul.
     
    rotitza, Oudi, F33lings și încă o persoană apreciază asta.
  14. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Cel mai misto sunet de 4 cilindri confirmed :)

    Cu o intermediara aftermarket n-ar trebui sa pierzi mai nimic la flow si sunetul din finale, insa ar trebui sa ajute f mult cu efectul de drone. Eu pe prima evacuare custom am avut o intermediara aftermarket si inca una micuta de golf 5 si tot se auzeau tare finalele.
    Daca tu inca ai catalizatorul, cu o intermediara ("straight through" cred ca-i zice) ar trebui sa rezolvi drone si sa se auda cam la fel de tare finalele.
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  15. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    He,he ! :)
    Merci mult, @lowlife !
    Catalizatorul este la locul lui si nici nu o sa dispara, din motive evidente.
    Cand prind putin timp liber, montez si o intermediara, sa fie ce trebe` ! :)

    Weekend fain tuturor ! :)
     
    Ultima editare: 23 Oct 2020
    lowlife apreciază asta.
  16. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    As usual ... Weekend wash. :)

    IMAG6444_1.jpg
     
    Oudi, rotitza, lowlife și încă o persoană apreciază asta.
  17. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Legat de filtrul acesta, l-am gasit in ELSA ca "snow screen". Probabil la altii nu sunt alte particule in aer decat fulgi :)

    Iar legat de N75, am citit ca trebuie pastrat part numberul daca nu modifici softul, altfel se poate comporta imprevizibil.
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  18. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    @lowlife : Da, filtrul apare ca Snow Screen ... :))
    In legatura cu N75, cel montat de mine (06A906283E ) apare ca replacement pentru cele stock : 058906283C si 058906283F.
    In afara de faptul ca am boost stabil, nu am sesizat alta diferenta ...
     
    lowlife apreciază asta.
  19. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    M-am gandit eu (dar mi-a fost lene sa verific), ziceam pt ca in multe locuri se discuta de "upgrade la N75J" fara mentiunea ca trebuie ajustat softul :)

    O sa pun si eu snow screen, mersi!
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  20. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Small update: Am reusit codarea AMI interface.
    Dupa indelungi chinuri, citit pe forumuri si intrebat si in stanga si in dreapta, am identificat motivul pentru care RNS-E MKII (Seat) nu accepta codingul pentru AMI: la penultimul update/SW release, Audi a eliminat partea de soft pentru interfata AMI de pe unitatile SEAT RNS-E. :banghead::banghead::banghead:
    Cu ajutorul lui Stuart, SW dev in UK si care a "mesterit" putin la RNS-E de-a lungul timpului, am reusit reintroducerea functionalitatii AMI in softul pentru SEAT RNS-E.
    Pe langa asta, au mai fost activate/introduse urmatoarele functionalitati :
    - Harti pe SD-Card
    - Track art for MP3 played from SD-card/Internal disk/AMI
    - Track ID scroll in FIS
    - Afisare limita viteza/depasirea ei in modul NAV
    - VIM Unlock
    - Support for higher capacity SD-Cards (>32Gb) - beta feature

    Acum trebuie doar sa imi gasesc adaptorul AMI-USB ... cum nu am avut nevoie de el, nu stiu pe unde l-am ratacit iar cel cu care am incercat (AMI Combo - USB/IPOD) nu este detectat de AMI-CAN ... the struggle continues.

    Cateva poze
    - Una din multiplele incercari:

    IMAG6906.jpg IMAG6908.jpg

    - Final firmware:

    IMAG6991.jpg IMAG6992.jpg

    Pentru cine este interesat :
    - Stuart`s website (sunt explicate proceduri, hack-uri, se pot downloada firmware-uri, etc) : https://rnse.pcbbc.co.uk/
    - NAV forum : https://www.digital-eliteboard.com/threads/audi-rns-e-firmware-updates-up-to-0710-0280.495988/
    - AMI with SEAT RNS-E MKII tutorial : https://forum.rs246.com/viewtopic.php?f=35&t=132694&sid=6e7f1667623ba09b72d6856884f1b1e2&start=75

    Seara faina tuturor.
     
    smurff, AlexPTB, lowlife și alți 4 apreciază asta.

Distribuie pagina asta