1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A6 4F Avant Daytona Grey

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Ursachi Catalin, 13 Iul 2021.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Doar arcurile noi “se aseaza” dupa ceva timp.
    Arcurile SH, cum le montezi, asa o ai.

    Ce ai combinat cu flansele ? Ai aceleasi flanse fata (4F0 412 377 D) indiferend de suspensie (exceptie facand suspensia pe perne).
    Flansele uzate se taseaza, e normal, dar nu iti influenteaza garda la sol.

    upload_2022-6-19_12-55-34.png
     
  2. Ursachi Catalin

    Ursachi Catalin 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 239CP 2011 CDYA
    Flansele au acelasi cod cu cele vechi. Nu imi explic oricum, fiind diferenta intre arcuri puse unul langa altul
     
    Iacob Laurentiu apreciază asta.
  3. soulwise

    soulwise 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 Avant Facelift,2.0 TDIe CAGB, 2010
    Depinde la ce unghi ai strans bratele de sus. Normal trebuie un alt unghi fata de ce aveai inainte.
     
  4. Ursachi Catalin

    Ursachi Catalin 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 239CP 2011 CDYA
    M-au enervat arcurile 1BV asa incat am gasit o suspensie reglabila AP (produsa de KW). Amortizoarele mele fata erau duse, de acolo si cloncanitul. Acum e altceva, foarte stabila si destul de confortabila. Am schimbat totul in garaj la mine. Destul de simplu. Mai trebuie sa o reglez putin sa fie egala fata, spate.

    26A5B122-E3E5-48CB-A57A-B72F0107731E.jpeg 27B57F94-3AFB-4053-865A-64C4CC94AC28.jpeg 7F4C1C58-CC3F-4256-BD47-A514E53EDC03.jpeg
    5D5B9504-69A4-4C82-A878-626F407E445A.jpeg
     
    stefan550, soulwise, mik15 și alți 6 apreciază asta.
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    S-a rezolvat, nu se poate. :))

    Daca erau de 3.0, te scapam eu de arcurile 1BV.
     
    Ursachi Catalin apreciază asta.
  6. Peto

    Peto Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8
    Un alt fitment foarte frumos , cum ții se pare suspensia ap racing ? Și eu doresc o suspensie reglabilă pentru mașina din profil dar încă nu sunt decis de marca , eu preferam ceva St care e tot de kw făcută , Mult succes in continuare !
     
  7. Ursachi Catalin

    Ursachi Catalin 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 239CP 2011 CDYA
    Mi se pare foarte ok. Nu e f rigida. Am si drumuri bune la mine oricum. Probabil e sub kw dar nu se compara cu ta-tehnic, fk. In germania e f apreciata AP. Multi au pe C6 din ce am vazut
     
    Peto apreciază asta.
  8. Ursachi Catalin

    Ursachi Catalin 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 239CP 2011 CDYA
    Nu am mai avut timp sa postez in ultima vreme. Masina a primit plafon negru, centuri galbene si cusaturi la volan, selector si cotiera. Fiindca plafonul a venit cu oglinda cu dimming, urmeaza sa o cablez. Si poate am timp si pentru retrofitul la memorie scaun sofer.

    84873C6E-0978-463C-8DC1-882D1A37CEC7.jpeg 3622AB72-7C6D-4142-927F-F6B41C876DF3.jpeg 09270556-6CD5-4B70-B36A-233DC854EC79.jpeg C5A8630E-77FE-473A-964D-617D77B81B5D.jpeg
    0BAE8F45-ADC1-466B-A1CB-5158EC76BFFB.jpeg
     
    stefan550, hercheacatalin, rotitza și alți 14 apreciază asta.
  9. Ursachi Catalin

    Ursachi Catalin 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 239CP 2011 CDYA
    Ca sa ramana la istoric aici: am schimbat si termostatul mare, OE. Daca tot am desfacut zona aia, am schimbat si regulatorul de la alternator. Erau destul de uzati carbunii. In sfasit sta apa la 90 grade. Lucru rar la motoarele astea.

    5AC7ED11-D45D-4BE3-A52F-D0C9E3A11F20.jpeg 9AA8DC91-81FB-4847-B61C-C3B28929331A.jpeg C2F8521C-D86E-4004-B097-F138AB8BC9A6.jpeg D3380D79-95C4-43AA-B488-F6E0400499F8.jpeg
     
    Peto, dvr și soulwise apreciază asta.
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Mai retii piesele unde sunt ledurile mai mici si ce tip de leduri sunt ?
     
    Ultima editare: 3 Ian 2023
  11. Ursachi Catalin

    Ursachi Catalin 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 239CP 2011 CDYA
    La volan si la comenzi geamuri.Cred ca SMD 1206. Dar nu mi-a placut ca erau alta nuanta si am pus tot 3528, am reusit sa le pun
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Mersi. Am vreo 3-400 buc. albe de 3528 si 0805, ma descurc eu cumva.

    De curiozitate, grila ta are sigla OOOO detasabila sau incastrata ?

    Vad ca ti-a ramas un luft destul de mare intre capota si grila, la mine in schimb nu.

    upload_2023-2-15_11-43-13.png
    upload_2023-2-15_11-44-39.jpeg
     
    Peto apreciază asta.
  13. Ursachi Catalin

    Ursachi Catalin 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 239CP 2011 CDYA
    e incastrat la mine. Vad ca e mai sus sigla la tine
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    La mine e detasabila, pot s-o dau jos dar nu ma atrage badgeless.
    Eu am ridicat-o mai sus, initial era in aceeasi pozitie ca a ta.
     
  15. Ursachi Catalin

    Ursachi Catalin 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 239CP 2011 CDYA
    am vrut neaparat sa fie incastrat in grila, sa fie dintr-o bucata
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, fiecare cu piticii lui. :)
     
  17. soulwise

    soulwise 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 Avant Facelift,2.0 TDIe CAGB, 2010
    Diferența e din cauza reglajului bară si faruri. E migălos rău să le reglezi frumos.
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    @soulwise nu ai dreptate pentru ca alinierea si luftul ala e din cauza reglajului tragerului. Tragerul are reglaj si asta da inaltimea barei iar farurile intra in trager. Bara este ultima care vine montata si implicit ea se aseaza pe trager iar capota "se aseaza" (impropriu spus) adica se aliniaza, este denumirea corecta, pe partea din fata a tragerului adica se aliniaza cu grila ce vine prinsa in bara.
    Ai dreptate intr-o singura privinta: iti trebuie multi nervi si timp pentru alinierea tuturor elementelor: trager, faruri, bara fata, capota pentru ca toate au reglaje.

    De asta cand se demonteza o masina nelovita si intreaga, se da semne pe suruburile de fixare ale tragerului de lonjeron si asa mai departe. Complicat oricum .. :)
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exact, tragerul se regleaza, bara in schimb nu se regleaza din cauza imbinarii la aripa (practic nu ai loc sa te joci cu ea, pica pe punct fix). Bara e reglata direct de trager.
    Cat de migalos este, depinde cat cunosti modelul. :)

    Dar, 90% din C6-le cu grile replici de RS au acel luft.
    E posibil sa fie o problema direct de la chinez (din cauza asta am intrebat de sigla grilei, ca stiam ca sunt 2 modele diverse).
     
  20. soulwise

    soulwise 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 Avant Facelift,2.0 TDIe CAGB, 2010
    Desigur că trebuie să reglezi și acolo dacă ai diferențe mari dar dacă vreți facem pariu pe o lada de bere că bara are reglaj pe axa Z. Este chiar in partea de sus a grilei. Are două “bracket”-uri laterale cu piulițe reglabile. Acolo se face suportul in Z chiar in zona centrală pentru gap&flush dintre capota si grilă + suportul de claxoane. De asemenea alte elemente de reglaj poat fi considerate și “butee” de supracursă ale capotei dar aici trebuie sa ai mare grija ca la trântirea capotei sa nu lași semne pe faruri sau, mai rău, să le crape “sticlele”
     
    DonDoneL apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta