Le am luat de 2323.ro , am avut și înainte dar cele cromate , nu o sa le tin mult oricum îmi iau cele OEM
Eu am mai cumpărat de la ei acum 2 ani și sau ținut bine cele cromate mai rugineau uneori dar cu cif le am curățat rapid și erau ca noi . Mie îmi plac astea negre ,vedem cât vor ține
Am terminat și de insonorizat mașina pe parte de jos , urmează plafonul la vara , primul strat a fost STP GB 4mm și a mai urmat un strat de STP Accent 6mm
A venit timpul pentru schimbul de ulei. Eu îl fac la 8.000 km și schimb toate fitrele mereu, doar cel de aer, care e K&N, îl curat mai des. Deoarece nu sunt mulțumit de plăcuțele ATE ceramic pentru discurile Brembo Xtra m-am hotărât sa cumpăr și plăcute Brembo Xtra de performanța.
In privința ATE ceramic mi-au făcut discurile praf și am niște urme urate rău pe ele. Brembo Xtra au fost 440 lei. Poze după 7.000 km
Retrofit manete Facelift . După o piatra luată in parbriz , m-am decis să schimb parbrizul , l-am schimbat la Pilkington , a fost 610 lei și am vrut neaparat sa aibă parasolar fumuriu
Salutari. Ai observat un mare plus in dinamica masinii dupa ce ai montat bara stabilizatoare spate de 21.7 mm? Am ocazia sa trec de la cea de 19.6 mm, la 21.7 mm (de pe un A5 3.0 Quattro) si ma interesa sa stiu daca merita efortul. Ce am observat faptul ca etka nu scoate bucsile de pe bara stabilizatoare separat si eram interesat sa le pun noi in caz ca fac upgrade-ul. Te-ai lovit de aspectele astea, sau ai cumparat bara noua?
Te salut, Eu nu am observat nici o schimbare mare in curbe. Părerea mea e că nu se merita, dacă aveai de 16.7 mm atunci se merita dar așa nu prea simți mare diferența. Spor.
După o experiența neplăcută cu Brembo , m am decis sa iau alt set de discuri de la Zimmerman , in combinație cu plăcute ATE ceramic
Sunt curios de feedback. Dacă ai avut tot plăcute Ate ceramic, atunci e posibil ca ele sa fi fost problema nu discurile.
Am schimbat și plăcuțele am pus Brembo și tot îmi bătea la viteze mari, dar Brembo lăsau foarte mult praf și scârțâiau.