Eu nu am gauri de centrare in niciun butuc, nici pe fata, nici pe spate. Si eu ma chinui cu ele pana le centrez, mai ales cu cele de 18 ca sunt si grele. O idee ar fi sa gasesti inca un surub ca cel din plastic din trusa de scule a masinii, si sa centrezi cu ele. Sent from my iPhone using Tapatalk
E greu sa folosesti scula aia speciala adica centratorul ala de fixare a rotilor pe masina din trusa masinii asa cum spune si alanb1 ? Adica acea piese neagra din plastic care arata ca un surub cu filet la capat. Pentru ce credeti ca este ?
Ce tare! Mi se pare ca eu am gaura de surub in butuc (2001). Era bine daca aflam acum 5 ani ce face tamburusul ala
321.250KM: Cel mai de efect update ar fi ca am reusit, intr-un final, sa schimb lupele originale cu unele Morimoto Bi-Xenon, tot de 2.5”, cu becuri H1 NHK 6000K. Sunt foarte multumit cum se vad acum becurile, si inca nu le-am reglat pt ca astept sa imi ajunga o noua interfata. Daca tot am desfacut iarasi farurile, le-am completat cu vopsea neagra peste tot, le-am curatat pe interior, iar la exterior am facut un soft polish. Urmeaza si o folie pe faruri zilele astea. Pentru faza lunga am ales un kit de led-uri H7 de 7600LM, tot 6000K. In ultima perioada am mai facut: -curea compresor - am pus Conti; -lichid frane ATE; -echilibrat roti; -presuri mocheta originale Audi; -vopsit capacul motor negru; Nu am poze cu ultimele lucruri facute la masina si nici cu lumina becurilor noi, deci, va trebui sa ma credeti pe cuvant. Mersi! Sent from my iPhone using Tapatalk
Bun ! Lookin` good ! Cat de greu se desfac farurile ? Ce vopsea ai folosit ? Intentionez sa le fac si eu in viitorul apropiat. Continuam discutia in privat ? :-) Multam si spor cu masina !
Prima oara se desfac mai greu ca au masticul ala de fabrica. Dupaia e mai usor. Te astept in privat cu cea mai mare placere. Daca tot am inegrit farurile, am zis sa inegresc tot botul. Sent from my iPhone using Tapatalk
UPDATE 327180km: - am luat iarasi legatura cu cei de la Atix Racing, ambreiajul tot smucea la plecarea de pe loc. Raspunsul lor: “kevlarul nu patineaza” bun, demontat-trimis-refacut discul-montat. Totul ok acum. - daca tot era scutul jos, am schimbat si filtrele si uleiul. De data asta am mers pe ulei Fuchs Titan GT1 5w40 si filtre de la Purflux. Pareri nu am momentan, doar ca parca nu mai racane asa tare motorul. -am luat din dezmembrari alt schimbator de caldura, am facut 2 flush-uri la instalatie, 4 clatiri, si am pus antigel nou. Totul ok de moment cu caldura, sa vedem cat tine si de data asta. Poze am doar una, la restul trebuie sa ma credeti pe cuvant Sent from my iPhone using Tapatalk
Azi, lucrare cam degeaba. Am luat toate piesele ce credeam eu ca lipsesc din puzzle-ul spalatoarelor de far, dar se pare ca mai lipsesc. Ar mai fi nevoie de pompa, care si-a cam dat duhul. Macar am verificat daca e ceva ulei in IC, si l-am curatat. Avea in jur de 30-40ml. Sent from my iPhone using Tapatalk
E prima data cand vad intercooler cu bazine de aluminiu. Ce cod are? Probabil in 2001 au pus lucruri mai bune apoi au renuntat. Am vazut la fel si pe allroad.
Din pacate nu am luat si codul de pe el. Cand mai ajung prin zona revin si cu codul. Sent from my iPhone using Tapatalk
328.240km: -de ceva timp aveam impresia ca un etrier cam facea figuri, asa ca am luat un kit de reparatie si l-am pus sus. Se pare ca am scapat de chitaitul incontinuu pe care nu l-am rezolvat de 2 ani; -ok, la spusele unui coleg de pe forum, cautari pe net, si gandui cum ar arata, am luat alta grila capota si am inlocui semnul negru cu cel cromat. Parca mai tare imi placea cu negru. Sent from my iPhone using Tapatalk
328.740km: Dubla 3 la franele pe fata. Dupa o eroare de comanda, graba si neatentie, am montat discuri de 288 cand am schimbat cele ATE ovalizate. Doar acum am observat, si din pacate mi-a stricat si placutele. Asa ca am luat: -discuri Zimmerman, de data asta de 312mm; -placute TRW; Sent from my iPhone using Tapatalk
331.120KM: Iarna asta mi-a facut bateria figuri de vreo 3 ori cand am lasat-o nepornita mai mult de 1-2 zile. Am prins azi o ocazie si am montat un “monstrulet” de la Rombat de 95Ah. Sper sa nu mai am probleme cu pornirile. Sent from my iPhone using Tapatalk
321.900KM De mult timp aveam o banuiala ca filtrul epurator din capacul meu de culbutori e infundat. Am vazut la colegul @Catalin_1987 unul de vanzare si l-am luat sa incerc. (Aveam si pierdere de ulei) Am luat: -capac culbutori sh OEM ; -garnitura capac culbutori VR; -silicon VR; Daca tot eram pe acolo am demontat si galeria de admisie cu EGR-ul pt curatare (vroiam de mult sa o fac). Se pare ca cine a mai umblat pe acolo a uitat de garniturile de la conducta de gaze si de o-ringul de la EGR si au pus silicon. Am luat si aici: -garnitura conducta gaze, parte EGR - Elring; -garnitura conducte gaze, parte evacuare, tot Elring; -O-ring EGR-galerie, original; -diverse pt curatat ; Sent from my iPhone using Tapatalk