1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie Auto - Electromotor - Alternator la Audi A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de MOSU S-LINE, 12 Feb 2010.

  1. Andrei 21 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 4F C6 3000 TDI BMK 2005
    Salut,
    Se poate pune bateria la incarcat pe redresor dar fara a o demonta de pe masina, deci fara sa ai desfac cablurile, este vreo problema ? Multumesc.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu este nicio problema. O poti incarca direct pe masina.
     
  3. ionutbld 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 140Hp
    Salut,
    O parere legata de o mica problema : Uneori, la cateva zile, doar cand vine sezonul rece, la prima cheie : 11,8 V, opresc, pornesc imediat : 14 V.Am luat in calcul BEM-ul sa-l schimb cu acelasi cod, bineinteles.Pareri ? Mentionez ca nu e o regula sa faca mereu, cand si cand, doar cand temperatura scade afara, in special in acest sezon. Multumesc.
     
    Gaby87 și Marius123C apreciază asta.
  4. Marius123C 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2019
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a6. 3000 quatro, 2006
    Masoara sub capota la cele doua borne, ia vezi nu cumva dupa cateva minute borna de plus "arde" ?
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    La incarcare 11.8 trebuie sa iti aprinda instant bateria in bord.
    Se intampla asta ?
     
  6. ionutbld 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 140Hp
    Marius123C problema este rezolvata, nu se incalzeste nimic, am rezolvat de mult chestia aia cu bornele, am cositorit cablurile, imi ajunge 14 pe baterie, in spate cand totul este ok, verificat din MMI, si cu multimetru. Doar cand e frig, imi face asa la cateva zile.

    audi66 nu se intampla instant, intr-un timp oarecum scurt, incepe sa-mi "taie" din consumatori, adica incalzirea scaune (si imi dau seama imediat ca trebuie sa opresc si sa pornesc) si dupa o perioada scurta, daca nu opresc si repornesc ca sa-si revina, imi da "battery low" intr-un final.
    Aici chestia ciudata : Imi ramane "blocat" pe 11,8-11,9 uneori, repet, nu mai urca la 14, ca sa explic mai pe inteles, cu SETUP + CAR -Parametri- pe display-ul MMI arata 12 V, si cand dau cheie 11,8-11,9 - 14 V, dar uneori, ramane cum am scris mai in fata, pe 11,8-11,9, iau contact, pun contact, isi revine la normal, adica Power: 14 V, atat pe multimetru cat si pe MMI la Power
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Lasa MMI-ul si pune VCDS-ul.
    Vezi ce erori ai.
    Ai 3 lucruri de verificat, alternatorul, regulatorul si BEM-ul.
     
  8. mariano

    mariano 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI cod motor BRE an 2006
    Parerea mea este ca bateria iti joaca feste, mai ales atunci cand este rece si umiditatea mai crescuta.
    Probabil este capsulata si nu ai posibilitatea de a vedea nivelul electrolitului si sa poti madura densitatea acestuia.
    Dar eu inclin sa cred ca bateria iti face figuri
     
  9. ionutbld 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 140Hp
    Bateria este OE cu cod BEM, nu cred ca este de vina bateria. Voi face diagoza cu VCDS-ul in aceste zile si voi reveni cu noi detalii, poate si rezolvare. Multumesc
     
  10. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    La masinile cu manegment energie incarcarea e de 12,8 V atunci cand incarcarea bateriei e de 100%, cand necesita incarcare atunci primeste 14,2/4 V.

    Cand vezi turatia urcata undeva la 1000 comportamentul e normal, ca sa acopere necesarul de energie urca turatia.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu e normal sa iti aprinda bateria in bord, indiferent de circumstante.
    Undeva, are o problema.
     
    ianculets apreciază asta.
  12. ionutbld 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 140Hp
    Am atasat o poza aici
    Nu-mi da nici o eroare pe Alternator/Generator.
    Sa fie BEM-ul ?
     
    Ultima editare: 26 Noi 2020
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu zic ca e bateria.
     
  14. ExcesDude

    ExcesDude 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2010
    Locație:
    Bruxelles
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 2006 Quattro Full
    Salutare. Am și eu o întrebare, are cineva habar ce marca de alternatoare sau pus pe modelul meu de mașina, Varta sau Bosh, doresc sa schimb regulatorul de alternator și nu știu ce sa comand. Eu bănuiesc ca este regulatorul simptomele care le-am am sunt următoarele. Dimineața la prima pornire pornește mașina și după 5 minute se oprește subit am exclus bateria dacă este bateria bănuiesc ca nu pornea deloc, am pornit-o dându-i curent și a mers o săptămâna fără probleme duminica a făcut din nou și m-am pus sa o testez încărcarea am văzut ca nu este stabilizată la 14,2, oscilează de la 8,9 la 19,50. Dacă sa lovit cineva de aceiași problema va rog sa ma anuntați sa știu ce sa schimb. Îmi cer scuze de Greșelile gramaticale. Mașina Audi A6 4f 3.0 Tdi BMK 2006. Va mulțumesc și la mulți ani romanilor.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poate Valeo si Bosch, nu Varta.
    Ambele. Trebuie intai sa verifici si dupa sa cumperi.
    Chiar daca filtrezi dupa VIN in orice program de piese auto, o sa apara ambele.
     
  16. ExcesDude

    ExcesDude 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2010
    Locație:
    Bruxelles
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 2006 Quattro Full
    Ups asta doream sa zic Valeo dar mi-a ieșit Varta:))
    Am găsit multe modele încă nu sunt decis care este bun, și cealaltă problema este ca nu sunt sigur ca este regulatorul. Dar cred ca ma risc sa încerc.
    Am sunat la cei de la audi ieri și mi-au întrebat ce model de alternator am Bosh sau valeo.
     
  17. ionutbld 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 140Hp
    Daca si bateria OE cu cod BEM nu mai este buna, atunci, nu-mi ramane decat sa o las asa sau/ori nu stie nimeni ce are o masina care e depasita deja.Am emotii pt A6-le 2020 si pe posesorii viitori...
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ne zici si cat e de veche bateria sau trebuie sa intuim noi ?
    Ti-am zis ca ai 3 lucruri de verificat.
    Care din alea 3 le-ai verificat ?
    Ai facut un test pentru baterie la un service ? Ai dat jos regulatorul de pe alternator sa verifici starea colectorului si a carbunilor de pe regulator ?
    De obicei aici face probleme la cald/rece.

    De ce vii cu fraze de genul, daca tu n-ai facut nici o verificare, decat ai pus VCDS.
     
    ianculets apreciază asta.
  19. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Sfatul meu este sa dai alternatorul jos si sa il verifici pe banc, de obicei daca este regulatorul cam orice electrician auto care se ocupa cu reparatii alternatoare are pe stoc sau il aduc a 2-a zi.Daca nu vrei sa il dai jos si banuiesc ca nu ai acces facil sa vezi marca exista camere video speciale care pot fii introduse in spatii greu accesibile si vezi brand-ul.

    Sunt putin sceptic ca reprezentanta iti schimba tie doar regulatorul, eu cred ca schimba alternatorul complet.

    Bafta
     
    ianculets apreciază asta.
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Reprezentanta schimba regulatorul separat atata timp cat colectorul este in stare buna dar carbunii (periile) regulatorului sunt sub limita admisa din ELSA.
     

Distribuie pagina asta