1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A6 C8 45 TFSI 265 cp Quattro

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de traian si decebal, 16 Dec 2020.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    Nu Mitiy, masina imi place extrem de mult.

    In principiu, scriu din prisma unui utilizator neobisnuit care ia contactul pt prima data si expun lucrurile celor familiarizati.
    Este mai simplu sa afli o opinie reala celor care au venit de la casa la apartament, despre cum este viata prin comparatie, decat celor care nu au experimentat ambele variante.

    Uite poza cu partea stanga a volanului.
    In partea de sus, poti apasa pe tasta si pe stanga si pe dreapta.
    Tasta de sub ea, din stanga, potrivit inscriptiei, da impresia ca poti apasa si pe partea ei stanga si pe dreapta.
    Conduceam si voiam sa resetez consumul. Mi-a luat peste o ora si peste 100km sa reusesc.
    Trebuia sa confirm cu apasare pe "ok" iar eu apasam pe jumatatea din dreapta a butonului, acolo unde scrie "ok".
    Masina tot imi cerea sa apas pe ok, incat eu nu vedeam ca sub scrisul"ok" cat si deasupra lui sunt sageti de sus/jos astfel incat sa corelez acel "ok" si sagetile ca sa inteleg ca inscriptionarile respective sunt pentru rotita. Ma si concentram la trafic, ma si enervam, incat nu mi-am dat seama.
    Dupa zeci de incercari, mi-am dat seama ca trebuie sa apas pe rotita pt "ok".

    Repet, astea sunt detalii, maruntisuri neimportante..dar pt mine arata ca masina nu este intuitiva.

    Lucian

    Daca nu ai citit cu atentie, atunci nu comenta, pt ca scoti lucruri din context, mai ales cu acele "porcarii".

    In principiu, eu am enuntat lucrurile care dpmdv ar putea fi imbunatatite, considerand implict ca e de inteles ca orice altceva imi place, chiar daca nu este mentionat.

    Revin cu o postare despre tot ceea ce gasesc mult mai inteligent/mai bine facut la Audi.
     
    Ultima editare: 12 Apr 2021
    bugscata apreciază asta.
  2. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Gata mare sef, imi cer scuze! Sa imi sterg si contul?
     
  3. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    nu e nevoie :)

    Fiti atenti aici:

    1.Sunetul inchiderii usilor si a culisarii geamurilor, incomparabil este mai bun la Audi. La ceilalti suna a tabla goala, a ieftin. Daca doamne fereste inchizi usa la bmw si ai si geamul lasat, geamul se misca in toate partile in portiera de zici sa acusica sare de pe macara.

    2. Pielea standard la Audi este de super calitate prin comparatie cu ceilalti a caror piele standard este ca un carton vopsit.

    3.Oglinzi heliomate la ceilalti, inseamna doar oglinda stanga. Nu inteleg de ce dracu folosesc pluralul in exprimare

    4. Nu am inteles de ce la unele G30 nu se lasa oglinda dreapta in jos la parcarea laterala drapta. La a mea se lasa, insa se lasa in jos ca proasta, la maxim, incat nu te ajuta cu nimic, pt ca imaginea batea aiurea. Nu exista posibilitatea sa decizi tu cat de jos sa se lase oglinda dreapta.

    5. Daca setezi sa se rabateze automat oglinzile la incuiere, cand descui la ceilalti se desfaceau si oglinzile inutil. Poate doar umblam la portbagaj sau luam ceva din interior. La Audi se deschid oglinzile doar daca pui contactul si practic intentia de plecare este clara. In 4 ani de cand am bmw-ul am foit de sute de ori inutil motorasul oglinzilor. Ca atare, am renuntat sa le mai pun sa se stranga automat la incuiere.

    6. Asta mi se pare foarte importanta. Daca apesi mai tare pe acceleratie la BMW si retrogradeaza o treapta, daca intervii manual si treci in treapta superioara, masina iti ia comanda. Audi nu. Audi considera prioritar faptul ca ai apasat mai tare pe acceleratie, deci ai nevoie de putere. Cu alte cuvinte, intri in depasire, apesi mai tare pe acceleratie, masina retrogradeaza, tu esti prost si ai intrat intr-o depasire dificila si schimbi la loc manual in treapta superioara crezand ca treapta superioara inseamna viteza mai mare. Audi nu iti da voie sa fii prost. Daca vrei sa schimbi totusi in treapta superioara manual, trebuie sa ridici usor de pe acceleratie si masina intelege ca poate a fost eronata apasarea ta mai puternica a acceleratiei. Oricum, daca nu ai interveni tu manual sa schimbi in treapta superioara, ar schimba ea la loc dupa ce vede ca ridici usor de pe acceleratie.

    7. Nu stiu cum fac, insa deseori se intampla sa apas pe butoanele cheii fiind cu cheia in mana. Merg la portbagaj si deseori las cheia in portbagaj cat strang ce am pe acolo. Apoi iau cheia din portbagaj, inchid capacul si incui(nestiind ca am incuiat anterior accidental). Deseori se intampla sa uit cheia in portbagaj si sa o tot caut prin masina . La BMW, daca ai apasat pe butonul de incuiat cu portbagajul deschis, ai lasat cheia in portbagaj si inchizi capacul, masina ramane incuiata. Daca nu ai cheie de rezerva sau aplicatie pe telefon, iti trebuie ranga. La Audi am incuiat accidental si cand am inchis capacul, acesta s-a deschis singur. Mi-a luat vreo doua incercari sa imi dau seama ca masina ma proteja de incuierea accidentala si ca de fapt cheia era in portbagaj

    8. spatiu interior pt pasagerii spate este incomparabil mai bun la Audi. Am 1.85 iar in spatele meu incape cineva de 1.85 la Audi. La BMW incape o persoana de maxim 1.75 in spatele meu.

    9. La orice masina conduc, imi dau scaunul la maxim de jos. La Bmw, din acest motiv, trebuie sa imi pun efectiv volanul pe genunchi ca sa vad si partea inferioara a displayului din spatele volanului. Evident ca nu imi pun volanul pe genunchi, ca atare, un sfert din display nu il vad fiind acoperit de volan. Aceeasi problema o am si la Mercedes. La Audi totul este in regula, indiferent cum mi-as pune scaunul si volanul. Cum am aratat mai sus, sunt indeajuns de inalt.
    Sub nicio forma nu imi pun spatarul cocalareste. Ca atare, la BMW, trebuie sa ma ridic in fund aproape vertical ca sa vad informatiile din partea de jos a displayului, cum ar fi computerul de bord.
    Suplimentar, tot foarte tare trebuie sa ma intind ca sa ajung la displayul central care si la bmw este cu touch. Noroc ca pot folosi roata de comanda. Singura solutie sa nu intampini problemele astea la BMW este sa nu lasi scaunul in jos de tot sau sau ai 2 metri inaltime.



    REVIN si cu alte detalii.
     
    Ultima editare: 12 Apr 2021
    911turbo și R.Z.V. apreciază asta.
  4. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Salut Traian,
    In primul rand te felicit pentru mașina achiziționată. Mie, personal, imi place destul de mult.
    M-am hotărât sa scriu acest comment dupa ce ti-am citit nemultumirea in legatura cu sistemul memory de pe scaune si oglinzi.
    Asa cum spune un prieten de-al meu, in 99% din cazuri este o problema de utilizator. :):)
    Memory functioneaza in felul urmator, dupa cum ti-ai dat seama deja :
    - Apasare scurta, cu KL15 = off (contact) -> ajustarea completa a scaunelor, volanului si a oglinzilor pana in pozitia memorata
    - Apasare scurta, cu KL15 = on (contact) -> ajustarea tuturor elementelor pentru timpul cat butonul memory este apasat (functie SAFETY : sa nu te stranga scaunul in volan daca esti deja urcat in masina si ai apasat butonul nepotrivit).
    In legatura cu Right Mirror tilt sau park assist, lucrurile stau in felul urmator: poti memora pozitia la care sa coboare oglinda, astfel incat sa iti fie utila functionalitatea.
    Acest lucru se face ca in urmatorul video:



    In urma cu mai bine de 6-7 ani am lucrat pe testarea functionalitatilor de pe oglinda, inclusiv memory, de pe Audi A8 D4 (PWM) si pot spune ca mare parte din ele au fost preluate pe A6 C8 si imbunatatite pe A8 D5.

    Bafta si bucura-te de masina. :)
    Seara faina.
     
    lowlife și 911turbo apreciază asta.
  5. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    @deejay, stiam despre oglinda dreapta. nu e problema. Chiar am criticat mai sus cum e situatia la ceilalti. I-am desfiintat practic, ca sa fac pe plac tuturor aici :))))

    Memoria scaunelor asa functioneaza cum spui tu si cum mi-am dat si eu seama, insa in continuare sustin ca nu e logica. Iar explicatia ta, sper sa fie doar a ta. Ca daca e si explicatia Audi, atunci aia sunt cu capul.

    Spui asa "functie SAFETY : sa nu te stranga scaunul in volan daca esti deja urcat in masina si ai apasat butonul nepotrivit"...asta pt situatia in care pun contactul inainte.
    Pai ce ma fac daca ma urc in masina, nu pun contactul si tot apas butonul gresit?! Uite ca nu mai e nicio functie Safety si tot ma strange scaunul in volan. Evident ca nu te doare mana sa anulezi comanda.

    Realitatea este ca nu exista nicio explicatie logica pt care butonul memory sa nu functioneze cu contactul pus sau cu motorul pornit atunci cand apesi scurt.

    Repet, noi aici dezbatem, sper eu constructiv. Eu m-am pricopsit cu Memory ca m-au obligat Audi. Pt mine memorie la oglinzi si scaune valoreaza zero.

    Mai am o critica pt blocarea usilor spate in situatia in care ai copii si pt inaltimea portbagajului, asta din urma parandu-mi-se chiar grava. Revin maine pe tema asta.

    Pe mine ma amuza cand vad ca lumea se oftica si ia lucrurile in tragic. Exact cum spuneam, chestiile astea sunt maruntisuri neimportante, dar daca pot sa le trec prin propria experienta si prin propriul filtru, de ce sa nu o fac?!
     
    Ultima editare: 13 Apr 2021
    Ciprian.Mod apreciază asta.
  6. george_gopo

    george_gopo Bronze Member

    Înscris:
    15 Mai 2011
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI (BLB) - 140 CP, 2006
    @traian si decebal, masina noua e ca si cum ai conduce un rent a car, mai dotat --> cand ajungi la destinatie abia ii descoperi toate functiile. Enjoy the rings !
     
  7. BogdySBR

    BogdySBR 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2013
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Q5 40TDI
    Fiecare producator are sistemul lui de operare, pe care trebuie sa il inveti. Asa cum te-ai obisnuit la BMW, asa il vei invata si pe cel de la Audi.
    Problema e doar la utilizator :). Daca te urci in Mercedes, primul lucru care il faci e sa zici unde plm e schimbatorul ! Apoi cum kkt dau drumul la stergatoare si asa mai departe.
    Dar dupa toate posturile pe care le-ai scris, lasi impresia ca, cauti doar sa bagi de vina, poate sunt subiectiv, dar meniu mai user friendly decat la Audi nu exista !
    Intr-o chestie iti dau dreptate, maneta de la ACC, Audi e singura din VAG, cred, care mai are maneta aia. E drept ca pe volan sunt 16 butoane, dar tot cred ca se mai gasea loc de inca 5 :)
     
  8. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    Nu stiu cum o fi meniul la q5, insa cred ca este diferit fata de C8.
    Eu nu incerc sa gasesc vreo vina, ci doar prezint o opinie sincera a utilizatorului care este total dezinteresat de numele masinii. Utilizatorul care este interesat de numele masinii, la fel cum esti tu, va fi mereu subiectiv.

    Totusi, eu nu fac referire la meniul masinii, ci la intuivitatea ei pe ansamblu si la logica anumitor lucruri. Nu am mentionat aici luminile de pe plafon si pe cele ambientale. Pt asta fiind deschis un alt topic.

    Daca facem referire strict la meniul, uite, in 2018 a aparut IDrive 7. Eu am Idrive 6, care este scos pe piata in 2015. M-am urcat in masina unui amic cu seria 5 facelift, care are Idrive7 si efectiv m-a derutat total. A fost ca si cum m-am urcat complet in alta masina.
    Evident ca este vorba de obisnuinta, asa cum ai spus si tu si sunt total de acord. Daca nu ai mai luat contact cu niciuna dintre ele, exista altceva cu care te obisnuiesti instant, asta voiam sa zic, oricat i-ar place sau nu acestui forum. Iar daca ai luat contact si cu altceva, maruntisurile astea de la Audi te racaie si te amuza.
    Dpdv al calitatii fabricatiei, gasesc superior Audi de departe.

    Intamplare:

    Am facut pana acum o saptamana.
    Cand am bagat roata in portbagaj, am constatat ca la toamna, cand va fi sa schimb rotile, in portbagaj imi incape abia o singura roata si asta pt ca portbagajul la A6 desi este f adanc, nu este indeajuns de inalt pt obiectele voluminoase.

    La cealalta masina, pun o roata de 275 si una de 245 in portbagaj, trag scaunul fata dreapta la maxim in fata si pun pe bancheta spate, in dreapta, celelalte doua roti orizontal, imbracate intr-o patura.
    la Audi trebuie sa gasesc loc la 3 roti in habitaclu. Nu cred ca mai exista o alta masina la care atunci cand schimbi rotile, 3 dintre ele sa le cari in masina. Nici daca aveam roti de 245(eu am de 255), nu mi-ar incapea doua in portbagaj.
    Ma gandeam cum sa pun ultima roata in masina, pt ca doua le car ca la bmw in habitaclu.
    Peste celelalte doua de pe bancheta nu ar fi posibil pt ca nu am loc sub plafon.
    In spatele meu am scaunelul de copii. Ar insemna sa il mut in fata dreapta si in spatele meu sa pun ultima roata. Orizontal nu incape pt ca eu nu pot sa imi dau scaunul aproape maxim in fata si sa conduc. Vertical, de-a latul masinii nu incape pt ca o roata 255/40R20 are diametrul de 71cm. Doua diametre de roti nu incap de-a latul masinii. Ar insemna sa o pun vertical si cumva oblic fata de laturile masinii, dar mai e si bataia de cap sa prin cu centura o roata pusa oblic in masina
    Ca atare, o sa las scaunul de copil la locul lui, iar ultima roata o pun vertical pe scaunul fata dreapta prinzand-o cu centura.
    Bataie de cap. Se poate trai fara probleme cu chestia asta, asa cum se poate trai cu orice altceva am mentionat anterior, insa este inca o dovada ca se putea sa fie mai ..user friendly.

    Later edit

    Eram sa uit, sub roata de rezerva de uz temporar, exista un soi de subwoofer care se poate ridica de la locul lui...eram curios sa vad ce este. Oricum, cand scoti roata, il misti si il scoti de pe pozitie, el oricum neavand niste canale clare pe care sa intre. Cand am pus totul inapoi, m-am chinuit aprox 25 de minute si nu am mai reusit sa asez subwooferul si roata astfel incat sa vina pe pozitie totul. Ca atare, podeaua portbagajului imi sta ridicata pe alocuri aproape un centimetru iar roata si wooferul nefiind asezate bine, se mai misca putin uneori, suficient cat sa mai bata usor prin porbagaj. O sa merg la astia de la Porsche Romania sa imi arate ei, ca-s mai destepti ca mine, cum aseaza alea sub podeaua portbagajului
     
    Ultima editare: 13 Apr 2021
  9. BogdySBR

    BogdySBR 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2013
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Q5 40TDI
    OK, daca pana acuma aveam dubii, m-ai convins! Ai gresit marca masinii si forumul!
    Legat de roti, la mine incapeau 4 roti (255/35/19) in B8 (2 in portbagaj, 2 pe bancheta spate rabatata). Nici in Q5 nu incap 3 roti pe 19 in portbagaj...
     
  10. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    @traian si decebal Sunt sigur ca tu si unui Rolls Royce i-ai gasi defecte :p. Are un motor potent, tehnologie de ultima generatie. Condu-o, accelereaz-o, butoneaz-o si bucura-te de ea. Cu timpul, sunt convins ca o sa iti placa si o sa te obisnuiesti cu ea.
     
  11. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Eu nu inteleg de ce unii urmaresc niste topicuri de prezentare daca nu le place continutul topicului.
    Atat timp cat moderatorii nu sterg mesajele lui traian si decebal si/sau nu il baneaza de pe forum, inseamna ca si el si mesajele lui sunt acceptate pe acest forum.
     
  12. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    @BogdySBR , da, la A6 C8 incape o singura roata in portbagaj. Chiar o sa ma uit cat de inalt e portbagajul la alte modele de Audi, pentru ca mi se pare tare anapoda chestia asta la A6 C8.

    @AndreiF92 , pai eu am zis de multe ori: masina imi place enorm, doar ca are niste maruntisuri care daca la inceput ma enervau, acum le gasesc amuzante.
    Nu am avut drumuri lungi de facut si asta ma necajeste. Am masina de o luna si abia 1200km..mai mult sta.
    Faza este ca ca desori conflictele astea dintre marci sunt aberatii pure.
    Am avut ocazia sa le am pe ambele si efectiv nu exista niciun detaliu care sa incline balanta in vreo directie. In principiu, am prezentat aici chestii care le gasesc mai ciudate. Altfel, nu stiu ce noutate as fi putut aduce.

    @MDU , mesajul tau suna de parca ti-ai dori sa se intample chestia asta :)
    Pe forumul celalat, atitudinea majoritatii celorlalti useri era extrem de agresiva. Doar sa fi spus ceva de bine de Audi si unora le dadea sangele pe nas. Erau si foarte multe persoane foarte interesate despre cum vad diferentele intre marci. De regula, acestia din urma erau fie ca mine, pe care nu ii intereseaza ce scrie pe masina, fie persoane care detinusera candva si Audi, fie, asa cum este frumos, oameni extrem de rationali.
     
    Tundra Silviu și 911turbo apreciază asta.
  13. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Nu, nu era o insinuare de felul acela. Ci mai degraba faptul ca daca acest topic nu place unora, mai exista si alte topicuri pe forum.
     
  14. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    In poza se vede calitatea pe care o are pielea standard la seria 5.
    La A6 C8 in standard este o piele extrem de fina, echivalenta cu Nappa de pe BMW.

    Tetiera din poza are 70.000 km si arata aproape asa dupa primii 30.000 km.
    Mai precis, schimbasem o tetiera din acelasi motiv, dupa 1 an si 22.000 km si avand garantie 2 ani, nu am mai putut sa o schimb pe a doua
     
  15. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    In loc sa fie apreciat feedback-ul obiectiv, chiar daca unele lucruri nu fac cinste marcii, avand in vedere ca este vorba despre un model relativ nou, sunt unii nemultumiti de ce se prezinta pe aici. Voi vreti numai laude ? Trebuie sa recunoastem ca la unele aspecte lasa de dorit, chiar daca marca e Audi. Stiu, nici mie nu-mi place, fiind un fan, dar nici sa ne prefacem ca sunt "nimicuri".
     
    Tundra Silviu, jax, Beetle94 și alți 5 apreciază asta.
  16. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Corect @waf . Legat de roti, la A8 incapea in portbagaj tot fix o singura roata. Cand faceam schimbul bagam una in locul celei de rezerva (era normala) si doua pe bancheta din spate. Ma mai nimeream si plecat din tara cand trebuia facut shimbul si pentru sotie era foarte dificil. Solutia mea de compromis a fost anvelope allseason.
     
  17. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    Chiar nevasta mea a venit cu solutia sa scot roata subtire cand merg sa schimb rotile, astefel urmand a intra doua roti in portbagaj.
    Cartonul care acopera portbagaul urmand sa il pun deasupra celor doua roti din portbagaj.
    Doua roti pe bancheta spate iar cea subtire o strecor poate mai usor pe undeva in masina
     
  18. bugscata

    bugscata 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: A4 B7, 2.0 TDI BPW, 2007
    Mie imi place stilul tau critic si sper sa continui asa.
     
    MDU apreciază asta.
  19. razvan.03 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q5, 2.0 TDI (CNHA) 190CP, 2015
    De ce nu folosesti un hotel de anvelope, te scapa de multe probleme si nu costa o avere. Si eu aveam obiceiul asta de a cara rotile in masina la fiecare schimb pana cand anul trecut am ramas intepenit de spate prin boxa blocului si dupa am platit de vreo 10 ori mai mult la fizio fata de cat as fi dat pe 1 an de hotel. Daca locuiesti acolo unde ai pus ultima poza, ai un Autosoft la 5 min de tine. Plus ca te scuteste si de stat la coada.

    Masina e foarte frumoasa, imi place obiectivitatea din prezentare - o consider utila, mai ales ca e un model nou. Sa te bucuri de ea!
     
  20. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Pai feedbackul asta nu ajunge nicaieri. Adica nu la fabrica. Si oricum procentul de cumparatori de la fabrica e infim. Eu unul nu-i inteleg rostul. Cu nelamuririle, intrebarile si instructajul te rezolva gagiul care ti-a vandut masina.
    Si in plus, comparatiile astea seci "mie mi se pare ca", mai ales cu alte marci, nu erau permise, pt ca sunt subiective si creeaza polemici. Sau cel putin nu la Consiliere Achizitie :) pe bune, intereseaza pe cineva posturi kilometrice despre meniurile, cum functioneaza oglinzile sau ce jante merg la bmw 2015.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta